Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

RS6...new one


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

Selam,

Sonunda yeni RS6 Avant için resmi bildiri yapıldı. IAA 2007 Frankfurt fuarında görücüye çıkacak. Merakla beklenen soru; motor ne?

5.2 litre V10 FSI
çift turbo
580HP güç
650Nm tork
10,5:1 sıkıştırma oranı
0-100km/h 4.6s
unutmadan; maksimum bagaj hacmi 1660 litre !!!

Motorun temeli S6 ve S8'de kullanılmakta olan V10 motor. Torkun 1500-6250rpm aralığında elde edilebildiği belirtiliyor.

0-100km/h ---> 4.6s
0-200km/h ---> 14.9s
2025kg ağırlık
3.5kg/HP ağırlık güç oranı

Motor oldukça kompakt ve sadece 670mm uzunluğunda ve 278kg ağırlığında. Çekiş dağılımı 40-60.

Audi RS6 için seramik diskler sunuyor. Ø420mm ön, Ø356mm arka disk çapları. 275/35R20 veya standart 255/40R19 lastikler.

Ve fotoğraflar ;)
[spo][/spo]

Not: Motorun görünüşü oldukça hoş.

Saygılar.

Mesaj tarihi:
Bu arada göstergelerde mavi aydınlatma kullanılmış. Daha önce de böyle miydi? Yoksa yeni veya RS6'ya özel bir durum mu? VW de bu renk kullanıldığını biliyorum da Audi de bilmiyodum.

Bi soru daha ekleyim;

Sürücü tarafı havalandırma ızgarası ile far açma anahtarının yerleri değiştirilmiş sanırım. Bu havalandırma çok aşağıda kalmamış mı? Benim arabada daha yukarıda ve ben yağmurlu havalarda cama çevirip aynayı görebilmek için camın buğulanmasını önlüyorum. Bu bi dezavantaj yaratmaz mı acaba? Yoksam canım yağmurlu havada da Q7sine binsin bunu alan diye mi düşünmüşler?

Hatta bi soru daha ekleyim;

RS serileri aynı zamanda quattro oluyor mu?

[ Mesaj 05 Eylül 2007, Çarşamba - 20:52 tarihinde, Vodan tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
Selam,

Audi'nin hasta olduğum aydınlatma rengi koyu lazer kırmızıdır. Sonrada beyaz aydınlatmaya geçtiler :( Ama yine de ortadaki bilgilendirme ekranı kırmızı kalmıştı. Fakat gördüğüm kadarıyla o ekran mavi olmuş :(( Opsiyon ile kırmızı konulmalı bence.

Havalandırma ızgaraları gerçekten alçak ama camın dibinde -yani kapının içinde- havalandırma çıkışı var. Yani cama hava üflemeye devam :)

RS ve S serileri her daim quattro aktarma sistemi kullanır.

Saygılar.
Mesaj tarihi:
0-100 ü geçtim 0-200 e bittim. Ondan 2 3 saniye düşür benim 0-100 üm. Bu araba tam gaz yanımdan geçse kontagi kapatirim 1 2 sn düşünürüm herhalde. Araba degistirmeme az kaldi ama :)


Acayip yapmislar.
Mesaj tarihi:
Selam,

R8'e "sağlam" bir motor bekleniyor zaten. Ama teknik rakamların ne olacağı daha bell, değil. Bir fantaziye göre Veyron'un motoru kırpılıp konacakmış. Merakla bekliyoruz ;)

Saygılar.
Mesaj tarihi:

dış görünüşteki cayyene çalıntısı bir bana mı rahatsızlık veriyor?=)

edit:
[spo]

özellikle ortadaki maviye bakın:
[/spo]

[ Mesaj 10 Eylül 2007, Pazartesi - 14:18 tarihinde, CthuLhu tarafından güncellenmiştir ]

Mesaj tarihi:
Selam,

matama o konuda haklısın ama bir yandan da onca sükseye ve gösterişe rağmen güçlü bir motor sunamazlarsa R8 kofti kalıp gidecek. Onu gözden çıkaracaklarını da sanmıyorum. Belki de kendi kendilerini kilitlediler :

Saygılar.
Mesaj tarihi:
RS6 yeni olsa da, A6 Avant önceden beri satışta olan bir model. Cayenne ise daha yeni makyajlanarak bu hale getirildi. Bir arak sözkonusu olması mümkün değil :)
×
×
  • Yeni Oluştur...