Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hız coşması yaşandı lan ehe


Metakuso

Öne çıkan mesajlar

Bleda çok boş adamsın senin yüzünden ttneti aradım sırf konuyu sormak için. Tamamen tüm türkiyede herkesin bağlı olduğu bölgeye göre geçiş yapiliyor. HERKESIN BAGLI OLDUGU SANTRALE GORE. artık daha fazla laf sokmaya çalışmaşzın bilgin olmadan. burada konuşılanlara göre yorum yapma. En başındada söyledim ama boş boğazlıktan başka hiç bir şey yapmadın

[ Mesaj 06 Ağustos 2007, Pazartesi - 17:28 tarihinde, Bloodless tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya olm ne adamsın ya bak şimdi senin oturduğun bölgede santral var senin yanında oturan adam başka bir stanrale dahil olabilir! buraya kadar anlamışsındır herhalde. neyse bu santraller bizim telekomünikasyoncu amcalarımız gidiyorlar oralarda güncellemer yapiyorlar yani noluyor. Bir santrale bağlı olan tüm kullanıcılar değişiyor! sonra bunu türkiyedeki tüm santrallere uyguluyorlar ve her santralde çalışan adamlar var şuan kim işini önce bitirirse o geçiyor! bölge ile ilgili anlayacağın
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Zeki çocuk, Çanakkale/lapsekide Dalyan bölümünün orada oturuyorum o bölgenin tamamına da tek bir santraldan hizmet veriliyor, santrali gidip görmüş, okul projem için santraldaki görevlilerle konuşmuş biriyim. Üstelik senin bana böyle dedi diyen TT görevlilerin müşteri hizmetlerindekiler -zahmet edipte okursan- daha önceki sayfalarda diger işnsanlarada müşteri no ya göre yapıoruz vs demişler. Allah Aşkına düzgün bir argümanın yoksa çek git.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gittim Adsl teknik destegi aradım bugun ilk defa zahmet edip açtılar.



Operetör: iyi günler. nasıl yardımcı olabilirim.

Ben: meraba. Bölgemde hız arttırımları ne zaman gerçekleştirilicek. (adsl teknik hizmet no mu alır)

O: Bekleyin. 6 Ağustosta.

B: Bugun olucagını biliyorum, bugun zaten 6 ağustos. hangi saatte olucak söyleyebilri misiniz?

O: 2 saate kadar olur beyefendi.

B: 2 saate kadar nasıl olucak mesai saati bitmiyor mu?

O: Bilmiyorum ben sadece bana söyleneni iletiyorum:

B: Peki saolun. acaba bana hız artırımların neye göre yapıldıgınıda söyleyebilirmisiniz? Müşteri no ya göre filan mı?

O: Müşteri noya göre degil müşteri hizmet no ya göre.

B: Oldu teşekkürler.

O: İyi Günler.




Eee. hangi birine inanıyım simdi?



ps: Evet vasat-ahmak sınırı fikirlerini kendine saklamakta özgürsün takıl sen

[ Mesaj 06 Ağustos 2007, Pazartesi - 17:45 tarihinde, Bleda tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bende aradım müşteri hizmetlerini ve şu komik diyalog yaşandı ;

-Operatör: Adsl teknik destek nasıl yardımcı olabilirim ?
-Ben: Merhaba. Komşum dahi adsl'de artış oldu bölgemde ama bende artış yok. Sorun nedir ?
-Operatör: hemen bakıyorum beğefendi ?
( gereki bilgileri istedi hizmet no vs )
-Operatör: Bilgilerinize baktım beğefendi. Bir anormallik yok 256'dan 1024'e yükseliş gerçekleşmiş..
-Ben: hadi ya ( sevinirim ). Ama modemde 1024'ü göremiyorum ben halen.
-Operatör: hmmk? modemde nası göremiyosunuz.? Modemin neresine bakıyosunuz onu anlamadım. Modem üzerinde hız gösteren modem tipi yokki.. Sizin modemin markası ne ?
-Ben: peki iyi günler.

0_o
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bleda eğer okul projeni bölge santralinde yaptıysan şunuda öğrenmiş olman gerekiyor. herkese tek porttan sıralama vermioyorlar santral içindeki portlara göre ve o porta ait kullanıcıların müşteri numarasına göre veriolar bu hizmeti öncelik sırası budur. herhalde senin porta sıra gelmedi tek diyebileceğim bu. çünkü çok mantıklı bi sıralama yoksa çok karışırdı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...