Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

ZeniMax Online - Yoksa Fallout MMO mu geliyor?

axedice

Öne çıkan mesajlar

Oyunun fallout mmo olma şansı gittikçe azalıyor. Interplay borçlarını kapattıktan sonra bide Jason Anderson'ı geri işe almıştı (Fallout'u yapıp sonra Troika'yı kuranlardan biri), şimdi onun yönetiminde yeni bir mmo projeleri varmış. Daha adı belli değil ama mmo yapıcak finansmanı bulduklarına göre bethesdayla olan anlaşma şartlarını yerine getirebilirler. Gamebansheede bir röportaj vermiş Jason : http://gamebanshee.com/interviews/interplaymmorpg1.php

Yeni oyun konusunda ketum davranıyor ama en geç 2009 nisanında projenin adı belli olacak. MMOları biraz daha rpg yapmak üzerine konuşmuş, yeni trendlerden biri de bu olacak heralde.

said:
GB: If you could name one or two things you want to improve when it comes to MMO standards, what would they be?

Jason: The 2 big things that I always think about improving upon are the storytelling and the character development, because I personally have not been happy with it in any of the MMOs I've played.

I think the core storytelling methods used in current MMOs could be improved on. A lot of the concepts of the worlds I've visited feel very convoluted to me. When you have a couple thousand quests that are given out sporadically, it is very hard to keep the story together. The story can easily get lost in the noise produced by the designers attempting to be creative with their quests. And this can make the world lack cohesion.

True character development is another thing I would like to see improved. It seems like most MMOs have reduced characters to a grouping of stats and a configuration of skills. I don't want to go into details about my ideas at the moment, but I will say that I believe there needs to be a feeling that you are making choices in the world and at the very least I believe these choices should affect your character personally.
Sosyal ağlarda paylaş

Fallout hiçbir zaman opsiyon değildi. Daha Fallout'un kendisini çıkarmadan yabancısı oldukları bu oyun dünyasının MMO'suna el atmak büyük risk. Ayrıca ellerinde hakim oldukları milyonlar satmış bir başka oyun dünyası da mevcut. Yine de sıfırdan birşey yapılması her daim mümkün.
Sosyal ağlarda paylaş

Opsyon değildi diyosun ama adamlar yaptıkları anlaşmaya öyle bi madde koydular ki iplyin kazmalığı devam etse hakları direk bethesdaya geçicekti. Bu arada 2009 nisanı demişim ama 2008 nisanı olacak o, yani interplay'in FOOL yapabileceğine dair kaynakları bethesdaya sunması için deadline tarihi.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...