Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

The Age of Decadence - İzometrik RPG


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
tek bolasla indirdim arena şampiyonunu dagger dodge assassinle. gelsin cici blue steeller oh mis.

ayaklara çalışmak da güzel. ama genel olarak dagger biraz zayıf bence. bow denicem bi dahaki combatçı kardeşe.

bu arada craftingde modifikasyonları sadece üretirken eklemeyi sevmedim.
Mesaj tarihi:
Sam said:

legolas, witcher'ın grafikleri daha iyiydi.


Evet? Bir başka oyunun da grafikleri witcherdan daha iyidir eminim ama bu witchera kötü demek için geçerli bir sebep olamaz. Fakat senin böyle bir mantıksal hataya düşeceğini sanmam. demek ki troll. çok kızdım. oldu mu :|
Mesaj tarihi:
şaka bi yana betasını oynadıktan sonra şimdi tekrar ilk şehri geçmeye üşeniyorum :D pillars of eternityi expert modeda hiç zorlanmadan bitiren bir insan olarak söylüyorum bunu :p
Mesaj tarihi:
ya oyunun günahı çok. indie diye bütçe diye hoş görülür. ama lore çok ümit vadedici ve güzel. hikaye işlenişi de çok güzel. maguslar da tahmin ettiğim gibi arkadaşlar çıktılar ve acilen loremaster karakter açıcam deli intli. "herşeyi yapamazsın" zıkkımını da epey yanlış uygulamışlar oyunda bence. replay value bu değil.
Mesaj tarihi:
horacegoesskiing said:

"herşeyi yapamazsın" zıkkımını da epey yanlış uygulamışlar oyunda bence. replay value bu değil.


Replay value zaten faillarında değil değişik pathlerde yatıyor. Aynı hikayeyi bi assassino tutan merchant olarak, bi de o assassino olarak oynuyorsun.
Mesaj tarihi:
onu anladım zaten, bir kaç detay ve yan görev harici hikaye aynı. ama adamı tercihi yüzünden içerikten mahrum etmeyi doğru bulmuyorum. bonuslar secretlar one ultimate ending filan olur anlarım ama şu an pek öyle değil.

ben adamlara mail atayım şuraları yanlış yapmışınız diye.
Mesaj tarihi:
Teknoloji gelişti artık, mail falan yerine sizi buraya alalım efenim. http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/board,1.0.html

Unoffical forumu da var codexte biraz daha aktif ve kalabalık, zaten oyun codex projesi sayılır http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?forums/age-of-decadence.18/
Mesaj tarihi:
axedice said:

Teknoloji gelişti artık, mail falan yerine sizi buraya alalım efenim. http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/board,1.0.html

Unoffical forumu da var codexte biraz daha aktif ve kalabalık, zaten oyun codex projesi sayılır http://www.rpgcodex.net/forums/index.php?forums/age-of-decadence.18/


anasını satıyım oyun o kadar retro ki
herifin teknoloji gelişti artık diye verdiği örnek forum
hoşgeldin ya seneyi 1997

BBS olsa daha iyiymiş aga
modemler hazırdı baglanırdık 3600 baudla mis
Mesaj tarihi:
Araması çalışan foruma paticikten girip laf atmanın dayanılmaz hafifliği asd. Bu arada codex benden bile çirkin insanların forumuyken offical forum biraz daha nezih.

Horacecım senin için açtığım assassinoyu da bitirdim bu arada, local chapterın başına geçip konforlu bir hayat sürüyorum. İlk defa bi karakterimde bu kadar yüksek word of honor oldu (5), baya böyle hamza gibi oynadım bu defa.
Mesaj tarihi:
Horacecım mesaj kutun dolu, burdan yazayım zaten.

Benim loremaster hybrid bi karakter var deneme maiyetinde yaptım. Crossbow aldım unique one handed crossbow var lore ile gelen adı bolter. Bu + power armor SPACE MARINE fantazisi için ehueh. Avantajı stryi dumplayabiliyorsun xbowlar str istemediği için. Ama başta çok zayıf kalıyor, baya bi metagaming kasman lazım combatlarda. Gerçi sen assassin olarak bitirdin zaten sıkıntı yaşamazsın heralde.

Alternatif spear olabilir defansif oynar vurkaç yaparsın, hammer olabilir biraz daha ofansif armor kırmaca. Sword tavsiye etmem focused build olmadığın sürece zayıf kalıyor. Axe olabilir her türlü en iyi silah solid damage var karşıda armor olsa da iyi olmasa da.

Bu arada power armor kullanacaksan illa block + 1hander gitmek zorunda değilsin. Daha doğrusu oyunun başında değilsin, dodge - 2hander buildlar power armor geldikten sonra 1handed silahlarla da gayet iyi iş çıkarıyorlar. Bilmiyorum assasinoyken kullandın mı. OP as fuck, tabi baya late game.
Mesaj tarihi:
ben de krosbov yaptım kendime zaten. aynen stryi dumpladım. dex+con kuyuya giriyoz yine.

assassinken kullandım tabi kullanılmayacak gibi değil eheh. ama zaten dagger karakter olduu için bişi değiştirmem gerekmedi. dagger belte de konuyo baya no problem oldu benim için o armoru kullanmak. iyi tercihmiş assassin.

yalnız villagedakileri doğrama opsiyonunu sonradan koymuş abiler heralde ki herkesi doğrayıp aşağı indikten sonra "yukarıda sana bakan guardlar var" filan diyo hala mesaj :D en zevkli yer o köylüleri itlaf kısmıydı benim için. god damn plebs.
Mesaj tarihi:
horacegoesskiing said:

yalnız villagedakileri doğrama opsiyonunu sonradan koymuş abiler heralde ki herkesi doğrayıp aşağı indikten sonra "yukarıda sana bakan guardlar var" filan diyo hala mesaj :D en zevkli yer o köylüleri itlaf kısmıydı benim için. god damn plebs.



Aaa dur bug reportsa ekleyeyim bunu, o şekilde girmemiştim içeri. Öyle bi kaç scripting fail var ya, releasede ölen major karakterleri diriltip maadoran saraya koyduğu oluyordu da çoğunu fixlediler neyse.

Bu arada bide lore + int karakterle önceden kimseyi öldürmeden in aşağıya. Çok daha fazla eğleneceksin >:D<

ek : Hafif one-handed silahlar da belte konuyor. 2 tür 1hander var biri 2lb, diğer 3.4 lb. 2lb olanları yine belt slota koyabiliyorsun. En azından axe için öyleydi.
Mesaj tarihi:
Non-combat mümkün (0 body count) ama sadece non-combat oynamaya ekstradan bişi yok. Ha peacemaker diye bi rep var non-combattan farklı, yükseltmek için quest çözümlerinde insanları birbirine öldürtmemen lazım. İleride peaceful quest çözümlerinin zorluğunu düşürüyor / seçenek olarak ortaya çıkarıyor. Body count gibi dialog ekranında görünür bi check olmadığı için ne kadar sık kullanılıyor bilmiyorum ama.
Mesaj tarihi:
bodycount maadoran'a geldikten sonra aldı gitti. ilk karakterde uçan kuştan dayak yerken adam gibi build yaptıktan sonra "4v1 girsek alırız sanki" diyebilmek güzel ama oyun non combat daha eğlenceli. combatın kilidini açan isim: balta.
Mesaj tarihi:
horacegoesskiing said:

ya oyunun günahı çok. indie diye bütçe diye hoş görülür. ama lore çok ümit vadedici ve güzel. hikaye işlenişi de çok güzel. maguslar da tahmin ettiğim gibi arkadaşlar çıktılar ve acilen loremaster karakter açıcam deli intli. "herşeyi yapamazsın" zıkkımını da epey yanlış uygulamışlar oyunda bence. replay value bu değil.


axedice said:

horacegoesskiing said:

"herşeyi yapamazsın" zıkkımını da epey yanlış uygulamışlar oyunda bence. replay value bu değil.


Replay value zaten faillarında değil değişik pathlerde yatıyor. Aynı hikayeyi bi assassino tutan merchant olarak, bi de o assassino olarak oynuyorsun.


İkiniz de tam anlamamışınız bence. Replay value oyunun felsefesinin yan ürünü, amacı değil. En basit şekilde açıklamak gerekirse oyun, oyuncunun egosunu okşamıyor :p Mantıklı bir dünyada olacağı üzere karakteri "specialist" olmaya itiyor.

Mesela ben dodge+cs+dagger assassin açtım skillerin çoğu da nerdeyse orda. sosyal skillerde de bir iki var ama oyunda çok ilerlediğim için işe yaramıyorlar başta zor yerleri geçmek için biraz kullanmışlığım var. şu an merunun oralardayım genelde savaşta %90 falan dodge oranım var, karşıdakinin koluna falan saldırdığım zaman. evet oyun dünyasında önünden geçip de hiç bir halt yapamadığım onlarca temple, artifact makina var ve hepsi içime oturuyor ama yani oyuncu tek karakterler oyun içeriğinin %80ine ulaşabilmelidir mantığını kırıyor. bunu replay value için değil gerçekçilik için yapıyor. Eğer 5 tane pret sana gelio dayılanıyorsa afedersin abi deyip paranı uslu uslu verip yoluna devam edeceksin (özellikle başlarda). Eğer bir madende gördüğün makina sana hiç bir anlam ifade etmiyorsa eeh ne uğraşcam deyip devam edeceksin kafayı takıp çıldırmak yerine. vs vs

Forumlarda devlerden birinin de bir sözü vardı "eğer bir yer için yüz yıllardır kimse keşfetmemiş dediysek gerçekten bunu demek istemişizdir. yani oyunu oynayan 10 oyuncudan 9 oyuncu burayı keşfedemeyecek demektir bu." oyunun felsefesini özetliyor sanırım. oyunucunun egosunu okşama yerine simülasyon gibi daha çok hehe.
Mesaj tarihi:
replay value derken yani neticede oyuncu o contente ulaşmak isteyecek neticede ve baştan oynayacak. yoksa oyunun yaklaşımını anlamamış değilim. aksediş de değil.

oyunun ilk şehrinde her şey çok güzel işliyor mesela gerçekten bir sürü alternate path ve çözüm var, aynı hikayenin çevresinde dolaşıyorsun sorunları çözüyorsun farklı karakterlerle. bir sürü metod sunuyor. ama sonraları o kadar iyi değil. karakter yaratımı çok acımasız onu da oyuncuların zaten belli bi bgden gelişine ve hoşgörüsüne güvenerek yapmışlar belli. ama ileride daha geniş kitleye hitap edip yine süper olacak bir şey yapacaklarsa bu kadar acımasız olmamalı yanlış verilmiş statlara filan. ki oyun resmen metayı teşvik ediyor puanlarını hemen verme yetmezse yükler skilli artırırsın diyerek :v

on oyuncudan dokuzunun keşfedemeyeceği (daha doğrusu bir oyuncunun 6-7. playthroughda ayılama meta ile keşfedeceği) opsiyonel secret room, teh ultimate ending gibi şeylerde sorun görmediğimi de söyledim zaten.
×
×
  • Yeni Oluştur...