Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Tommy'ye hayır!


Prawler

Öne çıkan mesajlar

Şimdi şikayetimvar.com a şöyle yazdık.


"İstanbul Bakırköy Galleria alış veriş merkezindeki Tommy Hillfiger mağazasından bir adet ayakkabı satın aldım.Bir gün süre ile giydim.Ayakkabılar ayağımda su toplanmasına neden oldu. Bunun üzerine firmaya götürerek ayakkabının değiştirilmesini veya bedelinin iade edilmesini istedim. Firma ayakkabıyı inceleteceklerini ve bana sonucunu bildireceklerini belirttiler.Ancak bana dönmediler.Benim aramam üzerine ayakkabıda hata olmadığını,ayakkabıyı ayağıma uygun almadığım gerekçesi ile herhangi bir işlem yapamayacaklarını belirterek ayakkabıyı bana iade ettiler.Ayakkabıyı şu anda giyemiyorum. "


Evet, ayın 5 inde tüketici mahkemesinde davamız görülecek.
Ayakkabı bir gün sonra rahatsızlık vermeye başladı annemde,değiştirmeye gittiğimizde fabrikaya geri yolladılar, tekrar geldi. Bir gelişme yok.

Ne iade ediyorlar paramızı, ne başka mal alabiliyoruz.
Kesseler bir daha alışveriş etmem.
21 inci yüzyılda adamların zihniyetlerine bak.

Başınıza gelirse şaşırmayın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zaten tommy kadar rezalet bi firma görmedim ben.
hep bana denk geliyo zannederdim ama başka olaylar da oluyomuş demekki.
adamlarda niyeyse müşteri memnuniyeti kavramı eksik.
ne zaman bi tommy bayisine girsem çalışanlar gayet umursamaz bi şekilde davranıyolar, iki laf etmiyolar, "bitse de gitsek" modunda takılıyolar.
bi de bunlar güya üst düzey firma.
peeh.
bak bide böyle bi arıza çıkarmışlar.
üstüne bir de 100ytlye tişört satıyolar. tişört de tişört olsa içim yanmıcak.
ay reklam yapasım geldi lcw rulz(:

[ Mesaj 23 Haziran 2007, Cumartesi - 23:45 tarihinde, ginaly tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Valla Tommy ile hiç öyle sorun yaşamadım. Ayrıca ayağında su toplanınca değiştirildiğini ilk defa görüyorum. Benim anneme de oluyordu bazen ama birkaç kez giyince ayağına uyum sağlıyor ayakkabı. Birşeyi kalmıyordu. Belki sizinki farklı durumdur gerçi. Ayakkabıyı falan da görmeden birşey demek olmaz :)

Ama Tommy'ye evet ya :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

haa benim bildigim 15 gun icinde fln iade etmek icin sebep gostermenize bile gerek yok yani ben en son lacoste tan oyle yaptim..

Mayo aldim 2 gun sonra geri verdim adam bi kullanilmismi fln diye inceledi ama etiketi fln ustunde olunca zaten sormadi bile neden diye..

gerci benimle onceden vukuatlari vardir kendilerini bi sikayet etmisligim var :P belki ondan sormamislardir..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla ayak su topluyo diye geri iade etselerdi o zaman tommy'ye hayır derdim. bu kadar salak bi düşünceyle bu mağaza her geleni iade ediyor o yüzden mallarını pahalıya satıyolar, malmıyım ben derdim euhe.
bence iade kabul etmemeleri normal. ayagına uygun deildir, alışamamıştır vs.
tommy ownz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bilinçli tüketicimi? böyle saçmalık görmedim.bir ayakkabıyı aldıgın zaman ayakkabının ayagına oturmasi,şeklini alması için belli bir zaman gerekir.ayakkabi ayaga alışır.

eger ayak hala su topluyorsa demekki numarasını yanlış almışındır,
ayakkabiyi alipda bu benim ayagımı su toplatıyor degiştirin demek görgüsüzlük,pişkinliktir bence,şeye benziyor , lamborgini alip da bunun koltugu rahatsiz geldi degiştirin anlamına geliyor.Tommy ayakkabiya o kadar para verdim karşılıgını istiyorum demek istiyorsun ama o sadece bir ayakkabı, bende kaç milyon bayılıp profesyonel futbol ayakkabisi aldim benimde ayagımı su toplatiyor daha ilk 1-2 haftadır giyiyorum, biliyorumki geçicek ama geçmezsede bu benim hatamdır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@newdonis: Lamborgini örneğin süper yani... Bizdeki örnekte koltuk sonradan bozuluyor, başta koltuğunu beğeniyorsun. Ama sonra sorun çıkarıyor. Sende ise başta beğeniyorsun, arabayı alıyorsun sonra değiştirin diyorsun. İki durum birbirinden farklı.


Ayrıca sen inatla ayağını rahatsız eden ayakkabı giyiyorsan o senin sorunun.Belki yaptığın sporla alakalı birşeydir, ama normal dışarıda kullanılan ayakkabıyla aynı kefeye koyulmaz senin özel durumun.


--------------------
Aslında burda ayağa oturup oturmaması konumuz değil.

Siz müşteri memnuniyeti diye birşey duymadınız mı?
Ben aldığım ürünü beğenmediğimde ya da ürünle ilgili bir sorunum olduğunda bir hafta içinde ya değiştiriyorum, ya da para iadesi alıyorum.Alışveriş yaptığım birsürü mağaza durum böyle.

Ama Tommy'de bir hafta içinde para iadesini geçtim değiştirmeme de izin vermiyorlar.

Şu ana kadar alışveriş ettiğim o kadar firmada konu ne olursa olsun herhangi bir sorun yaşamadım.

Üretim ne zaman oldu da arz yönlü olmaya başladı?
Henry Ford dönemindemiyiz?
Benim tüketici hakkım yok öyle mi?
Sağlıksız ayakkabı sağlığa ciddi bir tehtiddir.

Zorla ayağı sıkan ayakkabı giymek zorundamıyız?
Parmak arası bir ayakkabıda başparmağın altı deliler gibi su topluyorsa onu değiştirme hakkım yok öyle mi?
Hem o kadar para bayayım, hem de ayağımı ilk gün hiçbir şey yokken ikinci günden sıkmaya başlasın.
Adamlar da geri almasınlar.
Pişkinliğe bak ya.

Bu mantaliteyle devam edin siz.
Supply side economy plz!

[ Mesaj 24 Haziran 2007, Pazar - 10:06 tarihinde, Prawler tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla beyler siz ne düşünürseniz düşünün, tüketici hakları diye birşey var. ilgili maddelerde de "7 gün içerisinde sebebi ne olursa olsun" diye geçer.

eğer malın tekrar satılmasına mani olacak bir hasar bilirkişi tarafından tespit edilirse de aradaki fark ödenir sadece.

"deneyip alsaydın" demeyin, kırın kıçınızı, tüketici haklarınızı öğrenin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şimdi şöle,

2 farklı durum var. Birincisi ne olursa olsun müşterilerin 1 hafta içerisinde üründen cayma hakkı var. Bu koşulun geçerli olması için ürünün etiketinin bile çıkartılmamış olması gerekiyor. Kutusu zarar görmemiş olucak, ürünün üzerinde leke olmayacak, telefon ise ekranının üzerindeki jelatin çıkartılmamış olucak vs.

Bir diğer durum ise, ayıplı mal durumu ki sanırım Prawlerin mevzusu bu duruma giriyor. Şirketler malin kusurlu olması durumunda malı değiştirmek veya iade etmekle yükümlü ve anladığım kadarıyla şirket ayakkabıda bir kusur bulamamış, bu sebeple yardımcı olmuyorlar.

Genellikle mahkeme kağıdı şirketlere ulaştıktan sonra işin ciddiyetini anlayıp tutumlarını değiştiriyorlar. Bu aşamada genellikle müşteriye istisnai bir durum yaratılıp iki tarafında başının ağrımaması için alternatif bir yol bulunur. Bu çözüm önerisini müşterinin kabul etmesi bence avantajina olur zira şirketler mahkemede bu tarz davaları kaybetmez :) Biliyorum çünkü uzun bir süredir Koç grubunda bu işlerle ilgileniyorum hehe.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet evet tüketici haklarını öğrenin.

Kullandığın ve geri satışını imkansız hale getirdiğin bir malı iade edemezsin.
Yani salamı açıp ucundan yedikden sonra ben bunu beğenmedim yaaa demekle
ayakkabıyı 2 gün giyip benim ayağıma olmuyormuş demek arasında fark yoktur.

İkisinide açmadan götürseydiniz bişi demeden değiştirirlerdi ama el insaf. batırrım lan Tommyi böle salakca yasa yok arkadaşlar :=)

Krocum senin şirket kadar yalaka başka şirket yok valla :P

Ne çekler tanımlıyoruz biz , ne abudik gubidik nedenlerle ;)

Edit: Yanlış anlama olmasın Kroyla aynı yerde çalışıyoruz ;)

[ Mesaj 24 Haziran 2007, Pazar - 12:48 tarihinde, Szasstam tarafından güncellenmiştir ]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...