tunca Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 yav herkes invul mu gezcek uo nun olayı o bankadaki +15 i alıp actiona gitmeye korkcan falan ya da diğer açıdan bakarsak +15 lootlamak =P şimdide aynı şey nolmuş farklılık çoksa o da değerli bu da değerli. bu şekilde bir item sirkulasyonu olması lazım pvpde =P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 said: Olmasınlar: - GMler sadece page bakan teknik görevliler olsun, Tanrı-GM, Questçi GM, Server sahibinin irc kankası GM, raidçi GM, Lord British GM, eski X shardı GM'i önemli sahış GM olmasın - Trammel olmasın. Hatta düşündüm de Feluccia dışındaki facetlar kapalı olsun, yeter de artar. - Insurance olmasın - Pazar alanı olmasın, player housing i öldürüyor - AoS itemlar olmasın - Blessed hiçbirşey olmasın - EasyUO - Sphere - Edit - Birşey rengi yüzünden rare olmasın - Yeni mount türleri - Newbie dungeon ve benzeri portalla gidilen roleplayingin içine eden mekanlar - Daşşak Rock, Custom ores - Af, karma reset, bilmemne - Karakter limiti - Unattended macroing ve easy uo ile skill kasma. Skiller buna gerek olmayacak şekilde artsın. Olsunlar: - Run UO - Razor desteklesin, insanlar bayıp easy uo kullanmak zorunda kalmasın - Res robe olsun - Kumar taşı - Karma grisi - +3 +5 +15 şeklinde silahlar - Skill artışı kolay olsun, yavaş yavaş zorlaşsın ama yine de overall kolay diyelim, baydık senelerdir yeter. - Chivalry gibi sonradan eklenen skilller bi şekilde entegre edilsin - Provocation player petlere de çalışsın, bardı criminal yapsın - BOD olsun - Custom housing olsun - Renk olayı tailoring boduyla olsun - Slayer silahlar, enstrümanlar - Dengeli loot tablelar (boş çıkmasın) - Dengeli yaratık zorlukları (balronu sololayamayalım ama tanrı da olmasın) - Champion ve power scrolllar - Kill count zamanla düşsün - Factions - Dungeon içi recall/mark - Paragon - Treasure hunting Şimdilik kısa sürede aklıma bunlar geldi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Copycat Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 ya aosda insurance olmazsa olmaz. Sphere gibi değilki spherede alıyon +12 +15 neyse, bi verite valo set akıyon ortamlara. Aosda ekipmanlardan sağlıyacağın 5 farklı resist var, sadece armor yokki. Bunun staminası hpsi manası var hci dci dmg inc mana hp stam regenler daha bir sürü özellik. Senin bunların hepsinden yeteri kadar veren adam gibi bir set toparlaman (ki özellikle bizim serverımızda pek kolay olmayacak gibi duruyor eğer yazıldığı gibi her accounta bir karakter olursa) ve statları ona göre ayarlaman gerekicek. Yani aosda insure olmaması demek...abov düşünemiyorum kaos ortamı eheha :) Ha illa pvpde bir şey kazanalım diyosanız gidin adamı kesin 10k insure parası düşer zaten 10 adam kesin 100k onlada gidin item alın :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Diablo Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 bende mondains legacy yuklu.aos a girebiliomuyduk onla bide server ne olucak bari o acıklansa sphere mi runuomu bi kesinleşsin su olay Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Misafir Guest Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 valla insurence olmazsa ben spined setle gezerim eşyalarımla brit dışına çıkmam bi tek turnuvalarda çıkarırım eşyaları bankadan söyleyeyim:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 oyunu item hırsı için oynamayın, sonunda daha çok bayıyor bence. insure olayı için bir çıkış yolu düşünüyorum. tamamen kaldırmak default runuo için zor. kalırsa işin heyacanı azalıyor vs.. en fazla 5 item insure edilebilir, magic itemler cursed çıkabilir gibi şeyler aklıma geliyor. insurance oyunun tekelleşmesini sağlıyor en önce. sonra da loot zevkini kaldırıyor. fikirler? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Insurance kalkmamalıdır diye düşünüyorum. Nedeni ise bir çok itema sahip olabilmek için gruplar halinde saatler harcamak gerekiyor. Bodcu diye bir şey olmayacak denilmişti, bu durumda runic çıkartıp süper setler yapmak da oldukça zor olacak. Bu nedenle insure kalmalıdır. Ama sistemde bazı değişiklikler yapılabilir (Insurelu item ücreti, insure'lu birini öldürünce alınan insure %'si vs.). Bir önerim de insure olayı menüden yapılmasın. Insure etmek için deed'ler bulunsun ve NPC Quest ile elde edilsin. Insure edebilmek için bu quest tamamlansın ve ödülüyle itemlarımızı insure edebilelim. (Güzel olur bence ;)) [Bu konuya başka bir fikir söylemek için gelmiştim ama unutturdunuz :P] edit: hah hatırladım şimdi :) * Dungeonların sadece tek bir girişi/çıkışı olsun. * Dungeonun sonunda teleporter vb. olmasın. * Dungeon içi mark/recall yapılamasın. * Dungeon içi stuck hakkı kullanılamasın. ("Nireee, daha karpuz keseceedik" diyip kapıda karşılayabilelim insanları (6) ) [ Mesaj 14 Haziran 2007, Perşembe - 13:51 tarihinde, xaty tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nefr Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 bence 5 bile çok. hadi o zaman iki olsun aynı anda illa olacaksa bari derim. ya arkadaşlar, insurance savunurken yazdıklarınıza bir bakın; "o kadar değerli itemı almak için ben günlerce çalışayım, sonra hop diye gitsin" herşeyden önce item lootlanınca kaybolmuyor, el değiştiriyor, madem bu kadar üşeniyorsun o item için kasmaya, çalışma arkadaş o zaman, git çalışanı bul onu kes ondan al hehe ha kesemedin mi, e çalışcan o zaman bir zahmet =] ama "ben iki hafta kasıp şahane item yaptım, ondan sonra insureladım hepsini, iki sene daha item kasmadan imba gezerim" olmaz, olmamalı öte yandan sen yaptıysan ben de yaparım o itemı, e o zaman bir süre sonra "hepimiz imbayız" olur olay, ölünce de gitmiyor nasıl olsa oh, vuralım hep birlikte tekmeyi yeni gelene ayrıca o zaman ben basarım parayı insurea hırs yaptığımda, alırım en ala itemlarımı, gözümü kırpmadan dalarım 5 kişilik gruba aradaki bir tane adamı öldürmek için. e ne oldu, gitti oyunun dengesi de keyfi de arkadaşlar, uo ölümden korkulan bir oyundur, sisteminin temeli, mantığı budur. ölüm korkusunun temelinde de loot yatar. eğer lootu engellerseniz sistemi tamamen sarsarsınız, wowa döner oyun, en az yarı yarıya azalır keyfi, ki bence hepten gider yarı falan değil Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
robinson Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 insurance item sınırı olursa iyi olabilir bencede. bir de pkların giremeyeceği bir harita olmasın. heryerde tırsalım ya pk gelirse diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 nefre katılıyorum tamamen. 2 bile fazla 1 olsun illa olcaksa ki o bile olmasın :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 ben itemlerin cursed çıkması ihtimali var diye 5 dedim. çok iyi bir itemin insurance 1 olsa bile el değiştirebilmesi ihtimali için bunu söylüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sage Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 O zaman sphere olsun daha iyi bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Misafir Guest Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 yahu nefr ne ikna edici adamsın direk fikirlerim değişti..İNSURE OLMASIN İNSURE VARSA BEN YOKUM PLS edit:dalga geçmiyorum gerçekten ikna oldum oyunun çok daha heyacanlı olacağı kesin ve insure olduğu zaman oyunun bir süre sonra çıkmaza gireceği doğru.Tek bi item insure hakkı olsun o da orta yolu bulma amacıyla:) [ Mesaj 14 Haziran 2007, Perşembe - 14:04 tarihinde, bizsiziarariz tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 iyide aos'da itemlar preaos kadar kolay çıkmıyor ve setiniz silahınız yüzükleriniz bir bütün. yani üstünüzde 10 item bir bütün. hepsi uyum içindeyken bir işe yarıyor, tek başınayken başkasına büyük ihtimalle uymaz. zorluk dereceside bodcu olmayan bir server için spined kitten çıkan itemlar bile değerli olacaktır. wow'da epiclerinizin battlegroundda düştüğünü düşünün, aynı şey. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Misafir Guest Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 ee? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 preaos da koalymı çıkıodu ? kaç kere +15 silah ile action yaptın deseniz sayarım yani baya zor bişiydi. ayrıcana benim en çok aklımda kalan en çok zevk aldığım anılarımın içinde loot anılarım vardır =P. yerde +15 setli yatan bir pk cesedi görmenin tadı yok hiçbişiyde. şimdi de aynı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Copycat Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 bende consa tamamen katılıyorum, aosda bir öncekki postta anlattığım gibi itemların koordinasyonu olayı var. Ha illa bu kadar insure olmamasını isteyen varsa denensin insurance olmayan aos ama çok komik olur :p ya da direk sphere olsun... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Misafir Guest Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 bi pk yattığında insanlar savaşı bırakıp ne lootlayabiliyosa lootlayıp direk kaçıyodu ne güzeldi :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sailor Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 spherede kolay diyosunuz da, benim sananede toplam 3-4 tane magic itemim olmuştur herhalde. onlar da biri ölürse lootlayıp kaçmışımdır hehe. 70 üzeri skill bile yoktu ki o nasıl olsun ama dimi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 said: bence 5 bile çok. hadi o zaman iki olsun aynı anda illa olacaksa bari derim. setinden 1 parça bile düşse onu tamamlamak için yine deli gibi kasman gerekir. said: ama "ben iki hafta kasıp şahane item yaptım, ondan sonra insureladım hepsini, iki sene daha item kasmadan imba gezerim" olmaz, olmamalı zaten olamaz, o 2 sene içinde ne barbed lar basılır ne droplar gelir. said: ayrıca o zaman ben basarım parayı insurea hırs yaptığımda, alırım en ala itemlarımı, gözümü kırpmadan dalarım 5 kişilik gruba aradaki bir tane adamı öldürmek için. e ne oldu, gitti oyunun dengesi de keyfi de 5 kişilik gruba dalarsında o 5 kişilik grup seni kesemiyorsa ayrı hıyardır :) preaos gibi 2 vuruşta dandik adam kesemiyorsun burda said: arkadaşlar, uo ölümden korkulan bir oyundur, sisteminin temeli, mantığı budur. ölüm korkusunun temelinde de loot yatar. eğer lootu engellerseniz sistemi tamamen sarsarsınız, wowa döner oyun, en az yarı yarıya azalır keyfi, ki bence hepten gider yarı falan değil bunun için insure parası arttırılabilir. item başı 1.8k filan olabilir. iyi bir oyuncunun en az 15 tane insurelu itemla gezdiği düşünülürse kestiğiniz adamdan 27k bankanıza düşer :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Misafir Guest Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 nebulada aylarca oynayıp da journeyman swordsman gezdiğimi bilirim ama o zaman aldığım zevki de hiç almadım açıkçası bi arkadaşım vardı üçkağıtçı brit bankda insanları dolandırırdı party e gel skill kasalım diyp bi anda partiden çıkıp adamı kendine crim yapardı adma farketmiyo tabi işim var diyip uzaklaşırdı adam bankaya giyinmeye gittiğinde gelip guards çekerdi bi güzel lootlardı:D kara listede adı çıkmıştı adamın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 ayrıca olayın pvm karakterleri boyutu var ki asıl orda insure önemli, bilmeyenler için aos da luck sistemi var. ne kadar çok luckınız varsa düşen itemın propları o kadar iyi oluyor. düşününkü destardda dragon kesiyorsunuz ama çıplak adamı bile kesemezsiniz pvm karakteriyle, adam geldi sizi kesti, insure yok, 3 ayda toplayabildiğiniz 1200 lucklı setinizi lootladı. normal mi bu şimdi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Misafir Guest Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 o zaman kasmıcaksın arkadaşım tek başına grup halinde dungeona gidilecek seni koruyacaklar sen kasacaksın öyle tek takılıp da ölsem de bişey olmaz yaawww insure var demek yok bundan sonra her yer tehlikeli olacak! [ Mesaj 14 Haziran 2007, Perşembe - 14:16 tarihinde, bizsiziarariz tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunca Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 yav her an süper itemlarla gezmek zorunda değil ki kimse öyle olunca zevki kalmıyo zaten. adam karakterine uygun en iyi itemları toplamış full onlarla geziyo imba modda. herkes her an olbilecek en iyi itemlarla gezcek diye bişi yok ki. uo gerektiğinde newbified daggerla actiona gittiğin oyundur ;p. bide insurance ı ea millet itemını kaybedip sinirlenip oyunu bırakmasın daha çok para kazanalım mantığıyla yapmıştır iddia ediyorum=P. burda para kazanan kimse yok önemli olan oyunz evki, item yüzünden oyunu bırakıcak olan varsa da, eskiden de vardı ve eskiden daha zevkliydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2007 tunca o zaman sen 3 ay bir karakter kas. sadece pvm yapabilsin, sonra yeni açılan bi karakter gelip seni kessin 3 ay kastığın itemlarını lootlasın. fikrin değişmezse serverda insurance kapatılsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar