Waffen Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Merhaba bugun bir bugla karsı karsıya kaldım. Acaba buyu atarken buyulerin hayvanlara etki etmemesinin sğlayabilirmiyiz. bir player bir lamaya str buyusu yaptı ve sonra re armaor sonra shrink etti ve canlandrıdı. Bu surekli yapılınca hayvanın str si 1000 bile olabiliyor. Bunu engellemek icin ne yapmam lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Shrink scriptinde on=@Targon_char altina sunu ekle on=@Targon_char if (() || () || ()) src.sysmessage Hayvani kucultmeden once dispel ediniz. return 1 endif[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. [Bu mesaj jonq tarafından 21 September 2003 19:14 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Waffen Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 :) çok güsel bir espri çok sevdim , teşekkürler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
marul Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Dispele gerek yok şöyle yap bence direk büyüleri silsin kendi on=@Targon_char if () src.targ.findid.i_rune_bless.remove endif if () src.targ.findid.i_rune_agility.remove endif if () src.targ.findid.i_rune_strenght.remove endif if () src.targ.findid.i_rune_cunning.remove endif if () src.targ.findid.i_rune_reactive_armor.remove endif if () src.targ.findid.i_rune_protection.remove endif Vs vs eklersin istersen clumsy idi feeblemind idi. Reactive armorun tanımı doğru mu bilmiyorum onu bir kontrol edersin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Ben örnek olsun diye gosterdim.İstedigi gibi yapabilir sonucta :) Bu arada o kadar if/endif i yerine elseif ler kullansan daha iyi olmazmı ?[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Waffen Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 peki şu konuda bir bilginiz varmı caba. Player oyundan cıkmadan once arkadaşı atını zehirliyor ve ve atın sahibi biniyor. at altında oluyor. adam oyundan cıkıp girince at invul olarak cıkıyor. Bu bir so,runmu yoksa sistem hatasımı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 O sorun sphere in genelinde var sanırım. Poison bug i diyoruz ona :) Invul degilde HP si 0 oluyor bu yuzden ölmüyor ve skill kasabiliyorsun.Mantıklı dusunursek soyle bir sey yapabilirsin.Binek hayvanlarina posion buyusu attirmazsin.Bu da Ya spellcastta hedef kontrolu yaparak olur yada binek hayvanlarına bir event atarsın. Yada hedefin HP sine bakarsın 1 den kucukse remove ettirirsin.Bu biraz yük olabilir :)[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
marul Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 said: jonq, 21 September 2003 19:36 tarihinde demiş ki: Ben örnek olsun diye gosterdim.İstedigi gibi yapabilir sonucta :) Bu arada o kadar if/endif i yerine elseif ler kullansan daha iyi olmazmı ?[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Hem Agility hem Protection attıklarını düşün ;) Agility rune u bulursa elseif e bakmadan agility i siler sonraki rune lar kalır o yüzden elseif le yapmadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 npc yeni biri gördüğünde, hitsini check eder, 0 ın altındaysa silinir. böylece böyle bir bug yokmuş gibi durur. yani hiç gözükmez öle bi at :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Marul return 1 koymazsan remove lardan sora hepsini tek tek kontrol etmesi gerekiyor. Tazmanyak Ölü at yeni playeri nasıl görsün :p o degilde her binek hayvanına o trigger i yada ona sahip bir event i koycak yine aynı yola cıkıyor sonucta[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
marul Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Hmm şu nasıl olur acaba poison bugu için.. On=@SpellCast if ( == 20) if ( < 1) return 1 endif endif Denemek lazım tabi clientı açmadan yazıyorum bunları :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Evet mantık o ama sadece magery icin gecerli bir durum olur o.Birde Sw , fence felan kascak olan adam da o durumdaki bir hayvanla calısabiliyor diye dusunuyorum. Her skillede ayri ayri check koymak servera yük olur gibi geliyor bana.[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Waffen Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Peki söle bir mantık olurmu bilmiyorum ama sorayım dedim, atın kendisini sistemden kontrol ettirebilirmyiz. yani sonucta at adama ait. adam logout olurken adama ait binekleri kontrol ettirip hiti 0 olan varsa remove et diyebilirmiyiz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 jonq hepsini teker teker kontrol etmez..if-else if statementlarında herhangi biri dogru oldugu zaman o statementı kaparan endif e gider direk.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Olay logout ile alakalı birsey degil. Mesela sen at a poison at bin git gez. Bir ara at ölür .Atin öldügü yerden bi kac ekran uzaklas ( 2 ekran yeterli sanırım ) sonra geri gel ve atı aynı durumda orda da gorursun. Yani Logout la alakalı bir durum degil.[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Ceday sen soyleyince tekrar dusundumde simdi farkettim. Aklım baska bir duruma gitti :) Marul dogru belirtmis.Pardon[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Waffen Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Peki at oldugunde adamdaki sahipliği gidermi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Yeap. Memory de bulunan hersey siliniyor ve bir daha eklenmiyor. Neden at ölü cunku :)[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
FuasNyI Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Abi Bug abuse yapanlara [haşırt] jail vereceksin 300 saat aklı basına gelsin.[hline]700 duelde 70 Kasaba'da 7 Vilayet'de Adı anıldı Tarar Ramazan!!! [Kan Görmeye Dayanamaz] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
keyn Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 demissiniz iste spell cast falan diye ama adamlar poison kasar eger poison buyusu ile kastırtmaya elverisli bir server ise atı removelarsanda sacma olur.valaha benim aklıma birsey gelmiyor ama arkadasımızın soyledigi gibi bir jail tamam[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Kaan Remove etmek soyle mantıklı. At zaten ölü yani HP si 0. HP si 0 olan bir ati remove etsen nolur etmesen nolur :)[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
marul Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Hatta aslında eval vereceksin spellcast a önce uyaracak aynı uid bir kez daha poison cast ederse direk jaile girecek. Nihohoh :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Larethian Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 21, 2003 remove etmesi en mantıklısı eğer oyuncunun bug abuse etmesini istemiyorsan hatayı oyundan kaldırman gerekli . Yoksa Herkes shard açsın bug abuse ceza 232331 saat kimse abuse etmez ... [hline]Her şey daha iyi bir Online Gaming için... TR-Game Owner [Bu mesaj Larethian tarafından 22 September 2003 01:04 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Waffen Mesaj tarihi: Eylül 22, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2003 Bence jailden önce insanların bunu yapmasını engellemek lazım. Çünkü ne kadar az hata olursa server o kadar cok rahatlıyor. Aama bunun gibi hatalr servera ayrı bir kontrol yükü sağlıyor. İkileme girtmemek elde degil :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 22, 2003 Bu sorunu Sphere dev. lerinin halletmesi lazim once. Merak ettim 99z de de halen varmı acaba bi indirip bakayim :)[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar