Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Script tam calismiyor


Fly

Öne çıkan mesajlar

[ITEMDEF i_druidheal]
ID=i_kindling
TYPE=t_normal
NAME=Druid Heal

ON=@Create
COLOR=59
ATTR=attr_newbie

ON=@DCLICK
IF = Druid
SRC.SYSMESSAGE Kimi iyilestirceksiniz ?
TARGET
RETURN 1

ON=@TARGON_CHAR
IF SRC.TARGET.HITS >=
SRC.SYSMESSAGE Hedefin cani zaten dolu
ELSE
SRC.TARGET.HITS = +
IF >
SRC.TARGET.HITS =


Int kadar healliyor, orda sorun yok.. Str nin ustune cikarsa dusuruyor, o da tamam.. Ancak

1) Sadece "Druid" tagi olanlar kullansin istiyorum, olmuyor. Tagi ne yaparsam yapiyim kullanabiliryor.

2) "You cant think a way to use that item" diyor her kullanışımda. Hits arttiriyor, ancak böyle bir mesaj çıkıyor hep.

3) "Hedefin cani zaten dolu" demesi gerektigi halde demiyor

Sorun nedir ?[hline]

[Bu mesaj flyblast tarafından 13 September 2003 15:35 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[ITEMDEF i_druidheal]
ID=i_kindling
TYPE=t_normal
NAME=Druid Heal

ON=@Create
COLOR=59
ATTR=attr_newbie

ON=@DCLICK
IF strmatch("","Druid")
SRC.SYSMESSAGE Kimi iyilestirceksiniz ?
TARGET
ELSE
SRC:SYSMESSAGE druidlige ozenme hemen
ENDIF
RETURN 1

ON=@TARGON_CHAR
IF ( = )
SRC.SYSMESSAGE Hedefin cani zaten dolu
ELSE
SRC.TARGET.HITS=( + )
ENDIF
IF ( > )
SRC.TARGET.HITS=
ENDIF
RETURN 1
[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org
L50 Elven Eldritch Officer of Soul Reavers, LGM Tailor
Email: [email protected] | Icq: 5100111


[Bu mesaj Baggio tarafından 13 September 2003 15:40 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çok teşekkür ederim..

Yine benzer bir item yaptım, ancak bu itemi... diye mesaj çıkıyor yine. Ne yapinca o mesaj cikmiyor ?

Bir de bunu item yerine bir komut kullanarak yapmasını istiyorum (mesela .dheal yazinca yapsin). Ama "Targetted item is gone ?" diyor.[hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Veya yazayım da :

[ITEMDEF i_poison_flame]
ID=i_kindling
TYPE=t_normal
NAME=Poison Flame (Druid)

ON=@Create
COLOR=02c
ATTR=attr_newbie

ON=@DCLICK
IF strmatch("","Druid")
SRC.SYSMESSAGE Kime uygulayacaksiniz ?
TARGET
ELSE
SRC.SYSMESSAGE Sadece druidler icin
ENDIF
RETURN 1

ON=@TARGON_CHAR
MOREX={32 135}
SRC.TARGET.DAMAGE=( - 14)
SRC.BOW
SRC.SOUND=snd_spell_poison
SRC.TARGET.POISON = 1050
SRC.TARGET.EFFECT=3,i_fire_column,6,45,1
sRC.TARGET.EFFECT=3,i_fx_curse,6,45,1
SRC.TARGET.SAYUA 03b 6 6 turkish *Poison Flame yuzunden zehirlenir*
SRC.MANA = ( - )
IF ( > )
ENDIF
RETURN 1


Şimdi bunu ve diğerini function olarak kullanmak için

1)[PLEVEL 1] yazıp, altına yazıyorum işte (mesela HEAL)
2)[FUNCTION HEAL] diyip ON=@DCLICK e kadar siliyorum..

Bunu itemlarin olduğpu yere yazsam da spheretables'a yazsam da "targeted item is gone ?" diyor.. !strmatch ile sanirim o tag ise olmuuyor, cunku Druid tagi varken olmadi, sallama bir tag ile oldu. Sonuçta o item is gone yuzunden olömuyor.[hline]

Bir de Flame Strike efektinin rengini nasıl yeşil yaparım ? Pek guzel olmuyor bu haliyle

[Bu mesaj flyblast tarafından 13 September 2003 19:59 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[ITEMDEF i_poi_column]
NAME=poison column
ID=i_fire_column
TYPE=t_script

ON=@create
COLOR=yesil kac ise

bole bi item yap yukarda efect olarak i_fire_column yerine koyarak dene bi.Denemedim sahsen ..[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj.
A tale that goes on. Become a part of it.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

defnameleri bunlar

i_trap_gas
i_trap_gas_2
i_trap_gas_3

Birde sunu dene o effect yerine sorun cıkcakmı ?

[Itemdef i_poi_column]
id=03709
name=a column
type=t_spell

ON=@Create
Color= 0590
Timer= 2

ON=@Timer
Remove
return 0

ON=@Step
Src.damage 25,45
return 0[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj.
A tale that goes on. Become a part of it.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

[ITEMDEF i_druid_sneak]
ID=i_kindling
TYPE=t_normal
NAME=Camouflage (Druid)

ON=@Create
COLOR=02
ATTR=attr_newbie

ON=@DCLICK
IF strmatch("","Druid")
SRC.SYSMESSAGE 10 sn icin gorunmez oldunuz
SRC.INVIS
SRC.MANA = ( - 140)
TIMER=10
ELSE
SRC.SYSMESSAGE Sadece druidler icin
ENDIF
RETURN 1

ON=@TIMER
SRC.INVIS
SRC.SYSMESSAGE Tekrar gorunur oldunuz


Bunda timerlar hakkında en ufak bir bilgi kırıntım olmadığı için 10 sn geçse de görünmez kalıyor. (Sabit kalmasi onemli degil)

[Bu mesaj flyblast tarafından 14 September 2003 16:52 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
flyblast, 13 September 2003 19:56 tarihinde demiş ki:
Bunu itemlarin olduğpu yere yazsam da spheretables'a yazsam da "targeted item is gone ?" diyor.. !strmatch ile sanirim o tag ise olmuuyor, cunku Druid tagi varken olmadi, sallama bir tag ile oldu. Sonuçta o item is gone yuzunden olömuyor.[hline]

Bir de Flame Strike efektinin rengini nasıl yeşil yaparım ? Pek guzel olmuyor bu haliyle

[Bu mesaj flyblast tarafından 13 September 2003 19:59 tarihinde değiştirilmiştir]


functiona targonchar gibi bişi ekleyemezsin.
itemla yapman gerekio
on=@equip triggerı kullan dclick kullancagına..
functiondan da item ver
newitem=i_asd
act.equip

sonra bu itemın equip triggerına ekle.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çok teşekkür.. Ancak kullaninca o itemin silinmesi icin ne yapmali ?

......
SRC.TARGET.SAYUA 03b 6 6 turkish *Druid Heal ile tedavi edilir*
SRC.TARGET.EFFECT=3,i_fx_HEAL_EFFECT,3,20,1
ENDIF
RETURN 1


Nereye REMOVE koymalı veya ?

Diğer scriptteki sorumu da cevaplarsanız

[Bu mesaj flyblast tarafından 14 September 2003 16:57 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bi sunu dene.

ON=@DCLICK
IF strmatch("","Druid")
TIMER=10
SRC.SYSMESSAGE 10 sn icin gorunmez oldunuz
SRC.NEWITEM i_druidinvis
SRC.ACT.EQUIP
SRC.MANA = ( - 140)
ELSE
SRC.SYSMESSAGE Sadece druidler icin
ENDIF
RETURN 1


[ITEMDEF i_druidinvis]
ID=i_memory
Name=Druid Invis
TYPE=t_eq_script

ON=@CREATE
ATTR=attr_decay // bunu eklemeyi unutmusum

ON=@Equip
topobj.invis
topobj.sysmessage 10 sn yeligine Gorunmez oldunuz
Timer=10

ON=@Timer
topobj.invis
topobj.sysmessage sure bitti, gorunur
remove[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj.
A tale that goes on. Become a part of it.


[Bu mesaj jonq tarafından 14 September 2003 17:07 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
flyblast, 14 September 2003 16:55 tarihinde demiş ki:
Çok teşekkür.. Ancak kullaninca o itemin silinmesi icin ne yapmali ?

......
SRC.TARGET.SAYUA 03b 6 6 turkish *Druid Heal ile tedavi edilir*
SRC.TARGET.EFFECT=3,i_fx_HEAL_EFFECT,3,20,1
ENDIF
RETURN 1


Nereye REMOVE koymalı veya ?

Diğer scriptteki sorumu da cevaplarsanız

[Bu mesaj flyblast tarafından 14 September 2003 16:57 tarihinde değiştirilmiştir]



......
SRC.TARGET.SAYUA 03b 6 6 turkish *Druid Heal ile tedavi edilir*
SRC.TARGET.EFFECT=3,i_fx_HEAL_EFFECT,3,20,1
ENDIF
REMOVE
RETURN 1


return 1 herşeyi sonlandırdığı için, return 1 den önce koyulur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sorulara dewam :

SRC.DAMAGE = ( + (( - ) / 2)

olur mu böle bişi ? Bir potion i.çiyor, memory oluşuyor, 1 dk boyunca böyle oluyor. ANCAK işte böyle olursa yarası kadr iyi vurması münkün olur mu (3000 str varsa, 1000 hits ile 1000 dmg daha vurucak)

[Bu mesaj flyblast tarafından 15 September 2003 14:00 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bugünkü soru :

Timer'ları niye başka bir item yaratıp onun içine koymamız gerekiyor ? örneğpin :

[ITEMDEF i_poison_flame]
ID=i_kindling
TYPE=t_normal
NAME=Poison Flame (Druid)

ON=@Create
COLOR=02c
ATTR=attr_newbie

ON=@DCLICK
IF strmatch("","Druid")
SRC.SYSMESSAGE Kime uygulayacaksiniz ?
TIMER = 4
ELSE
SRC.SYSMESSAGE Sadece druidler icin
ENDIF
RETURN 1

ON=@TIMER
TARGET
RETURN 1

ON=@TARGON_CHAR
MOREX={32 135}
SRC.TARGET.DAMAGE=( - 14)
SRC.BOW
SRC.SOUND=snd_spell_poison
SRC.TARGET.POISON = 1050
SRC.TARGET.EFFECT=3,i_fire_column,6,45,1
sRC.TARGET.EFFECT=3,i_fx_curse,6,45,1
SRC.TARGET.SAYUA 03b 6 6 turkish *Poison Flame yuzunden zehirlenir*
SRC.MANA = ( - )
IF ( > )
ENDIF
RETURN 1


Niye timerlari böyle yerleştirsem olmuyor ???
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o şekilde de yapabilirsin ama napcagına baglı..
atıyorum herkesin kullanabilecegi bir tas var bir bankanın önünde.
bu şekilde yaparsan iki üç kişi arka arkaya basarsa, timer 0 a varmadan 4 olur habire. SRC ler de değişeceginden sadece son kişide işlem yapabilirsin..

[Bu mesaj CEDAY tarafından 16 September 2003 14:11 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şöyle diyim :

Bir nesne var ama senin çantanda. Ona çift tıklayınca "4 sn için konsantre oluyorsunuz" gibin bir mesaj çıkıcak. Timer olmuyor işte. Yoksa ard arda tıklayarak 400 dmg + deadly psn koyar. Diğer speller gibi bir cast time istiyporum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...