Fly Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 [ITEMDEF i_druidheal] ID=i_kindling TYPE=t_normal NAME=Druid Heal ON=@Create COLOR=59 ATTR=attr_newbie ON=@DCLICK IF = Druid SRC.SYSMESSAGE Kimi iyilestirceksiniz ? TARGET RETURN 1 ON=@TARGON_CHAR IF SRC.TARGET.HITS >= SRC.SYSMESSAGE Hedefin cani zaten dolu ELSE SRC.TARGET.HITS = + IF > SRC.TARGET.HITS = Int kadar healliyor, orda sorun yok.. Str nin ustune cikarsa dusuruyor, o da tamam.. Ancak 1) Sadece "Druid" tagi olanlar kullansin istiyorum, olmuyor. Tagi ne yaparsam yapiyim kullanabiliryor. 2) "You cant think a way to use that item" diyor her kullanışımda. Hits arttiriyor, ancak böyle bir mesaj çıkıyor hep. 3) "Hedefin cani zaten dolu" demesi gerektigi halde demiyor Sorun nedir ?[hline] [Bu mesaj flyblast tarafından 13 September 2003 15:35 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 [ITEMDEF i_druidheal] ID=i_kindling TYPE=t_normal NAME=Druid Heal ON=@Create COLOR=59 ATTR=attr_newbie ON=@DCLICK IF strmatch("","Druid") SRC.SYSMESSAGE Kimi iyilestirceksiniz ? TARGET ELSE SRC:SYSMESSAGE druidlige ozenme hemen ENDIF RETURN 1 ON=@TARGON_CHAR IF ( = ) SRC.SYSMESSAGE Hedefin cani zaten dolu ELSE SRC.TARGET.HITS=( + ) ENDIF IF ( > ) SRC.TARGET.HITS= ENDIF RETURN 1[hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org L50 Elven Eldritch Officer of Soul Reavers, LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 [Bu mesaj Baggio tarafından 13 September 2003 15:40 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Çok teşekkür ederim.. Yine benzer bir item yaptım, ancak bu itemi... diye mesaj çıkıyor yine. Ne yapinca o mesaj cikmiyor ? Bir de bunu item yerine bir komut kullanarak yapmasını istiyorum (mesela .dheal yazinca yapsin). Ama "Targetted item is gone ?" diyor.[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 yanlıs olabilirim ama ben strmatch in karsılastırma true oldugunda false return ediyor gibi bişi hatırlıyorum. yani !strmatch gibi olcaktı sanki.. istedigin gibi calısmazsa öle dene bir de.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Veya yazayım da : [ITEMDEF i_poison_flame] ID=i_kindling TYPE=t_normal NAME=Poison Flame (Druid) ON=@Create COLOR=02c ATTR=attr_newbie ON=@DCLICK IF strmatch("","Druid") SRC.SYSMESSAGE Kime uygulayacaksiniz ? TARGET ELSE SRC.SYSMESSAGE Sadece druidler icin ENDIF RETURN 1 ON=@TARGON_CHAR MOREX={32 135} SRC.TARGET.DAMAGE=( - 14) SRC.BOW SRC.SOUND=snd_spell_poison SRC.TARGET.POISON = 1050 SRC.TARGET.EFFECT=3,i_fire_column,6,45,1 sRC.TARGET.EFFECT=3,i_fx_curse,6,45,1 SRC.TARGET.SAYUA 03b 6 6 turkish *Poison Flame yuzunden zehirlenir* SRC.MANA = ( - ) IF ( > ) ENDIF RETURN 1 Şimdi bunu ve diğerini function olarak kullanmak için 1)[PLEVEL 1] yazıp, altına yazıyorum işte (mesela HEAL) 2)[FUNCTION HEAL] diyip ON=@DCLICK e kadar siliyorum.. Bunu itemlarin olduğpu yere yazsam da spheretables'a yazsam da "targeted item is gone ?" diyor.. !strmatch ile sanirim o tag ise olmuuyor, cunku Druid tagi varken olmadi, sallama bir tag ile oldu. Sonuçta o item is gone yuzunden olömuyor.[hline] Bir de Flame Strike efektinin rengini nasıl yeşil yaparım ? Pek guzel olmuyor bu haliyle [Bu mesaj flyblast tarafından 13 September 2003 19:59 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Bilmiyor mu kimse ?[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 [ITEMDEF i_poi_column] NAME=poison column ID=i_fire_column TYPE=t_script ON=@create COLOR=yesil kac ise bole bi item yap yukarda efect olarak i_fire_column yerine koyarak dene bi.Denemedim sahsen ..[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Effecte item koymayi dusundum de olmaz sandim, newse deniyim[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Yok client gocuyor[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Fire Column Effect i yerine baska birsey kullan.Maden zehirleyecek i_fx diye arat yesil bir GAZ ( balon gibi duruyor ) effect i olmasi lazım[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Yok oyle bir effect..[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 13, 2003 defnameleri bunlar i_trap_gas i_trap_gas_2 i_trap_gas_3 Birde sunu dene o effect yerine sorun cıkcakmı ? [Itemdef i_poi_column] id=03709 name=a column type=t_spell ON=@Create Color= 0590 Timer= 2 ON=@Timer Remove return 0 ON=@Step Src.damage 25,45 return 0[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 [ITEMDEF i_druid_sneak] ID=i_kindling TYPE=t_normal NAME=Camouflage (Druid) ON=@Create COLOR=02 ATTR=attr_newbie ON=@DCLICK IF strmatch("","Druid") SRC.SYSMESSAGE 10 sn icin gorunmez oldunuz SRC.INVIS SRC.MANA = ( - 140) TIMER=10 ELSE SRC.SYSMESSAGE Sadece druidler icin ENDIF RETURN 1 ON=@TIMER SRC.INVIS SRC.SYSMESSAGE Tekrar gorunur oldunuz Bunda timerlar hakkında en ufak bir bilgi kırıntım olmadığı için 10 sn geçse de görünmez kalıyor. (Sabit kalmasi onemli degil) [Bu mesaj flyblast tarafından 14 September 2003 16:52 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 said: flyblast, 13 September 2003 19:56 tarihinde demiş ki: Bunu itemlarin olduğpu yere yazsam da spheretables'a yazsam da "targeted item is gone ?" diyor.. !strmatch ile sanirim o tag ise olmuuyor, cunku Druid tagi varken olmadi, sallama bir tag ile oldu. Sonuçta o item is gone yuzunden olömuyor.[hline] Bir de Flame Strike efektinin rengini nasıl yeşil yaparım ? Pek guzel olmuyor bu haliyle [Bu mesaj flyblast tarafından 13 September 2003 19:59 tarihinde değiştirilmiştir] functiona targonchar gibi bişi ekleyemezsin. itemla yapman gerekio on=@equip triggerı kullan dclick kullancagına.. functiondan da item ver newitem=i_asd act.equip sonra bu itemın equip triggerına ekle. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Çok teşekkür.. Ancak kullaninca o itemin silinmesi icin ne yapmali ? ...... SRC.TARGET.SAYUA 03b 6 6 turkish *Druid Heal ile tedavi edilir* SRC.TARGET.EFFECT=3,i_fx_HEAL_EFFECT,3,20,1 ENDIF RETURN 1 Nereye REMOVE koymalı veya ? Diğer scriptteki sorumu da cevaplarsanız [Bu mesaj flyblast tarafından 14 September 2003 16:57 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Bi sunu dene. ON=@DCLICK IF strmatch("","Druid") TIMER=10 SRC.SYSMESSAGE 10 sn icin gorunmez oldunuz SRC.NEWITEM i_druidinvis SRC.ACT.EQUIP SRC.MANA = ( - 140) ELSE SRC.SYSMESSAGE Sadece druidler icin ENDIF RETURN 1 [ITEMDEF i_druidinvis] ID=i_memory Name=Druid Invis TYPE=t_eq_script ON=@CREATE ATTR=attr_decay // bunu eklemeyi unutmusum ON=@Equip topobj.invis topobj.sysmessage 10 sn yeligine Gorunmez oldunuz Timer=10 ON=@Timer topobj.invis topobj.sysmessage sure bitti, gorunur remove[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. [Bu mesaj jonq tarafından 14 September 2003 17:07 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 said: flyblast, 14 September 2003 16:55 tarihinde demiş ki: Çok teşekkür.. Ancak kullaninca o itemin silinmesi icin ne yapmali ? ...... SRC.TARGET.SAYUA 03b 6 6 turkish *Druid Heal ile tedavi edilir* SRC.TARGET.EFFECT=3,i_fx_HEAL_EFFECT,3,20,1 ENDIF RETURN 1 Nereye REMOVE koymalı veya ? Diğer scriptteki sorumu da cevaplarsanız [Bu mesaj flyblast tarafından 14 September 2003 16:57 tarihinde değiştirilmiştir] ...... SRC.TARGET.SAYUA 03b 6 6 turkish *Druid Heal ile tedavi edilir* SRC.TARGET.EFFECT=3,i_fx_HEAL_EFFECT,3,20,1 ENDIF REMOVE RETURN 1 return 1 herşeyi sonlandırdığı için, return 1 den önce koyulur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arthur_HellsFire Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 remove return 1 in üstüne koyulacak[hline]Çöp Arabası Geçmiomu Burdan Belediyeye sölicem ! Icq=176375932 MailMee Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 14, 2003 Teşekkürler[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 15, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 15, 2003 Sorulara dewam : SRC.DAMAGE = ( + (( - ) / 2) olur mu böle bişi ? Bir potion i.çiyor, memory oluşuyor, 1 dk boyunca böyle oluyor. ANCAK işte böyle olursa yarası kadr iyi vurması münkün olur mu (3000 str varsa, 1000 hits ile 1000 dmg daha vurucak) [Bu mesaj flyblast tarafından 15 September 2003 14:00 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 16, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2003 Bugünkü soru : Timer'ları niye başka bir item yaratıp onun içine koymamız gerekiyor ? örneğpin : [ITEMDEF i_poison_flame] ID=i_kindling TYPE=t_normal NAME=Poison Flame (Druid) ON=@Create COLOR=02c ATTR=attr_newbie ON=@DCLICK IF strmatch("","Druid") SRC.SYSMESSAGE Kime uygulayacaksiniz ? TIMER = 4 ELSE SRC.SYSMESSAGE Sadece druidler icin ENDIF RETURN 1 ON=@TIMER TARGET RETURN 1 ON=@TARGON_CHAR MOREX={32 135} SRC.TARGET.DAMAGE=( - 14) SRC.BOW SRC.SOUND=snd_spell_poison SRC.TARGET.POISON = 1050 SRC.TARGET.EFFECT=3,i_fire_column,6,45,1 sRC.TARGET.EFFECT=3,i_fx_curse,6,45,1 SRC.TARGET.SAYUA 03b 6 6 turkish *Poison Flame yuzunden zehirlenir* SRC.MANA = ( - ) IF ( > ) ENDIF RETURN 1 Niye timerlari böyle yerleştirsem olmuyor ??? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Eylül 16, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 16, 2003 o şekilde de yapabilirsin ama napcagına baglı.. atıyorum herkesin kullanabilecegi bir tas var bir bankanın önünde. bu şekilde yaparsan iki üç kişi arka arkaya basarsa, timer 0 a varmadan 4 olur habire. SRC ler de değişeceginden sadece son kişide işlem yapabilirsin.. [Bu mesaj CEDAY tarafından 16 September 2003 14:11 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 Şöyle diyim : Bir nesne var ama senin çantanda. Ona çift tıklayınca "4 sn için konsantre oluyorsunuz" gibin bir mesaj çıkıcak. Timer olmuyor işte. Yoksa ard arda tıklayarak 400 dmg + deadly psn koyar. Diğer speller gibi bir cast time istiyporum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 öle olmaması lazım, cünkü sadece bir kere ON=@TIMER triggerı işleyecek. 100 kere de bassa, her seferinde TIMER 0 olmadan 4 olacagından sadece bir kere işler.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2003 Timer la olmasi lazım olmuyorsa yine itemle yap diyecem :) Dclick dede findid(itemadi) ilede check ettirirsin ardarda tıklanmasınında bir olayi kalmaz 4 sn de islemi yapar bitirir.[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar