Vodan Mesaj tarihi: Şubat 26, 2007 Mesaj tarihi: Şubat 26, 2007 Yarım depo 95 al, yarım depoda 97 al. 96 oktan kullan :p
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 Selam, Benim araç 95 oktana uygun olduğu için onu kullanıyorum ve daha yüksek oktana gerek yok. Yazılımı ile oynanması gerekiyor ama dokundurmak istemedim. Yakıtı ise genelde Opet'den alıyorum. Olmadı Shell. Bu iki istasyonda işyerime yakın ve harici istasyondan kesinlikle almıyorum. Ayrıca ben çok kötü birşey yaptım :( LPG taktırdım :P Ona da gazı Opet'den alıyorum. Cüzdanım artık rahat bir nefes alıyor. Turbo motorlu araca pek çekindiler ama 3-5 araştırma neticesinde uygulama yapıldı. Oldukça memnunum :) Saygılar.
matama Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 arabaya bagli olarak porschede 98 oktan shell. ama shell in 97 oktanida hem fiyat olarak uygun hemde pek farki yok. ayrica shell in eurodizelide gayet iyi. yalniz eski audi a6 da hic fark yaratmiyordu 95 98 gercekten arabaya gore degisiyor
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 Selam, Eski A6'nın motoru da 95'e göredir çünkü. Shell 100 oktan çıkarmıştı yalan oldu sanırım. Artık göremiyorum ortalıkta. Saygılar.
Zegna Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 eurodiesel kullaniyorum sadece opetten aliyorum bi terslik cikmadi simdiye kadar. cok zorda kalirsam shellden aliyorum.
Redogski Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 ben shell 97 oktan alıyorum.bazende 95 oluyor o annem doldurduysa depoyu :D.
Private Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 Mesaj tarihi: Şubat 27, 2007 Peki para bnmki dediğim gibi peugeot 406 99 model 2.0 sv buna da 95 mi uygundur. Ne uygundur? :D
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 28, 2007 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2007 Selam, Aracın kitapçığında yazar zaten neye uygun olduğu. Bende depo kapağında bile 95 diye ibare var. Üstünü kullansam bile motor yazılımı buna uygun olmadığı için fark etmiyor. Büyük ihtimal 95'dir diye tahmin ediyorum senin araç için. Saygılar.
matama Mesaj tarihi: Mart 1, 2007 Mesaj tarihi: Mart 1, 2007 paramecium benim hatam sen degince kontrol ettim 98 degil 100 mus abi benim aldigim :)
paramecium Mesaj tarihi: Mart 1, 2007 Mesaj tarihi: Mart 1, 2007 Selam, 100 oktan verdin garibime hae :) Helal sana. Saygılar.
Dela Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 simdi kimsede yok tamam ama illa bilen vardir, hiz limiti 190 mi arabanin elektronik limit gibi? yokus asagi 180den 190a geldi otobanda, merak etmeyin sabaha karsi 4-5 arasi bombos yoldu, 6 bin devire yaklasti devir gostergesi ve sonra gaz pedali bosaldi. max hiz 184 gosteriyor specs sayfasinda ama 180 ustune de bi tek yokus asagi cikabildim, duz yolda olmadi. nedir olay?
paramecium Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 Selam, Otomobil hızlandıkça havanın göstermiş olduğu direnç artıyor. Motorun ürettiği güç ise sürtünme, hava direnci ve iç kayıplar tarafından törpüleniyor ve kalan güç ile senin yapacağın hız ortaya çıkıyor. Tabi otomobilin ağırlığı da burada bir etken. 190km/h sınırını daha dik bir yokuştan inerek geçebilirsin ancak. Üretilen gücün büyük kısmı hava direncini yenmek için harcanıyor diye duymuştum. Saygılar.
Cafein Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 Dela, fabrika çıkışı hız sınırlayıcı var mı peki? Benim Volvo'da 190 km/h max hız (sınırlayıcı) diyor, 190 km/h'ye ulaştığında araç gaz almamaya başlıyor, Türklük yapıp ayağını çekip az kesildi mi gazlamaya çalışırsan bir yerde tamamen gaz kesip yavaşlayana kadar almıyor gazı. Tepe aşağı falan da denedim yemedi, araba direk gaz kesip "Kiminle dalga geçiyon lan sen?" moduna giriyor. Zaten paranın dediği gibi, bir Ferrari olmadığı için "hava freni" kullanarak da seri bir şekilde yavaşlıyor gaz veremediğinde. Duydum ki ufak bir yazılım değişikliği ile bunu kaldırmak mümkünmüş. Ben yaptırmayı düşünmüyorum (para biriktirip halat taktıracağım çünkü nihohahahahah) NOT: Genç arkadaşlara uyarı, bu hız denemesi bir kereliğine mahsus olmak üzere, şehir dışında TEM'de ortada in cin top oynarken ( Edirne yolunu yarılamışken) gerçekleştirilmiştir. Buna rağmen yapılan yazarın bir öküzlüğüdür, özellikle hız için üretilmemiş araçları gereksiz kasmayın, kastırılabilecek araçlarla da olmadık yerde hız yapmayın başınıza iş almayın. "Türk şoförü en asil duygunun insanıdır".
Dela Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 iste ben de onu soruyodum elektronik sinirlama var midir acaba diye :D isin guzel tarafi, annemin vw borasi 160da gobek atmaya, 180de ufak deprem simulatoru olup 190i denemek icin heves birakmazken sadece yolun dalgalandigi yerlerde hafif hafif hoplayarak gitmesi aracin, kontrol kaybi sifir gibi.
Cafein Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 Eğer bilmiyorsan, arabada "Maksimum hız : XXX" diye belirtildiyse ve gerçekten gaz kesiyorsa sınırlayıcı vardır diye düşünmekteyim Delacım. Evet arabanın yola oturması muazzam bir şey. Hele hafif ve oynak bir arabadan sonra oturaklı bir araba kullanmak efsane oluyor. Gerçi biraz da riskli, ilk başlarda hangi hızda olduğunu anlayamıyor insan.
Vodan Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 Mesaj tarihi: Mart 20, 2007 Benim araba bile 190 görüyo be 1.3 motörle. Hatta ilk zamanlardı o. Daha sonra guzenim konya kayseri yaptı geldi 220ye çıktığını söledi. E tabi reel hız değildir ama kilometre yaptıkça biraz farkediyor heralde son süratide. ps: bende sadece 1 kere deneme amaçlı anadolu otoyolunda o hıza çıkmıştım daha sonra 150yi geçmemişimdir.
Giovanni Mesaj tarihi: Mart 21, 2007 Mesaj tarihi: Mart 21, 2007 said: ic mekan tasarim ve kalite acisindan seat uzer. şaka yapıyorsun heralde :) bu arada yeni opel astra ile 200 gördüm ama yol bitti daha da giderdi bence. 1.3 cdti [ Mesaj 21 March 2007, Wednesday - 01:21 tarihinde, Giovanni tarafından güncellenmiştir ] [ Mesaj 21 March 2007, Wednesday - 01:21 tarihinde, Giovanni tarafından güncellenmiştir ]
bLackcha0s Mesaj tarihi: Mart 21, 2007 Mesaj tarihi: Mart 21, 2007 Seat Leon harika bi araba asigim ya. Yakin zamanda olmasi dilegiyle :p
Cafein Mesaj tarihi: Mart 21, 2007 Mesaj tarihi: Mart 21, 2007 Vodan, Anadolu otoyolunda iş yok, yol aralarda daralıyor ve çok virajlı, Dilovası'ndan sonra biraz kendine geliyor ama yine yok. Ve kalabalık genelde. Efsane yol, Kırklareli istikametinde TEM. Üç şeritli, tatlı virajları olan kocaman yol, arada bir kaç katil kamyoncu harici de kimsecikler yok. Araba açmak için ideal.
Vodan Mesaj tarihi: Mart 21, 2007 Mesaj tarihi: Mart 21, 2007 Ben sabancı üniv. e kadar gittim. Saat 8 falandı heralde yolda boştu arada kamyonlar oluyordu sağda. Bu yolda ortadan gitmek zaten sakat illa soldan ve hızlı gitceksin yoksa sürekli kamyonlarla haşırneşir olursun yau Birde onun dönüüşü işte ama dönüşte çok bastığımı hatırlamıyorum. Bitek köprüye 130 la girip trafik polisinin yanından arı gibi geçtiğimde yusuflamıştım. Zaten herkes 100 le flng idiyordu bi sorun olduğunu tahmin etmiştim :p Sonra maslaktan çıkıp tüydüm o yoldan
Dela Mesaj tarihi: Mart 21, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 21, 2007 sen bi daha gel sabanci unive, istanbulpark yolunda drag yapalim 0-180-0 test yapalim :D BURASİ BİZİM MEKAN ULAN!
Vodan Mesaj tarihi: Mart 22, 2007 Mesaj tarihi: Mart 22, 2007 Drag olmaz rolling yapalım :) Buldun 1.3 arabayı drag yapalim diyosn dimi he dimi he? konuş Biz oradan dönüşte golf fsi la rolling yaptık wala kafa kafaya gittik kralını tanımam ama dragagelemem benim 1. vites ölü :) Bide yolunuz çok ters ne o öyle tuzla sanayilerden dolanıp giriyoruz bisürü kamyon falan filan kaç kişi öldü zaten biliom biliom
Aramis Mesaj tarihi: Mart 22, 2007 Mesaj tarihi: Mart 22, 2007 Yeni leonlara bir turlu gozum alisamadi. Birseye benziyor fakat cikaramiyorum :D onun bunun catisi altinda araba uretip onu satmaya calismalari biraz sacma geliyor. Suan leonda ispanyol atesini goremiyorum. Diger ornek ise skoda ah eski skodalar nerede diye bazen kendi kendime soruyorum. Astra ile leonu karsilastirmak gerekirse Astra her bakimdan daha ustun bir arac olduguna inaniyorum.
Dela Mesaj tarihi: Mart 25, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 25, 2007 yandan alfaya onden bmw 6nin cakmasina benziyo hafif, alfa ok tasarimci transferi de bmw 6nin basik burunlu kaput havasi ne alaka belli degil.
Öne çıkan mesajlar