Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Team Fortress 2


Lopeth

Öne çıkan mesajlar

çok gördüğüm bir hata: sitiki döşenmiş yere ben önden çıkıyorum patlıyorum, adam voicecomm'dan "abi niye çıktın işte bak patladın" diyor. e ulan ben patlayayım da siz arkamdan hemen dalın diye girdim. ama adamlar mal gibi bekliyor, gene 5sn'de diziyorlar bombaları.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bi de bu HLStatsX olayı oyunun tadını kaçırdı bence ya.

Bugün oyuna girdiğimde fark ettim ki Sas clan serverın sürekli full çekmesinin sebebi istatistik olması.

İşin kötü yanı milletin taım oyununu unutup istatistik kasıyor olması. Frag yapiim az öleyim stats te 1. olayım hırsıyla ve o amaç doğrultusunda oynuyor insanlar.

Demoman ler goldrushta cart ı iterek roundu kazanacaklarına cart ı bırakıp yanındaki sentry gun dispenser falan puan getirecek şeylere yöneliyolar, takım oyunu bireysel oyuna bırakmış yerini, bi de respawn yeri önü pusu olayı çok artmış...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aynen öyle, eğlenmek için oynanır TF2, CS leştirmenin hiç bir anlamı yok.

Dünkü diyaloglar benim dikkatimi bu konuya çekti. Oyun içinde millet şey diyip duruyodu:

"olm istatistikler çalışmıyo neden?"

"lan acaba bu oynadıklarımızı da kayıda geçmiyo mudur?"

"geçiyodur ya geçmiyosa neden oynuyoruz ki??"

istatistik olmayacaksa neden oynuyoruz ki? lafı üzdü beni işte...

Bu oyunda amaç fragmaster olmak olmamıştır ki hiç bi zaman, objective oyunudur takım oyunudur team fortress. Adı üstünde "team" fortress.


Bu oyun mentalitesini sevmeyenler için ve sadece frag için oynayanları azaltmak için bi projem var. Hayata geçirmek lazım demekki.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya zaten işin acı tarafı team fortress oynayan kesimin seviyesi cs'nin seviyesine inmiş nasıl olmuş böyle anlamadım ben küfürler havada uçuşuyor, sunucudaki herkes klavye delikanlısı bikaç adam gibi oynayan var öyle takılıyoruz. ayrıca bu statlar sanırsam her sunucu için ayrı. genel bi istatistik yoksa çok anlamsız. (battlefield 2'deki gibi mesela)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Türkiye'deki tf2'cilerin rahatlaması ve SaSclanTR serverında izdiham olmaması için Paticik serverına yapılması gerekenler:

1. Votemap/Votekick/Votecrit eklenmeli.
2. HLStats eklenmeli.
3. Her uzun zamandır varolan klanların liderlerine çeşitli yetkiler verilmeli.(bunun bir sebebi vardı da düşünmüştüm, unuttum şimdi aklıma gelmiyor)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:

Team Fortress 2 Heavy Update Unveiling Now

Valve, creators of award-winning games and leading technologies, today announced the unveiling of details for the largest update ever produced for Team Fortress 2, the multiplayer action game that recently topped PC Gamer UK's "Top 100" list.

Beginning today gamers may find details of "The Heavy" Update being disclosed via http://steamgames.com/tf2/heavy/. The site will reveal new information and screenshots each day, as well as a special installment to the "Meet the Team" series of video shorts.

"The Heavy" update is the largest update to Team Fortress 2 since it was first released as part of The Orange Box last October. In addition to offering new unlockable weapons, achievements, "The Heavy" update also includes a brand new gameplay mode and a number of new maps.
The rollout culminates next Tuesday, August 19 when the update will be made available to all owners of Team Fortress 2.

To give all gamers a chance to check out the new gameplay introduced in "The Heavy" update, Valve will be running a Team Fortress 2 Free Weekend via Steam, a leading online platform for the delivery and management of PC games. The Free Weekend is open to gamers the world over and scheduled to begin Friday, August 22 at 11 am PDT.

For more information, please visit http://teamfortress.com/



Oooow heyecanla bekliyoruz :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


created by Jamie "Fishbus" Manson

said:
A complex Attack/Defense control point map, with some unique gameplay. Unlike most TF2 maps, capturing a control point modifies the layout of the map, opening and closing routes for each team. As a result, the offensive team has a wide variety of tactical choices around how they'd like to assault the final point. Should they use Scouts and Soldiers to rush the final point with only the routes they start with? Should they go for the side control points and open up more routes to the final? Should they capture extra points to shut down the defender's routes? The many choices keep the map interesting for a long time, providing a wide variety of experiences in a game.



Abiiiiiii... goldrush'ın pabucu dama atılcak desenize lan :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...