Sailor Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 6600, 3600 mhz işlemci (single), 2 gb ram ile hiç sorun yaşamadan oynuyorum. hatta neden ben detayları arttırmıyorum biraz daha ;) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 O zaman dual core hakkında dediğimi unutun. 3Ghz+ işlemci yeter. :) Ben 2Ghz ve Geforce 6800 ile rahat oynayamıyorum. knoxville'de benzeri bir işlemciyle ve Geforce 6600 ile oynayamıyor. Olay işlemcide. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 mirage,silphatos sagolun yardimlar icinde soyle bisi var vsync bilerek actim cunku portal oynarken dikkatimi cekmisti, vsync kapaliyken texturelarda sanki boyle ortadan kesilme oluyor gibi tam nasi anlatiyim bilmiyorum, boyle ekranin ortasindan bi kirilma oluyo sanki, ust taraf biraz saga alt biraz sola kaymis gibi umarim anlamissinizdir demek istedigimi :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Anladım anladım. Tearing dediğim o zaten. Ekran kartının abarıp monitörü beklemeden tonlarca frame üretmesinden kaynaklanıyor. İşin teknik kısmını yada nedenini merak ediyorsan buraya bakabilirsin. Ne yazik ki ikisi arasında bir seçim yapman lazım. Ya vsync açacaksın, o sorundan kurtulacaksın, ama fps refresh rate'te sınırlanacak. Ya vsync kapayacaksın ama o sorunlu boğuşacaksın. İyi bir bilgisayarın olduğuna göre fps 60'ta sabit kalacaktır. 60'ın altına düşmediği sürece, 60'ın üstüne çıkması zaten gereksiz bir şey. Aç gitsin. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 yemisim 100 fps yi o zaman ya zaten oyun catir catir devam ediyo ama kafama takilan sey monitorun kilavuzunda 75 hertz destekler diyo ama windowsdan "Hide modes that this monitor cannot display" tikini kaldirmazsam 60 hertz secemiyorum, tiki kaldirip 75 hertz sectigimdede bi sorun olmuyo gostermeye devam ediyo. anlamadim gitti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Gerçekten 75e çıkıyor mu? Bende de benzer bi olay vardı masaüstü çözünürlüğü çok yüksekken monitör destekliyor dediği halde 75hze geçmiyordu. Çözünürlüğü düşürünce geçti. Nerden anladın dersen monitör karşısında fındık fıstık gibi çeneyi titretecek bişeyler yiyip kontrol edebilirsin ekranın titreşimini :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chemical Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Şu oyunda 2 şeyin azına sçmak istiyorum açıkcası. Birincisi soldierin yakın dövüşte gereğinden fazla kuvvetli olması, abi adam, 1metre uzakta iken bana roket atıyor kendine bişi olmuyor. Saçmalık. Röketler gereğinden fazla güçlü. Adam yanına gelirse şans eseri direkt olarak vurursa instan kill zaten. Soldiere karşı durabilen class yok yakın dövüşte, ancak heavy + medic, Onda da soldier crit alırsa instant kill yiyorsun gene. İkincisi critler, quad damage olmasınlar en azından double olsun. Bazı classların silahları hiç crit almamalı. Mesela scoutun scatteri, demomanin stickysi, soldierin roketi, çünkü tek vuruşta instant yapabilecek kıvama gelince boku çıkıyor oyunun. Soldier nerflensin, critler düzeltilsin, crit insant yapıcaksa silah critical vuramasın. Bir de sentrylerin seni vurunca geri itmesi aşırı güçlü. Sticky jump yapıyorum, sentry var, havada tutuyor ölene kadar, ya böyle saçmalık mı olur, uzağa bi yere atlamışım, sentry havada iken vuruyor düşüceğim yere düşmeyi bırak yere bile düşemiyorum. Sentrynin rangesinde olunca direkt olarak kaçırmadan vurması saçma bayağı. Rangesinden çıkınca da hiç ateş etmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sylian Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Chemical said: İkincisi critler, quad damage olmasınlar en azından double olsun. Bazı classların silahları hiç crit almamalı. Mesela scoutun scatteri, demomanin stickysi, soldierin roketi, çünkü tek vuruşta instant yapabilecek kıvama gelince boku çıkıyor oyunun. +10^10 ama ufak bir düzeltme : quad/double değil hepsinde. mesela soldierın çok uzak mesafeden normalleri 30 40 vururken critlerse her yere 270 vuruyormuş. kaynak : http://tf2wiki.net deneyebildiğim kadar ben de denedim, doğru söylüyorlar bence. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sovereign Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2007 resim süper de spy'ın ceket ya mavi ya kırmızı olmalıydı :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DadashNik0F Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 şu oyuna criti ne akla hizmet koyarlarki onu anlamadım. büyük ihtimâlle olay şöyle gelişmiştir: "ya biz bu oyundan el bomblarını kaldırdıkta çok tepki görecez bari onu nötrleyen bişey koyalım. hmm ne koyalım ne koyalım??" orda sivri zekâlının biride çıkıp şöyle demiştir kesin: "CRIT OLSUN BAB OKTHNX". bu fikri ortaya koyanı bir, uygulayana beş diyorum artık.hayır yani crit olayı cenabet olmayan kişilerin elinde çok ölümcül oluyo sdfag Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sovereign Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 tamam da abi sonuçta millet daha iyi oynayarak ya da bişeyler yaparak crit şansını arttıramıyo ki? Herkesin eşit şansı var critlemek için.. eğer critle öldüysen şansa ölmüşsün adam tamamen şanslı olmuş oluyo yani.. aynı percent sende de var.. hele demomanlerin o crit sticky bombları? rahat heavy hariç herkesi 1 shotta alabiliyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DadashNik0F Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 eşit şans dediğin olay oyunun gidişatını önemli derecede etkliyor yalnız. herkesin eşit şansı olabilir ama herkesin şansı tutmayabilirde. neyse önemli olan turnuvalarda veya liglerde critlerin kalkması. çünkü oyunun kaderini tek bir crit roket,bomba veya pompali tüfek belirlememeli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 teoride doğru da %99 şansın da olsa 100 atışın 100 ü de normal olabilir pratikte. şansı geçelim, bir mmo veya rp (veya mmorpg) oynamıyoruz, sen 5 lik zar attın o 13232 lük, o critledi sen havaya savurdun kılıcını yok ki fps'lerde ? yetenek , classının varsa kendi avantajları ve örneğin köşeden karşınıza ansızın bir pyro çıkması veya spy iken cloakın görüldüğü son saniyede bir soldierın sizi görmesi gibi olaylardan öte istatistiksel bir "şans" faktörü yoktu hiçbir fps'de , koyulmamalı da. yirmi takla atıp 4 adamın arasından sağ sağlim kurtulduktan sonra adamın birinin rastgele attığı tek bir roket ile 270 hp'mden olmak çok komik yani. DadashNik0F said: oyunun kaderini tek bir crit roket,bomba veya pompali tüfek belirlememeli. hah lafı ağzımdan aldın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 crit meselesi degilde chem cok guzel demis, yakinina geldiginizde soldier masallah pyrodan daha guclu oluyo resmen, burun burunayken bi roket attimi hele ustune geldimi direk oluyo biraz imba olmus soldierlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
knoxville Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 soldier hep iyiydi ki zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Sovereign said: tamam da abi sonuçta millet daha iyi oynayarak ya da bişeyler yaparak crit şansını arttıramıyo ki? Herkesin eşit şansı var critlemek için.. eğer critle öldüysen şansa ölmüşsün adam tamamen şanslı olmuş oluyo yani.. aynı percent sende de var.. Yanlış. Critical hit shots are chosen based on a player's momentum on the scoreboard Kaynak: http://www.enemydown.co.uk/game.php?gameselect=TF2 -- There’s no way to actively fire a critical shot – you’ve got to earn them. When you first spawn, you’ve got a relatively low chance of firing a critical shot. Every time you hit an enemy, your chance of getting a critical shot increases. The more aggressive you’re willing to be, the more dangerous you can become – and it allows you a greater chance of dominating other players or getting revenge. Kaynak: http://www.custompc.co.uk/features/601396/the-complete-guide-to-team-fortress-2/page3.html -- Bunlar resmi kaynak değil dersen, açıp oyun menüsünden developer yorumlarına bakabilirsin. Orda da bahsediyor bundan. Tam olarak şansın nasıl etkilendiği hiç bir yerde belirtilmemiş. Ama daha iyi oynadıkça crit şansı artıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DadashNik0F Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 max. % kaça çıkıyo o zaman crit atma şansı ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Belli değil işte. Stokastik yöntemlerle bulmak lazım. Vakit ister, sabır ister. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 test edilebilir tabi 20 30 kişi toplayıp da sonuçta şans işi , 30 unun da %1 crit şansıyla her atışının crit olması da mümkün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 yalnız critical'ın olmaması en çok heavy'ye yarar beyler bu sefer yardırır heavy. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sovereign Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Mirage said: Sovereign said: tamam da abi sonuçta millet daha iyi oynayarak ya da bişeyler yaparak crit şansını arttıramıyo ki? Herkesin eşit şansı var critlemek için.. eğer critle öldüysen şansa ölmüşsün adam tamamen şanslı olmuş oluyo yani.. aynı percent sende de var.. Yanlış. Bilmiyordum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fly Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 heavy critlemesin abi yoksa 0.2 sn de öldürüyor 40 km öteden. dibine girip 1 sn de ölmeye razıyım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SadGamer Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Guest Pass vs gibi bişey olan birisi bana verebilir mi aral gelecek hafta diyor.(gift de olabilir Fortress Forever'la idare ederim) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mirage Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 4, 2007 Heavy ve Pyro'da crit biraz farklı işliyor. Diğer class'larda her merminin crit olma şansı var. Heavy ve pyro crit tutturduğu zaman bir iki saniyeliğine tüm atışları crit oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar