Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Team Fortress 2


Lopeth

Öne çıkan mesajlar

mirage,silphatos sagolun yardimlar icinde soyle bisi var vsync bilerek actim cunku portal oynarken dikkatimi cekmisti, vsync kapaliyken texturelarda sanki boyle ortadan kesilme oluyor gibi tam nasi anlatiyim bilmiyorum, boyle ekranin ortasindan bi kirilma oluyo sanki, ust taraf biraz saga alt biraz sola kaymis gibi umarim anlamissinizdir demek istedigimi :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Anladım anladım. Tearing dediğim o zaten. Ekran kartının abarıp monitörü beklemeden tonlarca frame üretmesinden kaynaklanıyor. İşin teknik kısmını yada nedenini merak ediyorsan buraya bakabilirsin.

Ne yazik ki ikisi arasında bir seçim yapman lazım. Ya vsync açacaksın, o sorundan kurtulacaksın, ama fps refresh rate'te sınırlanacak. Ya vsync kapayacaksın ama o sorunlu boğuşacaksın. İyi bir bilgisayarın olduğuna göre fps 60'ta sabit kalacaktır. 60'ın altına düşmediği sürece, 60'ın üstüne çıkması zaten gereksiz bir şey. Aç gitsin. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yemisim 100 fps yi o zaman ya zaten oyun catir catir devam ediyo ama kafama takilan sey monitorun kilavuzunda 75 hertz destekler diyo ama windowsdan "Hide modes that this monitor cannot display" tikini kaldirmazsam 60 hertz secemiyorum, tiki kaldirip 75 hertz sectigimdede bi sorun olmuyo gostermeye devam ediyo. anlamadim gitti
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gerçekten 75e çıkıyor mu? Bende de benzer bi olay vardı masaüstü çözünürlüğü çok yüksekken monitör destekliyor dediği halde 75hze geçmiyordu. Çözünürlüğü düşürünce geçti. Nerden anladın dersen monitör karşısında fındık fıstık gibi çeneyi titretecek bişeyler yiyip kontrol edebilirsin ekranın titreşimini :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Şu oyunda 2 şeyin azına sçmak istiyorum açıkcası.
Birincisi soldierin yakın dövüşte gereğinden fazla kuvvetli olması, abi adam, 1metre uzakta iken bana roket atıyor kendine bişi olmuyor. Saçmalık. Röketler gereğinden fazla güçlü. Adam yanına gelirse şans eseri direkt olarak vurursa instan kill zaten. Soldiere karşı durabilen class yok yakın dövüşte, ancak heavy + medic, Onda da soldier crit alırsa instant kill yiyorsun gene.
İkincisi critler, quad damage olmasınlar en azından double olsun. Bazı classların silahları hiç crit almamalı. Mesela scoutun scatteri, demomanin stickysi, soldierin roketi, çünkü tek vuruşta instant yapabilecek kıvama gelince boku çıkıyor oyunun.

Soldier nerflensin, critler düzeltilsin, crit insant yapıcaksa silah critical vuramasın.
Bir de sentrylerin seni vurunca geri itmesi aşırı güçlü. Sticky jump yapıyorum, sentry var, havada tutuyor ölene kadar, ya böyle saçmalık mı olur, uzağa bi yere atlamışım, sentry havada iken vuruyor düşüceğim yere düşmeyi bırak yere bile düşemiyorum. Sentrynin rangesinde olunca direkt olarak kaçırmadan vurması saçma bayağı. Rangesinden çıkınca da hiç ateş etmiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Chemical said:
İkincisi critler, quad damage olmasınlar en azından double olsun. Bazı classların silahları hiç crit almamalı. Mesela scoutun scatteri, demomanin stickysi, soldierin roketi, çünkü tek vuruşta instant yapabilecek kıvama gelince boku çıkıyor oyunun.


+10^10

ama ufak bir düzeltme : quad/double değil hepsinde. mesela soldierın çok uzak mesafeden normalleri 30 40 vururken critlerse her yere 270 vuruyormuş.

kaynak : http://tf2wiki.net

deneyebildiğim kadar ben de denedim, doğru söylüyorlar bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şu oyuna criti ne akla hizmet koyarlarki onu anlamadım. büyük ihtimâlle olay şöyle gelişmiştir:

"ya biz bu oyundan el bomblarını kaldırdıkta çok tepki görecez bari onu nötrleyen bişey koyalım. hmm ne koyalım ne koyalım??" orda sivri zekâlının biride çıkıp şöyle demiştir kesin:
"CRIT OLSUN BAB OKTHNX".

bu fikri ortaya koyanı bir, uygulayana beş diyorum artık.hayır yani crit olayı cenabet olmayan kişilerin elinde çok ölümcül oluyo sdfag
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tamam da abi sonuçta millet daha iyi oynayarak ya da bişeyler yaparak crit şansını arttıramıyo ki? Herkesin eşit şansı var critlemek için.. eğer critle öldüysen şansa ölmüşsün adam tamamen şanslı olmuş oluyo yani.. aynı percent sende de var..

hele demomanlerin o crit sticky bombları? rahat heavy hariç herkesi 1 shotta alabiliyo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

teoride doğru da %99 şansın da olsa 100 atışın 100 ü de normal olabilir pratikte.

şansı geçelim, bir mmo veya rp (veya mmorpg) oynamıyoruz, sen 5 lik zar attın o 13232 lük, o critledi sen havaya savurdun kılıcını yok ki fps'lerde ?

yetenek , classının varsa kendi avantajları ve örneğin köşeden karşınıza ansızın bir pyro çıkması veya spy iken cloakın görüldüğü son saniyede bir soldierın sizi görmesi gibi olaylardan öte istatistiksel bir "şans" faktörü yoktu hiçbir fps'de , koyulmamalı da.

yirmi takla atıp 4 adamın arasından sağ sağlim kurtulduktan sonra adamın birinin rastgele attığı tek bir roket ile 270 hp'mden olmak çok komik yani.

DadashNik0F said:
oyunun kaderini tek bir crit roket,bomba veya pompali tüfek belirlememeli.


hah lafı ağzımdan aldın.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sovereign said:
tamam da abi sonuçta millet daha iyi oynayarak ya da bişeyler yaparak crit şansını arttıramıyo ki? Herkesin eşit şansı var critlemek için.. eğer critle öldüysen şansa ölmüşsün adam tamamen şanslı olmuş oluyo yani.. aynı percent sende de var..


Yanlış.

Critical hit shots are chosen based on a player's momentum on the scoreboard


Kaynak: http://www.enemydown.co.uk/game.php?gameselect=TF2

--


There’s no way to actively fire a critical shot – you’ve got to earn them. When you first spawn, you’ve got a relatively low chance of firing a critical shot. Every time you hit an enemy, your chance of getting a critical shot increases. The more aggressive you’re willing to be, the more dangerous you can become – and it allows you a greater chance of dominating other players or getting revenge.


Kaynak: http://www.custompc.co.uk/features/601396/the-complete-guide-to-team-fortress-2/page3.html

--

Bunlar resmi kaynak değil dersen, açıp oyun menüsünden developer yorumlarına bakabilirsin. Orda da bahsediyor bundan. Tam olarak şansın nasıl etkilendiği hiç bir yerde belirtilmemiş. Ama daha iyi oynadıkça crit şansı artıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mirage said:
Sovereign said:
tamam da abi sonuçta millet daha iyi oynayarak ya da bişeyler yaparak crit şansını arttıramıyo ki? Herkesin eşit şansı var critlemek için.. eğer critle öldüysen şansa ölmüşsün adam tamamen şanslı olmuş oluyo yani.. aynı percent sende de var..


Yanlış.


Bilmiyordum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...