Jump to content
JadeReal

Turk clan liderlerine ve KOdaki Turklere csw savasi icin cagri :))

Öne çıkan mesajlar

§ 06 Nis 2006, 10:45
Bu gün Sinirler Baya gergin :D (relax plzz )

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:45
50 mi :pp

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:45
said:
honoured
pati § 06 Nisan 2006, Perşembe - 13:45 [ özel msj ]

--------------------------------------------------------------------------------

son 4 satfa takip edin lütfen sonra herşey belli lider görün millet :) :Pp


Sen gordun he herseyi vay beee ne zekisin ole herkezi uyardigin icin sana mutesekkirler eheheheheh

Ole dediler

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:45
syner durduramıorum kendimi!!!

ya tutarsa ya tutarsa xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:47
benim düşüncem sabit bana lovely msn den geldi dedi yok dedim olmaz oyle bişi dedim jade kendi için düşünmez dedim ama yalnış demişim

burdan canercim sana çok çok özürlerimi sunarım haklıymıssın

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:47
Onur :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:47
asdaasdasdas
Herakles gelmiş hoşgeldin :)
Ya çıkarsa....Ya çıkarsa monsterkill OB'den...
sdafsdafdsafdas

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:47
Ne dedi simdi? :)))))

Nereye geliyodun kim dedi? ahaha ne diyosun Honoured .)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:48
düşüncem sabit nekadarda patlasada forum :)

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:49
ya bugün sinirlerim bozuk saçma sapan şarkılar sölüorum..

karanlıklar içinden gün doğar ya aniden belki öyle can bulur syner in hikayeesi aslkufghakslegbwekl xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:52
kadersiz miyim neyim oyuncağın mıyım neyim ?

of of csw ye girioruz of of bayrağı da dikiyoruz

of of baltalamaya çalışmayın of of yeter artık sapıttırmayın

asşıofhaseşgweusbgf xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:53
emre sakinleş ruhunu serbest bırak sıkma tatlı canını bosverrrrr XD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:53
asdasfsdfsdafas xd

Kaderimde budamı vardı sevdiğimi başkalarıyla cz de.. Göreceksem eğer kör olsun bu gözler görmeyeyim bi dahaaaaaaaaaaaa... yaaaarrr shardların nerdeeeeeeeee....
sdfsdafsdafasd xd

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:54
Onur coştu bugün asdasdadasd
KOP KOP....
Bir acid attı üstümü yaktı asdasdas xd

[ Mesaj 06 Nisan 2006, Perşembe - 13:54 tarihinde, Synergenx tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:54
bir spike yeter sevgilim.. mucx xD


alıwugeafbgabgfbgaelr

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:56
jadereal.
sen burdaki eleştiriler ile pek zaman harcama bence
bu kadar topluluğa ses vermek zor iş senin ki .
şahsen ben o gün eyer kötü bi aksilik olursa kaleyi alamassak ki aklımdan geçmiyor değil .(çünki her türlü dala vere var onlarda ).
senin ekipleri ve daha çok katılımcı için zaman ayırmanı tafsiye ederim .
Csw açılınca girelim ve şu işi artık bitirelim...

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:56
Herakles +1
ne +1'i ya +999999999999999
asdasdasdasd

[ Mesaj 06 Nisan 2006, Perşembe - 13:57 tarihinde, Synergenx tarafından güncellenmiştir ]

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 10:57
hatta bencede +384848548646546846


ya tutarsa ya tutarsa xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 11:01
992 mesaj oldu... 1000.nci mesajı atana Full shell +8/15 + Raptor +9/90 + Full unique vercem.... Recai abi bunları yaz tahtaya parasını onur'dan alcaz..
asdasdasda

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 11:02
ne? kim ? ben mi veriorum parasını xD

okthnxdie:D bu arada ben human olucam clan plix

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 11:05
Sana 1ns0mn1a dan vip bölümde yerini ayırıyom gel sen hele...
"Lordos olm onur abin geliyo bak vip den yerini yap bakim ne kadar kalcanıda sor ona göre parasını peşin al çıkmasın clandan "
sdafsdafasdfa

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 11:08
Lordos mu? yaw geçen james bana pm atıo Allah rızası için human ol dengeler eşitlensin dio xD möaebfksaebgfaserg


F9 geçe moradonda kanka naber dedi.. dedim gene bişi isticek.. abi çok rica etsem bizim clana gelir misin dio.. dedim yabancıların clanına gitmem.. yok abi bende kasımpaşa çocuğuyum ismim arif deyince dedim ben human olayım..

asdvfdhcahfsda xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 11:10
Geçen clan kurdum bende psychosis die...
F9devil pm attı "Aga clan pls" dedi "kaybol" len dedim :))
Ardından 0000000 mı ne böle bi nicki var :PP "Aga ne olur pokunu yiyem al beni clana dedi" yook dedim bende posta koydum.. Ya onur hergün böle 50 tane ezikle uraşıyorum ya bıktım valla
asdasdasdasdas

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 11:12
abi yeter valla balatalar sıyrıldı bende zaten.. kopacam biraz sonra myko ya geçecem xD

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 06 Nis 2006, 11:15
asdsadasdas Ben Japko'ya geçcem bu gidişle valla USKO koptu hehehehhehe

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...