Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Turktelekom ve internet


Delidumrul

Öne çıkan mesajlar

bildiginiz gibi cook uzun suredir turkiyede internet ile ilgili problemlerimiz var ve kimsenin biz bu sekilde sustugumuz surece bizimle ilgilenmeye niyeti yok.
bir suredir devamli sekilde lag ve loss problemleri yasadigimla ilgili ariza kayitlari veriyordum en son evime ekip yollayip hiz tesi yaptiktan sona ekip herseye onay vedi ve gitti. ama ttnetin katile kontrolu 24 saat icinde arizayi kapatmak zorunda oldugu icin gelen 6 telefonu da (katile kontrol biriminden) arizanin kapatilmamasi gerektigini ilettim kendilerine. Arizayi kapattirmiyorum ve kapattirmaya da niyetim yok.
Sadece benim bunu yapmam belki birsey deyishtirmez ama hep birlikte bu konuda bu sekilde en azindan ttnet e donersek elbet birileri bizleri dinlemek zorunda kalacaktir. Konushtugum kisilerden bir tansi sesini yukselttiginde yerel gazetelerden taniidgiim bir tanesi ile oraya gelip bu konuyu orada gorushmek istedigimi soyledigim anda bir adim geri atmak zorunda kaldi. En azindan 1 telefon edip bu konu ile ilgili siyayet ve ariza yi bildirmek ve bu arizayi kapattirmamak (eh bir anda duzeltiyorlarsa o zaman kapattirin) biryerlerde bir sorun oldugunu birilerine gosterecektir. Guzel bir organizasyon ile bu konu hakkinda biryerlere gelebilecegimzi umuyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ilgilenmiyecek ?
en son fiyat artislarinda nasil geri adam attiklarini biliyoruz. onlar da heseyin farkindalar ama biz sesimizi cikartmadigimiz surece dunyanin en kotu internetini en yuksek fiyatlardan bize satmaya devam edecekler.
eskiler hatirlarlar bununla ilgili bir kampanya yapmishtik senler once adamlar dinlemek zorunda kaldilar.
(bu arada yaziyi yazarken 7 telefon geldi kapatalim diye arizayi)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

az once ben teyid etmedigim halde ariza kaydim kapatildi. simdi gazete ile gorushuyorum vbe ariza kaydimi tekrar actiracagim. bu islemin sadece ben degil benim gibi dushunen insanlar tarafindan yapilmasi bu konudan haberi olmayyipta mudur olan kisilerin kulagina gitmedsi konusunda sanirim etken olacaktir.
lutfen sizde aynisini yapin ki anlatabilelim derdimizi.
zor bir olay degil
444 03 75 i arayin sadece. en fazla size kayibi bir telefon konushmasi olacaktir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

az once ntv ile gorushtum bir arkasdhim vasitasi ile ve destek verecekler eger biz onlara bu sorunu dilegetirebilcek sayida kisi bashvurabilirsek.
kisaca organize olmamiz halinda ntv arkamizda ki ntv bildiginiz gibi daha onceki protestoda en cok bizleri koruyan ve bu konuyu en cok dile getiren kanaldi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

onun icin daha detayli gorushucem ve ne yapmamiz gerektigini ogrenecegim. isim istediler benden bu tarz lag / loss / baglanti problemi olanlarin. ehe ende cevap olarak tum intenret kullanicilari dedim. ama yine de isim isteyeceklerdir yada bilmiyorum. ama destekleyecekler biz birseyler yapmayi bashardigimiz surece. bu forumun aktif olarak kullanilmasi insanlarin buraya dusuncelerini yazmalari bile belki yeterli olacaktir onlar icin. tabi insanlar bunu okuyup cevap yazarlarsa
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu konuyu guncel tutun . uyelerin en azindan yorumlarini yapmalarini bekliyorum yeni uye alimi olmasada. en azindan bakin boyle boyle bir yerde insanlar bunu konushuyorlar diyebilelim.
yarin gerekli gorushmeleri yapicam ve tam olarak neler yapabilcegimizi yarin bu gorushmelrden sorna tartishabiliriz. dedigim gibi guncel ve aktif tutun bu konuyu simdilik
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 ay önce 512/128 datarate im 512/64 bazen 422/32 gibi salak değerler alıyordum. arıza kaydı verdım bizde değil sizdeproblem dediler. format attım (wow, gw , steam bimnemne yukledım bastan), modeme hard reset atıp firmware yükledim. değişmedi. 20 gün boyunca hergün hata kaydını yenıledım. adamlar ekip yolladı adam bön bön baktı geri gitti. bu sefer 10 sanıyede bir net kopmaya başladı extra olarak. bir hata kaydı daha verdım ve vermeye devam ettım. son olarak 3 gün önce kendim türk telekomda teknik servisten adamın birinin telefonunu birşekilde buldum. adama sorunu anlattım ve sorun yaklaşık 5 dakka içinde çözüldü.

Sorun:
01/01/1970 00:00:00> Ethernet Device 0 Detected
01/01/1970 00:00:00> ATM: Detected
01/01/1970 00:00:00> ATM: Setting up vcc0, VPI=8, VCI=35
01/01/1970 00:00:00> Initialized Dynamic NAPT.
01/01/1970 00:00:00> ZDev device loaded OK.
01/01/1970 00:00:04> CfgMgr: '/ZDev/Console.dlz' module loaded.
01/01/1970 00:00:04> CfgMgr: '/ZDev/Shtm.dlz' module loaded.
01/01/1970 00:00:04> CfgMgr: '/ZDev/Washer.dlz' module loaded.
01/01/1970 00:00:15> ATM Connected
01/01/1970 00:00:15> ATM layer is up, cell delineation achieved
01/01/1970 00:00:15> ADSL connected
01/01/1970 00:00:15> PPP1 PPPoE PADI Sent
01/01/1970 00:00:15> PPP1 PPPoE PADR Sent, AC-Name:ttnet Serivce-Name:doruknet
01/01/1970 00:00:15> PPP1 PPPoE PADS Received, Serivce-Name:doruknet AC-Name:ttnet
01/01/1970 00:00:15> PPP1 PPPoE Session is established.
01/01/1970 00:00:17> PPP PAP Authentication failed
01/01/1970 00:00:17> PPP Invalid Username or Password
01/01/1970 00:00:17> PPP1: LCP terminated at peer's request.
01/01/1970 00:00:19> PPP1 Session is down.
01/01/1970 00:00:21> PPP1 PPPoE Session is terminated.
01/01/1970 00:00:21> PPP1 restart PPPoE Session

Yani; ttnet beni oraya doruk net diye kaydetmiş. adsl yi doruk netten alıyorum diye. ( halbuki ttnetten alıyorum).
neyse adam benim bağlantıya bişiler yaptı. modem log file da

03/13/2006 07:05:35> Received time from Time Server 131.107.1.10
01/01/1970 00:15:11> PPP1 Session is up.
01/01/1970 00:15:11> DNS: Add IP address .......(Auto discovered)
01/01/1970 00:15:11> DNS: Add IP address .......(Auto discovered)
01/01/1970 00:15:10> No Static Session Information is defined.
01/01/1970 00:15:10> NAT/NAPT Session Start: interface ppp1, WAN IP is .......
01/01/1970 00:15:10> PPP1: DNS Secondary IP address is .....
01/01/1970 00:15:10> PPP1: DNS Primary IP address is .....
01/01/1970 00:15:10> PPP1: PPP Gateway IP address is .....
01/01/1970 00:15:10> PPP1: PPP IP address is .......
01/01/1970 00:15:10> PPP1 PAP Authentication success
01/01/1970 00:15:09> PPP1 PPPoE Session is established.
01/01/1970 00:15:09> PPP1 PPPoE PADS Received, Serivce-Name:ttnet AC-Name:ttnet

şekline değiştirdi ve srun bitti.


Şimdi benim merak ettiğim ben bu şekilde direkt olarak telefon etmesem, hala hata kaydı versem acaba kac ayda?yılda? internetteki sorun halledilecekti? işgüzarlık umursamamak, müşteri sayısını koyun sayısı gibi gören bir zihniyet... ttnetten nefret ediyorum. adsl den başka alternatifim olmadığı için hala kullanıyorum. hele hele adsl yardım destek hattı numarası meşgulken neden sizi telefon ağrıza hattına yönlendiriyorlar anlamıyorum. adama adsl ile ilgili sorunu anlatıyorusunuz, adam ben bilmem söle ben yazayım forma dıyor. neyse, ttnet ailesi ve ttnet yardım hattından allah herkezi uzak tutsun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...