DeJaVu Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 beyler bide bu silahların üstüne tıklayınca bazı serverlarda damage leri vs.. yazıyor setlerde felam yazıyor damageler.. onları bi yazarsanız sevinirim. [ Mesaj 21 Şubat 2006, Salı - 09:17 tarihinde, DeJaVu tarafından güncellenmiştir ]
Frasier Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 sanırın bu dediğin runuo daki olay. silahların ve setlerin diğer özelliklerini felan gösteriyor üzerine geldiğinde. spherede bu mümkünmü bilgim yok malesef.
taz Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 21, 2006 said: if (=1) || (=2) if !( == t_shield ) && !( == t_light_lit ) && !( == t_light_out ) && !( == t_fish_pole ) && !( == t_spellbook ) && !( == i_runebook ) act.message @0 [dmg: ] endif endif böyle olcak
DeJaVu Mesaj tarihi: Şubat 27, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 27, 2006 dstm bunu nereye eklicem onuda sölersen sevinirim bu arada tşkler
leyn Mesaj tarihi: Şubat 27, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 27, 2006 playerlara verdirdiğin herhangi bi eventin on=@click triggerının altına.
Ractamainus Mesaj tarihi: Şubat 27, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 27, 2006 player'a event verecekse @click değil, @itemclick triggerını kullanmalı. ama ben item'lara ortak bir typedef kullanır ve onun içinde @click triggerı altına yazardım bu komutu.
thelegbra Mesaj tarihi: Şubat 27, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 27, 2006 evet :) insanlar artık nebula s.criptlerindeki global eventlere birşeyler eklemek yerine silmeleri lazım, ben öyle yapıyorum, yakında tüm playerlarda fix eventi olmucak gibi birşey :p 55i zamanında gerekiyordu artık çok daha iyi sunucuyu yormayacak yöntemler var, silaha mı birşey yapacaksınız, typedef t_weapon_...'ları kullanmak lazım, itemclick triggerı ile her itema tıklayışında s.cripti loop ettirmenin alemi yok bence :) spell'ler sphere_spells'e taşınmalı, o zamanlar start effect fail triggerları yoktu speller için o zaman mecbur evente yazılıyordu hehe.
DeJaVu Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 tamam tşkler arkadaşlar vazgeçtim :)) bişi anlamadımki açıkçası bu evendsi nereye eklediysem çalışmadı acaba arkadaşın verdiği scpde mi sorun var?
Ractamainus Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 [typedef t_dmg] on=@click message [dmg: ] // diye birşey var mı(?) bilmiyorum. taz'ın s.criptinde var diye şeyettim. hasarını göstermek istediğin itemların s.criptlerine de; typedef=t_dmg aynı event mantığıyla çalışıyor yani ama eşyalara event yerine typedef kullanıyorsun işte... biraz fazlaca hazıra konmaya çalışıyorsunuz da bu size bir şey kazandırmaz ;) bir de vazgeçmemek lazım :)
Öne çıkan mesajlar