Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

buy sell r4 için bi bakın.


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
beyler bide bu silahların üstüne tıklayınca bazı serverlarda damage leri vs.. yazıyor setlerde felam yazıyor damageler.. onları bi yazarsanız sevinirim.

[ Mesaj 21 Şubat 2006, Salı - 09:17 tarihinde, DeJaVu tarafından güncellenmiştir ]
Mesaj tarihi:
said:
if (=1) || (=2)
if !( == t_shield ) && !( == t_light_lit ) && !( == t_light_out ) && !( == t_fish_pole ) && !( == t_spellbook ) && !( == i_runebook )
act.message @0 [dmg: ]
endif
endif

böyle olcak
Mesaj tarihi:
evet :) insanlar artık nebula s.criptlerindeki global eventlere birşeyler eklemek yerine silmeleri lazım, ben öyle yapıyorum, yakında tüm playerlarda fix eventi olmucak gibi birşey :p 55i zamanında gerekiyordu artık çok daha iyi sunucuyu yormayacak yöntemler var,

silaha mı birşey yapacaksınız, typedef t_weapon_...'ları kullanmak lazım, itemclick triggerı ile her itema tıklayışında s.cripti loop ettirmenin alemi yok bence :) spell'ler sphere_spells'e taşınmalı, o zamanlar start effect fail triggerları yoktu speller için o zaman mecbur evente yazılıyordu hehe.
Mesaj tarihi:
tamam tşkler arkadaşlar vazgeçtim :)) bişi anlamadımki açıkçası bu evendsi nereye eklediysem çalışmadı acaba arkadaşın verdiği scpde mi sorun var?
Mesaj tarihi:
[typedef t_dmg]
on=@click
message [dmg: ] // diye birşey var mı(?) bilmiyorum. taz'ın s.criptinde var diye şeyettim.


hasarını göstermek istediğin itemların s.criptlerine de;
typedef=t_dmg

aynı event mantığıyla çalışıyor yani ama eşyalara event yerine typedef kullanıyorsun işte...

biraz fazlaca hazıra konmaya çalışıyorsunuz da bu size bir şey kazandırmaz ;) bir de vazgeçmemek lazım :)
×
×
  • Yeni Oluştur...