egemen_i Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 Mesaj tarihi: Şubat 28, 2006 tcp' nin sto.. uo' da kullandığı puan sistemi gibi bir sistem lazım level sisteminden yola çıkarak şöyle birşey düşündüm on=@login / player login olacak events e_puan [events e_puan] on=@click message=(puan: >) on=@death var.old_act= var.x1= /1000>> var.x=}> act= geliştirebilcek arkadaşlar varsa bekliyorum isteğim fame' in 1000 de 1 i kadar puan gelmesi gerekli kolları sıvayın :)
taz Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 iyi de puanı var'da saklayamazsın ki :D tagde saklaman lazım
thelegbra Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 dagger sanırım 10 kişiyi sıralayacak bir puan sistemi yapmış. ben 3-4 aydır 100 kişilik bir lister functionı yazıyorum yeni bitti. sphere içinde sıralama yapabilecek hiçbir altyapı olmaması çok acı. devlere sorduğumda 56b ile mysqle yazdır, mysql sıralasın sonuçları geri al dediler. 70-80 satır kadar bir listeleyici function yazdım bol for looplu. öyle birşey senin de işini görecektir :p
Ractamainus Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 egemen_i, o örnek blizzard'ın level sisteminde (tüm level sistemlerinin anası diyebiliriz :)) vardı sanırım. o sistemi bulursan, daha fazla yararlanabilirsin. lister function'ı mıııı? aman tanrıııım!!! 2-3 gün önce aklıma bir fikir geldi, şöyle ki bir yaratığa herkesin toplamda verdiği hasarı tutacak bir sistem... bu nerede işe yarar? mesela xp/level sisteminde, hasara göre xp dağıtmakta yarar... sonuç olarak fazla ilgilenememiştim ama en yüksek hasar vereni bulmak dışında, tüm hasar verenleri sıralamanın imkansız denecek kadar uzun olacağını düşünerek sistemi rafa kaldırmıştım :) thelegbra, söylediklerin iştahımı kabarttı :) kodunu paylaşmayı düşünüyor musun? ya da bir kaç fikir serpiştirsende ilham olsa bize :p * yüzsüz mode 1 * :d
Black_Lupin Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 mantık olarak düşünüldüğünde şimdi sıralamaya sokmak için biraz uzunca bi döngü yazmak lazım ancak en fazla hasarı vereni hesaplatmak cok da zor değil . yaratıkla vuran kişiye 2 farklı event yazar vurulan hasarı + adamın strsini + adamın dex'ini toplar ona gore ufak bi hesap yaptırıp kişiye vurulan damagei tag olara yazdırırsın . daha sonrada serv.account uzerinden kişilere yuklenmiş tag'ı belli bir değer üzerinden sırala dersin ...
Ractamainus Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 en fazla hasarı verme sistemi zor değil, evet. benim bahsettiğim 100 kişiyi sıralamaktı.
egemen_i Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 ilk 10-15 kişi sıralansa yeterli benim için, mysql gibi komplike gerekli değil basitçe fame in 1000 de 1 kadar puan kazanılcak bir sistem arıyorum.
thelegbra Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 ilginç :P nedense 5 gün önce ben fame'in 1000de 1i kadar puan veren bir sistem yazmıştım, neyse fikrimi çaldın kavgasının alemi yok :p ractamainus yaptığım functionın mantığı kişilerin puanlarını kaydettikten sonra var veya tag olarak kaydedip daha önce puan almış kişilerden daha çok alıp almadığını kontrol ettirmek, eğer daha çok aldıysa listeye onu sokup diğerlerini liste dışı ediyor. biraz mantık işi ama for loopları insanın anasını ağlatıyor :P local görmekten midem bulandı diyebilirim :D
egemen_i Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 ben senin kafanın içini okuyacak değilim dimi legbra nerden bilebilirim senin aynısını yazdığını yazdıysan koyda bakalım bug varmı :p
Ractamainus Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 şimdi bir daha baktık önceden yazdığım koda ama kafam o kadar bulanıkki... toparlayıp bir şey ekleyemedim. maçı izledikten sonra belki kendime gelirim. yinede kodu buraya yazıyım, belki birileri üstüne birşeyler koyar da hem ben hem başkaları yararlanmış olur: on=@gethit //src.say src.tag.dmg += //src.say > if =0 tag.dmgdealer=> elif (> <= >) tag.dmgdealer=> endif //say dmg dealer: > tag.dmg, vuran oyuncuların verdiği toplam hasarı tutuyor. tag.dmgdealer en yüksek hasarı tutuyor. aslında şimdi baktımda burada çok sorun varmış :) amacıma pek hizmet etmiyor yani... bu arada "local" lazımmış kesinlikle :)
thelegbra Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 bu yazdığın kod şimdiye kadar en fazla götürdüğüm hpyi kaydeder :) test ettim sistemi bug yok :P ömrüm çürüdü yazana kadar, hasan efendi uo shard'larda görmek istemediğim için kodu vermiyorum :) ileride kullanmadığım bir zaman veririm, ha siz burada bir mantık oluşturursanız hataları düzeltmede yardımcı olurum seve seve :)
egemen_i Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 hani bug varsa diye dedim hasan efendi :) tamam teşekkürler. [ Mesaj 01 Mart 2006, Çarşamba - 21:25 tarihinde, egemen_i tarafından güncellenmiştir ]
taz Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 aaaaaaaa ayıp s.criptsharing moderatörü s.cript paylaşmıyo ne biçim modsun sen?
Ractamainus Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 said: bu yazdığın kod şimdiye kadar en fazla götürdüğüm hpyi kaydeder :) herkesin arasında en çok götüreni kaydediyor işte.. yani en çok hasar vereni... ayrıca herkeside kaydediyor... yok ama kafa patlatmak istemiyorum ben. sonra sinirlerim bouzluyor, ömrümden yiyiyor :p hasan uo shard'ımda yok ki kullanayım :p
Ractamainus Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 Mesaj tarihi: Mart 1, 2006 oleey açalım o zaman !!!111bir1 bende zcriptor pls ^^ edit: ya bu konuyuda geyiğe sarıcaz :p
thelegbra Mesaj tarihi: Mart 2, 2006 Mesaj tarihi: Mart 2, 2006 sarın allah korusun, mod paneli gelene kadar nasıl olsa ne kadar yırtınsam da sallayan yok, gelince sileriz tüm baslıkları tertemiz olur :P
ozzystalker Mesaj tarihi: Mart 4, 2006 Mesaj tarihi: Mart 4, 2006 on=@death if () if () && ( != ) && (0 == 0) local.puan /1000> act.sysmessage isimli oyuncuyu oldurerek > puan kazandiniz. act.tag0.puan += fame -= 3000 endif endif endif
Öne çıkan mesajlar