Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Jacky Chan İstanbul'da

GICIK2

Öne çıkan mesajlar

woohooooo! sinemadayken kaçırmıştım mutlaka izlemek gerek! :)[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

adam geldi istanbul'da hong kong tarihinin en büyük bütçeli filmini çekti 3-4 yıl önce, sinemalarda oynadı haftalarca. nesi sallama?[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

nasıl aşağılamış ki? hiç duymadım öyle bir tartışma..[hline]"I love the Hong Kong style of action movies, but that only looks good for small guys. The reason why the whole style was developed over there was because those guys were very puny guys ... they had to learn a technique that small people can do that are as effective as the big guy's strength. So that's where the martial arts came from."
Sosyal ağlarda paylaş

amanınn
kaçırdım maç geyiğine,
chan ownz filmde bi aşağılama olacağını sanmıyorum hiçbir filminde öyle birşey görmedim[hline]"I love the Hong Kong style of hentai movies, but that only looks good for gays. The reason why the whole style was developed over there was because those gays were very hairy guys ... they had to learn a technique that even gays can do that are as effective as the mutant's strength. So that's where phone bills came from."
Sosyal ağlarda paylaş

ya gazetede oyle soyluoyrdu.. (daha dogrusu tvde) turkıyeyı uyusturucu cennetı koylulerı uyusturucu pazarlayıcısı fln olarak gostermışler.... ben seyretmedım bılmıyorum ama cok kızmıstım bu haberden sonra...

zaten cok az kaldı vızyonda neden bılmem..[hline]Duxus
---------
Ben de bir çöpümüz var diye heryerin çöp kokmasına karşıyım...
---------
Star Wars:Galaxies oynayamayacağım için; kendimi fahri Bounty Hunter/(veyahut)Jedi ilan ediyorum, izninizle..
Sosyal ağlarda paylaş

hayır,filmi izledim ve filmde uyuz olduğum tek sahne jackie chan'in istanbul üniversitesinin önünden yüyrüken kilise çanlarının çalmasıdy,üni'yi kilise gibi gösteriyolardı,ama türkiyeye karşı ima yada suçlama yok filmde,bunun uzmanla tartışmayla alakasıda yok[hline]less talk,more glock!
infected, 30 July 2003 23:02 tarihinde demiş ki:
yaşım 15 bi adam daldı o da hafifçe dokundu yani
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...