Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

444 1 375 Telekom ADSL Çağrı Merkezi


OwnerRavenLoft

Öne çıkan mesajlar

-------------------------------------------------------------------
bleda:
ravenloft ii güzelde bende 3 ay önceki bi diyalogumu yazıym.

-iyi günler.
iyi günler.
-nasıl yardımcı olucam, çabuk olsanızda measi bitio.
-0_o. burada bir elektirik kesintisi oldu modemimdeki link ışıgı gitti internete baglanamiorum kontrol edermisiniz.
-link ışıgı nedir bilmiorum bi kaç dakka bekleyin sizi başak birini yönlendiriym.

yani owner nasil cahil müşteri, bilgili müşteri varsa, bilgili operetör bilgisiz opetetörde var.
-------------------------------------------------------------------


onu sana kimin söylediğini söylermisin? mümkünse ismini... çünkü burada onu söyleyecek kişi çalışamaz! tüm çağrılar dinleniyor...

-------------------------------------------------------------------
smthrill:
beyler iyi tamam kardeşimiz haklı o konularda fakat bazen tam tersi olaylarda oluyor.o kdr senedir bilgisayarla uğraşıyoruz az çok biliyoruz bişeyler.hala link ışığında kalıyor bazı danışmanlar.mesela şirketin adslinde sorun vardı ben bir değişiklik yapmadığım halde aradığımda 5-10 kere link ışığı soruldu sonra 5-10 kere sorunun bizde olduğu iddia edildi sonra söylücek bişey kalmayınca genel arıza olduğu söylenip yüzümüze telefon kapatıldı.şirketteki bütün işler bir gün iptal.tek istediğim bilinçli işlerden anlıyan sadece link ışığını ezberlemiyen danışmanlar.
-------------------------------------------------------------------


gennellikle sorunlar ya abonenin atlarından yada modemden kaynaklanıyor.ama surata telefon kapatılması biraz anormal ve deminde söylediğim gibi yani böyle agent'lar burada çalışamaz yani...

-------------------------------------------------------------------
_avenger_
tarife bilgilerini 444 0 375 i aramadan ogrenebilcegimiz bi yer varmi?
kota sayfasında da gösterilmiyor...
-------------------------------------------------------------------


turktelekom'un internet sitesinde yazıyor aslında...

ben şöyle vereyim tarifeleri:

..:: tarifeler (limitsiz) ::..

paket türü - bağlantı ücreti - aylık ücret

512/128 - 59 ytl - 99 ytl
1024/256 - 59 ytl - 169 ytl
2048/512 - 59 ytl - 269 ytl

..:: tarifeler (limitli) ::..

paket türü - kota - bağlantı ücreti - aylık ücret

512/128 - 3 gb - 59 ytl - 29 ytl
512/128 - 6 gb - 59 ytl - 49 ytl
512/128 - 9 gb - 59 ytl - 69 ytl

-------------------------------------------------------------------
ooze
peki simdi abicim taam kabul ediyoz bin turlu herif ariyor sizi deli ediyo kabul.
peki allah askina yahu 1.5 senedir adsl abonesiyim 1.5 senedir hatay bahcelievlerde ki calisma bitmedi yahu!!!!!
allah askina baska yalan bulun yeter gayri.hep bizde bi sorun gozukmuyo degerleriniz normal.nesi normal be!!
ulan dial up ta daha cok keyif aliyoduk en azindan ne yapabilecegi belliydi hep onu yapiyodu.
hayir windowsun icine ettim herhalde problem bende diye eve gidip gene format atcaz.bintane sey kurduk deistirdik.
artik zaten ariza kaydi birakmiyom sakince aciyom soleniyom kapatiyom.ariza kaydi biraksak ne olcak 1 gun sonra ariyosunuz bizde bi sorun gozukmuyo diyosunuz .dogru esas sorun bende aslinda batti rahat gidip almadik kablo net ne olcak 5 - 10 kb daha az speed olsun aklim yerinde olsun.
hayir 2. makineyi alacaz simdi eve ne gibi heyecanlar bekliyo beni meraklar icerisindeyim...
-------------------------------------------------------------------


bizim haklı olduğumuz kadar müşterilerde haklı tabiki.fakat bir bölgede arıza olduğu zaman zaten aradığınızda bu size bildiriliyor.ayrıca bu bölge arızalarının hiç biri yalan değil onuda söyleyim...
bu arada eğer adsl ile ilgili şikayetin varsa bunu callcenter'ı arayarak değil,bağlı olduğun türktelekom'a şikayet dilekçesi ile gidip bildirmen lazım.çünkü callcenter'da çalışanların görevi yalnızca,eğer bir arıza var ise bunu çözümlemek,eğer bireysel çözümlenemiyorsa ve arıza var ise bununla ilgili arıza kaydı açmak.arıza kaydı açtıktan sonra telekom'un yapacağı çalışmadan biz sorumlu olamayız.sonuçta biz türktelekom değiliz.biz türktelekom ile siemens business services altında çalışan agent'larız...

-------------------------------------------------------------------
geffen
hesap ver ravenloft. ne bu bağlantınmın hali?
-------------------------------------------------------------------


444 0 375 kardeşim :))

-------------------------------------------------------------------
ad3m
üzerine alınma arkadaşım ama olay şöyle bazen bilgileri test etmek için öylesine adsl hattını arıyorum.

adsl : iyi günler nasıl yardımcı olabilirim?
ben : ankara'dan arıyorum internet inanılmaz yavaş neyden kaynaklanıyor aceba.
adsl : 1 sn sizi teknik servise bağlıyorum.
3 4 sn bekler
adsl : iyi günler nasıl yardımcı olabilirim?
ben : ankara'dan arıyorum internet inanılmaz yavaş neyden kaynaklanıyor aceba.
adsl : öncelikle isminizi öğrenebilirmiyim.
ben : adem , adem x
adsl : adem bey x yerindeki kablolarda bir problem var ve bu yüzden internetiniz yawaş.
ben : peki ne zaman düzelir?
adsl : bu konu hakkında henüz bilgilendirilmedik.
ben : peki tşk ederim.iyi günler.
adsl : ben tşk ederim sizede...

yani sadece müşteri değil destekçilerimizinde maşallahı var.
bu arada oraya hangi criterlere göre alınıyor teknik servis elemanları?
-------------------------------------------------------------------


dün gerçekten yurtdışı/yurtiçi adsl çıkışlarında sorun vardı ve çoğu sitelere bağlanılamıyordu.bugün de aynı konu devam ediyor sanırım.ve bu konu ile ilgili bize verilen tek bilgi "şurda şurda arıza" var şeklinde.ama ne zaman düzeltileceği hakkında bilgi verilmediği için bizde veremiyoruz.çünkü bilmiyoruz...

kriter derken şöyle söyleyim.iyi derecede bilgisayar ve network geçmişi olan kişileri alıyorlardı ve ilk 20-21 gün eğitim veriyorlardı...

cevaplarım biraz uzun oldu sanırım :pp neyse ehe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
....bizim haklı olduğumuz kadar müşterilerde haklı tabiki.fakat bir bölgede arıza olduğu zaman zaten aradığınızda bu size bildiriliyor.ayrıca bu bölge arızalarının hiç biri yalan değil onuda söyleyim...

tamam bu arızalar gerçekten olabilir ama her zaman da arıza mı olur? hiç düzelmez mi yani?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

------------------------------------------------------------------
thor
tamam bu arızalar gerçekten olabilir ama her zaman da arıza mı olur? hiç düzelmez mi yani?
------------------------------------------------------------------------


emin ol dostum arızaların hepsi düzeltilmeye çalışılıyor... düzeltilmese bütün arızalar olduğu gibi bırakılsa şuan tüm türkiye arızalı olurdu...

------------------------------------------------------------------
geffen
raven telekom her defasında kopan kabloyu sakızla mı yapıştırıyor. nasıl kopabilir bir kablo bu kadar. bir sorsana merak ettim :)
------------------------------------------------------------------------


sanırım senin adapazarı depreminden haberin yok? bir deprem evleri binaları bile yıkabiliyorsa güzelim fiber-optik kabloları da koparabilir... değil mi? :))

[ Mesaj 17 Şubat 2006, Cuma - 18:28 tarihinde, OwnerRavenLoft tarafından güncellenmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

biraz yükleniyormuş gibi oldu ama bi kere daha yazmıştım paticikte bir daha yazayım.zaten bu yazacakalrımı yaşadıktan sonra bir daha aramadım.internetimde sorun vardı bazen baglanamıyordum bazen de baglanmış gözüküyordu ama sayfalar acılmıyordu.aradım yardım merkezini bir adam çıktı karşıma benim için çok önemli değil ama şivesi bayağı bir kötüydü.derdimi anlattım ''çevir sesi geliyor mu'' diye sordu.ben de adslde ne çevir sesi dedim.sonra hee ben anlamam xx bey gelsin o bakar ben not alayım en gec yarına kadar biz sizi ararız dedi.tamam dedim ve tahmin ettiğim gibi ertesi gün hiç kimse aramadı.ben aradım bu sefer başka biri çıktı ona da derdimi anlatıım o da xx bey gelecek o bakar ben sizi 2 saate kadar mutlaka ararım dedi bakın dün de demiştiniz aramadılar dedim bu sefer ararız dediler ve yine tahmin ettiğim gibi aramadılar.yine aradım aynı adam cıktı sonra tamam dedi xx bey bakarmısınız dedi xx bey telefona geldi derdimi anlattım usb modem mi kullanıyorsun dedi evet dedim kardeşim 50 defa dedik usb modem almayın diye hala neden alıyorsunuz dedi.ben de madem bu modemler sorunlu telekom neden onaylamış bunu dedim sustu.(benden bir gün sonra da arkadaşım aradı ona da 50 defa dedik hala network modem alıyorsunuz almayın network modem demişler :) )sonra adam ben şimdi sizin hattınızı kontrol ediyorum dedi telefonu açan adama şuna tıkla buraya gir falan diyordu adam nereye diye iki defa sorunca bayağı bir fırca yedi(ne hayvanlığı kaldı ne salaklığı)sonra kontrol ettim hattınız sağlam dediler.ben de bir daha aramadım.artık gitse bile hattım aramıyorum nasıl olsa bir çözüme kavuşmuyor sorun telefonda beklediğimiz de yanımıza kar kalıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4440375 de sorun yok arıza kaydı alıyorlarda fakat bulunduğum telekom müdürlüğü modemi kim kurdu ben diyorum modemde sorun vardır bağlantıları çıkarın bida takın falan diyor yaw ben diyorum sorunum link ışığı yanıyor ama ip adresi alamıyorum yani alıyorum ama 3-4 dakika sonra ip adresi alamıyorum sonra tekrar uzun bir süre bekledikten sonra ip adresi alabiliyorum.yani kablolar duruyor bulunduğum telekom müdürlüğü aydın/söke ye bağlı telekom müdürlüğü telefon nolarını bilmiyorum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben son zamanlarda gayet memnunum, mantıklı makul konuşuyorlar, derdimi -derman olamasalar bile- dinleyip yorum yapıyorlar, telefon suratıma kapatılmıyor, hatta iyi akşamlar bile diyorlar.

durum geçmişte o kadar vahimdi ki bu konuda, ciddi söylüyorum derdimin çözülemiyor olması geri planda kalıyor karşımda saygılı düzeyli bi muhattap bulunca hehe

sorun çözülememesi de sonuçta genel problemlere denk gelmiş olmamdan şu ana kadar, yoksa "modeminiz var mı" sorusu ile karşılaşmadım henüz.

iyi iş raven, elinize sağlık =]

önemli not; sözüm sizin birime tabii iyi iş derken, telekoma geneline değil. hala telekom hakkında açılan o güzide sitenin yılmaz destekçisiyim yoksa genel bakınca
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bende cok memnunum belki 100 defa aradim birkere bile ters birsey ile karsilasmadim. ters adamlar ters adamlari bulur heralde..

acikcais mesai bitiyor cabuk ol diyebilicek birisi yok orda..
acinca adini soyluyor. raven in dedigi gibi telefonlar dinleniyor..

benim yasadigim tek sorun annemin kizlik soyadini sordu. halbuki abone olan kisinin annesinin kizlik soyadiymis ki bundan sonrada bayan ozur diledi...

ama genelde telekom ile bildiginiz tek laf "telekom a kafam girsin" oldugu icin bunlar ilgilendirmiyor sizi..

yakin zamanda mbit li hatlar gelincede ayni seyler olucak size birsey begendirmek zor turk halkina begendirmek zor..


bugun gazetede okudum cocugu kus gribinden olen adama basbakan ev sozu vermis adama ev bakiyorlarmis istanbulda adam begenmemis evleri. mumkunse deniz kenarinda olsun cocuklarim denizi hic gormedi demis. terbiyesizligi bak mumkunse bogazda ev. millet basini sokacak yer bulamiyor beyfendi evleri begenmiyor..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

------------------------------------------------------------------
geffen:
iyi de her zaman mı deprem oluyor raven?
------------------------------------------------------------------------


peki her zaman mı kopuyor bu canı çıka fiber kablolar :))

neyse eskiden gerçekten çok vahimmiş bu müşteri hizmetleri ama usta_ash'inde dediği gibi bizde aslında bi sorun yok.biz yalnızca sorunları çözümlemek ve hatta sorun varsa arıza kaydı açmak.gerisi turktelekom'a kalıyor.benim bu konu başında anlattığım yalnızca bizi aramadan önce yapmanız gerekenlerdi.

bu arada nefr, teşekkürler dostum ;)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

unutmadan benimle konuşmak isteyenler "iyi günler ben can.nasıl yardımcı olabilirim" cümlesini duyana kadar arayıp kapatsınlar.ama burda 3 tane can var.artık yapabilecek bi çözüm bulamıyorum.gerçi onuda şöyle çözümleyebiliriz.o da güzel ve biraz ince sesli bir konuşma olmasıdır. ehehehe :pp
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

şimdide müşteri tarafından hikayeyi dinleyin


-----------------------------

müşteri: merhabalar cafe işletiyorum sabahtan beri bağlantı alamıyorum.
yetkili : bir dakika ilgileniyorum
aradan dakikalar geçer müzik artık kulak zarına zarar verecek kadar kendini tekrarlamıştır
yetkili: geldim,bağlantınızda bir sorun gözükmüyor.
müşteri: evet ancak makinalarımdada bir sorun yok bilgi gönderiliyor ancak alınmıyor,teknik ekip yollasanız teknik bir arıza olabilir.
yetkili: efendim makinalarınıza format atarsanız sorununuz çözülebilir.
müşteri: iyide makinalarda sorun yok ileti alamıyorum.
yetkili: dediğim yolu uygulayın.
müşteri: bırak ya

akabinde 10dk sonra internet bağlantısı gelir,makinalar formattan kurtulur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@gellidus
sen en yavaş interneti en pahalıya kullanmaya razıysan semer vuran çok olur haberin olsun.(senin için söylemiyorum genel anlamda) hiçbirşey beğenmiyormuşuz, insanlar 20-30 mbitlere 30$ ödüyor. biz 512 kbps için o parayı veriyoruz, hesaplayabiliyor musun? anlamışsındır o zaman daha fazla uzatmıyorum...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arkadaşlar biz ne kadar destek ekibi olarak işimii yapsak ta iyi yada kötü sizin arızalarınızı sonuç olarak telekom santrallerine ilteiyoruz ama ordaki çalışanlar bilinçsiz ve iş bilmezlerse tabiki herkez madur durumda kalır. şahsen benimö arızam giderilmezse 10 yıl sürecegini bilsem gider tüketici haklarına şikayet ederim. arayıp ta arızası düzelmemiş birini görünce benim moralim bozuluyo kendimi yerinize koyuyorum ama ne fayda 10 kere de not yazsam yollsam santrakl sallmadıktan sonra bi işe yaramıyo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aramil sen razi degilsen baglantini iptal edebilirsin. ben raziyim cunku baska tercihim yok. kafamda girsemde kolumda girse o para degismeyecek..

benim burda belirtmek istedigim cogu kimsenin basina gelmemis olaylari nasil olsa devlet kurumu kimse ilgilenmez edasiyla basina gelmis gibi anlatmasi akabinda kafasini ise katma istegi..

benim 2-3 kere isim dustu gayet yardimci oldular. ellerinden gelen bu adamlar 3mbit verebiliyorlarda vermiyorlarmi. turkiyenin toplam cikisi neki her kullaniciya 3mbit versinler..

senin o 30dolar verdigin yerlerde kisi basina dusen mille gelir, sosyo ekonomik yapi, internetin kullanici sayisi ve genel ozellikleri. bu konular hakkinda fikrin varmi.

herseyin fiyatini oyle koyamazsin hmm burda 30 dolarmis tamam bizdede 35 olsun kimseyi uzmeyelim diye..

sizin istediginiz gibi olsa ne kadar guzel olurdu dimi..

amerikada dizel benzin daha pahali burdaki dizel benzinden neden sence? yada normal benzin daha ucuz neden sence?

bende isterim 30dolara 10 mbit hat 2 dolara 4 litre benzin ama olmaz iste..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...