Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Weapon Bonus


keyn

Öne çıkan mesajlar

Bir arastırmadan sonra boyle bir konun acılmasını uygun gordum mesela bir irk sistemi dusunelim ve bu irk sisteminde insanlar orclar ve vampirler olsun vampirler sword tipleri kullandıklarında %25 bonuslu vursunlar orclar macefigting skillinden olan silahları kullandıklarında vuruslarında %20 lik bir gucle vursunlar insanlar ise armor giydiklerinde (bu armor farketmez) onlarda %25 daha ii korunsunlar bunu nasıl yapabiliriz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ON=@Equip
MORE1L=+(*(+))/5000>)

ON=@UnEquip
IF (<(*(+))/5000>))
REMOVE
ELSE
MORE1L=+-(*(+))/5000>)
ENDIF

ceday scp'yi bi annatır mısın bi de nasıl bunlara yeni şeyler ekleriz yani işte zırh bonusu falam[hline] Yaşayamadığınızı Yaşayın
www.darkplanes.net
Çok Yakında Geliyor
--------------------------------
The sky's gonna open
People gonna pray and sing
I can't feel a thing
I can't feel

[Bu mesaj Bivrip tarafından 25 August 2003 12:20 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Silah ve armorların MORE1 degeri 8 hanelidir.
ilk 4 hanesi, max hp si olup MORE1H dir.
ikinci 4 hanesi ise current (suanki) hp si olup MORE1L dir.
High/Low gibi düşünebilirsiniz..

Bir silahın damage'i veya bir armorun verdigi ar bonusu MORE1H ve MORE1L arasındaki orantıyla alakalıdır.

Ör/ İki silah olsun. İkisinin de damageleri (script kısmında) aynı olsun. Birinin H,L si sırayla 200,200 olsun. Digerinin ise 10/100 olsun. İlk silahın current hp si (L) 200 iken ikincinin 100. Ancak ikinci silah ilkiyle kıyaslanamayacak kadar daha fazla damage verir. Çünkü L/H oranı ilkinde 1 iken, ikincisinde 10..

Bu arada yukarda verdigim rakamlar decimal, MORE1 degeri oyunda heximaldır. Yani oyun icinde deneme amaclı bir silahın MORE1 degerini deiştircekseniz heximal deger girceksiniz..

Yukardaki scriptin mantıgı da buna dayalı. Bu scriptleri istediginiz silahların altına koycaksınız. Adam silahı equip ettiginde MORE1L degeri SRC.1(anatomy) ,SRC.27(tactics) ve MORE1H ye göre belirli oranda artıyor. Dolayısıyla MORE1 artınca L/H degeri artmıs oluyor, yani silahın verdigi damage artıyor. Scriptin güzel yanı, bu sekilde hiçbir lage neden olmayacagı gibi cok kolay sekilde istediginiz gibi modify edebilmeniz. Silahı elinden bırakaacgı zaman ise silahın L degerinin eski haline dönmesi gerekir. Eger L degeri önceden eklenmiş degerden küçük hale geldiyse silahı yok ediosunuz, çünkü zaten fazla damage aldıgından dolayı destroy olması gerekirdi. Düşük deil ise eski haline getiriosunuz.

Benim tavsiyem her silahın altına teker teker yazmanız, balta türü silahlar icin LJ bonusu da eklersiniz hem.

Armor olayına gelince, verdigi AR hene L/H oranıyla alakalı. Ancak orda kullanacagınız kriter tactics, anatomy olmayabilir tabi. Irkı A ise MORE1H nin %10 u kadar, B ise %20 si kadar MORE1L i artırırsanız, her ırka değişik AR verir armorlarınız.
Yalnız cok fazla armor olcagı icin teker teker yazmanız kasar o kadar. Textpad gibi bişeyde macro yazmayı biliosanız, hızlı bi şekilde yapılabilir gerçi..ItemEquip triggerında direk yapabilirsiniz ama ben pek bu triggerın kullanımı taraftırı deilim :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
TaZmAnYaK, 25 August 2003 20:13 tarihinde demiş ki:
http://dbsource.net/~ss/download.php?script=116&sid=b44a3f95735ff3d033f91f465acbb4b5

bu adresten eger scriptsharing üyesi iseniz böle bi script çekebilirsiniz. çok uzun bir script denemedim ama sphere'ın damage olayını iptal edip kendi ayarlıomus herseyi..


scp'yi gormedim, ama yava$ ayarlasin.[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir -
old quaxis, new exile developer
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...