Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Bi kristal scripti yadım tıklayınca baya bi item weriyo onların hepsini bi kerede nası boyarım.Kristale eklicemde yani tıklayıncca bana item werip onları boyıyacak Ayrıca biri gateden girdiginde üstündeki tüm itemlerin silinmesini istiyorum onu nası yapacam[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jayz Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 .add i_abuzer act.bounce act.color 0455 gibi.[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir - old quaxis, new exile developer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jayz Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 ha ustundeki item'lari silmek icinde findlayer'lari tek tek bulup, sonlarina remove ekliyeceksin. ve gate'e on=@step olarak vereceksin.[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir - old quaxis, new exile developer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Daha detaylı anlatabilirmisin mesela scp bole bitiyo src.newitem 1234 src.act.amount 100 src.act.bounce remove return 1 src.act.bounce dan sonra act.color 1 mi yazacam.[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 layerleri nası tek tek bulacam.Amacım bu newbielik itemlerini silmek[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jayz Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 said: Dark_Eye, 22 August 2003 13:05 tarihinde demiş ki: Daha detaylı anlatabilirmisin mesela scp bole bitiyo src.newitem 1234 src.act.amount 100 src.act.bounce remove return 1 src.act.bounce dan sonra act.color 1 mi yazacam.[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır hmmm sanirim stone gibi bir $ey var orada en altta onu remove ettigine gore yada deed oradan oluyor. src.newitem 1234 src.act.amount 100 src.act.color x (x'e istedigin renk hex'ini yazicaksin) src.act.bounce remove return 1 yani item act'dir. src.act.more1 1 yaparsan o ekledigin item'in more1'i 1 olur, yada src.act.attr 04 yaparsan, item 04 attr (blessed) olur vs. vs. butun i$ act'te bitiyor renk icin ise, src.act.color X olarak kullanacaksin.[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir - old quaxis, new exile developer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Bi kristal yaptımda pvp için set silah reg binek falan werecek daha denemedim.Anladım renk degiştirmeyi bütün yeni itemlerin sonuna ekleyecem. desene bi günlük iş çıktı die. Bide pvp arenadan çıkarken gateden girdigimde bütün itemlerin silinmesini istiyorum onuda anlatırsan sevinirim bide kristali açtıgımda skill vermesini istiyorum onuda src.magery 1000 die yapacam demi öle umuyorum[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jayz Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 said: Dark_Eye, 22 August 2003 13:24 tarihinde demiş ki: Bi kristal yaptımda pvp için set silah reg binek falan werecek daha denemedim.Anladım renk degiştirmeyi bütün yeni itemlerin sonuna ekleyecem. desene bi günlük iş çıktı die. Bide pvp arenadan çıkarken gateden girdigimde bütün itemlerin silinmesini istiyorum onuda anlatırsan sevinirim bide kristali açtıgımda skill vermesini istiyorum onuda src.magery 1000 die yapacam demi öle umuyorum[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır ustundeki giydigin butun item'larin silinmesini istiyorsan gate'in on=@step'ine src.findlayer(layer_hand1).remove src.findlayer(layer_hand2).remove src.findlayer(layer_shoes).remove src.findlayer(layer_pants).remove src.findlayer(layer_shirt).remove src.findlayer(layer_helm).remove src.findlayer(layer_gloves).remove src.findlayer(layer_ring).remove src.findlayer(layer_collar).remove src.findlayer(layer_half_apron).remove src.findlayer(layer_chest).remove src.findlayer(layer_wrist).remove src.findlayer(layer_tunic).remove src.findlayer(layer_ears).remove src.findlayer(layer_arms).remove src.findlayer(layer_cape).remove src.findlayer(layer_robe).remove src.findlayer(layer_skirt).remove src.findlayer(layer_legs).remove eklersen, bu olayda duzelecektir :)[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir - old quaxis, new exile developer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 ühüüüü daha kısa yolu yokmu bi ton reg silah cure bandaj vs. set parçaları binek hepsini yazarsam 1 hafta geçer heralde :D playerin üstündeki itenmleri nuke yapma yokmu benim aklıma ole gelmişti bide o layerler itemdef i mi id no larıyla yapsam olmazmı[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Sadece üstümdekiler deel çantadakilerde layerleri anladım anlatmana gerek yok[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jonq Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Spheredefs.scp de [DEFNAME LAYERS] altinda layer isimlerini,numaralarini ve açıklamalarını bulabilirsin.[hline]www.elanrealms.com No Speed, No Inj. A tale that goes on. Become a part of it. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Peki kristal açıldıgında nası skill bütün skilleri 0 layıp istedigim skilleri werecem.[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jayz Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 said: Dark_Eye, 22 August 2003 14:23 tarihinde demiş ki: Peki kristal açıldıgında nası skill bütün skilleri 0 layıp istedigim skilleri werecem.[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır on=@dclick // iki kere tiklandiginda. src.allskills 0 // (butun skilleri 0'lar bu.) src.magery X // (buraya istedigin skill vs. yazican) return 1[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir - old quaxis, new exile developer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 peki bir ghost gateden girdiginde nası canlanacak ON=@STEP SRC.RES mi RESSURRECT mi bunu da çözdükten sonra bi dialog yapması kalıyo herşey için saolun. Saygılar...[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jayz Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 said: Dark_Eye, 22 August 2003 17:19 tarihinde demiş ki: peki bir ghost gateden girdiginde nası canlanacak ON=@STEP SRC.RES mi RESSURRECT mi bunu da çözdükten sonra bi dialog yapması kalıyo herşey için saolun. Saygılar...[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır on=@step src.resurrect ancak buna eger oluyse resurrect et, degilse ba$a don yap. yoksa, canlilar icinde gecerli olur bu, daha once denemedim ama sorun cikartabilir.[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir - old quaxis, new exile developer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Faust Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 ON=@STEP If Src.hits = ( < 1) src.sysmessage Dirildiniz! src.resurrect else src.sysmessage Kendini olumu zannediyorsun? return 1 endif "If Src.hits = ( < 1)" bu kısım yanlış olabilir. 1 yıldır scripting ile ilgilenmiyorum. Eğer adamın Hitpoint'si 1'den küçük ise res ediyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 src.resurrect bu arada at mat eklicem diosun bastan o atların shrinkli hallerinin scriptini yazman lazım. ben mustangler için böle yapmıştım [ITEMDEF black_must] NAME=Black Mustang BASEID=i_pet_horse_brown_dk ON=@Create ATTR=022 COLOR=0455 type=t_figurine amount=1 more1=C_A_MUSTANG_BLACK more2=Odda instances=7 value=331 dispid=i_pet_horse_brown_dk [ITEMDEF chocolate_must] NAME=Chocolate Mustang BASEID=i_pet_horse_brown_dk ON=@Create ATTR=022 COLOR=01bb type=t_figurine amount=1 more1=C_A_MUSTANG_CHOCOLATE more2=Od98 instances=8 value=331 dispid=i_pet_horse_brown_dk [ITEMDEF crimson_must] NAME=Crimson Mustang BASEID=i_pet_horse_brown_dk ON=@Create ATTR=022 COLOR=01b6 type=t_figurine amount=1 more1=C_A_MUSTANG_CRIMSON more2=Od70 instances=8 value=331 dispid=i_pet_horse_brown_dk [ITEMDEF grey_must] NAME=Grey Mustang BASEID=i_pet_horse_brown_dk ON=@Create ATTR=022 COLOR=03e7 type=t_figurine amount=1 more1=C_A_MUSTANG_GREY more2=Od68 instances=9 value=331 dispid=i_pet_horse_brown_dk [ITEMDEF pamamino_must] NAME=Pamamino Mustang BASEID=i_pet_horse_brown_dk ON=@Create ATTR=022 COLOR=033 type=t_figurine amount=1 more1=C_A_MUSTANG_PAMAMINO more2=Od59 instances=10 value=331 dispid=i_pet_horse_brown_dk [ITEMDEF redroan_must] NAME=Red Roan Mustang BASEID=i_pet_horse_brown_dk ON=@Create ATTR=022 COLOR=0279 type=t_figurine amount=1 more1=C_A_MUSTANG_REDROAN more2=Od4d instances=11 value=331 dispid=i_pet_horse_brown_dk [ITEMDEF roan_must] NAME=Roan Mustang BASEID=i_pet_horse_brown_dk ON=@Create ATTR=022 COLOR=01bb type=t_figurine amount=1 more1=C_A_MUSTANG_ROAN more2=Od2b instances=12 value=331 dispid=i_pet_horse_brown_dk [ITEMDEF sky_must] NAME=Sky Mustang BASEID=i_pet_horse_brown_dk ON=@Create ATTR=022 COLOR=0263 type=t_figurine amount=1 more1=C_A_MUSTANG_SKY more2=Od1e instances=13 value=331 dispid=i_pet_horse_brown_dk [ITEMDEF skygrey_must] NAME=Sky Grey Mustang BASEID=i_pet_horse_brown_dk ON=@Create ATTR=022 COLOR=031c type=t_figurine amount=1 more1=C_A_MUSTANG_SKYGRAY more2=Ocf4 instances=14 value=331 dispid=i_pet_horse_brown_dk [ITEMDEF Willimate_must] NAME=Willimate Mustang BASEID=i_pet_horse_brown_dk ON=@Create ATTR=022 COLOR=0158 type=t_figurine amount=1 more1=C_A_MUSTANG_WILLIMATE more2=Occ7 instances=15 value=331 dispid=i_pet_horse_brown_dk Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 [TYPEDEF 1004] // Good noto res gate. DEFNAME=T_GOODRESGATE ON=@STEP IF < 0 SRC.MESSAGE You are not fit to be here evil one! RETURN 1 ENDIF IF ! ( & 02 ) // Are they dead ? SRC.MESSAGE You feel you are on holy ground. RETURN 0 ENDIF SRC.MESSAGE Return to life friend of goodness. SRC.RESURRECT RETURN 1 ON=@DCLICK // dclicking is the same as STEP TRIGGER=@STEP bunu bi yerden bulmustum :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Faust Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Yalnız bu script karma'ya bakıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Komutları ögrendikten sonra orası kolay.Herşey için saolun. Yarında dialog yapıp çıkan dialogdan itemleri çantaya atmayı ögretirsiniz :D[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dark_Eye Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2003 said: TaZmAnYaK, 22 August 2003 18:04 tarihinde demiş ki: src.resurrect bu arada at mat eklicem diosun bastan o atların shrinkli hallerinin scriptini yazman lazım. Onları zaten insideuo nun içinde gösteriyor bi ara bakmıştım tıklayınca normal binege dönüşüodu olmazsa seninkini denerim[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 25, 2003 bu arada cantadaki itemleri removelamak icin biraz deişik bişey yapman gerekiyor. [FUNCTION removeitem] IF() SRC.FINDLAYER(21).FINDCONT(0).REMOVE SRC.removeitem RETURN 1 ELSE RETURN 1 ENDIF böyle bir function yazıp, scriptte SRC.removeitem yazman yeterli. (backpack layerı 21 di sanırım) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar