Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Çantadaki itemleri boyamak


Dark_Eye

Öne çıkan mesajlar

Bi kristal scripti yadım tıklayınca baya bi item weriyo onların hepsini bi kerede nası boyarım.Kristale eklicemde yani tıklayıncca bana item werip onları boyıyacak
Ayrıca biri gateden girdiginde üstündeki tüm itemlerin silinmesini istiyorum onu nası yapacam[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Dark_Eye, 22 August 2003 13:05 tarihinde demiş ki:
Daha detaylı anlatabilirmisin

mesela scp bole bitiyo

src.newitem 1234
src.act.amount 100
src.act.bounce
remove
return 1

src.act.bounce dan sonra
act.color 1 mi yazacam.[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır


hmmm sanirim stone gibi bir $ey var orada en altta onu remove ettigine gore yada deed oradan oluyor.

src.newitem 1234
src.act.amount 100
src.act.color x (x'e istedigin renk hex'ini yazicaksin)
src.act.bounce
remove
return 1

yani item act'dir. src.act.more1 1 yaparsan o ekledigin item'in more1'i 1 olur, yada src.act.attr 04 yaparsan, item 04 attr (blessed) olur vs. vs. butun i$ act'te bitiyor renk icin ise, src.act.color X olarak kullanacaksin.[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir -
old quaxis, new exile developer
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bi kristal yaptımda pvp için set silah reg binek falan werecek daha denemedim.Anladım renk degiştirmeyi bütün yeni itemlerin sonuna ekleyecem. desene bi günlük iş çıktı die.
Bide pvp arenadan çıkarken gateden girdigimde bütün itemlerin silinmesini istiyorum onuda anlatırsan sevinirim bide kristali açtıgımda skill vermesini istiyorum onuda

src.magery 1000 die yapacam demi öle umuyorum[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Dark_Eye, 22 August 2003 13:24 tarihinde demiş ki:
Bi kristal yaptımda pvp için set silah reg binek falan werecek daha denemedim.Anladım renk degiştirmeyi bütün yeni itemlerin sonuna ekleyecem. desene bi günlük iş çıktı die.
Bide pvp arenadan çıkarken gateden girdigimde bütün itemlerin silinmesini istiyorum onuda anlatırsan sevinirim bide kristali açtıgımda skill vermesini istiyorum onuda

src.magery 1000 die yapacam demi öle umuyorum[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır


ustundeki giydigin butun item'larin silinmesini istiyorsan gate'in on=@step'ine

src.findlayer(layer_hand1).remove
src.findlayer(layer_hand2).remove
src.findlayer(layer_shoes).remove
src.findlayer(layer_pants).remove
src.findlayer(layer_shirt).remove
src.findlayer(layer_helm).remove
src.findlayer(layer_gloves).remove
src.findlayer(layer_ring).remove
src.findlayer(layer_collar).remove
src.findlayer(layer_half_apron).remove
src.findlayer(layer_chest).remove
src.findlayer(layer_wrist).remove
src.findlayer(layer_tunic).remove
src.findlayer(layer_ears).remove
src.findlayer(layer_arms).remove
src.findlayer(layer_cape).remove
src.findlayer(layer_robe).remove
src.findlayer(layer_skirt).remove
src.findlayer(layer_legs).remove

eklersen, bu olayda duzelecektir :)[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir -
old quaxis, new exile developer
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ühüüüü
daha kısa yolu yokmu bi ton reg silah cure bandaj vs. set parçaları binek hepsini yazarsam 1 hafta geçer heralde :D
playerin üstündeki itenmleri nuke yapma yokmu benim aklıma ole gelmişti
bide o layerler itemdef i mi id no larıyla yapsam olmazmı[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Dark_Eye, 22 August 2003 14:23 tarihinde demiş ki:
Peki kristal açıldıgında nası skill bütün skilleri 0 layıp istedigim skilleri werecem.[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır


on=@dclick // iki kere tiklandiginda.
src.allskills 0 // (butun skilleri 0'lar bu.)
src.magery X // (buraya istedigin skill vs. yazican)
return 1[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir -
old quaxis, new exile developer
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Dark_Eye, 22 August 2003 17:19 tarihinde demiş ki:
peki bir ghost gateden girdiginde nası canlanacak

ON=@STEP
SRC.RES mi RESSURRECT mi

bunu da çözdükten sonra bi dialog yapması kalıyo herşey için saolun.

Saygılar...[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır


on=@step
src.resurrect

ancak buna eger oluyse resurrect et, degilse ba$a don yap.
yoksa, canlilar icinde gecerli olur bu, daha once denemedim ama sorun cikartabilir.[hline]- un ve unvanlar gelip gecici $eylerdir -
old quaxis, new exile developer
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

src.resurrect

bu arada at mat eklicem diosun bastan o atların shrinkli hallerinin scriptini yazman lazım.

ben mustangler için böle yapmıştım


[ITEMDEF black_must]
NAME=Black Mustang
BASEID=i_pet_horse_brown_dk
ON=@Create
ATTR=022
COLOR=0455
type=t_figurine
amount=1
more1=C_A_MUSTANG_BLACK
more2=Odda
instances=7
value=331
dispid=i_pet_horse_brown_dk

[ITEMDEF chocolate_must]
NAME=Chocolate Mustang
BASEID=i_pet_horse_brown_dk
ON=@Create
ATTR=022
COLOR=01bb
type=t_figurine
amount=1
more1=C_A_MUSTANG_CHOCOLATE
more2=Od98
instances=8
value=331
dispid=i_pet_horse_brown_dk

[ITEMDEF crimson_must]
NAME=Crimson Mustang
BASEID=i_pet_horse_brown_dk
ON=@Create
ATTR=022
COLOR=01b6
type=t_figurine
amount=1
more1=C_A_MUSTANG_CRIMSON
more2=Od70
instances=8
value=331
dispid=i_pet_horse_brown_dk

[ITEMDEF grey_must]
NAME=Grey Mustang
BASEID=i_pet_horse_brown_dk
ON=@Create
ATTR=022
COLOR=03e7
type=t_figurine
amount=1
more1=C_A_MUSTANG_GREY
more2=Od68
instances=9
value=331
dispid=i_pet_horse_brown_dk

[ITEMDEF pamamino_must]
NAME=Pamamino Mustang
BASEID=i_pet_horse_brown_dk
ON=@Create
ATTR=022
COLOR=033
type=t_figurine
amount=1
more1=C_A_MUSTANG_PAMAMINO
more2=Od59
instances=10
value=331
dispid=i_pet_horse_brown_dk

[ITEMDEF redroan_must]
NAME=Red Roan Mustang
BASEID=i_pet_horse_brown_dk
ON=@Create
ATTR=022
COLOR=0279
type=t_figurine
amount=1
more1=C_A_MUSTANG_REDROAN
more2=Od4d
instances=11
value=331
dispid=i_pet_horse_brown_dk

[ITEMDEF roan_must]
NAME=Roan Mustang
BASEID=i_pet_horse_brown_dk
ON=@Create
ATTR=022
COLOR=01bb
type=t_figurine
amount=1
more1=C_A_MUSTANG_ROAN
more2=Od2b
instances=12
value=331
dispid=i_pet_horse_brown_dk

[ITEMDEF sky_must]
NAME=Sky Mustang
BASEID=i_pet_horse_brown_dk
ON=@Create
ATTR=022
COLOR=0263
type=t_figurine
amount=1
more1=C_A_MUSTANG_SKY
more2=Od1e
instances=13
value=331
dispid=i_pet_horse_brown_dk

[ITEMDEF skygrey_must]
NAME=Sky Grey Mustang
BASEID=i_pet_horse_brown_dk
ON=@Create
ATTR=022
COLOR=031c
type=t_figurine
amount=1
more1=C_A_MUSTANG_SKYGRAY
more2=Ocf4
instances=14
value=331
dispid=i_pet_horse_brown_dk

[ITEMDEF Willimate_must]
NAME=Willimate Mustang
BASEID=i_pet_horse_brown_dk
ON=@Create
ATTR=022
COLOR=0158
type=t_figurine
amount=1
more1=C_A_MUSTANG_WILLIMATE
more2=Occ7
instances=15
value=331
dispid=i_pet_horse_brown_dk
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş


[TYPEDEF 1004]
// Good noto res gate.
DEFNAME=T_GOODRESGATE
ON=@STEP
IF < 0
SRC.MESSAGE You are not fit to be here evil one!
RETURN 1
ENDIF
IF ! ( & 02 ) // Are they dead ?
SRC.MESSAGE You feel you are on holy ground.
RETURN 0
ENDIF
SRC.MESSAGE Return to life friend of goodness.
SRC.RESURRECT
RETURN 1

ON=@DCLICK // dclicking is the same as STEP
TRIGGER=@STEP



bunu bi yerden bulmustum :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
TaZmAnYaK, 22 August 2003 18:04 tarihinde demiş ki:
src.resurrect

bu arada at mat eklicem diosun bastan o atların shrinkli hallerinin scriptini yazman lazım.



Onları zaten insideuo nun içinde gösteriyor bi ara bakmıştım tıklayınca normal binege dönüşüodu olmazsa seninkini denerim[hline]Bilgi paylaşılırsa değer kazanır
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bu arada cantadaki itemleri removelamak icin biraz deişik bişey yapman gerekiyor.

[FUNCTION removeitem]
IF()
SRC.FINDLAYER(21).FINDCONT(0).REMOVE
SRC.removeitem
RETURN 1
ELSE
RETURN 1
ENDIF

böyle bir function yazıp, scriptte SRC.removeitem yazman yeterli. (backpack layerı 21 di sanırım)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...