LeBaaL Mesaj tarihi: Aralık 25, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2005 evet sevgili patiler 56b yi deniyodum ve şöyle bir sorunla karşılaştım; spellbook'a eklediğim büyüleri oyundan çıkıp girince eğer client versionum 400 dan küçükse görebiliyor 400 ve üstü ise göremiyorum.Sphereserver forumlarinda arama yaptım ama tatmin edici bir sonuç bulamadım bu konu hakkında bilgisi olan var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
suicide Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Bu bug sphereservera iletildi. Son buildi kullanırsan sanırım düzeldiğini görebilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
thelegbra Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 yok son versionda da düzelmedi sanırım :) tooltiplerle ilgili birşeymiş, bir dahaki builde düzelir heralde.[signature][hline]Legbra ::.. The interpreter øf gøds. Only he can translate peøples prayers and transmit them tø the invisible pøwers. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 zaten son build kullaniyorum. bir sorum daha olacak player uzerindeki bir tagi status pagede gosteremedim nasil yapabilirim? fikri olan var mi? %tag0.xxx% cinsinden gosteriyorum bir sayi olmasi gerekirken 05f turu seyler oluyor. [Bu mesaj LeBaaL tarafından 26 Aralık 2005 18:44 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Heimdall Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 eval içine almadığından öyle gösteriyo. [function hede] return > diye function ekledikten sonra %hede% olarak gösterebilirsin sanırım.[signature][hline]thelegbra, 30 Kasım 2005 19:15 tarihinde demiş ki: yok o teot11x değil 13x tahminimce.. k-Potti, 30 Kasım 2005 19:17 tarihinde demiş ki: evet 13x te olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 yok olmadi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chernobel Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 eval kullanıcaksan tag0 kullanama gerek yok ztn. [Bu mesaj Chernobel tarafından 26 Aralık 2005 19:12 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 yok onla alakası yok. eval ile okutamadigindan oyle diyorda tag0 ile alakasi yok. [Bu mesaj LeBaaL tarafından 26 Aralık 2005 19:18 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Heimdall Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 said: Chernobel, 26 Aralık 2005 19:09 tarihinde demiş ki: eval kullanıcaksan tag0 kullanama gerek yok ztn. [Bu mesaj Chernobel tarafından 26 Aralık 2005 19:12 tarihinde değiştirilmiştir] tag0, tage hiç bi değer girilmediğinde boş çıkması yerine 0 çıkmasını sağlıyo. kullanmaya gerek var yani.[signature][hline]thelegbra, 30 Kasım 2005 19:15 tarihinde demiş ki: yok o teot11x değil 13x tahminimce.. k-Potti, 30 Kasım 2005 19:17 tarihinde demiş ki: evet 13x te olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chernobel Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 eval de yapıyor o dediğini.. Sonuç olarak benim yazdığım yazı : " eval olan yerde tag0 a gerek yok " Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ractamainus Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 sphere, veri olarak girdiğiniz tüm sayıları (integer, double, short, long vs. vs...) tüm sayıları hexadecimal olarak okur, sonrada geri çevirme zahmetinde bulunmaz. ondalık yapmak için > gibi kullanmak gerekiyor. 03ff gibi sayılar görüldüğünde kullanmak lazım gerektiği anlaşılır zaten genelde. [fonksiyona gerek yok] valla son atılan 3 mesajdan, sorunun çözülüp çözülmediğini anlayamadım, konuyla ilgili bilgimi naklettim. hatam varsa affola :) edit: script(boşluk)ing'den sonra şimdi birde eva(boşluk)l türedi başımıza, hadi hayırlısı :) [signature][hline]is all that we see or seem but a dream within a dream? Edgar Allan Poe [Bu mesaj Ractamainus tarafından 26 Aralık 2005 19:47 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chernobel Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Yok asıl sorun çözülmedi sanırım :p evalle olması gerekirdi ama olmadı diyor Lebaal. bizim tartıştığımız ayrı :d Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Heimdall Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 said: Chernobel, 26 Aralık 2005 19:40 tarihinde demiş ki: eval de yapıyor o dediğini.. Sonuç olarak benim yazdığım yazı : " eval olan yerde tag0 a gerek yok " yapmaz. konsolda hata verir ayrıca.[signature][hline]thelegbra, 30 Kasım 2005 19:15 tarihinde demiş ki: yok o teot11x değil 13x tahminimce.. k-Potti, 30 Kasım 2005 19:17 tarihinde demiş ki: evet 13x te olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 okutturamadim hala basina bi sekilde eval eklemek lazim :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chernobel Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Heimdall nasıl bu kadar emin konuşuyorsun... Önce bi dene sorna geL.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Talon Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 26, 2005 Konunun en başındaki sorununuzun çözümü, eğer ML ye kadar olan tüm expansion eklentilerini kullanıyorsanız ve sphere.ini de ayarlamıssanız [spo1=sphere.ini]// FeatureT2A, used to control T2A expansion features ( default 03 ) // FEATURE_T2A_UPDATE 01 // Monster and Lost lands // FEATURE_T2A_CHAT 02 // In game chat FeatureT2A = 03 // FeatureLBR, used to control LBR expansion features ( default 0 ) // FEATURE_LBR_UPDATE 01 // Lbr Monsters // FEATURE_LBR_SOUND 02 // MP3 instead of MIDI FeatureLBR = 03 // FeatureAOS, used to control AOS expansion features ( default 0 ) // FEATURE_AOS_UPDATE 01 // Basic AoS feature // FEATURE_AOS_POPUP 02 // Popup infos // FEATURE_AOS_DAMAGE 04 // Damage shown on hit // FEATURE_AOS_PALNECRO 08 // Fightbook and Paladin/Necro on char creation (need FEATURE_AOS_UPDATE to work properly) // FEATURE_AOS_TOOLTIP 010 // Tooltips (need FEATURE_AOS_UPDATE to work properly) FeatureAOS = 01f // FeatureSE, used to control SE expansion features ( default 0 ) // FEATURE_SE_UPDATE 01 // Basic SE features // FEATURE_SE_NINJASAM 02 // Ninja and Samurai FeatureSE = 03 // FeatureML, used to control ML expansion features ( default 0 ) // FEATURE_ML_UPDATE 01 // Basic ML features FeatureML = 01[/spo] kendi accountunuza .set account.resdisp 5 yapmanız gerekiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 27, 2005 saol talon. tagi hala gosterebilmis degilim fikri olan var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Talon Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 Rica ederim. Bu arada sphere.ini de AutoResDisp=1 olan kısmı aktif hale getiriseniz, eger tüm kullanıcılar aynı versiyonu kullanıyosa giriste otomatik olarak yapar bu ayarı. T2A=1 LBR=2 AOS=3 SE=4 ML=5 Kolay gelsin iyi calışmalar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ractamainus Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 said: LeBaaL, 27 Aralık 2005 22:44 tarihinde demiş ki: saol talon. tagi hala gosterebilmis degilim fikri olan var mı? sende sayıyı hex'ten decimal'a çevirme sorunu var yanlış anlamadıysam(?) "eval" kullanıyorum diyorsun. kodu gösterirsen daha iyi olur sanırım...[signature][hline]is all that we see or seem but a dream within a dream? Edgar Allan Poe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Talon Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2005 tag i ondalik olarak gösterebilmek için önce tag da tutulacak sayiyi ondalik olarak atamaniz gerek. tag.xxx=> şeklinde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Aralık 31, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2005 sorunu hallettim tagi bir itemin ismi yaptim itemin ismini okutturdum :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ractamainus Mesaj tarihi: Aralık 31, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 31, 2005 said: Talon, 28 Aralık 2005 23:37 tarihinde demiş ki: tag i ondalik olarak gösterebilmek için önce tag da tutulacak sayiyi ondalik olarak atamaniz gerek. tag.xxx=> şeklinde yok bu şart değil misal şöyle bir kod çalışıyor; src.account.tag.deneme=333 src.say >[signature][hline]is all that we see or seem but a dream within a dream? Edgar Allan Poe Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar