Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Sphere 56b Hatası


LeBaaL

Öne çıkan mesajlar

evet sevgili patiler 56b yi deniyodum ve şöyle bir sorunla karşılaştım;

spellbook'a eklediğim büyüleri oyundan çıkıp girince eğer client versionum 400 dan küçükse görebiliyor 400 ve üstü ise göremiyorum.Sphereserver forumlarinda arama yaptım ama tatmin edici bir sonuç bulamadım bu konu hakkında bilgisi olan var mı?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zaten son build kullaniyorum.

bir sorum daha olacak player uzerindeki bir tagi status pagede gosteremedim nasil yapabilirim? fikri olan var mi?

%tag0.xxx% cinsinden gosteriyorum bir sayi olmasi gerekirken 05f turu seyler oluyor.

[Bu mesaj LeBaaL tarafından 26 Aralık 2005 18:44 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eval içine almadığından öyle gösteriyo.

[function hede]
return >

diye function ekledikten sonra
%hede% olarak gösterebilirsin sanırım.[signature][hline]thelegbra, 30 Kasım 2005 19:15 tarihinde demiş ki:
yok o teot11x değil 13x tahminimce..
k-Potti, 30 Kasım 2005 19:17 tarihinde demiş ki:
evet 13x te olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Chernobel, 26 Aralık 2005 19:09 tarihinde demiş ki:
eval kullanıcaksan tag0 kullanama gerek yok ztn.

[Bu mesaj Chernobel tarafından 26 Aralık 2005 19:12 tarihinde değiştirilmiştir]
tag0, tage hiç bi değer girilmediğinde boş çıkması yerine 0 çıkmasını sağlıyo. kullanmaya gerek var yani.[signature][hline]thelegbra, 30 Kasım 2005 19:15 tarihinde demiş ki:
yok o teot11x değil 13x tahminimce..
k-Potti, 30 Kasım 2005 19:17 tarihinde demiş ki:
evet 13x te olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sphere, veri olarak girdiğiniz tüm sayıları (integer, double, short, long vs. vs...) tüm sayıları hexadecimal olarak okur, sonrada geri çevirme zahmetinde bulunmaz. ondalık yapmak için > gibi kullanmak gerekiyor. 03ff gibi sayılar görüldüğünde kullanmak lazım gerektiği anlaşılır zaten genelde. [fonksiyona gerek yok]

valla son atılan 3 mesajdan, sorunun çözülüp çözülmediğini anlayamadım, konuyla ilgili bilgimi naklettim. hatam varsa affola :)

edit: script(boşluk)ing'den sonra şimdi birde eva(boşluk)l türedi başımıza, hadi hayırlısı :)
[signature][hline]is all that we see or seem
but a dream within a dream?

Edgar Allan Poe


[Bu mesaj Ractamainus tarafından 26 Aralık 2005 19:47 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Chernobel, 26 Aralık 2005 19:40 tarihinde demiş ki:
eval de yapıyor o dediğini.. Sonuç olarak benim yazdığım yazı :
" eval olan yerde tag0 a gerek yok "
yapmaz. konsolda hata verir ayrıca.[signature][hline]thelegbra, 30 Kasım 2005 19:15 tarihinde demiş ki:
yok o teot11x değil 13x tahminimce..
k-Potti, 30 Kasım 2005 19:17 tarihinde demiş ki:
evet 13x te olabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Konunun en başındaki sorununuzun çözümü, eğer ML ye kadar olan tüm expansion eklentilerini kullanıyorsanız ve sphere.ini de ayarlamıssanız

[spo1=sphere.ini]// FeatureT2A, used to control T2A expansion features ( default 03 )
// FEATURE_T2A_UPDATE 01 // Monster and Lost lands
// FEATURE_T2A_CHAT 02 // In game chat
FeatureT2A = 03

// FeatureLBR, used to control LBR expansion features ( default 0 )
// FEATURE_LBR_UPDATE 01 // Lbr Monsters
// FEATURE_LBR_SOUND 02 // MP3 instead of MIDI
FeatureLBR = 03

// FeatureAOS, used to control AOS expansion features ( default 0 )
// FEATURE_AOS_UPDATE 01 // Basic AoS feature
// FEATURE_AOS_POPUP 02 // Popup infos
// FEATURE_AOS_DAMAGE 04 // Damage shown on hit
// FEATURE_AOS_PALNECRO 08 // Fightbook and Paladin/Necro on char creation (need FEATURE_AOS_UPDATE to work properly)
// FEATURE_AOS_TOOLTIP 010 // Tooltips (need FEATURE_AOS_UPDATE to work properly)
FeatureAOS = 01f

// FeatureSE, used to control SE expansion features ( default 0 )
// FEATURE_SE_UPDATE 01 // Basic SE features
// FEATURE_SE_NINJASAM 02 // Ninja and Samurai
FeatureSE = 03

// FeatureML, used to control ML expansion features ( default 0 )
// FEATURE_ML_UPDATE 01 // Basic ML features
FeatureML = 01[/spo]

kendi accountunuza .set account.resdisp 5 yapmanız gerekiyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
LeBaaL, 27 Aralık 2005 22:44 tarihinde demiş ki:
saol talon.

tagi hala gosterebilmis degilim fikri olan var mı?

sende sayıyı hex'ten decimal'a çevirme sorunu var yanlış anlamadıysam(?) "eval" kullanıyorum diyorsun. kodu gösterirsen daha iyi olur sanırım...[signature][hline]is all that we see or seem
but a dream within a dream?

Edgar Allan Poe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Talon, 28 Aralık 2005 23:37 tarihinde demiş ki:
tag i ondalik olarak gösterebilmek için önce tag da tutulacak sayiyi ondalik olarak atamaniz gerek.

tag.xxx=> şeklinde

yok bu şart değil

misal şöyle bir kod çalışıyor;

src.account.tag.deneme=333
src.say >[signature][hline]is all that we see or seem
but a dream within a dream?

Edgar Allan Poe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...