Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Çin malı jeep..


orc_lord

Öne çıkan mesajlar

Hürriyetin otomobil ekinde de bu konu ele alınmıştı. Çarpışma anında direksiyon çenenize doğru girerken, ön lastik de kucağınıza çıkmaya çalışıyormuş. Avrupada piyasaya sürülebilmiş olmasının sebebi için ise şöyle yazıyordu. " Varolan güvenlik kuralları 2500 kg 'a kadar olan arabalar için geçerlidir. Çin malı jeep 2540 kg. olduğu için kapsam dışıdır. Bu sayede piyasaya sürülebilmiştir."[signature][hline]I'm trapped in this world
Lonely and fading,
Heartbroke and waiting
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Toroslar arazi performansında kullan at arazi araçlarından daha iyidir. Esasında şantiye aracı olarak kullanılmasının sebebi de hem bu hem de arabaların saçmalık derecesinde basit bir yapıya sahip olup bozulmaması, artı olarak önden çekiş ve performansları tırmanışlara izin verecek seviyede.

Bir arkadaşın Kaçkar tırmanış anısı var, 1650 metre mi ne, insan zor çıkıyormuş, bunlar oralarda bir göle ulaşmışlar. Amcamın teki Torosu sokmuş gölün içine arabayı yıkıyormuş, öyle kalakalmışlar.

Çinlilerin araçları cidden güvenlik açısından sıfır, maliyetleri arttırmamak için de en az göz önüne aldıkları şey bu. Avrupada şu an trafikteki en en en güvensiz aracın üç yıldızı varken N-CAP testlerinde, Çinlilerin bütün araçları sıfır almayı başarmış. Ucuza Çin işi diye atlamadan bunları da düşünmek gerek.[signature][hline]Working for the weekend...
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Amcam Tofaş'ta çalışıyor.Geçen aylarda fabrikaya Çinliler gelmiş ve adamlar fabrikayı gezmişler ve o anda üretilen Doblo model arabalar hakkında şu yorumu yapmışlar.''Biz bu arabayı 4-5 sene sonra yaparız''

Fakat herşey göründüğü gibide değil.Yukarda da zaten NCap testi de bunu gösteriyor.Bunun yanında Avrupa'nın istediği kriterleri yakalamaları çok zor.Adamlar bunca yatırımı Türkiye'ye boşuna yapmadılar.[signature][hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arabanın üzerine bir şey düşmesi tamamen şans ve öldürme olayı da şans (ki Z4 üstü açık, katlanır tavan da sonuçta normali kadar sağlam olmaz).

Benim gözümün önünde Istanbul'da şu taş mıdır beton mudur nedir elektrik direklerinden (metal olanlar değil, karışmasın) bir anda büyük bir gümbürtüyle yola devrildi ve önümdeki bir kadıncağızın opel corsasının tepesinde patladı. Arabanın tavanı göçtü doğal olarak, neyse ki kadına bir şey olmadı, ama arkaya değil de az öne doğru devrilseydi ciddi bir yaralanma kaçınılmaz olurdu. Tavanı zırhlandırılmış bir aracınız yoksa tepenize ne düşse yaralanıp ölebilirsiniz ve verdiğim örnekteki gibi bir direk veya ağaç bir tankın üzerine bile düşse hasar verir.

Çin malı bir konserve kutusunda olmak bu gibi durumlara artı olarak günlük bir kazada da normal bir araca göre fazladan yaralanmanıza ve standart bir araçta yaralı kurtulabileceğiniz bir kazada direk ölmenize yol açabilir. N-CAP testinde sıfır alması demek darbe alan bir Çin otosunun direk katlandığı anlamına gelir ve motor göğsünüzde bitip direksiyon üstünüze katlanınca hemen ölmediyseniz ve tutup yangın da çıkmadıysa sizi kurtarmaları epey uzun sürebilir. Bunu göz önünde tutup binin derim.[signature][hline]Working for the weekend...
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Elemanların arazi araçları Toyota modellerinden aşırma değil mi zaten? Yoksa "devşirme" mi demeliydim....

Çin malı dediğin düşük teknoloji olursa yarar abi, yoksa yaramaz, tersine mühendislik (reverse engineering) nereye kadar...[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester: "I eat babies for breakfast and crash cars for fun!"
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...