zopiks Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Hürriyetin otomobil ekinde de bu konu ele alınmıştı. Çarpışma anında direksiyon çenenize doğru girerken, ön lastik de kucağınıza çıkmaya çalışıyormuş. Avrupada piyasaya sürülebilmiş olmasının sebebi için ise şöyle yazıyordu. " Varolan güvenlik kuralları 2500 kg 'a kadar olan arabalar için geçerlidir. Çin malı jeep 2540 kg. olduğu için kapsam dışıdır. Bu sayede piyasaya sürülebilmiştir."[signature][hline]I'm trapped in this world Lonely and fading, Heartbroke and waiting
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 selam, vermeyi beceremediğim likte de amerikalıların çinlilerden pek geride kaldığı söylenemez. saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com Vorsprung durch Technik
Absolut Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Şantiye için ideal hehe, şantiye başına 1 jeep fıstık gibi valla. Kullan at modeli jeepler çıktı kaçırmayın :) Şaka bir yana senelerce reno toros ile yaşayan şantiye insanları olarak böyle bir jeep mercedes gibi gelir valla.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak
Fistan Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 evet.sabırsızlıkla bekliyoruz abso.şantiye mercedesi ya da şantiyenin gülü dicez. :P[signature][hline]FİLTHY PLAY when it rains the ground gets wet!
paramecium Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 selam, toroslar dağ keçisi gibilerdi ki hala da öyleler :) bu çin konservesine 10 basarlar bee. saygılar.[signature][hline]www.audiworld.com Vorsprung durch Technik
Cafein Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Toroslar arazi performansında kullan at arazi araçlarından daha iyidir. Esasında şantiye aracı olarak kullanılmasının sebebi de hem bu hem de arabaların saçmalık derecesinde basit bir yapıya sahip olup bozulmaması, artı olarak önden çekiş ve performansları tırmanışlara izin verecek seviyede. Bir arkadaşın Kaçkar tırmanış anısı var, 1650 metre mi ne, insan zor çıkıyormuş, bunlar oralarda bir göle ulaşmışlar. Amcamın teki Torosu sokmuş gölün içine arabayı yıkıyormuş, öyle kalakalmışlar. Çinlilerin araçları cidden güvenlik açısından sıfır, maliyetleri arttırmamak için de en az göz önüne aldıkları şey bu. Avrupada şu an trafikteki en en en güvensiz aracın üç yıldızı varken N-CAP testlerinde, Çinlilerin bütün araçları sıfır almayı başarmış. Ucuza Çin işi diye atlamadan bunları da düşünmek gerek.[signature][hline]Working for the weekend... Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Thealon Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Amcam Tofaş'ta çalışıyor.Geçen aylarda fabrikaya Çinliler gelmiş ve adamlar fabrikayı gezmişler ve o anda üretilen Doblo model arabalar hakkında şu yorumu yapmışlar.''Biz bu arabayı 4-5 sene sonra yaparız'' Fakat herşey göründüğü gibide değil.Yukarda da zaten NCap testi de bunu gösteriyor.Bunun yanında Avrupa'nın istediği kriterleri yakalamaları çok zor.Adamlar bunca yatırımı Türkiye'ye boşuna yapmadılar.[signature][hline]
remedy1014 Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 ya 10bin dolara nasıl araba satılır bide araba olsa bişi demicem jip bu ya demekki kağıttan filan yapıldı zaten testlerde çok güzel sonuç almış cola kutusu gibi katlanmış onu alan ara sokaklarda kullanmalı :) 70km yi geçince araba parçalanmaya başlıyo :P
Vodan Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 Ya ara sokakların birinden geçerken arabanın üstüne balkonda duran bi saksı düşerse? Bence bu daha büyük bi risktir.[signature][hline]Atahost.net Web Hosting
matama Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 vodan bizim okulda cocugun biri z4 le gidiyor izmirde 20 ile falan. Birden agac dusuyor oldu. allah rahmet eylesin.
Cafein Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 Arabanın üzerine bir şey düşmesi tamamen şans ve öldürme olayı da şans (ki Z4 üstü açık, katlanır tavan da sonuçta normali kadar sağlam olmaz). Benim gözümün önünde Istanbul'da şu taş mıdır beton mudur nedir elektrik direklerinden (metal olanlar değil, karışmasın) bir anda büyük bir gümbürtüyle yola devrildi ve önümdeki bir kadıncağızın opel corsasının tepesinde patladı. Arabanın tavanı göçtü doğal olarak, neyse ki kadına bir şey olmadı, ama arkaya değil de az öne doğru devrilseydi ciddi bir yaralanma kaçınılmaz olurdu. Tavanı zırhlandırılmış bir aracınız yoksa tepenize ne düşse yaralanıp ölebilirsiniz ve verdiğim örnekteki gibi bir direk veya ağaç bir tankın üzerine bile düşse hasar verir. Çin malı bir konserve kutusunda olmak bu gibi durumlara artı olarak günlük bir kazada da normal bir araca göre fazladan yaralanmanıza ve standart bir araçta yaralı kurtulabileceğiniz bir kazada direk ölmenize yol açabilir. N-CAP testinde sıfır alması demek darbe alan bir Çin otosunun direk katlandığı anlamına gelir ve motor göğsünüzde bitip direksiyon üstünüze katlanınca hemen ölmediyseniz ve tutup yangın da çıkmadıysa sizi kurtarmaları epey uzun sürebilir. Bunu göz önünde tutup binin derim.[signature][hline]Working for the weekend... Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
JsH Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 Bu jiple insanın KADERİ değişir be. tövbe tövbe[signature][hline]Gölgelerin Yutucusu Her Zaman Arkanda... ---ASSASSIN---
aktiftablet Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 Ucuz işçi , dandik malzeme derken, şimdi de tasarım maliyetinide mninimuma çekmiş demek adamlar.[signature][hline]So sick and tired I stand alone...
Cafein Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 26, 2005 Elemanların arazi araçları Toyota modellerinden aşırma değil mi zaten? Yoksa "devşirme" mi demeliydim.... Çin malı dediğin düşük teknoloji olursa yarar abi, yoksa yaramaz, tersine mühendislik (reverse engineering) nereye kadar...[signature][hline]Cafein= Ultimate Crash Tester: "I eat babies for breakfast and crash cars for fun!" Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Private Mesaj tarihi: Kasım 27, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2005 Vallahi çin yine klasını konuşturmuş.[signature][hline]"Success comes in cans ... not in can'ts"
RabbiT Mesaj tarihi: Kasım 27, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2005 said: Davion, 24 Kasım 2005 22:05 tarihinde demiş ki: Ayvayı yedi araba sektörü tamamdır. 10 milyara jeep satılır artık zeytinyağı tenekesinden yapma. Mükemmeldi. =)[signature][hline]Rage Against The Machine Lights Out Guerilla Radio Turn That Shit Up!!! MSN:[email protected]
Mr_Hand Mesaj tarihi: Kasım 27, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2005 bunun kadar tenekem midir bilmem, şu anda satılan TATA "SUV"lar var, adamlar arka freni kampana yapmış yaaa ohaaaa 0.o[signature][hline] A Ferrari is a dream, two Ferraris are paradise while three Ferraris are just too good to be true
_MysteriouS_ Mesaj tarihi: Kasım 27, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 27, 2005 eywahhhhh başımıza budamı gelecekti şimdi yoolar bu jeep ten geçilmeyecek desene
inf Mesaj tarihi: Kasım 28, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 28, 2005 Testlere göre 70km ile hareketsiz birşeye çarpınca sürücü direk ölüyor.. Birde sollama yapan 140 ile gelen bir araçla çarpıştığınızı düşünün.. Herhalde önden girer,molekküllere ayırıp arkadan çıkar :)
_MysteriouS_ Mesaj tarihi: Kasım 28, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 28, 2005 bide bayan şöförlerin bunu kullandığını düşünelim acaba neler olur merak ediyorum
Öne çıkan mesajlar