PainLover Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 metro değilde madenlerde kullanmak üzere vagon ve ray sistemi yaparsan harika olur .
Chemical Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 oo, güzelmiş. Okadar derin maden varmı?[signature][hline]guns don't kill people, bullets do.
Albert Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 said: Chemical, 20 Kasım 2005 23:11 tarihinde demiş ki: Ha pad da gider ama üstündeki itemler ve diğer insanlarda gidemi bilemem:) Saol chem koskaca evi hareket ettiriyorsun, telepad'imi hareket ettiremeyeceksin alemsin ;)[signature][hline][email protected]][email protected] Vikont De'valmont, trustworthy animal tamer
PainLover Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 21, 2005 said: Chemical, 21 Kasım 2005 18:32 tarihinde demiş ki: oo, güzelmiş. Okadar derin maden varmı? Benim haritada madenden bol ne var =D mesela öyle bi script olucakki madenlede rayları döşücem . kenarlada mini vagonlar olucak . üzerinde doldumu üstündeki oreleri vagona atıcaksın . Aslında bu zor değil . pack horse scriptlerini kullanıp pack horse'un body ID'sini vagon ID'si ile değiştirilir . sound olarakta uygun bişiler vardır . "all come" ,"all stay" gibi komutlarla kullanılabilir vagonlar .
Cyclone Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 uhuauhauh vagon stay , vagon come :) güzel :))) chem yavrusu bak bu oturmadı serverda demedi deme. gösterdim sana resmi :D[signature][hline]Arşiv Burada www.geyk.net
PainLover Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 tamam yani fikir yürütüyoruz işte şurda hehe
Chemical Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Ama teki npc teki vagon:D Rayları nası izler onu düşünüyorum ben.[signature][hline]guns don't kill people, bullets do.
Thealon Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 said: Chemical, 21 Kasım 2005 18:32 tarihinde demiş ki: oo, güzelmiş. Okadar derin maden varmı? Manyak Chemicel adamları göçük altında bırakcan,olmadı siyanürden zehirlencekler.[signature][hline]
PainLover Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 said: PainLover, 22 Kasım 2005 03:44 tarihinde demiş ki: tamam yani fikir yürütüyoruz işte şurda hehe aha buldum sanırım rayları bi şekilde nudge down ile daha açcakta kurarak olabilir sanırım ama playerlar düşerse hrr bulamadım sanırım neyse.
Chemical Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Vagon rayları nası izliyicek? Scripte mi yazıcaz ray yolunu kendi mi gidicek yoksa raylarımı arıyacak aktif olarak:D[signature][hline]guns don't kill people, bullets do.
PainLover Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 easy uo'da bazi rail scriptlerde rail belirliyordun o yöntem kullanaılabilir aslında .
Chemical Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 c## ama o?[signature][hline]guns don't kill people, bullets do.
PrudenT Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 22, 2005 :-p[signature][hline]İnternet'in en oynak sitesi açıldı! Prudent a.k.a Sorrowful
Debian Mesaj tarihi: Kasım 23, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 23, 2005 said: Chemical, 20 Kasım 2005 13:33 tarihinde demiş ki: Romadaki kolezyum gibi bir pvp alanı yapmayı düşünüyorum, yaratıklar asansörlerle gelcek falan. Misal vortex alanına vortex asansörle gelcek gibi Sphere Doom rc 4.03 ..?[signature][hline]Smyrna Bilişim Sistemleri ve İletişim Teknolojileri Bilgisayar ve İnternet Hizmetleri www.smyrna.com.tr
Voys Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 [spo1=Tembel işi asansör scp].add i_teleporter .set amount 2 .info (more ları birbirine endeksliyorsun)[/spo][signature][hline]Voic3 RamsesII, 26 Eylül 2005 14:20 tarihinde demiş ki: bazı travestilere hasta oluyorum,çok güzel ve sexi oluyorlar...
Chemical Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 Ya özür dilerim:D hata yapmışım. 1. serverinizden en yeni eklenen itemleri silebiliyo:b [spo1=Script yeni][function yukselplz] local.uid forchars 10 if (==.region.uid>) try p ,,+1> update endif endfor foritems 10 if (==.region.uid>) try p ,,+1> update endif endfor [function alcalplz] local.uid forchars 10 if (==.region.uid>) try p ,,-1> update endif endfor foritems 10 if (==.region.uid>) try p ,,-1> update endif endfor [itemdef i_chem_yukselt] NAME=ucurucu id=i_crystal_green TYPE=T_SCRIPT ON=@Create attr=090 timer 1 on=@timer if ( < ) //more1 limit yukseklik yukselplz timer 1 return 1 else link.link.say *Pull the lever to unlock the door* link.sound 00ee remove return 1 endif [itemdef i_chem_yukseltx] NAME=ucurucu id=i_crystal_green TYPE=T_SCRIPT ON=@Create attr=090 timer 1 on=@timer if ( < ) //more1 limit yukseklik yukselplz if ( < ) yukselplz endif timer 1 return 1 else link.link.say *Pull the lever to unlock the door* link.sound 00ee remove return 1 endif [itemdef i_chem_alcaltar] NAME=ucurucu id=i_crystal_red TYPE=T_SCRIPT ON=@Create attr=090 timer 1 on=@timer if ( > ) //more2 limit alcaklik alcalplz timer 1 return 1 else link.link.type t_door link.link.say *Door magically opened* link.link.sound 01ff link.link.EFFECT 2, i_fx_sparkle_2, 1, 12 remove return 1 endif [itemdef i_chem_alcalt] NAME=ucurucu id=i_crystal_red TYPE=T_SCRIPT ON=@Create attr=090 timer 1 on=@timer if ( > ) //more2 limit alcaklik alcalplz timer 1 return 1 else link.link.say *Pull the lever to unlock the door* link.sound 00ee remove return 1 endif [itemdef i_chem_alcaltx] NAME=ucurucu id=i_crystal_red TYPE=T_SCRIPT ON=@Create attr=090 timer 1 on=@timer if ( > ) //more2 limit alcaklik alcalplz timer 1 if ( > ) alcalplz endif return 1 else link.link.say *Pull the lever to unlock the door* link.sound 00ee remove return 1 endif [itemdef i_chem_level1] //Lift trigger lever defname=i_chem_level1 id=01094 type=t_script on=@create attr=010 name=Lever on=@click if ( < 2) if ( > ) //more2 limit alcaklik src.sysmessage You see the elevator start to move slowly. link.say @003 The elevator is going down. try uid..remove tag.silinecekitem 00 serv.newitem i_chem_alcalt tag.silinecekitem link.sound 022d link.sound 0219 link.link.type t_door_locked link.sound 004a if ( > 0) link.link.timer 0 endif new.p new.more1 new.more2 new.link timer 40 tag.eusdas 1 return 1 else message @0810 Elevator Control Lever return 1 endif else if ( = ) message @0810 Elevator Control Lever tag.eusdas 0 return 1 endif if ( = ) message @0810 Elevator Control Lever tag.eusdas 0 return 1 endif if (=1) src.sysmessage You see the elevator is moving fast now. try uid..remove tag.silinecekitem 00 link.say @003 The elevator is going down fast. serv.newitem i_chem_alcaltx tag.silinecekitem link.sound 022d link.sound 0219 link.link.type t_door_locked link.sound 004a if ( > 0) link.link.timer 0 endif new.p new.more1 new.more2 new.link timer 40 tag.eusdas 0 return 1 else message @0810 Elevator Control Lever return 1 endif endif on=@timer try uid..remove tag.silinecekitem 00 say Unused elevator service. tag.eusdas 0 tag.eusdau 0 tag.eusdad 0 //comehere if ( < 2) if ( > ) //more2 limit alcaklik src.sysmessage You see the elevator start to move slowly (AUTO). link.say @003 The elevator is going down. try uid..remove tag.silinecekitem 00 serv.newitem i_chem_alcaltar tag.silinecekitem link.sound 022d link.sound 0219 link.link.type t_door_locked link.sound 004a if ( > 0) link.link.timer 0 endif new.p new.more1 new.more2 new.link timer 60 return 1 on=@dclick if ( &statf_dead) src.sysmessage You look so, dead. return 1 endif if ( < ) //more1 limit yukseklik if ( < 2) src.sysmessage You see the elevator start to move slowly. link.say @003 The elevator is going up. try uid..remove tag.silinecekitem 00 serv.newitem i_chem_yukselt tag.silinecekitem link.sound 022d link.sound 0219 link.link.type t_door_locked link.sound 004a if (
Sharlock Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 chemical bisi sorcam kutu gibi biryer yapsakta icine bunu koysak gene cikartmazmi bizi veya asansor gibi birsey yapsak ? daha güzel olmazmi castle içinde house çok büyük oluyoda :D
Chernobel Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 kendiniz multi yapın asansör gibi...
Chemical Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 Mesajı okursan amaç o zaten:D multi vereyimmi?[signature][hline]guns don't kill people, bullets do.
Pluton Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 Chemical başka işin yok valla Öğretiler bitti şimdi kemikal scpleremi başladın :D Sölemek İstemesede Söyler : Müthiş Olmuş [signature][hline]Pluton a.k.a Trible Huor Aldaríon & Alatariel Tasartir 30.07.05 http://www.hadescik.com UNDER COS
Coder Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 24, 2005 orta çağ fantastik edebiyatı üzerine olan bir oyuna asansör yapmayı bilgisayarını döven birisinden başkası düşünemez sanırım[signature][hline]Günün geceye karıştığı noktadaki ışık
SherL Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Yahu Bunlar Kendinizmi Yaratıosunuz :D Ben Komutları bile sallaya sallaya öğreniyorum script ler siz nası yazıosunuz Yaaaaaaa :D
PrudenT Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 Mesaj tarihi: Kasım 25, 2005 sallaya sallaya, chem 8 aydır üstünde çalışıyodu :-p[signature][hline]İnternet'in en oynak sitesi açıldı! Prudent a.k.a Sorrowful
Öne çıkan mesajlar