Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Chemical script yazdı:)


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
said:
Chemical, 21 Kasım 2005 18:32 tarihinde demiş ki:
oo, güzelmiş. Okadar derin maden varmı?


Benim haritada madenden bol ne var =D

mesela öyle bi script olucakki madenlede rayları döşücem . kenarlada mini vagonlar olucak . üzerinde doldumu üstündeki oreleri vagona atıcaksın .

Aslında bu zor değil . pack horse scriptlerini kullanıp pack horse'un body ID'sini vagon ID'si ile değiştirilir . sound olarakta uygun bişiler vardır . "all come" ,"all stay" gibi komutlarla kullanılabilir vagonlar .
Mesaj tarihi:
said:
Chemical, 21 Kasım 2005 18:32 tarihinde demiş ki:
oo, güzelmiş. Okadar derin maden varmı?


Manyak Chemicel adamları göçük altında bırakcan,olmadı siyanürden zehirlencekler.[signature][hline]
Mesaj tarihi:
said:
PainLover, 22 Kasım 2005 03:44 tarihinde demiş ki:
tamam yani fikir yürütüyoruz işte şurda hehe


aha buldum sanırım

rayları bi şekilde nudge down ile daha açcakta kurarak olabilir sanırım ama playerlar düşerse hrr bulamadım sanırım neyse.
Mesaj tarihi:
Vagon rayları nası izliyicek? Scripte mi yazıcaz ray yolunu kendi mi gidicek yoksa raylarımı arıyacak aktif olarak:D[signature][hline]guns don't kill people, bullets do.
Mesaj tarihi:
said:
Chemical, 20 Kasım 2005 13:33 tarihinde demiş ki:
Romadaki kolezyum gibi bir pvp alanı yapmayı düşünüyorum, yaratıklar asansörlerle gelcek falan.
Misal vortex alanına vortex asansörle gelcek
gibi


Sphere Doom rc 4.03 ..?[signature][hline]Smyrna Bilişim Sistemleri ve İletişim Teknolojileri
Bilgisayar ve İnternet Hizmetleri

www.smyrna.com.tr
Mesaj tarihi:
[spo1=Tembel işi asansör scp].add i_teleporter
.set amount 2
.info (more ları birbirine endeksliyorsun)[/spo][signature][hline]Voic3
RamsesII, 26 Eylül 2005 14:20 tarihinde demiş ki:
bazı travestilere hasta oluyorum,çok güzel ve sexi oluyorlar...
Mesaj tarihi:
Ya özür dilerim:D hata yapmışım.
1. serverinizden en yeni eklenen itemleri silebiliyo:b

[spo1=Script yeni][function yukselplz]
local.uid
forchars 10
if (==.region.uid>)
try p ,,+1>
update
endif
endfor
foritems 10
if (==.region.uid>)
try p ,,+1>
update
endif
endfor



[function alcalplz]
local.uid
forchars 10
if (==.region.uid>)
try p ,,-1>
update
endif
endfor
foritems 10
if (==.region.uid>)
try p ,,-1>
update
endif
endfor

[itemdef i_chem_yukselt]
NAME=ucurucu
id=i_crystal_green
TYPE=T_SCRIPT

ON=@Create
attr=090
timer 1


on=@timer
if ( < )
//more1 limit yukseklik
yukselplz
timer 1
return 1
else
link.link.say *Pull the lever to unlock the door*
link.sound 00ee
remove
return 1
endif

[itemdef i_chem_yukseltx]
NAME=ucurucu
id=i_crystal_green
TYPE=T_SCRIPT

ON=@Create
attr=090
timer 1


on=@timer
if ( < )
//more1 limit yukseklik
yukselplz
if ( < )
yukselplz
endif
timer 1
return 1
else
link.link.say *Pull the lever to unlock the door*
link.sound 00ee
remove
return 1
endif

[itemdef i_chem_alcaltar]
NAME=ucurucu
id=i_crystal_red
TYPE=T_SCRIPT

ON=@Create
attr=090
timer 1


on=@timer
if ( > )
//more2 limit alcaklik
alcalplz
timer 1
return 1
else
link.link.type t_door
link.link.say *Door magically opened*
link.link.sound 01ff
link.link.EFFECT 2, i_fx_sparkle_2, 1, 12
remove
return 1
endif

[itemdef i_chem_alcalt]
NAME=ucurucu
id=i_crystal_red
TYPE=T_SCRIPT

ON=@Create
attr=090
timer 1


on=@timer
if ( > )
//more2 limit alcaklik
alcalplz
timer 1
return 1
else
link.link.say *Pull the lever to unlock the door*
link.sound 00ee
remove
return 1
endif

[itemdef i_chem_alcaltx]
NAME=ucurucu
id=i_crystal_red
TYPE=T_SCRIPT

ON=@Create
attr=090
timer 1


on=@timer
if ( > )
//more2 limit alcaklik
alcalplz
timer 1
if ( > )
alcalplz
endif
return 1
else
link.link.say *Pull the lever to unlock the door*
link.sound 00ee
remove
return 1
endif

[itemdef i_chem_level1]
//Lift trigger lever
defname=i_chem_level1
id=01094
type=t_script

on=@create
attr=010
name=Lever

on=@click
if ( < 2)
if ( > )
//more2 limit alcaklik
src.sysmessage You see the elevator start to move slowly.
link.say @003 The elevator is going down.
try uid..remove
tag.silinecekitem 00
serv.newitem i_chem_alcalt
tag.silinecekitem
link.sound 022d
link.sound 0219
link.link.type t_door_locked
link.sound 004a
if ( > 0)
link.link.timer 0
endif
new.p


new.more1
new.more2
new.link
timer 40
tag.eusdas 1
return 1
else
message @0810 Elevator Control Lever
return 1
endif
else
if ( = )
message @0810 Elevator Control Lever
tag.eusdas 0
return 1
endif
if ( = )
message @0810 Elevator Control Lever
tag.eusdas 0
return 1
endif
if (=1)
src.sysmessage You see the elevator is moving fast now.
try uid..remove
tag.silinecekitem 00
link.say @003 The elevator is going down fast.
serv.newitem i_chem_alcaltx
tag.silinecekitem
link.sound 022d
link.sound 0219
link.link.type t_door_locked
link.sound 004a
if ( > 0)
link.link.timer 0
endif
new.p


new.more1
new.more2
new.link
timer 40
tag.eusdas 0
return 1
else
message @0810 Elevator Control Lever
return 1
endif
endif

on=@timer
try uid..remove
tag.silinecekitem 00
say Unused elevator service.
tag.eusdas 0
tag.eusdau 0
tag.eusdad 0
//comehere
if ( < 2)
if ( > )
//more2 limit alcaklik
src.sysmessage You see the elevator start to move slowly (AUTO).
link.say @003 The elevator is going down.
try uid..remove
tag.silinecekitem 00
serv.newitem i_chem_alcaltar
tag.silinecekitem
link.sound 022d
link.sound 0219
link.link.type t_door_locked
link.sound 004a
if ( > 0)
link.link.timer 0
endif
new.p


new.more1
new.more2
new.link
timer 60
return 1

on=@dclick
if ( &statf_dead)
src.sysmessage You look so, dead.
return 1
endif

if ( < )
//more1 limit yukseklik
if ( < 2)
src.sysmessage You see the elevator start to move slowly.
link.say @003 The elevator is going up.
try uid..remove
tag.silinecekitem 00
serv.newitem i_chem_yukselt
tag.silinecekitem
link.sound 022d
link.sound 0219
link.link.type t_door_locked
link.sound 004a
if (

Mesaj tarihi:
chemical bisi sorcam kutu gibi biryer yapsakta icine bunu koysak gene cikartmazmi bizi veya asansor gibi birsey yapsak ? daha güzel olmazmi castle içinde house çok büyük oluyoda :D
Mesaj tarihi:
orta çağ fantastik edebiyatı üzerine olan bir oyuna asansör yapmayı bilgisayarını döven birisinden başkası düşünemez sanırım[signature][hline]Günün geceye karıştığı noktadaki ışık
×
  • Yeni Oluştur...