Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

tt+mtm=bimoto


paramecium

Öne çıkan mesajlar

selam,

audi modifiyesi konusunda uzman olan mtm mühendisleri fantazi yapalım demişler ve yapmışlar da.

[spo1=#1][/spo]
[spo2=#2][/spo]
[spo3=#3][/spo]
[spo4=#4][/spo]
[spo5=#5][/spo]
[spo6=#6][/spo]

50 iş saati harcanarak yapılmış bir proje.
standart 1.8T 4 silindir 20V motor üzerine kurulmuş ve ikinci motor arkaya yerleştirilmiş. elbette her motorun kendi şanzımanı var. soğutma, pompa herşey çift motor için iki tane olarak yerleştirilmiş. arka cam f360 ile aynı işlevselliği sergileyip arkada yer alan motora göz atmanıza imkan veriyor. şuan için minimum güç 740HP (2x370HP). bunu 1002HP (2x501HP) yapmak için motor hacimlerinin 2 litreye çıkartılması ve daha büyük bir turbo ile mümkün. yol tutuşu için ise mevcut motor yazılımı ve abs kullanılmış. önden kayma durumunda ön akstaki güç iptal edilerek arka akslar vasıtasıyla araç yolda tutuluyor. ilk etapda 10 adetlik küçük bir parti üretilecek. fiyatı ise 600.000 EUR :P

özellikleri:
1490kg
coupe
82lt yakıt tankı
frenler brembo
ön disk 355x32mm 4 kliper (opsiyon 380mm 8 kliper)
arka disk 323x32mm 4 kliper (opsiyon 380mm 8 kliper)
lastikler 245/35x19" pirelli
mtm özel jantlar 8,5x19"
çift 6 kademeli şanzıman
difransiyel kilidi: ön aks %25, arka aks %50
çift su soğutmalı 4 silindir motor
2x430PS (2x316kW) 6750rpm
2x510Nm 4900rpm
2x1796cc
374km/h max hız
0-100km/h 3,5s
0-200km/h 8,9s
0-300km/h 19,8s (1099metrelik yolda)
fiyat 600.000 EUR

[spo7=mtm bimoto vs pagani zonda S ivmelenme][/spo]
kırmızı olan tt ;)

saygılar.[signature][hline]paramecium
www.audiworld.com
Vorsprung durch Technik

[Bu mesaj paramecium tarafından 11 Kasım 2005 17:35 tarihinde değiştirilmiştir]

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
2 tane motor koyuyorlar yinede viper ım kadar iyi ivmelenemiyor :)
audi severim bende ama herşey kategorisinde güzel
abartmasınlar valla öyle üst sınıf bol beygirli modellerde dizaynıda komple değiştirmek gerek en iyi sonuç için..

das ist nicht wundebach (orta okulda öğrendiydik be heyt)[signature][hline]*
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben bu TT kadar karaktersiz, yumurta kabuğu kılıklı araba görmedim diyerek olaya noktayı koyuyorum.

Zevkler ve renkler tartışılmaz, ben köşeli araba seviyorum ve bir arabada sevebileceğim tek kıvrımlar Dodge Viper denen alete ait. (Bu iddia tamamen tek kapı üst sınıf spor arabaları ilgilendirmekte olup A3le hiçbir alakası bulunmamaktadır).[signature][hline]Working for the weekend...
Tüm Metalciler bir gün Led Zeppelini tadacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benım doğan slx geçermi bunu ??
1600 beygir..süper benzin yer..
ortalama 1 dk da 100km/h ye cıkar..
5 viteslidir..(viteslerini bilen adam için iyidir ama bilmeyen için..dişiliyi bile kırar)130km/h geçtiğiniz zaman tabut moduna dönüşüyo sağa sola çekiyo gibi oluyor bi titreme başlıo..
-ama ben arabamı seviyorum..nede olsa yerli malı yurdun malı(denebilir)[signature][hline]By Majesty.
msn: [email protected]
Dikkat 46. Dereceden Raporlu..
[i]www.07Genclik.net - AntalyaSpor Taraftar Grubu Forumları..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 motor nasıl oluyoda 0 saniye hatayla senkron çalışıyo * Yani öndeki arkadan 0,000001 saniye yavaş dönse, araba kafayı bırakır direk, spin atar.
Ben hala çift motor olayını anlamadım. Çift motoru geç çift şanzuman diye bi olay imkansız yaf.[signature][hline] Türk Oğuz Beğleri budun eşidin! Üze tenri basmasar, asra yir telinmeser, Türk budun, ilinin torunun kem atatı?
IllidanStormrage, bi zamanlar demiş ki:
Dinciler nefes alıyo ooo ozaman biz almamalıyız
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...