Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

collin mcrea rally - o kadar zor mu?


sostizm

Öne çıkan mesajlar

Bu oyunu en kolay seçeneğinde oynuyorum. Deli gibi zorluyorum arabayı, virajlara 90km ile falan giriyorum, çılgınlar gibi gidiyorum ama hiç 1. bitirebilmişliğim yok. Bişeyler mi ters? oyun mu zor. 3CDlik bu muhteşem oyunda başarının sırrı nedir?

Sıkılıp bırakmak üzereyim çünkü.....
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yaw bu arada oyunu aldım ben almasına ama çalışmak gibi güzel alışkanlıkları yok. güzel güzel yüklüyosun crack arıyosun bulamıyosun "noolacak lan çalışır" diyosun copyright bölümünden sonra masaüstüne yolluyo, bilgisayarcı "oralarda bi program var onu yükleyecen gennç" diyo programı bulamıyosun... sonunda kafayı üşütüyosun[hline]OSS OSS canım OSS aman allah
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

3 zor.. Yani zaten başında istediğin ayarları yapamıyorsun, izin vermiyor bilgisayar.. Bİrde ayarlar eskisi kadar.. hassas değil.. 2 de steering 7 aşama falandı şimdi 3 aşama ve istediğim ayarı tutturamıyorum, bu sadece bir örnek..Ben yine 2 yi yükledim onu oynuyorum..Hem kariyerde Colin McRae yerine yarışmakda şart değil 2 de
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ama oyun gerçekçi olduu için zor. (Eheh deneyimliyiz biliyoz şimdi hede hödö yapmayın) fizik kuralları falan gerçek hayatla tamamen bire bir. Ahah ilk oyunda bi cisme çarpma olayı vardı. araba pinpo tpou gibi sekiyo. Ama ilk oyunda dahil piyasadaki en güzel ralli hatta yarış oyunları oldular deelmi?[hline]Your RPG Source - www.rpgcorner.com
Head, 25 July 2003 12:45 tarihinde demiş ki:
valla en çok kutluyoruz arkadaşı

Nooooo!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun arcade olmaktan çıkmış
kasmak lazım
arabaya ayar çekmek lazım[hline]It's all a puzzle, isn't it, Joseph? Like a game of chess, perhaps. The pieces move, apparently aimlessly, but always towards one single objective: to kill the king. But who is the king in this game, Joseph? That is the question you must ask.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyun o kadar zor değil. ilk sezonda butun yarışlarda 1. gelerek dunya şampiyonu oldum. arabayı yoldan çıkarmamak için oynayın yeter ilk sezonda butun rakiplerinizi geçiyorsunuz. fakat 2. sezonda allah ne werdiyse bassanız bile 1. olmak çooooooooooooooooooooooooooooook zor.

bi kaç tip vereyim :p

1 arka tampanu kırmaktan sakının, direk egzos hasar gördüğü için araba yaşawşlıyor.
2 co-pilot u çok çok iyi dinleyin cat,don't cat care big jump, care 3 right turn after jump gibi ifadelere önem verin
3 yuksek tepelerde allah ne verdiyse basıp uçmayın (örn avusturralya, finlandiya) amortisörler çok zara görüyor ve arabanın yol tutuşu bozulduğu için surekli yoldan çıkmaya başlıyorsunuz
4 asfalt yollarda freni sadece yoldan çıkacağınızı anladığınız bir viraj gördüğünüzde kullanın, bunun dışında yawaşlamak için gaz kesin
5 direklere asla çarpayın nfs6 daki gibi uçup gitmiyorlar malesef araba bir anda duruyor.
6 elfreni kullanmayın çok gereksiz arabayı kaydırarak dönmeniz gereken bir viraj varsa normal frenle kaydırın.
7 japonya da viirajlara dikkat!
8 arabanın default ayarlarına asla dokunmayın!

ben bu şekilde bütün stagelerde 1. gelerek şampiyon oldum. tabi ben bu şekilde şampiyon oldum diye bunlar doğru olacak değil diğer oynayan arkadaşlarında düzeltecekleri yada ekleyecekleri şeyler vardır mutlaka

[Bu mesaj Castigater tarafından 03 August 2003 13:05 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arabayı hiç kurcalamıyorum ama çok dikkatli bi şekilde oynuyorum oyunu bide bir ülkedeki yarışı tamamladıktan sonra oyuna bi yarım saat ara weriyorum en az oyle daha yii konsantre oluyorum nedense :)

birde söyle bi şey war mesela ik msjında virajlara 90'la giriyorum demişsin kendimden bi örnek vereyim usa stage 1 de (rekorum 2.18.18) yolun asfalt kısmında virajlara 185km ile giriyorum baya bi hızlı kullanıp minimum hatayla oynamanız gerekiyor. Birde otomatik vitesle oynayın oyunu.

[Bu mesaj Castigater tarafından 04 August 2003 00:32 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

185 km/h ile benim o arabayı yolda tutmam mümkün değil. Keşke oynarken izleme fırsatım olabilse seni. Ben 4. bitirdiğim yarışlarda sevinç çığlığı atıyorum... Demekkiiiii , daha çok çalışmam lazım. Konsantre olup belki de biraz parkurları öğrenmem lazım. Dediğin kadar hızlandığım zaman arabayı yolda tutamıyorum çünkü. Düz yollarda 140-150 virajlarda 90 km/h hızla gidebiliyorum.

Tekrar tebrikler ve teşekkürler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

keşke 2 gibi arcade olsaydı
aştı beni
hot seat yapıoduk ne güsel..[hline]It's all a puzzle, isn't it, Joseph? Like a game of chess, perhaps. The pieces move, apparently aimlessly, but always towards one single objective: to kill the king. But who is the king in this game, Joseph? That is the question you must ask.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ewt ilk sezon çok rahat 2. orta 3. de ölüm oluyo yanlız artık ford la yarışmak baydı ben araba deiltirmek istiyorum
bütün her şeyi açık şekilde kullanmak istiyorum her zamanda ayarları deiştiriyorum bi soft suspansiyon için bilmem kaç yarış yapmak bayıyo

bide başka bi ip ucu kesin wet tarmac lastiği alın
o zaman ilk turda finishe 2 3 tane lastik patlak gelirsiniz :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 yıl sonra ...
CD'leri karışıtırkeme altın değerindeki oyun CMR2 ile karşılaştım ve kurdum.

fakat zamanında klavye ile oynadığım bu oyunu direksiyon ile oynamak istiyorum. (oynuyorum da)fakat CMR serisi için direksiyon dönüşü kaç dereceye sabitlenmeli 540'mı 360'mı yoksa arada bir değer mi? ya da 360'dan daha düşük?

alet g25 ve hayır FF'nin daha iyi olduğu richard burns rally'i şu an oynamak istemiyorum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

540'a ayarladım ama forcefeedback'nin tüm ayarlarını %100'e kadar açmam gerekti [wingman]. asfalt etaplarda steering'i fast'e yakın tutarsanız daha rahat edersiniz
(türkçeyi öldürdüm!)

ayrıca asfalt dışında kalan tüm zeminler için aracı oversteera meyilli halde kullanırsanız -power ratioları ve brake biasları biraz arttırın- sürüş epey kolaylaşıyor. keza özellikle çok gevşek veya kaygan zeminlerde understeerdan toparlamak çok vakit kaybettiriyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...