Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

field büyülerini engellemek


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
İstediğim olay ve benim gibide aklına gelenler vardır. Evlerin merdiven kapı kısmına atılan wall field gibi büyülerin ya fizzle olması eğer target orası ise ya da atıldıktan sonra kalkmasıdır. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.
Mesaj tarihi:
ev icine atmayi engelleyebilirsin fakat, evin icindeki merdiveni nasil check ettirebilirsin orasini bilmiyorum ;)[signature][hline]'Halk icinde muteber bir nesne yok, devlet gibi,
Olmaya devlet cihanda bir nefes, sihhat gibi.'
Mesaj tarihi:
Ya en kolayı multileri editlersin. Böylece Evin önündeki alanda alan atılmayan bir bölge oluşturursun. ani merdivenin üstüne no-field yer kaplaması koyarsın.
Mesaj tarihi:
muhoweb'in dedigi gibi bir item yaratip uzerine spellcast'i onleyerek yaptirabilirsin.[signature][hline]'Halk icinde muteber bir nesne yok, devlet gibi,
Olmaya devlet cihanda bir nefes, sihhat gibi.'
Mesaj tarihi:
evet ornek verem bari no field sisteminden..

[spo1=no field][ITEMDEF i_no_field]
ID=i_rune_alchem_6
DEFNAME=i_no_field
DispID=i_teleporter
baseid=i_no_field
name=no fild

on=@create
attr=080
Color 01



On=@SpellEffect
if (( == 50) || ( == 24) || ( == 28) || ( == 39) || ( == 47) )
src.newitem=i_jailtime_alanihlal
src.act.equip
return 1






[itemdef i_jailtime_alanihlal]
id i_memory
type t_eq_script
name jail alan

on=@equip
if (0)
src.targ.tag.jailalanihlali=(> + 1)
src.targ.go jail1
src.targ.tag.jail 3
src.targ.tag.jaillenmis=1
src.targ.events +e_jaevent
src.newitem i_jailcik
src.act.timer=43200*>
src.act.equip
src.act.cont
src.sysmessage jaillenmi$tir.
var.rm 045e
var.jailsys 1
//SERV.ALLCLIENTS s_hear ** Report: , isimli ki$iyi 'Alan Ihlali' sucundan jailledi.
var.jailsys 0
else
src.targ.tag.jailalanihlali=1
src.targ.go jail1
src.targ.tag.jail 3
src.targ.tag.jaillenmis=1
src.targ.events +e_jaevent
src.newitem i_jailcik
src.act.timer=43200
src.act.equip
src.act.cont
src.sysmessage jaillenmi$tir.
var.rm 045e
var.jailsys 1
//SERV.ALLCLIENTS s_hear ** Report: , isimli ki$iyi 'Alan Ihlali' sucundan jailledi.
var.jailsys 0
endif
//endif
remove
return 1


on=@timer
attr attr_decay
remove

[EOF][/spo]

bu itemi evin kapisinin onune koyarsan adam jaile gider (ama tam ustune atarsa :P)
edit : smileyleri iptal[signature][hline]

[Bu mesaj Leon_Jade tarafından 03 Kasım 2005 11:26 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
ON=@spellcast
IF ()
IF (==24) || (==28) || (==39) || (==47) || (==50)
SRC.ACTION -1
SRC.pg_smsgx Bu alana Field yada Wall buyulerini kullanamazsiniz..
return 1
endif
endif

gibisinden bisi olması lazım bir deneyin bakalım.

[Bu mesaj LeBaaL tarafından 03 Kasım 2005 11:33 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
evin merdivenleri de eve dahil olduğuna göre evin hiçbiyerine atılmaz[signature][hline]Fistan, 24 Eylül 2005 16:09 tarihinde demiş ki:
peki o zmn tüm hayvanları yavşaklaştıralım hiç vahşi hayvan kalmasın
Mesaj tarihi:
said:
LeBaaL, 03 Kasım 2005 12:04 tarihinde demiş ki:
target evin icinde olmadigi surece atilir evde field olurmu mantikli ol.


bak adam bu sefer evin icine atamicak sorun orda adam diyoki sadece merdivene atilmasin yasar sende varya :P[signature][hline]
×
  • Yeni Oluştur...