bezginank Mesaj tarihi: Kasım 2, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2005 İstediğim olay ve benim gibide aklına gelenler vardır. Evlerin merdiven kapı kısmına atılan wall field gibi büyülerin ya fizzle olması eğer target orası ise ya da atıldıktan sonra kalkmasıdır. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Albert Mesaj tarihi: Kasım 2, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2005 ev icine atmayi engelleyebilirsin fakat, evin icindeki merdiveni nasil check ettirebilirsin orasini bilmiyorum ;)[signature][hline]'Halk icinde muteber bir nesne yok, devlet gibi, Olmaya devlet cihanda bir nefes, sihhat gibi.' Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
muhoweb Mesaj tarihi: Kasım 2, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 2, 2005 Ya en kolayı multileri editlersin. Böylece Evin önündeki alanda alan atılmayan bir bölge oluşturursun. ani merdivenin üstüne no-field yer kaplaması koyarsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bezginank Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 scp yolu ile halledilemiyecek gibi sanırım bu cevaplara göre Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Albert Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 muhoweb'in dedigi gibi bir item yaratip uzerine spellcast'i onleyerek yaptirabilirsin.[signature][hline]'Halk icinde muteber bir nesne yok, devlet gibi, Olmaya devlet cihanda bir nefes, sihhat gibi.' Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leon_Jade Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 evet ornek verem bari no field sisteminden.. [spo1=no field][ITEMDEF i_no_field] ID=i_rune_alchem_6 DEFNAME=i_no_field DispID=i_teleporter baseid=i_no_field name=no fild on=@create attr=080 Color 01 On=@SpellEffect if (( == 50) || ( == 24) || ( == 28) || ( == 39) || ( == 47) ) src.newitem=i_jailtime_alanihlal src.act.equip return 1 [itemdef i_jailtime_alanihlal] id i_memory type t_eq_script name jail alan on=@equip if (0) src.targ.tag.jailalanihlali=(> + 1) src.targ.go jail1 src.targ.tag.jail 3 src.targ.tag.jaillenmis=1 src.targ.events +e_jaevent src.newitem i_jailcik src.act.timer=43200*> src.act.equip src.act.cont src.sysmessage jaillenmi$tir. var.rm 045e var.jailsys 1 //SERV.ALLCLIENTS s_hear ** Report: , isimli ki$iyi 'Alan Ihlali' sucundan jailledi. var.jailsys 0 else src.targ.tag.jailalanihlali=1 src.targ.go jail1 src.targ.tag.jail 3 src.targ.tag.jaillenmis=1 src.targ.events +e_jaevent src.newitem i_jailcik src.act.timer=43200 src.act.equip src.act.cont src.sysmessage jaillenmi$tir. var.rm 045e var.jailsys 1 //SERV.ALLCLIENTS s_hear ** Report: , isimli ki$iyi 'Alan Ihlali' sucundan jailledi. var.jailsys 0 endif //endif remove return 1 on=@timer attr attr_decay remove [EOF][/spo] bu itemi evin kapisinin onune koyarsan adam jaile gider (ama tam ustune atarsa :P) edit : smileyleri iptal[signature][hline] [Bu mesaj Leon_Jade tarafından 03 Kasım 2005 11:26 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 ON=@spellcast IF () IF (==24) || (==28) || (==39) || (==47) || (==50) SRC.ACTION -1 SRC.pg_smsgx Bu alana Field yada Wall buyulerini kullanamazsiniz.. return 1 endif endif gibisinden bisi olması lazım bir deneyin bakalım. [Bu mesaj LeBaaL tarafından 03 Kasım 2005 11:33 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leon_Jade Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 ama evin her tarafina atilmas bu zefer :P[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LeBaaL Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 target evin icinde olmadigi surece atilir evde field olurmu mantikli ol. [Bu mesaj LeBaaL tarafından 03 Kasım 2005 12:04 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
PrudenT Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 evin merdivenleri de eve dahil olduğuna göre evin hiçbiyerine atılmaz[signature][hline]Fistan, 24 Eylül 2005 16:09 tarihinde demiş ki: peki o zmn tüm hayvanları yavşaklaştıralım hiç vahşi hayvan kalmasın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leon_Jade Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 said: LeBaaL, 03 Kasım 2005 12:04 tarihinde demiş ki: target evin icinde olmadigi surece atilir evde field olurmu mantikli ol. bak adam bu sefer evin icine atamicak sorun orda adam diyoki sadece merdivene atilmasin yasar sende varya :P[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bondtaz Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 leon jade verdıgın scp calısmıyo heralde attım sphera ama hala ustune buyu atılıyo bı bakarsan sevınırım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leon_Jade Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 3, 2005 kendine gore ayarlarsan calisir :D[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar