ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Bugun kafa basmıyor herhalde benim biraz durdu Şimdi bana şöyle bir şey lazım. Bir sayfa açıcam orda Malzeme cinsi miktar Talep edilen (kg) Gelen (kg) Kullanılacağı işler Talep Eden kişi Tedarik edilen firma Tedarik Fiyatı gibi başlıklar altında tek tek ürünleri ve bu tip özelliklerini girebileceğim bir dosya lazım. Esas olay şu. Ben buraya bilgileri giricem (haftalık olarak) ama sonra çeşitli şekillerde print alabileceğim bir plan olması lazım. Mesela bir tanesi sadece Malzeme cinsi miktar Talep edilen (kg) Gelen (kg) Kullanılacağı işler bölümlerinden oluşacak. 2. si tablo ise bana sadece gelen miktarın talep edilen miktardan az olması durumunda gözükecek ve ne kadar eksik olduğunu gösterecek. Mesela excelde böyle bir şey yapabilir miyim? Ya da nerde yaparım Bilgi girişi kolay olmalı ve çıkış tabloları print alınabilmeli. Kabataslak böle bir şey nasıl yapılır biraz yardım gerek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Bir tane ana sayfa olurherşeyi giriş yaptıgın daha sonra worksheetleri kullanarak istegine göre bastırman mümkün.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Abso Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 e access kullan? gerçi excel'de herbirşeyi yaparsın da, access'te daha kolay olur benim anladığım kadarıyla[signature][hline]anonymity brings out the worst in people BandRoLL Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Off ne yazık ki elimde access yok şu an. Fabrikadayım ve dandirik 98' e bağımlıyım. Word excel powerpoint ve visual basic' den başka da pek sansım yok. Ancak bunu yapabileceğim bir basit freeware takviyesi alabilirim sanıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Olmadı şöyle de sorabilirim Belki aksam evde yaparım o yüzden access ile ne yapabilirim nasıl yapabilirim? Genel molarak yapmam gerekenleri şöylece bir kabaca tarih ettiriverseniz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 ne kadar access biliyorsun bilmiyorum amaen basit şöyle yaparsın: önce bir tablo yaratacaksın. bu kayıtları ekleyeceksin. sonra nasıl görüntülemek istiyorsan ona göre rapor'lar oluşturacaksın. raporları sihirbaz ile rahatçana oluşturabilirsin. Ek: rapor yerine form yazmışım. düzelttim.[signature][hline]anonymity brings out the worst in people BandRoLL [Bu mesaj Mum_Chamber tarafından 19 Eylül 2005 17:51 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Valla hiç bilmiyor da olabilirim biraz biliyor da olabilirim. Ben de bilmiyorum çünkü bugune kadar access' e hiç işim düşmedi. Office mantığını bilirim ama Bilemiyorum tabii Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 daha önce veritabanı kullandın mı? yukarıda söylediğimi access bilmiyorsan bile yapabilirsin. ama zamanını alır. eğer daha önce veritabanı kullandıysan ve sql ile sevişiyorsan rahatçana halledersin. hele ki programlama geçmişin varsa raporlamayı da çook rahat halledersin.[signature][hline]anonymity brings out the worst in people BandRoLL Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AutolycuS Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Access ile daha iyi olur tabi ama Access'i kurcalarken daha fazla vakit kaybedebilirsin. Bence bir sheet'e tüm bilgileri yaz, daha sonra diğer sheetler'e de print etmek istediğin kısımları oluşturup bilgileri de ilk sheet'ten referans al (=sheetadi!$A$1 gibi). Böylece sadece ilk tabloyu değiştirmiş olursun edit, ekleme: Hatta istediğin sütunları copy yapıp paste special..'dan paste link yaparsan çok çabuk yapabilirsin [Bu mesaj AutolycuS tarafından 19 Eylül 2005 17:54 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Programcılık ile ilgili geçmişim ve bilgim maalesef yok. Tek programcılık geçmişim arasıra çalıştığım PHP ki halen daha onu çözebilmiş değilim maalesef. Uğraşmam önemli değil uğraşırım da takılacağım çok yer olur herhalde. Şİmdi excelde bir şekilde dediğin gibi olur ama herhalde bir sayfaya sadece eksik olanları yazdır demem pek mümkün olmaz herhalde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Queen Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 19, 2005 Evet excel de veri süz kullanrak yapabilirsin tabloların yanına bi tane de sütun eklersin eksik diye yani ekstradan belki bir kaç tane.Sonra eksik olanlar 1 verirsin yukardan 1i secersin[signature][hline]Quantum Unit Engineered for Exploration and Nullification OkuzumTruck'tım ben aslında. Oha falan olunmaz, oha falan doğulur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 openoffice' nin içinde access muadili bir program var mı? Varsa onunla yapmak ile access ile yapmak arasında bir fark olur mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Excell ile en kolay hızlı ve yaparsın. İlk sayfaya bütün verilerini gir. Arka sayfalara istedigin tablo değerlerini ilk sayfadan alacak şekilde ayarla. Böylese ilk sayfayı değiştirdiğinde butun formlar değişir.[signature][hline]Kalplerdeki Kaymak Abso Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ghaldszar Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 20, 2005 Oylesini yaptım excel' de. Fakat iki problemim ortaya çıktı. Birincisi arka sayfadaki tablolarda boş kalan tum hucrelerde sıfır sayısı ortaya çıkıyor. Onu engelleyemiyorum printte problem oluyor. İkincisi ise 3. bir sayfa yaratmam lazım. O sayfada gelen mal istenen maldan az olduğu durumlarda yani daha mala ihtiyac olduğunda bir liste oluşmasını (kendiliğinden) sağlamam lazım. Bunları beceremediğim için farklı yollar arıyorum. Biraz ugrasıp bunu yapabilmek sonradan her seferinde ugrasmaktan daha mantıklı olur dusuncesindeyim. Hatta daha gelişmis isteklerim de var ama onu bunları halledebilirsem dusunuyorum. Biraz daha lüx durumlar onlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar