s_sinan Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2003 herkezin bildigi gibi halla nebula da abuse edilin tame bugı npc im por atıyoruz (meseala at) sizi atack verip koşmaya baslıyor ve onu koruyan monsterlardan uzaklasıyor sonra kendimize invis atıyoruz sonra invis acıyoruz at artık atack lı olmuyor ve kolayca tane edilyor... çözüm olarak ne yapılabilir... ( ben şunu düşündüm tame edilecek at vs.. crim iseniz tame yapılmasın.. ama nasıl yapılabilir bunu bilmiyorum :P lutfen yardımcı olurmusnuz)
LethE Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2003 atı im por atılmayacak br yere koy home distıda 0 yap..hareket edemesin..[hline] horacegoesskiing, 15 July 2003 00:51 tarihinde demiş ki: skini göremedim.. KoC
s_sinan Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2003 oyle bişi olmaz npc target a alamazsan yani im por atamazsan o zaman tame de edilmez....
Bloodless Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 17, 2003 Bu bug deil. Kapatilmasida sacma olur. Eger spawnli ise hic buyu yemesin :)[hline]I am : ߣøøµ£€€§ Icq Uin : 162015742 | W€b : Ultima Online
s_sinan Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 arkadaslar sorun o degil sadece invis atıp acıldıktan sonra hayvan ataklı kalmıyor bu bug bence bunu engellemek gerek. cözüm olarak eger hayvana crim isek crimlik geçene kadar hayvanı tame edememeli bu yapılabilir mi lutfen yardım edin
b1vRiP Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 oldum olası bu muhteşem yaratıkların etrafın yaratık konulmasına karşı çıkmışımdır yapılabilecek bir sistem ile NPC'nin önce başka bir yerde sonra da başka bir yerde görülmesidir. yani başta wastelands'de görülen must tame edildikten spawn süresi kadar sonra brit ter.'de görülmüş ondan sonr tame edilince wrong zindanının derinliklerineögmülmüş olabilir. bu oyuncuyu aram işlemine sevk eder ve eğer o hayvan bulunursa ve tamelenirse değerini düşünün tabii gz'ye girerse bir nightmare onun guardlanıp geberme ya da tame kaosuna yol açma ihtimali de var :P
Skymaster Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 Aslında yazılabilir scripti.(invis olsa bile attack geçmemesi) tabi şuda var; adamin invis olmasına ne gerek var? 3 ekran dısarı çıkar, hızla kacar, geri döndüğünde at spawn noktasına doğru geri gider. yane gene atack geçio sahsen ben vestelde ole yapıodum, invis fln kasmam öle...
Ceday Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 spawna bi event ekleyin spelleffect triggerında.. item equip ettirin..bu itemin belirli bir tagına mesela TAG.agresif e adamın uidi yazın.. ikinci bir kişi daha büyü atarsa, spawnda bu itemden aratın, bulursanız LINK ıne bakın..linkinde bişi yoksa, yeni equip ettirdiginiz iteme linkleyin..(yani iki item olcak spawnda suan)..Bu itemin tagını da ikinci herifin UID i yapın.. linkinde bişi varsa da, link.link seklinde boş olana kadar ilerleyin, daha sonra boş buldugunuzda napıosanız onu yapın.. yani şöle bişi olcak..LinkedList olusturcanız spherede :) 1.item->2.item->.....->n.item->Boş tabi yeni item eklerken test etmeniz gereken şeyler var.. o listede adamın uidi olmasın.. bir de arada herhangi bi itemi silerken veya removelarken bir öncekini bir sonrakine linklemeniz lazım..LinkListi bozmamak icin.. aslında zor bişi deil de, anlamanız lazım tam olarak nası bişi olcagını :) [Bu mesaj CEDAY tarafından 18 July 2003 23:49 tarihinde değiştirilmiştir]
Blacklce Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 bu arada lethe homedist'i 0 yap demiş eğer onu 0 yaparsan npc tüm sosaria'yı gezer...
Bloodless Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 Pardon spellcast olarak okudum. [Bu mesaj Bloodless tarafından 19 July 2003 03:29 tarihinde değiştirilmiştir]
Bloodless Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 atakli kisiyi bir var.xxx diye atarsin. 30 layerini silersin. ON=@npcseehedohodo olacakti orada bir check yaparsin. eger 30 layerin linki veya more'u o na gore bakarsiniz = var.xxx atack gibi yapabilirsiniz.[hline]I am : ߣøøµ£€€§ Icq Uin : 162015742 | W€b : Ultima Online
Anason Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 18, 2003 iyide bu osi dede böyle.yani invis olup çıkarsan atağı kalkar hayvanatın.ama bir süre sonra evil bi yaratıksa tekrar atack verebilir fakat ki-rin unicorn ise vermez.
s_sinan Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 arkadaslar görüşleriniz için çok teşekur ederim ama biraz daha anlaşılır yöntemle yazarsanız çok memnun olur malum sizin kadar iyi anlamıyorum bu işten.. benim görüşüm su ki yapılabilir mi bilmiyorum ama eger hayvana crim isek crimlik geçene kadar tame edilmesin..
goldenice Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2003 invis olunca atagının kalkması dışında bug deil yapay zekanın eksikliği( zamanında az hayvan tamelemedim ole)
Öne çıkan mesajlar