GordioSs Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Bir dye yazdım.Dye'ın sadece benim belirttiğim type'ı boyamasını istiyorum.Ama yapamadım. ON=@DCLICK TARGET @1156 Boyamak istediginiz Silahinizi secin. RETURN 1 ON=@TARGON_ITEM if strmatch(,t_targettype) src.targ.color= src.targ.update else src.sysmessage @074 Bunu boyayamazsin! endif return 1 Console da hata alıyorum! 19:45:ERROR:(zirtdye.scp,28)Can't resolve [Bu mesaj TourniqueT tarafından 26 Ağustos 2005 20:01 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj TourniqueT tarafından 26 Ağustos 2005 20:06 tarihinde değiştirilmiştir]
ozzystalker Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 ON=@TARGON_ITEM if ( == t_type) src.targ.color= src.targ.update else src.sysmessage @074 Bunu boyayamazsin! endif return 1
GordioSs Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 thanks. [signature][hline]"[...siyah gökyüzüne,siyah bulutlara baktı,yüzüne çarpan yağmur damlalarına aldırmadan.Elini kaldırdı, avcunu açtı...Bir yağmur damlası yakaladı,iki eliyle tutarak kıza verdi.Kız gülümsedi...Damlayı alıp cebine koydu...]" [Bu mesaj TourniqueT tarafından 26 Ağustos 2005 20:16 tarihinde değiştirilmiştir]
Ractamainus Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 sphere scriptin' den hiç anlamam ama bende merak ettim, yorumumu katayım ; yerine olması gerekmez mi? kaynağın (oyuncunun) target'ladığı şeyin type'ını sormak anlamında?... kusuruma bakmayın mesaj yazarken bilgisayar başından ayrılınca çok geç göndermek durumunda kaldım sorumu... anlamı kalmamış... [Bu mesaj Ractamainus tarafından 26 Ağustos 2005 20:15 tarihinde değiştirilmiştir]
Gordios Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Hayır[signature][hline]~. _______ ~. /__||__| ~ |vw_____;¯¯¯| ~ (O)_____(O)_/ THE GOLF
Ractamainus Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 "hayır" demişsinde benim getirdiğim mantık yanlış değil, eksikmiş sadece... o da sphere syntax'ını hiç bilmememle alakalı bir şey daha çok.
GordioSs Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Peki bir şey daah sorcam.Type'lar birden fazla ise nasıl birşey yazcaz. Örn;t_weapon* olabilirmi? Olamaz çünkü orda == işareti var.[signature][hline]"[...siyah gökyüzüne,siyah bulutlara baktı,yüzüne çarpan yağmur damlalarına aldırmadan.Elini kaldırdı, avcunu açtı...Bir yağmur damlası yakaladı,iki eliyle tutarak kıza verdi.Kız gülümsedi...Damlayı alıp cebine koydu...]"
bilgehan Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 elseif !(( = t_clothing) src.sysmessage bunu boyayamazsın alt alta boyle t_clothing yerine baska bi type yazarsan sanirim olur
Albert Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 bilgehan'in verdigi ornek dogru o sekilde olacaktir.[signature][hline]Yuru be yavrum endamini goreyim, sensiz gecen gunlerin ta anasini s!..yim. Vikont, rules tamer.
thelegbra Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 targ.type dersen default object'in yani sphereın target verdiği uidnin typeına ulaşırsın. src.targ.type dersen kişinin verdiği targeta :) src ile olacak.[signature][hline]Legbra ::.. The interpreter øf gøds. Only he can translate peøples prayers and transmit them tø the invisible pøwers.
GordioSs Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Peki bir soru daha kaç tane böyle type var ? neler bunlar ? nerden bulabilirim?[signature][hline]"[...siyah gökyüzüne,siyah bulutlara baktı,yüzüne çarpan yağmur damlalarına aldırmadan.Elini kaldırdı, avcunu açtı...Bir yağmur damlası yakaladı,iki eliyle tutarak kıza verdi.Kız gülümsedi...Damlayı alıp cebine koydu...]"
Yeager Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 spheredefs.scp dosyasından type çeşitlerini görebilirsin.
Albert Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 sphere defs'ten alintidir :) kaynak olsun diye atayim dedim. sphere'in oldugu yer var, olmadigi yer var. [spo1=defs.scp][typedefs] t_normal 0 t_container 1 // any unlocked container or corpse. ccontainer based t_container_locked 2 t_door 3 // 3 = door can be opened t_door_locked 4 // a locked door. t_key 5 t_light_lit 6 // local light giving object t_light_out 7 // can be lit. t_food 8 // edible food. (poisoned food ?) t_food_raw 9 // must cook raw food unless your an animal. t_armor 10 // some type of armor. (no real action) t_weapon_mace_smith 11 // can be used for smithing t_weapon_mace_sharp 12 // war axe can be used to cut/chop trees. t_weapon_sword 13 // t_weapon_fence 14 // can't be used to chop trees. (make kindling) t_weapon_bow 15 // bow or xbow t_wand 16 // a magic storage item t_telepad 17 // walk on teleport t_switch 18 // this is a switch which effects some other object in the world. t_book 19 // read this book. (static or dynamic text) t_rune 20 // can be marked and renamed as a recall rune. t_booze 21 // booze (drunk effect) t_potion 22 // some magic effect. t_fire 23 // it will burn you. t_clock 24 // or a wristwatch t_trap 25 // walk on trap. t_trap_active 26 // = some animation t_musical 27 // = a musical instrument. t_spell 28 // = magic spell effect. t_gem 29 // = no use yet t_water 30 // = this is water (fishable) (not a glass of water) t_clothing 31 // = all cloth based wearable stuff t_scroll 32 // = magic scroll t_carpentry 33 // = tool of some sort. t_spawn_char 34 // = spawn object. should be invis also. t_game_piece 35 // = can't be removed from game. t_portculis 36 // = z delta moving gate. (open) t_figurine 37 // = magic figure that turns into a creature when activated. t_shrine 38 // = can res you t_moongate 39 // = linked to other moon gates (hard coded locations) t_chair 40 // = any sort of a chair item. we can sit on. t_forge 41 // = used to smelt ore blacksmithy etc. t_ore 42 // = smelt to ingots. t_log 43 // = make into furniture etc. lumberlogs t_tree 44 // = can be chopped. t_rock 45 // = can be mined for ore. t_carpentry_chop 46 // = tool of some sort. t_multi 47 // = multi part object like house or ship. t_reagent 48 // = alchemy when clicked ? t_ship 49 // = this is a ship multi t_ship_plank 50 // t_ship_side 51 // = should extend to make a plank t_ship_side_locked 52 // t_ship_tiller 53 // = tiller man on the ship. t_eq_trade_window 54 // = container for the trade window. t_fish 55 // = fish can be cut up. t_sign_gump 56 // = things like grave stones and sign plaques t_stone_guild 57 // = guild stones t_anim_active 58 // = active anium that will recycle when done. t_advance_gate 59 // = advance gate. m_advancegatetype = creid_type t_cloth 60 // = bolt or folded cloth t_hair 61 // t_beard 62 // = just for grouping purposes. t_ingot 63 // = ingot. t_coin 64 // = coin of some sort. gold or otherwise. t_crops 65 // = a plant that will regrow. picked type. t_drink 66 // = some sort of drink (non booze) t_anvil 67 // = for repair. t_port_locked 68 // = this portcullis must be triggered. t_spawn_item 69 // = spawn other items. t_telescope 70 // = big telescope pic. t_bed 71 // = bed. t_gold 72 // = gold coin t_map 73 // = map object with pins. t_eq_memory_obj 74 // = a char has a memory link to some object. (i am fighting with someone. this records the fight.) t_weapon_mace_staff 75 // = staff type of mace. or just other type of mace. t_eq_horse 76 // = equipped horse object represents a riding horse to the client. t_comm_crystal 77 // = communication crystal. t_game_board 78 // = this is a container of pieces. t_trash_can 79 // = delete any object dropped on it. t_cannon_muzzle 80 // = cannon muzzle. not the other cannon parts. t_cannon 81 // = the rest of the cannon. t_cannon_ball 82 // t_armor_leather 83 // = non metallic armor (t_clothing) t_seed 84 // = fruit to seed t_junk 85 // = never used t_crystal_ball 86 // //t_old_cashiers_check 87 // = represents large amounts of money. t_message 88 // = user written message item. (for bboard ussually) t_reagent_raw 89 // = freshly grown reagents...not processed yet. t_eq_client_linger 90 // = change player to npc for a while. t_dream_gate 91 // = push you to another server. (no items transfered client insta logged out) t_it_stone 92 // = double click for items t_metronome 93 // = ticks once every n secs. t_explosion 94 // = async explosion. t_eq_npc_script 95 // = script npc actions in the form of a book. (get rid of this in favor of waiting on m_events) t_web 96 // = walk on this and transform into some other object. t_grass 97 // = can be eaten by grazing anima
GordioSs Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2005 Ne kadar da çok varmış hehe :D[signature][hline]"[...siyah gökyüzüne,siyah bulutlara baktı,yüzüne çarpan yağmur damlalarına aldırmadan.Elini kaldırdı, avcunu açtı...Bir yağmur damlası yakaladı,iki eliyle tutarak kıza verdi.Kız gülümsedi...Damlayı alıp cebine koydu...]"
Öne çıkan mesajlar