Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

targ.type sorunu


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Bir dye yazdım.Dye'ın sadece benim belirttiğim type'ı boyamasını istiyorum.Ama yapamadım.

ON=@DCLICK
TARGET @1156 Boyamak istediginiz Silahinizi secin.
RETURN 1

ON=@TARGON_ITEM
if strmatch(,t_targettype)
src.targ.color=
src.targ.update
else
src.sysmessage @074 Bunu boyayamazsin!
endif
return 1


Console da hata alıyorum!
19:45:ERROR:(zirtdye.scp,28)Can't resolve

[Bu mesaj TourniqueT tarafından 26 Ağustos 2005 20:01 tarihinde değiştirilmiştir]

[Bu mesaj TourniqueT tarafından 26 Ağustos 2005 20:06 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
thanks.

[signature][hline]"[...siyah gökyüzüne,siyah bulutlara baktı,yüzüne çarpan yağmur damlalarına aldırmadan.Elini kaldırdı, avcunu açtı...Bir yağmur damlası yakaladı,iki eliyle tutarak kıza verdi.Kız gülümsedi...Damlayı alıp cebine koydu...]"

[Bu mesaj TourniqueT tarafından 26 Ağustos 2005 20:16 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
sphere scriptin' den hiç anlamam ama bende merak ettim, yorumumu katayım ;


yerine

olması gerekmez mi?
kaynağın (oyuncunun) target'ladığı şeyin type'ını sormak anlamında?...

kusuruma bakmayın mesaj yazarken bilgisayar başından ayrılınca çok geç göndermek durumunda kaldım sorumu... anlamı kalmamış...

[Bu mesaj Ractamainus tarafından 26 Ağustos 2005 20:15 tarihinde değiştirilmiştir]
Mesaj tarihi:
Peki bir şey daah sorcam.Type'lar birden fazla ise nasıl birşey yazcaz. Örn;t_weapon* olabilirmi? Olamaz çünkü orda == işareti var.[signature][hline]"[...siyah gökyüzüne,siyah bulutlara baktı,yüzüne çarpan yağmur damlalarına aldırmadan.Elini kaldırdı, avcunu açtı...Bir yağmur damlası yakaladı,iki eliyle tutarak kıza verdi.Kız gülümsedi...Damlayı alıp cebine koydu...]"
Mesaj tarihi:
targ.type dersen default object'in yani sphereın target verdiği uidnin typeına ulaşırsın. src.targ.type dersen kişinin verdiği targeta :) src ile olacak.[signature][hline]Legbra ::.. The interpreter øf gøds.
Only he can translate peøples prayers and transmit them tø the invisible pøwers.
Mesaj tarihi:
Peki bir soru daha kaç tane böyle type var ? neler bunlar ?
nerden bulabilirim?[signature][hline]"[...siyah gökyüzüne,siyah bulutlara baktı,yüzüne çarpan yağmur damlalarına aldırmadan.Elini kaldırdı, avcunu açtı...Bir yağmur damlası yakaladı,iki eliyle tutarak kıza verdi.Kız gülümsedi...Damlayı alıp cebine koydu...]"
Mesaj tarihi:
sphere defs'ten alintidir :)
kaynak olsun diye atayim dedim. sphere'in oldugu yer var, olmadigi yer var.


[spo1=defs.scp][typedefs]
t_normal 0
t_container 1 // any unlocked container or corpse. ccontainer based
t_container_locked 2
t_door 3 // 3 = door can be opened
t_door_locked 4 // a locked door.
t_key 5
t_light_lit 6 // local light giving object
t_light_out 7 // can be lit.
t_food 8 // edible food. (poisoned food ?)
t_food_raw 9 // must cook raw food unless your an animal.
t_armor 10 // some type of armor. (no real action)
t_weapon_mace_smith 11 // can be used for smithing
t_weapon_mace_sharp 12 // war axe can be used to cut/chop trees.
t_weapon_sword 13 //
t_weapon_fence 14 // can't be used to chop trees. (make kindling)
t_weapon_bow 15 // bow or xbow
t_wand 16 // a magic storage item
t_telepad 17 // walk on teleport
t_switch 18 // this is a switch which effects some other object in the world.
t_book 19 // read this book. (static or dynamic text)
t_rune 20 // can be marked and renamed as a recall rune.
t_booze 21 // booze (drunk effect)
t_potion 22 // some magic effect.
t_fire 23 // it will burn you.
t_clock 24 // or a wristwatch
t_trap 25 // walk on trap.
t_trap_active 26 // = some animation
t_musical 27 // = a musical instrument.
t_spell 28 // = magic spell effect.
t_gem 29 // = no use yet
t_water 30 // = this is water (fishable) (not a glass of water)
t_clothing 31 // = all cloth based wearable stuff
t_scroll 32 // = magic scroll
t_carpentry 33 // = tool of some sort.
t_spawn_char 34 // = spawn object. should be invis also.
t_game_piece 35 // = can't be removed from game.
t_portculis 36 // = z delta moving gate. (open)
t_figurine 37 // = magic figure that turns into a creature when activated.
t_shrine 38 // = can res you
t_moongate 39 // = linked to other moon gates (hard coded locations)
t_chair 40 // = any sort of a chair item. we can sit on.
t_forge 41 // = used to smelt ore blacksmithy etc.
t_ore 42 // = smelt to ingots.
t_log 43 // = make into furniture etc. lumberlogs
t_tree 44 // = can be chopped.
t_rock 45 // = can be mined for ore.
t_carpentry_chop 46 // = tool of some sort.
t_multi 47 // = multi part object like house or ship.
t_reagent 48 // = alchemy when clicked ?
t_ship 49 // = this is a ship multi
t_ship_plank 50 //
t_ship_side 51 // = should extend to make a plank
t_ship_side_locked 52 //
t_ship_tiller 53 // = tiller man on the ship.
t_eq_trade_window 54 // = container for the trade window.
t_fish 55 // = fish can be cut up.
t_sign_gump 56 // = things like grave stones and sign plaques
t_stone_guild 57 // = guild stones
t_anim_active 58 // = active anium that will recycle when done.
t_advance_gate 59 // = advance gate. m_advancegatetype = creid_type
t_cloth 60 // = bolt or folded cloth
t_hair 61 //
t_beard 62 // = just for grouping purposes.
t_ingot 63 // = ingot.
t_coin 64 // = coin of some sort. gold or otherwise.
t_crops 65 // = a plant that will regrow. picked type.
t_drink 66 // = some sort of drink (non booze)
t_anvil 67 // = for repair.
t_port_locked 68 // = this portcullis must be triggered.
t_spawn_item 69 // = spawn other items.
t_telescope 70 // = big telescope pic.
t_bed 71 // = bed.
t_gold 72 // = gold coin
t_map 73 // = map object with pins.
t_eq_memory_obj 74 // = a char has a memory link to some object. (i am fighting with someone. this records the fight.)
t_weapon_mace_staff 75 // = staff type of mace. or just other type of mace.
t_eq_horse 76 // = equipped horse object represents a riding horse to the client.
t_comm_crystal 77 // = communication crystal.
t_game_board 78 // = this is a container of pieces.
t_trash_can 79 // = delete any object dropped on it.
t_cannon_muzzle 80 // = cannon muzzle. not the other cannon parts.
t_cannon 81 // = the rest of the cannon.
t_cannon_ball 82 //
t_armor_leather 83 // = non metallic armor (t_clothing)
t_seed 84 // = fruit to seed
t_junk 85 // = never used
t_crystal_ball 86 //
//t_old_cashiers_check 87 // = represents large amounts of money.
t_message 88 // = user written message item. (for bboard ussually)
t_reagent_raw 89 // = freshly grown reagents...not processed yet.
t_eq_client_linger 90 // = change player to npc for a while.
t_dream_gate 91 // = push you to another server. (no items transfered client insta logged out)
t_it_stone 92 // = double click for items
t_metronome 93 // = ticks once every n secs.
t_explosion 94 // = async explosion.
t_eq_npc_script 95 // = script npc actions in the form of a book. (get rid of this in favor of waiting on m_events)
t_web 96 // = walk on this and transform into some other object.
t_grass 97 // = can be eaten by grazing anima
Mesaj tarihi:
Ne kadar da çok varmış hehe :D[signature][hline]"[...siyah gökyüzüne,siyah bulutlara baktı,yüzüne çarpan yağmur damlalarına aldırmadan.Elini kaldırdı, avcunu açtı...Bir yağmur damlası yakaladı,iki eliyle tutarak kıza verdi.Kız gülümsedi...Damlayı alıp cebine koydu...]"
×
  • Yeni Oluştur...