Xaero Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 5+5+5=550 Eşitliğini tek bir çizgi ile sağlayabilirmisiniz.[hline]Her oyun bittiğinde $ah ve Piyon hep aynı kutuya koyulur... XÆ®ø ƒâ®ß®Ìgh†™[/b] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fedaykin Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 soruyu biraz daha açarmısın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaspar Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 eşittirin üstüne çizgi çek eşit diildir olsun[hline]Peheey! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
AutolycuS Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 = işaretinin üzerine çizgi çekerim "eşit değildir" olur önerme doğrulanır :-p[hline]Ghost of The Navigator Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaspar Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 eheheh ben daha önce dediim![hline]Peheey! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaero Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 - / | gibi cizgilerle bu eşitliği sağlamaya çalışacaksın işte.[hline]Her oyun bittiğinde $ah ve Piyon hep aynı kutuya koyulur... XÆ®ø ƒâ®ß®Ìgh†™[/b] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaero Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Hayır öle değil eşitliği sağlıcan dioz sen eşitsizliği sağlıon.[hline]Her oyun bittiğinde $ah ve Piyon hep aynı kutuya koyulur... XÆ®ø ƒâ®ß®Ìgh†™[/b] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 3=3 3-3=0 0=0 de ne alaka şimdi[hline]Bakıyorum da neşem pek yerinde dii mi canım kendim. Tabi tabi.. Potasyum.. Potasyum.. - Deli Cevat Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 20, 2003 http://www.nrich.maths.org.uk/mathsf/journalf/aams/q105.html :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar