Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Antalya 2. 7 Yıldızlı Oteline Kavuştu..


Loli-pop

Öne çıkan mesajlar

7 Yıldızlı otel var mı? Var baba var... Böyle bir sınıfta de var kağıt üzerinde geçerli olan.
Ancaaak Türkiye'de belirlenen kurallara göre 7 yıldız yok Onun için 5++ olarak adlandırılıyor bu 1.

Bu sene inşaatı bitmediği için gelenleri 5 yıldızlı otel olarak ağırlama hakkına sahip bu 2.

Ama seneye inşaatlar bitince dünyanın 2inci 7yıldızlı oteli olacak (Yasal olarak) bu 3.

Son olarak "Rixos Premium" 7 yıldızlı hizmet verdiğini söylüyor utanmadan, (Türkiye'de 7yıldız hakkında düzenleme olmadığı için) seneye bunu nah söyler... Baba biz süper lüks tatil köyüyüz diyebilir sadece...

Ha bu arada Port Royale'de 13+3 bar ve 13+3restaurant var. Bu bize Türkiye'de turizmin sadece "Herşey dahil" sistemine göre işlediğini ve adamların 7* otel için bile bu klişeyi kullandıklarını gösteriyor... Ama seneye ne yaparlar, bir aksiyon olur mu onu bilmem..[signature][hline]Yazdıklarımla ilgili bir soru(/n) olması durumunda "özel mesaj" atarsanız daha hızlı yanıt alırsınız. mono-blog
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim bildigim kadariyla o yildizlardan bi tanesi kumar oynanabilir demek, Türkiyede kumar oynatmak yasaklanmadi mi? O zaman... kafam karisti neyse... elalemin zengini kasmis otel yaptirmis parasina para katmak icin, oraya gelen turistin antalyaya türkiyeyene faydasi olur? züürdün cenesini yormaktan baska..[signature][hline]"Confess ten times and it becomes a habit, confess a hundred times and it becomes an obsession, confess forever and it becomes your destiny"
Ms. Bega
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
ya bırakın 8 yıldız desinler ne yani
var yavrucum var
ülkeye para giriyo
elalem gösteriş meraklısı
tr ye gittik 7 yıldızlı otelde kaldık ya ya dicekler ülkelerine dönünce
ondan sonra duyan gelicek
sizene yani hehe[signature][hline]G3NK
DC++ Paticik Unofficial Hub:paticik.no-ip.org:411
zitem illede zitem
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
DynamicK, 25 Temmuz 2005 09:33 tarihinde demiş ki:
ya bırakın 8 yıldız desinler ne yani
var yavrucum var
ülkeye para giriyo
elalem gösteriş meraklısı
tr ye gittik 7 yıldızlı otelde kaldık ya ya dicekler ülkelerine dönünce
ondan sonra duyan gelicek
sizene yani hehe


benım mesajlarımın aynısını yazarak nerelere gelcen merak edıyorum[signature][hline]Voic3
arcane, 14 Ocak 2005 10:17 tarihinde demiş ki:
kola kokulu parfüm olmamalı, içecek hali bile yeterince tehlikeli.üstüne bir de bayanlar parfüm olarak kullanmaya başlarsa kendimi kontrol edebileceğime garanti veremem

Fistan, 19 Ocak 2005 23:53 tarihinde demiş ki:
en iyi süt bi ineğin memesine eğilip cork cork içine cekmektir.ama yıkiycaksın önce memeleri.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Mino, 25 Temmuz 2005 06:06 tarihinde demiş ki:
bu arada yıldız kavramını detaylı bir şekilde açan biri olursa sevinirim. Misal havuz bir yıldızdı. Başka hangi kriterler var?

Oteller

Madde 19 - Oteller, asıl fonksiyonları müşterilerin geceleme ihtiyaçlarını sağlamak olan, bu hizmetin yanında, yeme-içme, spor ve eğlence ihtiyaçları için yardımcı ve tamamlayıcı birimleri de bünyelerinde bulundurabilen tesislerdir. Oteller, Yönetmeliğin bu bölümü ile üçüncü ve dördüncü kısımlarda belirlenen genel nitelikleri taşırlar. Oteller, bir yıldızlı oteller, iki yıldızlı oteller, üç yıldızlı oteller, dört yıldızlı oteller ve beş yıldızlı oteller olarak sınıflandırılırlar.

a) Bir Yıldızlı Oteller ;

aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan en az 10 oda kapasiteli otellerdir.

1) Girişte rüzgarlık, otel kapasitesine uygun düzenlenmiş resepsiyon, bekleme yerini kapsayan, telefon hizmetinin de verildiği lobi ve vestiyerden oluşan bir kabul holü (sadece yaz sezonu boyunca açık tutulan tesislerde rüzgarlık ve vestiyer şartı aranmaz),
2) Kahvaltı ofisi ve bağlantılı kahvaltı salonu (yeterli büyüklükteki oturma salonu veya varsa lokanta bu amaçla kullanılabilir, yazlık tesislerde bu amaçla kullanılan salonun bir kısmı açık olabilir),
3) Kent içinde oda sayısının % 30'u, kent dışında % 50'si oranında oturma imkanı sağlayan oturma salonu (yazlık tesislerde bir kısmı açık olabilir),
4) Ayrıca;
-Yönetim odası,
- Müşterinin ineceği veya çıkacağı kat sayısının üçten fazla olması halinde otel kapasitesi ile orantılı müşteri asansörü,
- Genel mahaller ve yatak odaları döşemelerini tamamen kaplayan nitelikli malzeme (halı, seramik gibi),
- Lokanta yok ise büfe hizmeti,
- İlk yardım malzeme ve gereçleri bulunan dolap,
- Odalarda telefon hizmeti,
- Oda sayısının % 25'ine hizmet verebilecek sayıda, şifreli veya çift anahtarlı kasa gibi müşteriye emanet hizmeti verilen düzenleme.

b) İki Yıldızlı Oteller;

bir yıldızlı oteller için aranılan şartlarla birlikte aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan en az 20 oda kapasiteli otellerdir.

1) İlave bir yönetim odası,
2) Oturma salonu veya bağımsız bölümlerde bar düzenlemesi,
3) İklim koşullarına göre genel mahallerde klima sistemi,
4) Yatak katlarında kat hizmetleri için ofis veya dolap.

c) Üç Yıldızlı Oteller;

iki yıldızlı oteller için aranılan şartlarla birlikte aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan en az 40 odalı otellerdir.

1) İkinci sınıf lokanta veya kafeterya,
2) İklim koşullarına göre odalarda klima,
3) Yatak odalarında TV ,
4) Banyolarda saç kurutma makinesi,
5) Kişi başına 1.2 metrekare olmak üzere en az 50 kişilik çok amaçlı salon,
6) Çamaşır yıkama ve ütüleme hizmeti.

d) Dört Yıldızlı Oteller;

üç yıldızlı oteller için aranılan şartlarla birlikte aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan en az 80 odalı otellerdir.

1) Otel kapasitesine uygun servis girişi, servis asansörü veya merdiveniyle bağlantılı bagaj odası, telefon kabinleri yerlerinden oluşan kabul holü,
2) Müşterilerin ineceği veya çıkacağı kat sayısının ikiden fazla olması halinde otelin kapasitesiyle orantılı müşteri asansörleri ile servis merdiveni veya asansörü,
3) Her katta kat ofisi düzenlemesi (servis merdiveni veya asansörü bulunması durumunda bu mahaller kat ofisleri ile bağlantılı düzenlenir, ayrık yerleşim düzenlerinde hizmetin aksamaması kaydıyla kat ofisinin her katta bulunması zorunlu değildir),
4) Kuru temizleme hizmeti ile terzi mahalli,
5) Odalarda kıymetli eşya kasası,
6) Doktor ve hemşire hizmetinin verildiği ilkyardım araç ve gereçleri bulunan revir,
7) Odalarda minibar,
8) Turizm amaçlı satış ünitesi,
9) Lokantanın, özel yemek ve kokteyl salonu bulundurma zorunluluğu olmaksızın, kapasitenin % 50'sine hizmet veren birinci sınıf olarak düzenlenmesi,
10) Yerleşim merkezlerinde 06:00-24:00 saatleri arasında oda servisi,
11) Personel sayısının en az % 15'i oranında konusunda eğitim almış personel,
12) Ayrıca;

- Kişi başına en az 1.2 metrekare düşecek şekilde en az 100 kişilik ikinci bir çok amaçlı salon ve fuayesi,
- Kapalı veya açık yüzme havuzu,
- En az 100 kişi kapasiteli kabare, tiyatro, sinema etkinliklerinin yapılabileceği kapalı salon,
- Kişi başına en az 1.2 metrekare alan düşen, en az 100 kişilik konferans salonu, fuayesi, salon ile bağlantılı en az iki çalışma odası, sekreterlik ve simultane tercüme hizmetlerinin verildiği mahaller,
- Kişi başına en az 1.2 metrekare alan düşecek şekilde en az 100 kişilik gece kulübü, diskotek veya benzeri eğlence imkanı veren ayrı bir salon,
- En az 40 metrekare büyüklükte aletli jimnastik, aerobik veya bilardo salonu, alarm sistemi bulunan sauna, türk hamamı, mini golf, tenis veya voleybol sahası, bowling salonu, go-kart pisti, kayak ve deniz sporları, squash salonu veya benzeri imkanlar sağlayan ünitelerden en az üç adedi,
- Pasta ve içki servisi verilen en az 100 kişilik salon,
- En az beş çeşit türk yemeğinden oluşan bi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben resmi belgen felan dinlemem onlar türkiye icin hem :)

dubaideki 7 yıldızlı ve dünyadaki tek 7 yıldızlı otel.
tr deki lafta sadece 7 yıldızlı, ordakinin yanına yanaşabilecegini zannetmiyorum..

dubaideki otelde benim bildigim 1000 küsür suit var ve her birinin designi birbirinden tamamen farklı. 1000 farklı suit ne demek yaf :)

bizdeki odalar fotokopi gibi oluo genelde..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya turizmden anlamayan arkadaşlar cıkıpda yok 5 yıdız mıs fln mualefet yapmaın gerek yok cunku yany herkez biliyor hangı otelin kaç yıldızlı oldugunu birincisi bide bu otelin ne özelligi var diye soranlara bu dünyanın ilk 7 yıldızlı (tamamen fengshui ile düzenlenmiş ve fengshui felsefesine göre yapılmış ) otelidir.[signature][hline]burning legion * nightelf rogue * the wicked priests
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

7 yildizli 5++ demektir.Tamam1n1 okumadm..[signature][hline]Sigara iç dedeni gör , sigara içme torununu gör.

BabacumMostors, 29 Haziran 2005 22:20 tarihinde demiş ki:
aserehe ha hede hedelemune esemiyayay gayibaba gudubede budibibi.. asere e aha ehe ehenume vestiyerede bune bube gudubede dubibibi...

las ketchup dök dök yi


[Bu mesaj Sixoms tarafından 25 Temmuz 2005 23:44 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

peki 5++ ne demektir
-osman bak bu otel beş artı artı yıldızlıymış demekmi normal
yoksa
-osman bak bu otel yedi yıldızlıymış demekmi[signature][hline]ExhaulteD, 31 Mayıs 2005 14:01 tarihinde demiş ki:
Kemalizm bir din ,Ataturk bir peygamber ,Anitkabir ise kabe degildir.
Delanoresse, 31 Mayıs 2005 14:03 tarihinde demiş ki:
ex, o yuzden Ataturk'u ve dusuncelerini seviyoruz
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
PUMA, 25 Temmuz 2005 21:11 tarihinde demiş ki:
said:
Mino, 25 Temmuz 2005 06:06 tarihinde demiş ki:
bu arada yıldız kavramını detaylı bir şekilde açan biri olursa sevinirim. Misal havuz bir yıldızdı. Başka hangi kriterler var?

Oteller

Madde 19 - Oteller, asıl fonksiyonları müşterilerin geceleme ihtiyaçlarını sağlamak olan, bu hizmetin yanında, yeme-içme, spor ve eğlence ihtiyaçları için yardımcı ve tamamlayıcı birimleri de bünyelerinde bulundurabilen tesislerdir. Oteller, Yönetmeliğin bu bölümü ile üçüncü ve dördüncü kısımlarda belirlenen genel nitelikleri taşırlar. Oteller, bir yıldızlı oteller, iki yıldızlı oteller, üç yıldızlı oteller, dört yıldızlı oteller ve beş yıldızlı oteller olarak sınıflandırılırlar.

a) Bir Yıldızlı Oteller ;

aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan en az 10 oda kapasiteli otellerdir.

1) Girişte rüzgarlık, otel kapasitesine uygun düzenlenmiş resepsiyon, bekleme yerini kapsayan, telefon hizmetinin de verildiği lobi ve vestiyerden oluşan bir kabul holü (sadece yaz sezonu boyunca açık tutulan tesislerde rüzgarlık ve vestiyer şartı aranmaz),
2) Kahvaltı ofisi ve bağlantılı kahvaltı salonu (yeterli büyüklükteki oturma salonu veya varsa lokanta bu amaçla kullanılabilir, yazlık tesislerde bu amaçla kullanılan salonun bir kısmı açık olabilir),
3) Kent içinde oda sayısının % 30'u, kent dışında % 50'si oranında oturma imkanı sağlayan oturma salonu (yazlık tesislerde bir kısmı açık olabilir),
4) Ayrıca;
-Yönetim odası,
- Müşterinin ineceği veya çıkacağı kat sayısının üçten fazla olması halinde otel kapasitesi ile orantılı müşteri asansörü,
- Genel mahaller ve yatak odaları döşemelerini tamamen kaplayan nitelikli malzeme (halı, seramik gibi),
- Lokanta yok ise büfe hizmeti,
- İlk yardım malzeme ve gereçleri bulunan dolap,
- Odalarda telefon hizmeti,
- Oda sayısının % 25'ine hizmet verebilecek sayıda, şifreli veya çift anahtarlı kasa gibi müşteriye emanet hizmeti verilen düzenleme.

b) İki Yıldızlı Oteller;

bir yıldızlı oteller için aranılan şartlarla birlikte aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan en az 20 oda kapasiteli otellerdir.

1) İlave bir yönetim odası,
2) Oturma salonu veya bağımsız bölümlerde bar düzenlemesi,
3) İklim koşullarına göre genel mahallerde klima sistemi,
4) Yatak katlarında kat hizmetleri için ofis veya dolap.

c) Üç Yıldızlı Oteller;

iki yıldızlı oteller için aranılan şartlarla birlikte aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan en az 40 odalı otellerdir.

1) İkinci sınıf lokanta veya kafeterya,
2) İklim koşullarına göre odalarda klima,
3) Yatak odalarında TV ,
4) Banyolarda saç kurutma makinesi,
5) Kişi başına 1.2 metrekare olmak üzere en az 50 kişilik çok amaçlı salon,
6) Çamaşır yıkama ve ütüleme hizmeti.

d) Dört Yıldızlı Oteller;

üç yıldızlı oteller için aranılan şartlarla birlikte aşağıda belirtilen nitelikleri taşıyan en az 80 odalı otellerdir.

1) Otel kapasitesine uygun servis girişi, servis asansörü veya merdiveniyle bağlantılı bagaj odası, telefon kabinleri yerlerinden oluşan kabul holü,
2) Müşterilerin ineceği veya çıkacağı kat sayısının ikiden fazla olması halinde otelin kapasitesiyle orantılı müşteri asansörleri ile servis merdiveni veya asansörü,
3) Her katta kat ofisi düzenlemesi (servis merdiveni veya asansörü bulunması durumunda bu mahaller kat ofisleri ile bağlantılı düzenlenir, ayrık yerleşim düzenlerinde hizmetin aksamaması kaydıyla kat ofisinin her katta bulunması zorunlu değildir),
4) Kuru temizleme hizmeti ile terzi mahalli,
5) Odalarda kıymetli eşya kasası,
6) Doktor ve hemşire hizmetinin verildiği ilkyardım araç ve gereçleri bulunan revir,
7) Odalarda minibar,
8) Turizm amaçlı satış ünitesi,
9) Lokantanın, özel yemek ve kokteyl salonu bulundurma zorunluluğu olmaksızın, kapasitenin % 50'sine hizmet veren birinci sınıf olarak düzenlenmesi,
10) Yerleşim merkezlerinde 06:00-24:00 saatleri arasında oda servisi,
11) Personel sayısının en az % 15'i oranında konusunda eğitim almış personel,
12) Ayrıca;

- Kişi başına en az 1.2 metrekare düşecek şekilde en az 100 kişilik ikinci bir çok amaçlı salon ve fuayesi,
- Kapalı veya açık yüzme havuzu,
- En az 100 kişi kapasiteli kabare, tiyatro, sinema etkinliklerinin yapılabileceği kapalı salon,
- Kişi başına en az 1.2 metrekare alan düşen, en az 100 kişilik konferans salonu, fuayesi, salon ile bağlantılı en az iki çalışma odası, sekreterlik ve simultane tercüme hizmetlerinin verildiği mahaller,
- Kişi başına en az 1.2 metrekare alan düşecek şekilde en az 100 kişilik gece kulübü, diskotek veya benzeri eğlence imkanı veren ayrı bir salon,
- En az 40 metrekare büyüklükte aletli jimnastik, aerobik veya bilardo salonu, alarm sistemi bulunan sauna, türk hamamı, mini golf, tenis veya voleybol sahası, bowling salonu, go-kart pisti, kayak ve deniz sporları, squash salonu veya benzeri imkanlar sağlayan ünitelerden en az üç adedi,
- Pasta ve içki servisi verilen en az 10
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Genel Yönetici
said:
DynamicK, 25 Temmuz 2005 09:33 tarihinde demiş ki:
ya bırakın 8 yıldız desinler ne yani
var yavrucum var
ülkeye para giriyo
elalem gösteriş meraklısı
tr ye gittik 7 yıldızlı otelde kaldık ya ya dicekler ülkelerine dönünce
ondan sonra duyan gelicek
sizene yani hehe


bencede en iyisi bu :)[signature][hline]| ===> orc_lord <=== | leverne vistas! |
|Buddy/Old|Buddy Webpage|Pati Pet|KTB için..|
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Dwn, 25 Temmuz 2005 01:45 tarihinde demiş ki:
said:
Loli-pop, 25 Temmuz 2005 01:27 tarihinde demiş ki:
150 milyon dolara malolduğu bildirildi.


????? $$$$$$$??????


OMFG ? WTF ??? NERF 5++ ??? Bole Bişi İmkansız Bu Olamaz
Bu seye benzio "daum acıklama yaptı : Beckham icin kolları sıvadık ama alternatifler var ayrıca maradonayla pelede bizden haber beklioyor. . .[signature][hline]Kalitzburg LvL 7* Troll Rogue
Kalitz LvL 3* Human Priest
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ruslar ele geçiriyodu güzelim antalyayı
dincilerin üstüne yatırıyo parayı
piyon olarak kullanılıyolar
ruslar kazanıyo..siz sanıyosunuz ülkeye sermaye girer
bekleyin siz girer..
turizmin şu anki hali çok vahim[signature][hline]It's a lie. A kiss with opened eyes.
And she's not breathing back.
Anything but bother me.
It takes my pain away
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yıllardır antalyada yaşaım ama burda bi tane 7 yıldız olduğunu bilmiyodum...şimdi yenisimi açıldı?[signature][hline]dinler halkların afyonudur...
yanılgılarımız olduysa bile burjuva rejimlerinin yanılgılarıyla karşılaştırılınca çok insancaydı...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya iyi güzel 7 yıldızlı olsun isterse 17 yıldızlı olsun. biz sadece kendimizi kandırıyoruz. dünyada olabilir , zaten birçok ülkenin oteller için farklı sınıflandırması vardır (yıldız sınıflandırması aslen fransız kaynaklıdır) , ama türkiyede böyle bi yedi yıldız sınıflandırması Y-O-K. olsa bile hiçbir otel yedi yıldız alamaz. bizim sistemimiz sadece dağa-taşa-binaya-odaya sınıflandırma yapıyor, ama unutmayın bunların hepsini elemanlar işlevsel tutar. daha önce hem otellerde hemde acentelerde çalıştığım için (özellikle otellerde) hizmet ve servisin ne kadar özverili bir iş olduğunu biliyorum. ve size şunu söylüyorum : çalıştığım "beş yıldızlı" otelin (ismi lazım değil) çamaşırhanesinde eğer okuma-yazma bile bilmeyen kadınlar çalışıyordu. bu durumda diyebilirizki: ne o yıldız sınıflandırması yeterlidir ne de o otel beş yıldızlıdır.

birşey değil mino. aslında bende turizmde henüz yeni sayılırım, 4 yaz dönemi çalıştım liseden beri. bilgilerim yeterli olmayabilir, ama görüşlerimi ve tecrübelerimi elimden geldiğince aktardım. keşke nefr'de yorum yapsa bu konuyla ilgili, o da acenteci ve benden daha tecrübeli[signature][hline]"The wounds with pain are normal and natural.The pain is the warning of the nature.However, the wounds without the pain are the worst and the most dangerous ones.When you see a soldier with a severed leg who's not screaming, you know that something is wrong."Burakus Üşütükus,a Famous Roman General (evet, bu lafı uydurdum.Rome:TW oynarken düşmandan kaçan hafif piyadelerim tek tek atlıların altında ezilirken hem de.fazla kaptırmışım belli ki...)

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...