The_Delucian Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 te sızce neler olmalı neler olmamalı 3 ve 4 ten neler katılmalı neler katılmamalı yoksa 0 dan yenı bır oyun gıbı mı yapılmalı ...[hline]* cehennemde yer kalmayınca oluler yurumeye baslayacak ... * merhaba anne ben geldım ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Necromancery Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 bi kere tüm heroes serisinde başta dandik bi ordun oluo ilerdede o kadar abartılı oluyorki ya düşünsene 10 tane ejderha 1000 tane adam üretiyon bi orduda bi vuruolar hepsi aynı anda ölüo karşındaki bide 10 ejderha ve 1000 adam gemiye nası sığıyor lam[hline]kızı seviyorum ama unutamıyorum yardım edin yaw Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mephinx Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 3 rule[hline]Hiç hata yapmamış insan, yeni bir şey denememiştir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SolidSnake Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 disciples te abartıyor ama level 50 wizard oluyor creature belirli bi süre sonra karşısında kimse duramıyor ama heroes da büyüler blind vs... bunları ortadan kaldırıyor. heroes 5 : www.celestialheavens.com aha buradan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 homm 3'te de disciples'da de strateji mantığı yanlış.. homm 3: belirli bir üretim kapasiten var sabit bu herkeste, (upgrade etmemek imkansız zaten) hepsini bir araya topladın mı ürettiklerinin herşeyi yokediyorsun. başarısız olunca da bitiyorsun. evden biraz uzaklaşınca güçlü orduyla birisi saldırırsa düşüyor şehir mutlaka. tek strateji adamları en hızlı biriktirip gebermemelerini sağlamak. liderin de güçlüyse zaten 100 titan'a precision çekince neye vursan ölüyor. sadece savaş anında büyü kullanımı ciddi strateji isteyebiliyor.. disciples: başlangıçta herkes seni dövüyor, herkes sana saldırıyor. tekrar tekrar ölüyor birimlerin. ama hero'n ve partinin birimleri gelişince herkes senden kaçıyor kimse savaşmıyor, kimle savaşsan yokediyorsun. ölen partileri para karşlığı diriltmek mümkün olsa bir mantık olabilirdi fakat ana partisini kaybeden taraf için oyun bitiyor. birden fazla parti çıkarmanın (rod koyucu hariç) zerre kadar anlamı yok, zaten gelişebilmek için tek partiyle saldırmak gerekiyor herşeye. haritadaki creeplerin hepsini kesince zaten başka partiye toplayacak exp kalmıyor.. iki oyunda da çizimler, o mitolojik hava çok güzel ama strateji demeye dilim varmıyor. age of wonders serisi strateji bakımından ikisinden de daha ileride..[hline]Sam'i bu Gatling Gun'a çıkardığınızda katliam yapabileceksiniz. Level, Ağustos 2001 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aegean Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 savaş alanı büyültülebilir bence mesela savaş alanının yukarı kısmına orman konulur bir bölük ormanın içinden gizlice saldırır sneak attackdatan dolayı damage bonus alır şeklinde daha taktiksel şeyler konulmalı[hline]Aegean the Sazan King!!!(given by BabacumMostors) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ozan Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 28, 2003 Daha iyi görünüm olsun, HOMM3 den sonra 3 boyut fln yapıcaz diye karizma bırakmadılar çoğu yaratıkta, özellikle dragonlar iğrenç bence..Birde demir dragon olayı varki... Kaleler de buna dahil [Bu mesaj Ozan tarafından 28 June 2003 20:21 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar