Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Türkler Moğol mudur?


fedaykin

Öne çıkan mesajlar

said:
huun, 16 Temmuz 2004 23:27 tarihinde demiş ki:
hangi cagda yasiyonuz ya irk diye bisi kalmis insan icin . japonlarin bile boyu giderek uzuyor her nesilde .

Dogru tabi yashasin global dunya duzeni yashasin. Yarin birgun eger bu ulke birileri tarafindan isgal edilirse cicek atarsin sende.[signature][hline]:NSRq:üXrüt:irht:kök
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada konu ile ilgili Turk`ler Mogol`mudur u soran kishi. Azcik ac tarihi bak bakim mogol kelimesi ilk ne zaman duyulmush Turk kelimesi ilk ne zaman duyulmush. Hatta sana yardimci olmak icin gir bir arama yap `Turkic` diye internette. Ne cikacak sonra bizlere de soyle ki bizler de aydinlanalim. Bilmeden kim ne atiyormush ogrenelim.Birilerine laf sokushturmak icin actiysan da topici adam gibi birsey yaz bari. Benim bilmedigim senin bildigin bir konu olsun ki millet sana aferin desin.Yok sana degildi degildi bu topic diyorsan bak orada bashka bir topic var ona yaz.a =? b icin b=?a diye yeni bir konu acmaya gerek yok.[signature][hline]:NSRq:üXrüt:irht:kök
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Nihal Atsız faşist değil mi öehhh yani. Bakın arkadaşın okullardaki eğitim anlayışı neymiş okuyup bir görelim. Daha sonra bunun Nazi Almanyası ile olan benzerliklerine kendiniz karar verin.

******


1- İlkokullardan başlayarak yüksek tahsil müstesna olmak üzere bütün okullardan muhtelif tedrisatı kaldırmalıyız küçük sınıflarda kız ekseriyeti arasında kalan bazı erkek çocukların erkeklik ruhlarını kaybettikleri ve kısmen avareleştikleri muhakkaktır.

2- İlkokulların programları bizim talebelik zamanımızda olduğu gibi olgunlaştırılmalı, ikinci sınıfta başlayarak her yıl biraz daha mufassal olmak üzere Türk tarihi ve grameri gösterilmelidir.

3- İlkokul talebesine verilen sınırsız hürriyet derhal kaldırılacak çocuk sıkı bir disiplin muhiti içine alınmalı ve hayatta disiplin denilen bir şeyin varolduğunu daha pek küçükken idrak etmelidir.

4- Ceza bütün şiddetiyle okullara girmeli ve kötü aile muhitlerinde yetişen veya şahsen fenalığa istidatı olan çocuklar yaptıkları hareketlerin mukabelesiz kalmadığını görmeli ve iyi çocukların da bozulmasının önüne geçilmelidir.

5- İyilerin ahlakını bozacak kabiliyette olanlar derhal okullardan çıkartılmalı ve bir kişi kazanmak için 40 kişinin önünden fena örnek bulunmasının önüne geçilmelidir.

6- Bütün oyunlar, ders kitapları, vazifeler, kahramanlar, Türkçülük, fedakarlık aşılayacak şekilde olmalıdır.

7- Kadın öğretmenler erkek talebeye ders vermemelidir. Bütün öğretmenler sade kılıkları ile talebeye örnek olmalıdır. Boyalı veya bob-stil hocalar derhal meslekten uzaklaştırılmalıdır.

8- Ortaokullarda askerlik dersi nazari ve ameli olarak çoğaltılmalı ve ciddi tutulmalıdır. Talebe askeri kanunlara ve cezalara tabi olmalı ve mektep üniformasını giymeğe mecbur edilmelidir. Ortaokullara girerken kendisinden ortaokul usullerine tabi olacağına dair imza alınarak söz ve mesuliyet ne demek olduğu kendisine anlatmalı ve nizamata aykırı gidenler tahsilden men edilmelidir.

9- Gramer, Türk tarihi, Türk coğrafyası, yurt bilgisi dersleri ortaokulun her üç sınıfına biraz daha genişletilmek üzere gösterilmelidir. Tekrar edilen derslerin ne kadar iyi öğrenildiği malumdur.

10- Ortaokulda milli sporlar başlamalı, kılıç, güreş, cirit gibi ananevi sporlar, yüzücülük, kürekçilik vesaire gibi savaşa yardımcı sporlar birinci mevkii tutulmalıdır.

11- Askerlik dersler ile sporlar en mühim dersler haline gelip her birinden ayrı not verme usulü konulmalı, gösteriş izciliği, caka resmi geçitleri kaldırarak yerine hakiki ve sert askerlik konulmalıdır.

12- Ortaokullarda hiçbir faydası görülmeyen, boşuna zaman, emek ve para harcamaktan başka bir şeye yaramayan ecnebi dili dersleri tamamen kaldırılarak bunun yerine askerlik ve spor dersleri konulmalıdır.

13- Lisenin ilk sınıfından itibaren edebiyat ve fen kolları ayrılarak yalnız bir tarafa istidatı olan pek çok değerli talebemizin parlak istidatlarının körleşmesinin önüne geçilmelidir.

14- Gramer ve yurt bilgisi dersleri bilhassa liselerde devam ederek talebenin kendi dilini ve memleketin kanunlarını kavraması temin edilmelidir. Geçen yıl liselerde okutulan gramer derslerinden benim aldığım iyi netice gramerin muhakkak liselerde de okutulması lüzumunu bana ispat etti. Böylelikle ilkokuldan itibaren gramer okumuş talebe liseyi bitirirken kendi diline tamamen hakim olacak ve artık memlekette “Kuyu sokak, Nur apartmanı” diyecek edebiyat öğretmenleri ve dil mütehassısları kalmayacaktır.

15- Askerlik ve spor liselerde daha sıkı olarak devam etmeli ve talebeler silahla toplu bir halde talime, hakiki süngü ve kılıçlarla hakiki mübarezeler yapmağa alışmalıdır. Zarar yok, aralarında tehlikeli yara olanlar bulunsun... Bu yaralar sinemaların, baloların yaptığı tahribat kadar zararlı değil; talebeyi tehlikeli azımsamağa alıştırmak bakımından faydalıdır.

16- Ortaokul ve liselerden en ufak ahlaki ve zaaf tartla ceza görmeli ve bu talebeler başka hiçbir okula alınmamalıdır.

17- Talebenin başına daima otoriter, seciyeli ve Türk öğretmenler getirilmelidir. Bizim talebemiz hatta kız talebemiz, gayri Türk öğretmenlere tahammül edememektedir.

18- Okullar birer kışla haline gelmeli, hatta liselerin müdürleri yüksek rütbeli subaylardan olmalıdır.

19- Okullar birbiri ile futbol gibi manasız ve voleybol gibi kadınca müsabakalar değil, askeri ve milli müsabakalar yapmalı. Türk kılıcı, okçuluk gibi milli sporlarımız ihya olunarak liselere sokulmalıdır. Bir stadyumda iki okulu temsil eden 22 gencin lastik top ardında koşması ile iki okulu temsil eden 200 gencin başlarında tulgalar, göğüslerinde zırhlar olduğu halde, hakiki kılıçlar veya süngüler çarpışmaları arasındaki farkı düşünür.

20- Bütün okul kitapları mütehassız ve fedakar öğretenlere, milli ve askeri ruh gözönüne alınmak şartile yeniden yazdırılmalı ve öğretmenler bu işin şerefi ile kanarak maddi kazanç beklememelidir.

21- Liselilerin fen kollarında laboratuvar çalışmaları arttırılmalı ve talebe yurt için yaratıcılık kabiliyeti daha bu sıralarda inkiş
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu arada kendisini ırk olarak Türk gören arkadaşların ortaasyada'ki türkler ile fiziklerini bir karşılaştırmalarını öneririm. Irk olarak onlar Türk ise biz neyiz, biz Türksek onlar ne birde bu farklar ışığında cevap verirlerse sevinirim. Tabii ki bu cevaba anadolu'da bizden önce yaşayan onlarca medeniyete ait insanların nasıl bir anda ortadan kalktıklarını, şayet ortadan kalktılarsa bu soykırımın hangi türk devleti tarafından yapıldığını açıklamalarını beklerim. Yoksa onlar ortadan kalkmadı da Anadolu türkleri olan bizler bütün bu ırkların bir karışımımıyız bunu da bir açıklasınlar.[signature][hline]Özgürlüğün değerini ancak onu kaybedince anlarsınız. En zavallı insan ise esaret altındayken kendisini özgür zannedendir.

bi fransız gastesi de şey demiş:
"ırak üç parçaya ayrılıcak.
1-normal
2-süper
3-kurşunsuz"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
DeLiDuMRuL, 17 Temmuz 2004 17:17 tarihinde demiş ki:
Dogru tabi yashasin global dunya duzeni yashasin. Yarin birgun eger bu ulke birileri tarafindan isgal edilirse cicek atarsin sende.


yashasin
kishi
duyulmush
atiyormush
sokushturmak
bashka

sen şimdiden çiçek atmaya başlamışsın gibi... ya da benim bilmediğim kelimeler girdi türkçeye?

akla mantığa sığmayan düşüncelerin arkasında durmak yerine yerel kültürlerin hangi amaçla ve nasıl korunması gerektiği konusunda biraz kafa yormalıyız.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla onu arkadaşa sormak lazım, o sitesinin girişinde bir iti ulutan kişi ben değilim :)[signature][hline]Özgürlüğün değerini ancak onu kaybedince anlarsınız. En zavallı insan ise esaret altındayken kendisini özgür zannedendir.

bi fransız gastesi de şey demiş:
"ırak üç parçaya ayrılıcak.
1-normal
2-süper
3-kurşunsuz"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
fedaykin, 17 Temmuz 2004 17:54 tarihinde demiş ki:
Nihal Atsız faşist değil mi öehhh yani. Bakın arkadaşın okullardaki eğitim anlayışı neymiş okuyup bir görelim. Daha sonra bunun Nazi Almanyası ile olan benzerliklerine kendiniz karar verin.

******


1- İlkokullardan başlayarak yüksek tahsil ...

...

22- Askerlik ve spor derslerinde ..


durun devamını tahmin edeyim:

23- bir çocuğa kendini isbat edecek bir kahramanlık gösterene dek isim verilmemelidir. ta ki çocuk türklüğe yaraşır bir kahramanlık ede, yaptığı kahramanlığa uygun bir isim verilmelidir. isim alamamış çocuklar öğretime kabul edilmemelidir.

24- okulların mezuniyet törenlerinde dedem korkut gelip boy boylayıp soy soylamalıdır.

25- okul kantinlerinin isimleri değiştirilip han ismi verilmelidir. hanlardaki tüm ecnebi meşrubat yok edilip yerine kımız konmalıdır.

26- bıyıkları terleyen erkek öğrenciler bıyık bırakmağa mecbur edilmelidir. vatanseverliğe uygun bıyığı olmayan erkekler önce ihtar edilmeli tekrarı halinde vur emri çıkarılmalıdır. köse erkekler direk vurulmalıdır.[signature][hline]Her hakkı mahfuzdur. ©2004
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Çınaraltı Dergisi, 21 Mart 1942, Sayı:35

Bu dusuncelerin asiri olup olmamasi tartishilir, benim katilip katilmam ise ayri bir konudur. ;

Bu arada tarih 1942 savashtan cikali kac sene olmush 2. Dunya savashina ne kadar var. Bunlari bir dushunun once.
Sirayala cevap vermeye calishacagim,

a-
Ilk olarak Turk boylari diye birsey var yanlish bilmiyorsam bir arashtirma yaparsan kisaca hangisinin nereden geldigini fiziksel ozelliklerini cok rahat ogrenirsin. Bir insanin fiziksel gorunushunden onemlisi tashidigi genlerdir. Sarisin mavi gozlu Kurd nasil olabiliyor ? Ayni sey sanirim. Soykirimlari mi ? Timur u incelemeni tavsiye ederim.
b-
Turkce yi bana ogretmek sana dushmez bu konuda cok icten ve ciddiyim,
Turkce mi ? Bugun konushtugumuz Turkce Turkce mi ?
Turkce ile bugunku kullanilan kelimlerin % bilmemkacini yazamassiniz bile.Ben elimden geldigince Turkce kelimler kullanmaya calishsam ve buna elimden geldigince ozen gosteren birisi olmam ramen bazen takiliyorum.Alfabe konusunu ayrica tartishiriz istersen.

Bkz.
Dunya Savashi ?
Cinah Harbi mi ?
Hayir Cihan Harbi butunuyle arapca.

c-
Delidumrul`un Turkculugu Nihal Ata nin Turkculugu diye ayrilmaz unutyuz. Sende biliyorsun bunu. Turkculuk Turkculuktur. Insanlarin gorushlerde cesitli deyishik fikirleri olabilir ama bu gorushun temelini etkilemez.

Fedaykin ve Sufi, Hangi irka mesupsunuz diye bir soru sorucam konu iyice ateshlenecek,bugune kadar Turklugunden emin olup ta bu konuda aksi fikir yuruten cok az kishi gordum nedense...

Turk olabilmek icin ,
Türk olmak için önce kanı Türk olmak lazımdır.
Ondan sonra dili Türk olmak lazımdır.
Ondan sonra dileği Türk olmak lazımdır.[signature][hline]:NSRq:üXrüt:irht:kök
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

el insaf, bunların aşırı olduğunun neresi tartışmaya açık şeyler.
said:
DeLiDuMRuL, 17 Temmuz 2004 21:10 tarihinde demiş ki:
Bu dusuncelerin asiri olup olmamasi tartishilir, benim katilip katilmam ise ayri bir konudur. ;


Kürtlerin bir çok kolu zaten sarışın mavi gözlüdür. Esas sarışın mavi gözlü türk boyu pek yoktur :)
said:

Sarisin mavi gozlu Kurd nasil olabiliyor ?


Anne tarafım Türkmendir. O sebepten bu forumdaki bir çok kişiden çok daha fazla orta asya Türk kanı taşırım :) Baba tarafın ise karışık, o tam bir anadolulu. Anadolu'lu ne demek, Türk kanı da var, Kürt kanı da var. Daha gerilere gitme şansı olsa kesin Frig, Urartu, Hitit'de çıkar. Zira bu insnalar birbirini takip eden medeniyetlerde ve çağlarda ama aynı coğrafyada yaşamışlardır.
said:
Fedaykin ve Sufi, Hangi irka mesupsunuz diye bir soru sorucam konu iyice ateshlenecek,bugune kadar Turklugunden emin olup ta bu konuda aksi fikir yuruten cok az kishi gordum nedense...


Bu tarife bakarsan Anadolu'da Türk herhalde toplasan ancak bir kaç bin sonradan Türkiye'ye göç eden ortaasyalıdır. Onun dışında kanım tamamen Türk kanı, 17 göbek gerimi biliyorum diyen kişi açık ve net bir şekilde yalan söylüyordur. Dil konusuna hiç girmiyorum zira o konuda tamamen aynı fikirdeyiz. Ayrıca okullarda yabancı dille eğitimin (dil eğitimi hariç, fizikti kimyaydı) yasaklanmasını bende savunuyorum.
said:

Turk olabilmek icin ,
Türk olmak için önce kanı Türk olmak lazımdır.
Ondan sonra dili Türk olmak lazımdır.
Ondan sonra dileği Türk olmak lazımdır.


Bunlardan başka müslüman olduğun varsayımı üzerinden konuşuyorum, madem adem ile havvadan geldik, onlar da mı Türk'tü[signature][hline]Özgürlüğün değerini ancak onu kaybedince anlarsınız. En zavallı insan ise esaret altındayken kendisini özgür zannedendir.

bi fransız gastesi de şey demiş:
"ırak üç parçaya ayrılıcak.
1-normal
2-süper
3-kurşunsuz"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

desene unity forumda en ari türkler ikimiziz ama ne hikmetse kanı bozuklukla suçlanan yine bizleriz :D[signature][hline]Özgürlüğün değerini ancak onu kaybedince anlarsınız. En zavallı insan ise esaret altındayken kendisini özgür zannedendir.

bi fransız gastesi de şey demiş:
"ırak üç parçaya ayrılıcak.
1-normal
2-süper
3-kurşunsuz"
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
DeLiDuMRuL, 17 Temmuz 2004 21:10 tarihinde demiş ki:
Turkce mi ? Bugun konushtugumuz Turkce Turkce mi ?
Turkce ile bugunku kullanilan kelimlerin % bilmemkacini yazamassiniz bile.Ben elimden geldigince Turkce kelimler kullanmaya calishsam ve buna elimden geldigince ozen gosteren birisi olmam ramen bazen takiliyorum.Alfabe konusunu ayrica tartishiriz istersen.


valla cok isterim bu tartismayi gormek, turk alfabesi olarak ne gibi bir sistem onereceksin merak ediyorum, su an dunyada cinceyi benimsemis turkler, kiril, arap ve latin alfabelerini kullanan turkler var ama kendimize ait bir alfabemiz yok. bakalim nasi cikican isin icinden ve oz turkceye donucen.
latin alfabesi kullanmayi dusunmuyosun heralde, anadoluya geldigimizden beri bas dusmanlarimiz olan irka ait kirli bir alfabe.

said:
Bkz. Turk olabilmek icin ,
Türk olmak için önce kanı Türk olmak lazımdır.
Ondan sonra dili Türk olmak lazımdır.
Ondan sonra dileği Türk olmak lazımdır.


bu saydigin maddeler turk anayasasinin siyasi haklar ve odevler bolumundeki turk devletine vatandaslik bagi ile bagli olan herkes turktur maddesiyle celisiyor ama? buna ne diyceksin acep? anayasayla celiskili ifadelerde bulunmak pek hayirli olmaz bence.

cok onemliyse ve dusuncelerimin degerlendirilmesinde rol oynuyorsa ek not, ayni uniti gibi oz be oz turk olmak uzere kafkas kanina sahibim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Musluman olmanin Turk olmak ile bir alaksi olamaz. O deniler sey Ummetcilik anlayishdir Turkculuk buna karsi cikar. O sozler icin tekrar ediyorum tarihe bir goz gezdirin lutfen, 1942. Savash senlerinin tam ortasinda okularda humanizm dersi verelim demenin bir anlami yok. Kimsenin irkini eleshtirmek bana dushmez ve kimseyi kani bozuklukla suclayamam. Orada Turk olmak icin `Bana` gore gereken sartlari saydim.
Vatandashlik derlerimi pek iyi calishmdim sanirim. Tartishma icin bir konu acarsa birisi elimden geldigince tartishmaya calishirim, Turkce konusunda yada Ozturkce konusunda kesinlikle bir uzmanligim yok o yuzden sadece tartishma yapabilirim bir oneri getirmem abes olur. Turk kani derken neyin kastedildigi ortada bu arada.[signature][hline]:NSRq:üXrüt:irht:kök
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

peki diyelim ki boyle bisey, yani turk geni, aciklamasi kendini turkcu olarak tanimlayan kimsenin bilgisi dahilinde olmamasina ragmen var. peki bu kromozomlarinin dizilisi ne gibi konularda bir insanin bir millete mensubiyetini guclendirir veya zayiflastirir? misal bir bir ingilizi dogumdan alip turk anababaya verip, ingiliz oldugunu kendisine bildirmeden milliyetci prensiplerine gore tam bir turk olarak yetistirsek siradan bir turk vatanseverden farki ne olur? bu soruyu cevaplayabilir misin, veya cevaplayacak bir turkcu var midir? dehsetle merak ediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...