Ceday Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 custom/default oranının düşük olması ne yaf?? bütün emulatorler default halleriyle sunuluyor ki zaten.. ayrıca "sphere diliyle script yazmak daha zevkli" gibi bi düşünce biraz komik bence. kaldı ki bunun nedenini C# ın kendi basına bir programlama dili olmasına baglaman alaksız kacıyor.. dili sevmezsin veya iyi bilmezsin veya sphere e alısmıssındır vs vs..bunların hepsi anlasılır nedenler ama dilin sadece bi oyun scripti olmayısı ne alaka.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nbl_silencer Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 nasıl komik geldi bunu anlamakta zorlanıyorum. bana daha eğlenceli geliyorsa yazarken daha çok eğleniyorumdur. custom/default dan kasıt, developer'ların standart gelen scriptlere ne kadar ekleme yaptıklarının oranı. C# diline de bağlarım, biraz daha içersem sana dahi bağlayabilirim. C# da (günümüzün javası) (neyse bu tartışmaya girmeyelim.) bir şey yazarken uymak zorunda olduğun kuralların katılığı ile, sphere de bir şey yazarken uymak zorunda olmadığın olan kurallar bana kodlarken daha rahat olmamı sağlıyor olabilir. dolayısı ile daha çok zevk alıyorum diyebilirim. ben bunları derim de, sen nasıl C# yüzünden sevmemezlik yapamazsın dersin ben bunu anlamıyorum. bir insan bir kodlama dilini sevmeyebilir, gayette normaldir bu.[signature][hline]Silencer | Nebula | Resimler Don't cheat be pro Alemin En İyi Takvimi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nbl_silencer Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 = kullanmadan değer atamak, her hangi bir method kullanmadan bir değişkesi yok etmek kadar rahat şeylerin 1/10'unu veremez C#. Veremez çünkü programlama dili olduğu için uyumluluk göstermesi gereken pek çok ortam var.[signature][hline]Silencer | Nebula | Resimler Don't cheat be pro Alemin En İyi Takvimi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 said: nbl_silencer, 12 Aralık 2004 04:41 tarihinde demiş ki:Çünkü yazdığınız şey zilyonbin tane iş için kullanılacak olan C# değil. Sadece bu iş için kullanılan sphere kodları. ben bu laflara takıldım sadece.. kurallar konusuna gelince, aslen senin sölediginin tam tersine, runuo'da her istedigini yapabilirken spherede elin kolun baglı. spherede yapabilecegin ancak runuoda yapamayacagın tek birsey bile yoktur. ancak bunun tersine runuo'nun size tanıdıgı özgürlük sayesinde sadece runuo'da yapabilecegin onlarca sey mevcuttur. syntax konusuna girmek bile istemiyorum, C# ve syntaxını iyi bilen biri cok rahat runuo scripti yazabilir ancak sphere kodlamasını ne kadar iyi bilirseniz bilin, cıkabilecek aptal buglardan dolayı vaktiniz bosa gidebiliyor. Sphere OOP mantıgında yazılmıs olsa da cogu, bazı yerlerde buglardan dolayı adamakıllı calısmıyor. daha degisik yollara basvurmak zorunda kalıyorsunuz iki scripti calıstırabilmek icin.. sevme konusunda diyebilecegim birsey yok, kişisel tercihtir.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 said: nbl_silencer, 12 Aralık 2004 05:17 tarihinde demiş ki: = kullanmadan değer atamak, her hangi bir method kullanmadan bir değişkesi yok etmek kadar rahat şeylerin 1/10'unu veremez C#. Veremez çünkü programlama dili olduğu için uyumluluk göstermesi gereken pek çok ortam var. abi gören de sphere in belirli bi syntax ı yok sanacak.. = kullansanız da kullanmasanız da kabul etmesini bu kadar büyük birsey mi lol. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 hayır hoca genelde insanların runuo ya soguk bakmasının nedeni hazır paket halinde gelmesi, iki click ile server acılabilmesi.. e adamlar adam gibi emulator yapmıslarsa, sucları ne ki?? sphere o sekle gelebilse sizler red mi edecektiniz ki?? sphere devleri ne yazık ki, planlı programlı kodlama yapamıyorlar, yapabilseler simdiye kadar 10 tane emulator bitirirlerdi.. sphere ile server acmak icin daha fazla emek harcamak gerek, burası dogru ama sırf bu sphere kullanmak icin yeterli bi done deil..aslında da bu da tartılsır, coluk cocuk nebula scirptleri ile ortada dolasıyor. diyecegim o dur ki, illa emek harcamaksa olay, otur runuo engine'i ile istedigin dünyayı yarat..illa default package olarak kullanmak sart deil ki.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 12, 2004 birseye katılmıyorum, kod yazımı herhangi C# compiler kullanıyorsanız RunUO da daha kolay kesinlikle. Intellisense kullanıyorsunuz herseyden önce.. Debug olayına gelince, compile-timedaki hataları zaten düzelttiginizden, sadece runtimedaki halletmeniz gerekiyor. yazarken biraz dikkatli yazarsanız zaten işiniz cok zor deil, ancak spheredeki gibi "re-compile" edebilme olayının olmaması bir eksiklik ancak performans olarak iki emulatörü karsılastırdıgınızda buna degecek birsey.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Patruska Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2005 Ah bide anlasam ama küfür olmadoğını biliyorum bunların :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar