NightLord Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Bu konuda yardımcı oalbilirmsiniz script ile mi olacak yoksa sphere ini de bişey mi değiştirecem?
NightLord Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Bu konu ile ilgili bişey bilen yok mu?
salvatore Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 //BY SKYMASTER //KIMIN TARAFINDAN DÜSÜNÜLDÜĞÜNÜ BİLMİYORUM TÜM BUGLARDAN ARITILDI VE 0'dan yazıldi. //bu eventi herhangi bir ON=@LOGIN altına ekleyin "events +e_freezetime".... //"spheretables.scp" skill magery'nin altinandaki "ON=@FAIL" altına "SPELLDELAYFAIL" ekleyin... //BILINEN TUM BUGLAR FIX olmusdur... //FREEZE timeleri kendiniz ayarlayiniz //IF (==CAST NAME) //SRC.SPELLDELAY FREEZE TIME //RETURN 0 //ENDIF //ISTE BU KADAR ! [events e_freezetime] ON=@SPELLCAST IF (==1) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==2) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==3) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==4) SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==5) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==6) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==7) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==8) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==9) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==10) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==11) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==12) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==13) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==14) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==15) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==16) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=17) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=18) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=19) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=20) SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (=21) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=22) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=23) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (=24) SRC.SPELLDELAY 0 RETURN 0 ENDIF IF (==25) //Arch Cure SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==26) //Arch Protection SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==27) //Curse SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==28) //Fire Field SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==29) //Greater Heal SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==30) //Lightning SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==31) //Mana Drain SRC.SPELLDELAY 1 RETURN 0 ENDIF IF (==33) //Blade Spirits SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==34) //Dispel Field SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==35) //Incognito SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==36) //Magic Reflection SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==37) //Mind Blast SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==38) //Paralyze SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==39) //Poison Field SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==40) //Summon Creature SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==41) //Dispel SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==42) //Energy Bolt SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==43) //Explosion SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==44) //Invisibility SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==45) //Mark SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==46) //Mass Curse SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==47) //Paralyze Field SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==48) //Reveal SRC.SPELLDELAY 2 RETURN 0 ENDIF IF (==49) //Chain Lightning SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==50) //Energy Field SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==51) //Flame Strike SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==52) //Gate Travel SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==53) //Mana Vampire SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==54) //Mass Dispel SRC.SPELLDELAY RETURN 0 ENDIF IF (==55) //Meteor Swarm SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==56) //Polymorph SRC.SPELLDELAY 3 RETURN 0 ENDIF IF (==57) //Earthquake SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==58) //Energy Vortex SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==59) //Resurrection SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==60) //Air Elemental SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==61) //Summon Daemon SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==62) //Earth Elemental SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==63) //Fire Elemantal SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF IF (==64) //Water Elemental SRC.SPELLDELAY 4 RETURN 0 ENDIF [FUNCTION SPELLDELAY] IF RETURN 0 ELSEIF RETURN 0 ELSEIF RETURN 0 ELSE SRC.SPELLDELAY2 ENDIF [FUNCTION SPELLDELAY2] IF (==c_man) SRC.BODY=c_man_nomove SRC.TAG.PREACT SRC.NEWITEM i_sdelay_man SRC.ACT.MORE1= SRC.ACT.EQUIP SRC.ACT ELSEIF (==c_woma
Baggio Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Bu script Skymaster'in degil.[hline]Gesp (a.k.a Baggio) Level 50 Eldritch of Soul Reavers Email: [email protected]
nonos Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 ben systemop un diye biliyorum başkasının emeğine saygısızlık etmeyin
Skymaster Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 kimin oldugunu bilmiom, ama bana birisi verdi baya sorun ve bug wardı. 0'dan düzelterek yazdım sadece argn'lar kiminse ondan kaldı, kimsenin hakkına, emeğine göz dikilmesine bende kıl olurum.
Daeron Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Scpi düzgün yerleştirdim fakat freezetime yok şuanda.[hline]The Bluebeard
Daeron Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 on=@login src.events=+e_spellfix src.events=+e_no_curse_stat_raise src.events=+e_freezetime src.events=+e_resist src.events=+e_taming şeklinde tablesa ekledim.[hline]The Bluebeard
MrColombo Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Bunu nereden bulduunuzu merak ettim. nereden buldun ? [Bu mesaj MrColombo tarafından 12 Şubat 2003 23:35 tarihinde değiştirilmiştir]
Daeron Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 12, 2003 "SPELLDELAYFAIL" ekleyin... Bunu nasıl yükleyecem?[hline]The Bluebeard
Öne çıkan mesajlar