Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Heroes of Might & Magic 5!


KanCHELsiS

Öne çıkan mesajlar

yani 4 seviyorum ve oyunu bilmiyorum? Boş laflar etmeyin bence...
Neye göre Grafikleri kötü oynanabilirliği düşük?
"bence" homm4 3 e bin basar..
sizde şu "bence" kısmına alışsanız iyi olucak. herkes oyunu sevicek herkes fikrinize katılacak diye birşey mi var?[signature][hline]Fire is the universal language
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

homm4 ün müzikleri homm3 ün çizimleri homm 4 ün sistemi birleşsin ezer zaten hero lar kesinlikle combata girmeli yoksa ileri hero değil genarels of might and magic diye oyun yapsinlar bir de age of wonders 1 harikadir oynadikça duygulanirim özelliklede ilk west shire adli kasabayi gördümde çok heyacan yapmiştim age of wonders 2 de fena degil ama senaryosu zayif bir de homm 4 te fazla scerenio bulamamiştim homm 3 öle diil bi sürü var heh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

homm4 6 campaign, gathering storm 6 campaign. winds of war 6 campaign.. daha ne ya :D
tavsiye ederim gathering storm son bölümü campaignin:
5 heronuz var.. (ilk 5 bolumde yaptınız bunları).. son bolumce bunlar yanyana itemları duruyo.. hepsinin guzel item setleri var.. ama son adamda binlerce yaratık var :D (ben gecemedim.. gecen varsa haber versin)[signature][hline]Fire is the universal language
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
LethE, 13 Ocak 2005 18:31 tarihinde demiş ki:
yani 4 seviyorum ve oyunu bilmiyorum? Boş laflar etmeyin bence...
Neye göre Grafikleri kötü oynanabilirliği düşük?
"bence" homm4 3 e bin basar..
sizde şu "bence" kısmına alışsanız iyi olucak. herkes oyunu sevicek herkes fikrinize katılacak diye birşey mi var?


hic oyle bir imada bulunmadım ayrıca zaten belirttigim fikirler benim goruslerim kimseyi ikna etmek gibi bir arzum yok ama alındıysan ozur dilerim.Ben sadece heroes 3 un guzel bir oyun daha guzel bir oyun oldugunu soyluyorum heroes 4 kotu bir oyun demiyorum.Bu topici de bırakalım artık amacından cok saptırdık Heroes 5 ile ilgili olması lazımdı buranın :)[signature][hline]Power is Everything
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nedir bu cabaniz homm 4 homm 3 e her zaman basar? bu ne ya
hangi konuda basio basip basmamasini senmi seciosun
oyunu sadece oynayan senmi warsin?
oyunlari kötülemeyi birakin da ise yarayan bilmedigimiz biseyler soleyin okudugumda msjlari homm 5 hakkinda hicbise anlamadim ki ben homm 3 ü uzuunn zamanlaridr oynarim eger serinin 5 i cikarsa ilk alanlardan biri olurum[signature][hline]slay them all
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
pretoryus, 14 Ocak 2005 10:34 tarihinde demiş ki:
nedir bu cabaniz homm 4 homm 3 e her zaman basar? bu ne ya
hangi konuda basio basip basmamasini senmi seciosun
oyunu sadece oynayan senmi warsin?
oyunlari kötülemeyi birakin da ise yarayan bilmedigimiz biseyler soleyin okudugumda msjlari homm 5 hakkinda hicbise anlamadim ki ben homm 3 ü uzuunn zamanlaridr oynarim eger serinin 5 i cikarsa ilk alanlardan biri olurum


aynen oyle[signature][hline]Power is Everything
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

HOMM 2&HOMM 3 tek geçerim... Hastasıyım.. Ulan ne günlerdi 6 kişi bi bilgisayarın başında oturur 15 saat HOMM oynardık artık gülmekten felan karnımıza ağrılar girerdi.. Off özledim bee![signature][hline]AAL'05
Birine nah çektiğinde, diğer 4 parmağınında seni işaret ettiğini unutma! Hatta iki elle çekersen 8 parmak falan oluyo. Keşke ayaklarımızlada nah çekebilseydik.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
KanCHELsiS, 12 Ocak 2005 19:08 tarihinde demiş ki:
belirginlik illa "bu kaleyi bu kale yener" şeklinde olmak zorunda diil. yani kim Chaos oynayıp da dragon yerine hydra veya titan yerine golen dragon yapıyo ki (madene kitlenirse o ayrı ama sadece impossible'da olur o) yani aslında yine klişeler var..


Eğer oyunu fazla irdelememiş olsaydım ve uzun süre oynamasaydım sana hak verirdim. Çünkü hakikaten insanın gözüne ilk başta çarpan şey belli yaratıkların seçilmesinin seni zafere götüreceği. Senin Hydra-Black Dragon örneğinde olduğu gibi bunu daha birçok farklı şekilde çeşitlendirebiliriz. Bir kere oyundaki stratejik derinlik ve Hero'ların savaş ekranındaki etkinliği senin seçeceğin yaratık tipini doğrudan etkiliyor.

B.Dragon yerine Hydra almak enayilik olarak yorumlanabilir. Niye? çünkü Hydra yavaş, hit pointi az, verdiği damage düşük, büyülere karşı resistance'a sahip değil vs.vs... ama Hafta başına alınabilecek Hydra sayısı 2 iken Dragon 1. Dragon'un masrafı Hydra'nınkinden kat kat fazla. Ayrıca uzaktan saldırmak üzerine bir strateji izliyorsan Dragonların ön saflarda harcanır çünkü ona eşlik edecek başka hızlı yaratıklara ihtiyacın var ve Dragon alıcam diye para ve malzeme biriktirirken düşman tepene lvl4'leri ile binebilir. Ben oynadığım oyunların çoğunda çeşitliliğe önem verdiğimden bütün olası kombinasyonları denedim. Bu yüzden alacağım hero Tactics ağırlıklıysa daha yavaş ama sayıca üstün ve harcanabilir, Magic ağırlıklıysa tam tersi kaybetmekten korktuğum ve değerli gördüğüm yaratıkları almışımdır. Aynı örneği Angle ve Champion'lar yada Golem Dragon ve Titanlar içinde düşünebiliriz.(Bu arada kazanmak için oynayan birisi homm4'te G.Dragon yerine Titan alıyorsa oyunun stratejisinin zaten işinden çıkamamış demektir. Bu iddiamın sonuna kadar da arkasındayım.)

Ayrıca kaleden çıkıldığı anda kalenin kaybedildiği iddaları var. Bunu söyleyenlerede tek yanıtım "savunma yapmayı bilmiyorsunuz". Bir kere h3 teki gibi bütün yaratıkları en güçlü hero'da toplamak gibi basite indirgenen şeyler yoktu 4'te. Temel bir ordunuz ve saldırı amacıyla kullanacağınız belli birimler vardır ve bunlarıda stratejinize göre bölersiniz. Geri kalanıda savunmada tutulur ve hiçbir strateji oyununda bir kaleyi ele geçirmek h4'teki kadar zor değil kanımca.

Bu arada Level dergisini takip edenler hatırlayacaklardır, dergide Homm 5'in yapımı ile ilgili bir haber çıkmıştı. Hangi sayı ve tarih hatırlayamadım ama böyle birşeyi okuduğumdan eminim. Level dergisi de sağlam kaynaklara dayalı bilgiler veriyor birçok konuda, umarım haberlerinin gerçekliği vardır.[signature][hline]Keyzar: Spine,Regeneration-Scrapper LvL 1/ Toxygen: Dark Miasma,Radiation Blast-Defender LvL 32 TRT 2: Earth,Radiation-Controller /

[Bu mesaj Keyzar tarafından 14 Ocak 2005 19:24 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

fortificationlar dışındaki binalarında kalenin şekline katkıda bulunması süper olurdu :D..
yalnzı bu oyun cıkmıycak gibi.. kimsede kaynak link varmı?[signature][hline]Fire is the universal language
edit: googleda cıkan ilk site.. yapımcı sohbeti tarzı bişi galiba :P[hline]I'll pick up some questions from the few pages since my last post here, but first, a short summary of where the project is.

The development is going well, we will have the first versions coming soon, with the basic elements of the game. That is, the "core features" : combat, adventure view, managing city, arranging army and heroes. We are in line with schedule, and, in my opinion, quality.

The game official announcement, however, will not be done before E3, as was planned earlier, but some time later probably. This is not my decision here, but if you look at it from a positive view, there will be less time to wait for the release, when the announcement is made !

Regarding official homepage and stuff, you probably found the seed already. It will be open with the game announcement.

We thought about simultaneous movement on adventure map, it will be used to some extent. The objective being to have shorter and more interesting multiplayer games.

Some important info, heroes will probably not participate directly in combat. They'll be more involved than in Heroes 3 though.

Regarding the former team, we are still discussing with JVC. I hope he'll join, soon enough to be involved in design decisions. Rob King is around and I see no reason why we wouldnt work with him.

The story style that we will use is the faction switching / linked storyline style. I think it is the best from all points of view.

We'll have a combat grid. It will be quite close to Heroes 3.

I think that's quite a few infos, including major ones. That should be enough for now :) I know I havent answered all questions. I'll post you another creature sketch here later on for sugar ice topping.

I suppose most leaders from other communities cruise around here. I will post a quick 'hi' on other forums, but not answer questions there though, sorry. Depending on availability, I would start resuming answering from this 'hi' post.


[Bu mesaj LethE tarafından 15 Ocak 2005 00:59 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Keyzar'cım : emin ol senin de aklına gelmiş ve kullanmış olduğun tüm savaş taktiklerini bu foruma da yazılarıyla katılan bi çok oyuncu kullanmıştır. (ben, AzureSlayer vs. vs.) .. savunma konusunda dediklerine katılıyorum.. ama kaleyi "yeterinden az adamla korursan" cidden kaybedersin ; bu homm3 de de homm4 de de değişmedi.. yani istediğin kadar kaleyi savunan heron iyi olsun oyunda bilgisayar da (ara sıra da olsa) aşmış ordularla kapına dayanıyo.. tek hero yapmama olgusu sadece 4'e mahsus: ben çok az hatırlıyorum Homm3'de 2den fazla 20+ level herom olduğunu... ama homm4'de buna bi nevi mecbursunuz.. hatta nature oynamıyorsanız (çünkü onda iki tane level 4 yaratık var sayılır.) iki hero farz... özellikle biri magicle uğraşan diğeri tactics herolarla oynamak benim sık sık yaptığım bişe.
ama şu var ki anlık kararlar verip de saçma yaratıklar üretmek hiç yapmadığım bişe... oyun sonu taktiklerimi oyun başından veremeyebiliyorum. ama tekrar idda ediyorum ki oyunda yaratık üretirken yaptığınız toplam 18 tercihten en az onu banko ! yani hangi taktikle oynarsan oyna ; Cyclops ogreden iidir. buna b.dragon tercihi de dahil.. istersen bi dene; hydra ile yapmaya çalıştığın tüm taktiklri bdragon ile yapabilirsin.. haa daha yavaş üretiliyo,daha pahalı vs. vs. ....ewt bunlar doğru ama Homm sayıların oyunu... ve 400 hplik dreagon 399 hasar da yese aynı dragon.. yani parası kesinlikle değiyo![signature][hline]Don't be afraid of dark, be afraid of what it hides.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cyclops daha iyidir ogreden? hmm.. neye göre ama? ogreleri 1er ayırıp ilk turnden herkese bloodlust icin kullanabilirsin (yer varsa). cyclops lar güzel evet.. ama hero faktörlerini düşünmüyorsun gibi geliyor.. yada büyüleri.. yakıdan ogrelar cyclopsları indiriyor.. simdi buna gore bir haste , forgetfullnes , terror yada bilimum tercih den biriyle cyclopsların devre dışı kalabilir.. black dragon dedigin seyde yapılması cok kazık birsey.. 8 yada 4k altın... 2 sulfur.. onun yeirne o paraya daha dengeli bir ordu kurabilrisin.. (ayrıca dragonunu büylerle pumplıamıyorsun :D büyü olayını + dan sayamam pek)[signature][hline]Fire is the universal language
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

heeh homm3 u biz yazlikta arkadaslarla evin bahcesine bilgisayari kurup oynamistik aksam hehe
sonra bilgisyarin ustunu orttuk calmasin kimse die
sariyo ya baya zevkli oyun 4 o kadar sarmamisti 3 kadar[signature][hline]"I will flay the skin from your flesh and the flesh from your bones and scrape your bones dry.
And still you will not have suffered enough."


Öyle ya demokrasiye iktidara gelinceye kadar gereksinmeleri vardi. İktidara gelince demokrasi ayak bağı olacaktı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sevgili KanCHELsiS,

Gerçi konu Homm5 ve bizim bu taktik vs. konusundaki tartışmada tenis maçına döndü ama sonuçta en azından Homm5'in nasıl şekillenmesiyle ilgili şeyleri tartışıyoruz.
Bahsettiğin kale savunması konusunda haklısın gelmiş geçmiş tüm serilerde böyle bir sorun var. Fakat 4'üncü oyunda saldıran tarafa hasar verme şansın daha fazlaydı, her ne kadar ok atan kulelerin olmasada. Temennim bu soruna daha yeterli çözümler bulunması yeni oyunda.
Verdiğin ogre/cyclops yada hydra/dragon örneklerindeki sorun ne kadar denge kurulmaya çalışılsada olacak. Bu dengesizliklere alternatifler üretip göbeğimiz çatlayana kadar oyunun vıcığını çıkarmak yerine buna baştan bir çözüm bulmaları lazım. Buda yaptıkları oyunu alelacele piyasaya çıkartmadan detaylı bir test sürecinden geçiyor.[signature][hline]Keyzar: Spine,Regeneration-Scrapper LvL 1/ Toxygen: Dark Miasma,Radiation Blast-Defender LvL 32 TRT 2: Earth,Radiation-Controller /
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...