Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Adam kazıklıyolar. DİKKAT!


Mydonose

Öne çıkan mesajlar

Sonuna kadar haklısın. Eğer o ürünün aynısı kalmadıysa sana onun bir üst modelini vermekle yükümlüdür söz konusu olan firma ve tek kuruş para talebinde bulunamaz.

Sen ne olursa olsun ilgili kuruluşlara bildir bu olayı. Tam anlamıyla bir rezilik çünkü işin bu kadar gecikmesi.

Olmadı bana haber ver molotofları, sapanı ve bıçakları hazırlayıp geleyim.[signature][hline][b]If you shake my hand you better count your fingers[b]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

en son attığım maili burayada yazıyım

From: "Mert Öztekin"
To: "Mavi Bilgisayar Destek Hattı" ;
Subject: Teknik Servis
Date: 29 Ocak 2005 Cumartesi 14:51

Tüketici Haklarına başvurmadan önce 3 internet sitesinde açtığım konular belki ilginizi çeker diye düşündüm.

Paticik Forumları:
http://forum.paticik.com/view.php?id=110791&page=1

Bilişimhaber Forumları:
http://forum.bilisimhaber.com/index.php?showtopic=5097

Donanımhaber Forumları:
http://forum.donanimhaber.com/m_1852746/tm.htm

Bilgilerinize....
Mert Öztekin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BunLar Gibileri BöyLe Özenle Donanım& Yazılım bölümüne Karaliste olarak Sorunlarıyla Beraber stickylicen, millet bilinçlensin.

Bakalım ondan sonra müşteri kazıklamak neymiş öğrensinler. Takdir ettim seni. Hakkını aramaya devam et[signature][hline]Deniz, Yıldızlar, Yakamoz ve bir kupa nescafe...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
diğer mesajları okumadımda Mydonose hakikaten tebrikler
Böyle uğraşmak gerekiyor başka birşeyden anlamaz bu kişiler
halkı kandırmaya okadar cok alışmışlar ki bir noktada çark edecekler emin ol

dedigin aynen dogru sana sattıkları ürün bozuk ise değiştirildiginde aynı ürünü vermeliler
aynısı yoksa bir üst modeli veriyorlar ve sen tek kuruş fark ödemiyorsun

bu açların halkı kazıklayıp da elde ettikleri geliri başka ülkede olsan dava açıp öyle güzel burunlarından getirtip ders verirsinde burda uğraşırken harcayacagın para alacagın paradan az olur.

Yinede yaptıgın oldukça dogru bir adım. tebrikler[signature][hline]regrubmah retsamdnarG
*
Geeenk
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
Bir ekleme daha yapayım benimde önceden cd sürücü bozulmuştu ve garanti süresi içinde değiştirileceginde o hızda cd sürücü olmadıgından (24* idi)

48* vermişlerdi ve en ufak bir fark vermedim talep de edilmedi çünkü dogrusu budur

ama bukadar cok bilinen ve satış rakamları iyi olan bir firmanın böyle bir tutum sergilemesi, tüketici yasasını bilmeyen kişileri çalıştırıp senle muhattap etmesi gülünç.

o parçayı getiren firma ile arasında böyle bir sorun cıktı ise bunu tüketiciden karsılamak yerine kendi karsılamalı.[signature][hline]regrubmah retsamdnarG
*
Geeenk
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • Admin
Gazetelere mail atmanıda tavsiye ederim
o belgeleri de yolla ve detaylı acıklamasınıda yaz
tüketici şikayetleri bölümleri var orda yer veriyorlar
bilgisayar sektörü ile ilgili oldugundan güncel ve populer bir haber niteligi taşıyor büyük ihtimal yayınlarlar[signature][hline]regrubmah retsamdnarG
*
Geeenk
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla helal olsun olayın devamını da yaz da bilgimiz olsun...
*oh olsun ip..lere şeklinde el kol hareketleri yapar*[signature][hline]fedaykin, 24 November 2003 18:38 tarihinde Ainu'ya demiş ki:
Aynı senden önceki 20 kişinin düşündüğü gibi onun özel kişisi sen olacaksın, tabi tabii...
Fistan, 12 Ocak 2005 23:29 tarihinde demiş ki:
İki gün sonra "Lan Niye Patlattınız benim öğle yemeğimi?" diye Mor yatatıklar basarsa dünyayı kimse tutmasın beni nasayı üzerim ozaman.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

helal olsun mydonose, senden de bunu beklerdim :)
yardım gerekirse söylersin yapılacak birşeyler olursa biz de bir ucundan tutarız geliriz felan.

benzer bir durumu KabloNET ile yaşamıştım, deli ediyorlar adamı
Her ay düzenli fatura ödemene rağmen aradığın adam "Para ödemediğiniz için size yardım etmiycez" diyebiliyor.

(Bu arada eve daha yeni geldim, geç baktığım için özür)

[Bu mesaj Bonecrusher tarafından 29 Ocak 2005 18:17 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çok yerinde örnek bir davranış buna benzer bir olayı bende tv kartında yaşamıştım ama pek fazla zorlanmadan halletmiştim.
gerçi böyle .. insanlar oldukça bilinçsiz olarak para verenler çok olacaktır.[signature][hline]Andolsunki onu yapan ve yaptıran için de Ahirette Cennetten bir nasip olmadığını biliyorlardı.
Sonrada aynı güneş ısıtır senide benide kime ne?

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşım seni kutluyorum.Bende bir anımı sizle paylaşıyım;
Benim eski bilgisayarımı Kadiköy Transdata'dan almıştım;
Bilisayarımda donmalar ve oyunaları açamama ve kitlenmeler olduktan sonra transdata ya geri götürdüm .(bilgisayarı alalı 3 ay oluyor)
Bana 15 gün dediler ama 1 ay sonra geri verdiler hiç bir şey değişmemişti yok priz yok ram bozuk dediler.Bundan sonra Tam DÖRT kere geri götürdüm dört kere teknik servise verdim ve hiç bir şey değişmedi.Sonunda garanti kapsamı bitti aradan 2 sene geçmişti zaten..
Eksen bilgisayardan ise şuan aldığım bilgisayarımı aldım.Adamlar gerek kalite gerek sunum gerekse müşteri hizmeti olarak sağolsunlar çok ilgilendiler.Bilgisayarımdanda çok memnunum şuan.Herekse Kadiköy Eksen bilgisayarı tavsiye ediyorum..[signature][hline]Ünlü futbolcu Vieri'ye bir spiker sorar:
Fenerbahçeyi tanıyomusunuz biliyomusnuz?
Vieri ise şu cevabı verir;
Galatasaraydamı oynuyor...(Tamamen gerçek)


Learn to Obey before you Command....
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...