Pluton Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Şimdi AutoIT ile makineye gelen portları dinlemem gerekiyor. Passive mode mudur nedir öyle birşey çok içli dışlı değilim socket işlemlerinde. Şimdi sormak istediğim şu; Genelde oyunlarda oluyor onun için oyunlardan örnek vericem. Ben oyuna 1445 portundan giriş yaptığımı varsayalım. Bu elemanda geri dönüş yolu için 50.000 - 60.000 arasında (afaki söyledim) bilemediğim bir portdan geri dönüş sağlıyor. Bende bu portu bilemediğim için dinleyemiyorum normal olarak. Bazı kişiler tutmuş for($i=50000; $i<=60000; $i++) TCPListen("0.0.0.0", $i) Yapmış ama 10.000 tane portu dinlemek bana çok sağlıklı gelmiyor açıkcası. Bu portları kısıtlayabiliyormuyuz yada herhangi bir yöntem var mıdır bununla ilgili ? AutoIT dedim ama C#'dan da örnek verebilirsiniz ben ona göre araştırıp bulurum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reyou Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2015 List used TCP port using C# yapsan olmaz mi? diyelim senin programin bir dinleme pool u olacak, bir tanede kullanilan portlari scanleyen bir timer yazarsin, timer pool ile sync edecek. Seninde dinleme provider in pool'dan portlari cekip bakicak ne olup bittigine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 oyunun bellidir abi hangi portu kullandığı? client'ında fln yazmaz mı belli değilse bile her seferinde değişmiyordur diye tahmin ediyorum, her yeni tcp connection'da adam yeni bir port'a mı geçiyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pluton Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Ben olayı tam anlatamadım zannedersem. Adamın kullandığı port belli ama ben hangi portu dinleyeceğimi bilmiyorum. Şimdi oyun 1443 portuyla işlem yapıyor. Bana gelen tcp paketleri 50000 - 60000 aralığında değişiyor sürekli oturumdan oturuma. C# 'da "karşıdan gelen 1443 portundan gelen verileri al" falan gibi bişi yapabiliyorsak çok şukela olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 amacın sessionı direk cevaplamak mı sniffing mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pluton Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 İlk amacım sniffing Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
reyou Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 https://github.com/PcapDotNet/Pcap.Net/wiki/Pcap.Net-Tutorial-Capturing-the-packets-without-the-callback PcapDotNet said: Welcome to Pcap.Net - the open-source, .NET wrapper for WinPcap written in C++/CLI and C#, which features almost all WinPcap features and includes a packet interpretation framework. biraz bakindim da sunu deneyebilirsin, kullanimi kolay gorunuyor. bu aralar vaktim olursa bakiyim su PcapDotNet olayina, enteresan gorunuyor sdfsdf Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 sniffing'se direk pcap ve reyou'nun dedigi wrapperla o zaman işin. sen sunucu tarafında mısın client tarafın da mı? oyun dediğine göre muhtemelen client tarafındansın, mesajın burdan sonrasında ona göre devam edecem. yazacağın filter buna göre olacak yani hangi paketlerin pcap tarafından sana verileceği. bu filterede mesela karşı tarafın belirli sabit bir ip'si varsa veya dns regex'i mevcutsa, bu sayede kafadan oyunla alakasız bütün paketleri dışarda bırakabilirsin. bu sayede oyunla ilgili paketler hangi porttan geliyo olursa olsun, pcap handle etmen için sana gönderir. biz vakti zamanın da diablo 3 emulatorunu yaparken, yazdıgımız packet analyzer bu sekilde calısıyordu. blizzard oyun sunucuları regexle filtreye eklemis, oradan gelen butun paketleri okuyup, istediğimiz paketleri sonra ki adımda analiz etmek için ayırıyorduk. hatta bak direk örnek source code vereyim; https://github.com/DarkLotus/mooege/blob/master/src/tools/GameServer/GSPacketDumper/PacketReader.cs private const string GameServerRange = "12.129.237.0/24"; private const string GameServerIPPattern = "12.129.237"; // Open the capture file using (PacketCommunicator communicator = selectedDevice.Open(65536, // portion of the packet to capture // 65536 guarantees that the whole packet will be captured on all the link layers PacketDeviceOpenAttributes.Promiscuous, // promiscuous mode 1000)) // read timeout { communicator.SetFilter("tcp port 1119 and ip net " + GameServerRange); // Read and dispatch packets until EOF is reached communicator.ReceivePackets(0, DispatcherHandler); } bak mesela bu filter, senin oyun hangi portu kullanırsan kullansın, oyunun sunucu tarafı 1119 portunu kullarak sessionları accept ettiği için çalışıyor. oyun client'ı istediği portu kullansın farketmez. birde GameServerRange sayesinde adamların ip subnet'i üzerinden de filtreleme yapıyoruz. Özetle bu filter, diablo 3'ün game server ip networkune giden, serverın 1119 portunu üzerinde tcp accept yaptığı sessionların paketlerini yakalar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 peki bişi sorcam adam 50k-60k arasında değişiyor dedi ya gelen port. her tcp connection kurulduğunda bu port aralığını taratmak zorunda mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 konuyu ben tamamen client tarafında sniffing için yazdım, server tarafında sniffing için de birazdan ayrı bir mesaj da konuyu anlatayım eve geçince. kısa bir özet geçmek gerekirse orada daha teknik çalışmak lazım polling vs. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
di Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 senko said: peki bişi sorcam adam 50k-60k arasında değişiyor dedi ya gelen port. her tcp connection kurulduğunda bu port aralığını taratmak zorunda mı? Client karsidaki port'a baglaninca iletisimin devamliligi icin random bi local port aciyor iste. 50-60K arasinda aciliyo dedigi random port o random port. Haliyle network'u sniff ederken source'a gore degil, destination'a gore filtrelemesi gerekiyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Pluton said: İlk amacım sniffing abi şimdi bi kaç soruyu cevaplarsan daha net yardımcı olabiliriz. 1. seçenek öncelikle senin yazacağın bu program oyun sunucusu üzerinde mi çalışacak? yani oyun sunucusuna bağlı bütün oyunculardan gelen paketleri mi okumak istiyorsun? eğer bu seçenek geçerli ise platform linux mu windows mu? 2. seçenek, yazacağın program, client tarafında yani senin oyunun istemcinin olduğu bilgisayarda mı çalışacak ve sunucu ile senin oyunun arasında ki paketleri mi izleyecek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pluton Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Abi şimdi olay şu şekilde; Oyun bana ait değil. Oyun Facebook'da flash (swf) ile tcp işlemleri yapan bir oyun. Benim ilk amacım bu oyundan gelen TCP paketlerini parse ederek, nerde olduğumu, bilgilerimi alacağım. İkinci amacım ise TCP paket göndererek oyun içinde bazı işlemler yaptırmam gerekiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Editor Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 E adam oyun hackliyor Ban pls Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pluton Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Ya yok bikaç zımbırtıyı kolaylaştırmaya çalışıyorum diyelim :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Editor Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 öncelikle senin port önemli değil karşıdan gelen port önemli wireshark i indir paketleri yakalayıp değiştiriğ istediğin paketi geri yollarsın yada intercep yapıp anlık değişiklik bile yaparsın ;) Yani peki kendi appni yazmana gerek yok ama illa yazcam diyorsanda paketleri bunla yakalayabilirsin hatta .net source u olması gerekiyor svn sitesinde bak bi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Yakış tramadım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Editor Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2015 aquila ben senle buluşmak istiyorum.;) bi çay içelim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pulkas Mesaj tarihi: Ekim 15, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 15, 2015 Lazim olur. http://www.frida.re Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sardalya Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Soruna yonelik guzel cevaplar verilmis ama ben geyik yapayim, 10000 portu da dinlesen, connectioni sen initiate etmedigin icin OS 10001.yi verir adama, yoksa da TCP port exhaustion hatasi verir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Portu degil, interface i dinleyerek, gelen paketlerden DstPort 'u 1443 olanlari filtreleyeceksin. Editor guzel ornek vermis. Wiresharkla falan yap iste ugrasma. Zaten kazara 1443 'u adam SSL uzerinden REST falanla yapmissa, sittin sene oyunla alakali internal bilgi alamayacaksin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Shaklaban Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 gereksiz kafa yormuşsun zaten senden giden paketlerinde uzakta hangi porta gittiği belli. c# da remote adress veya port olacaktı ona bakıp hangisi olduğunu anlayabilirsin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Pluton Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Bu tcp falandı işlerinden uzak olduğum için sonradan çaktım mevzuyu. Reyou'nun verdiği kütüphane hayli işimi gördü. Çok teşekkürler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SpiderS_DangeR Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2015 programlama kategorisinde yanit bulan nadir topiclerden olmus. (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Ekim 25, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 25, 2015 çünkü programlamadan ziyade network topiği olmuş :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar