Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ford Focus RS


Xaero

Öne çıkan mesajlar

1998 cc turbo

215 bg/5500dd
310 nm/ 3500dd

Aktarma 5 ileri / Sınırlı Kaymalı Kilitli Diferansiyel...

0-100 6,7sn
232 km maks hız...

225-40-18 lastikler

Fiyatı hakkında bir fikrim yok ama gelseydi ve satılmış olsaydı aşağı yukarı 0 ı 60-65 milyar düzeyinde olurdu diye düşünüyorum...

İng. Fiyatı 20.500 Sterlinmiş...



Colin Mcrae ile röportaj...

http://www.topgear.com/jsp/individualRoadTest.jsp?carType=new&mCode=B4&rCode=B9&mDesc=Ford&rDesc=Focus&roadTestNumber=28.html


Abisinin yanına yaklaşabilir mi şüpheliyim... (Escort Cosworth nam-ı diğer COSSIE)



makinaya bakın :)



2.0 Litre Turbo 227 bg/ 6250 310nm/3500
Sürekli 4 çeker 0-100 6.1 saniye 232 km

Keşke Focus RS i devrini biraz yükseltip 4 çeker yapsalardı. Böylece "boy racer" ekolünü başlatan abisinin tahtını hakederdi...

[Bu mesaj Mino tarafından 22 Ocak 2005 15:55 tarihinde değiştirilmiştir]

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

focus görüntü itibariyle kat be kat güzel bi araba escorttan. escort'un yapıldığı zamanlar tüketim kaygısından epey uzak zamanlardı sanırım. o yüzden parformans bakımından karşılaştırmak biraz saçma olur gibi. Diğer özelliklerine bakıldığında cossie'yi kat kat sollayan bi araç olduğu ortaya çıkacaktır. Zaten gelişen teknolojinin gerektirdiği de budur.[signature][hline]en sevdiim çiçek dağdaki tiken,
en sevdiim hayvan çöldeki defe
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
GeeM, 23 Ocak 2005 14:51 tarihinde demiş ki:
focus görüntü itibariyle kat be kat güzel bi araba escorttan. escort'un yapıldığı zamanlar tüketim kaygısından epey uzak zamanlardı sanırım. o yüzden parformans bakımından karşılaştırmak biraz saçma olur gibi. Diğer özelliklerine bakıldığında cossie'yi kat kat sollayan bi araç olduğu ortaya çıkacaktır. Zaten gelişen teknolojinin gerektirdiği de budur.


Bu araç RS hayranlarında hayal kırıklığı yarattı. Çünkü ilk çıkarılacağı zaman 4 çeker ve 300 bg (Ralli replikası) şeklinde üretilecekti. Ama sonuçta 215 bg (ki kötü bir rakam değil) ve önden çekiş/kilitli diferansiyel şeklinde piyasaya sunuldu.

Tabi ki kalite bakımından karşılaştırılamaz ikisi :) Ama şunu söyleyebilirim motor konusunda Escort daha üstün. Olay 12 beygirde değil Cosworth makinasının modifiye yatkınlığında.

Focus RS'in eksilerinden biri olarak rakiplerine göre daha konforsuz olması (rakipler Golf R32 ve Alfa 147 GTA) bunun sebebinden biri olarak da kilitli diferansiyel gösteriliyor. Onun dışında Top Gear testinde rakipleri karşısında en iyi pist zamanını kaydetti bu araç. Hafife almak düşüncesizlik olur.

Türkiye'de satılsaydı fiyat düzeyiyle Megane RS ve Civic Type-R'a çok iyi bir alternatif olabilirdi. Sanırım tek tük özel siparişle getirildi.

Bu da RS makinası...

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Aramis, 23 Ocak 2005 22:17 tarihinde demiş ki:
bu ford motorlarinda niye buji kablolarini koruyan kapak yok anlamam.bu sekilde acayip cirkin duruyo bence.
aramis kapak opsiyonelmiş LOL :D isteyene deeermişim . Bu arada yeni focus u yolda gördüm ilk kez(rengi irencti böle metalik yeşilmsi ) boaziçi köprüsünün üzerinde arkasına geçti önüne geçtm baktm bence eskisi daha ii :D[signature][hline]Resistance is futile
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oo kdar de deıl 1-2 tane varmıs vay be turkıyede ferrarı bıle daha fazlaymıs helal olsun.Ne dıosn turkıyede var ama abartılı kadr deıl bu arabayı ıntercıty de ızlemıstim harbiden guseldi[signature][hline]tavuklar çiçek açmış poğaça nerede madem yuzme bılmıyodun niye çıktın ağaca?
23/7/2004 13:49 GMT +2 de şero demişki
İki kedi tanırım birisi Türk Şerafettin biriside Gavur Garfield.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...