Aiko Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Çalıştığım şirketin hatları vodafone. yeni anlaşma yapıldı 2 senelik aylık x miktar ödenecek diye. fakat anlaşma yapıldığından beri sürekli 400 500 tl fazla fatura kesiliyor. fatura detayını isteyince şu hatta şu tarife etkin olmamıştır vs gibi bahanelerle geliyorlar. geçen ay yurt dışına çıkan bi hat sahibi çıkmadan önce yurtdışı kullanımına telefonunu açtırıp yurtdışı pakedi tanımladı fakat bu paket vodafone tarafından tanımlanmadığı için 600 tl fazladan fatura geldi. itiraz ettik. 1.5 ay oldu. vodafone kurumsal satış temsilcimiz 1.5 aydır itirazının henuz sonuçlanmadı arkadaşlarımız konuyla ilgileniyor diye mail atıyor her sorduğumda. ne yapmak lazım nereye şikayet edebilirim ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 btk tabikisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aiko Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 beklemem doğru olur mu yoksa şikayet ediyim mi hemen ? ters düşmekte istemiyorum fazla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
senko Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Suark said: btk tabikisi btk'da nasıl bir güç varsa ismi geçti mi tüm isp'ler hazırola geçiyor. sen şikayet et btk'ya, abiler güzel ilgileniyorlar bu tür konularla. veya vodafona'a söyle ben btk'ya gidiyorum haberiniz olsun diye, işlemlerini direk hızlandırırlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Theridone Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Aiko said: beklemem doğru olur mu yoksa şikayet ediyim mi hemen ? ters düşmekte istemiyorum fazla Neden ters düşmek istemiyorsun ki, para veriyorsun neticede boşver uğraşma hiç Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 bekleme abı btk ya sıkayet edıver. Güzel para cezası kesme guclerı var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aiko Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 yeni anlaştık. anlaşmadan önce 1 2 ay görüştük fln. 20 küsür hat var bi sürü iş uğraş çıkıcak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 yav yok tanımlama yapıverıcekler o kadar. Kurumsal gecıslerı cok sıkıntılı olabilio onların. ya düşün heriflerin taşeronunda calısıorm bı ara sırket hattı var halıyle vodafone ama tarıfe tanımlayamadılar AYLARCA o yuzden avea numaralarıyla yazısmalarda ımza attık sacmalıga bak yahu lol. sen sıkayet et, duzeltıversınler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cemad Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 tamamen temsilcinizden kaynaklanıyor. hakkını yemeyeyim detayını bilmiyorum ama tahminim bu geçirdiği tutarlarla performansını tutturuyordur. hırsızlıktan bir farkı yok dolayısıyla başka müşteri temsilcisinde daha rahat edebiliriz hepsi bunu yapmıyor müşteri temsilcisinin üstüne ulaşın temsilcinizi değiştirmek istediğinizi söyleyin aksi durumda başka operatöre geçin genelde taahhütten doğan yükümlülüklerinizi bile karşılıyorlar hatta kimi firmalar her 6 ayda 1 başka operatöre taşınıyor (müşteri temsilcilerinin işine geliyor. yeni müşteri kazandırmak, müşteri kaybettirmekten daha ön planda) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aiko Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 şimdi son gelen faturada yüksek gelmiş. açıklaması şu şekilde; Paket değiş. İşlemi SERMUS KSK tarafından yapılırken, herşeydahil pasaport opsiyonu aktif edilmemiş, bu nedenle ek ücret yansımış Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Suark Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 sen talep ettın onlar yapmadılar dımı? tamam ıste çak btk ya, mailleşme varsa onlarıda attachle. Sonra otur izle. Milletin yaka silktiği dsmartı 1 günde dize getirdi adamlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 yapistir btk yi sozleme ile faturalari ilistir canlarina oku.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Bonesoul- Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 aynen direk btkya veririm de / ver, d-smart bi ara ıslak imza olmadan d-smart aboneliğini kapatmam diyordu, verdim btk'ya 2 günde abi kusura bakma üyeliğini kapattık şikayeti devam ettirme diye döndüler geri. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aiko Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 ne biçim bir dil kullanıyo bunlar ya. konu iletilmiş gereken yerden aksiyon bekleniyormuş. bekliyoruz bakalım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pulkas Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 btk cozum degil.turkcell 5 ay boyunca bu fatura islerini halletmek olsun baz istasyonu problemleri icin saatlarce konustum.yapilan bu iletisim trafigi btknin dikkatini cekmis.onlarda turkcelle sureci hizlandirmak icin yazi gondermisler.gene bir sey degismedi.adamlar btkyle oyun oynuyolar.sistemi cozmusler.btk ya sikayeti atiyosun sikayet turkcell sen submit dedigin anda btk ust yazisiyla gidiyo ama btknin aradaki islevi sadece maili kaynagina ulastirmak.sureci takip etmiyolar.bizim sebeke problemine bolgeyle alakali kisinin mailine dusuyomus bizim sikayet.oraya sikayet edip zaman kaybetmeyin demisti bi ara piskin piskin.zaten oraya attiginiz sikayetler direk bana geliyo.btknin yapabilecegi bir sey ben bir sey yapmazsam demisti adam.bide ustune tehdit etti sizin buranin probleminin cozulmemesi icin gerekeni yapariz gibilerden.ahlaksizlik diz boyu ama dogru iletisim kanallariyla her problem cozulebiliyor.btk cozum degil di benim durumumda! 1 yil boyunca fautra odemeyeceksiniz dediler.hatlarin acildigi ilk ay fatura geldi.oduyomuyuz bunu diye aradim adamlari.siz odeyin biz size iade edecez dediler.odenecek tutar 12 ay boyunca aylik olarak odemeyecegimiz indirimli tutarin 2 kati bu arada.odemeyi yapiyoruz iade faturasini gonderiyoruz aradan 2 hafta geciyo arayan sonra yok.iade falanda yapilmamis.ne yaptiniz diye ariyoruz bi problem mi var diyoruz, biz onu halledicez simdi arkadaslara soyledim ben yapacaklar falan diye cevap geliyo.aradan 1 hafta geciyo ustune hala bi hareket yok.1 ay olmus diger fatura gelmis.ayni mebla bunuda odeyin ikisini iade edelim diyolar falan.saka gibi anlayacagin.finans yonetimi 0. hat actiralim diyoruz bi tane daha lazim oldu.hatti getiriyorlar, imzalar formlar falan gidiyo bunlar.1 ay geciyo ustune her hafta soruyorum ne oldu bizim hat acilacak mi?iste bi problem cikmis belgeleriniz eksik acamiyoruz.saka mi yapiyosunuz diyorum diger hatlari nasil actiniz.iste bi problem olmus kusura bakmayin cozecez bunu diyolar.1.5 ay sonra actilar hatti. falan falan derken sonunda yukaridan birilerini buldum.bunlarin bolge sorumlusu.mevzu oraya iletilince oradan da konuylu ilgili kisiler sut dokmus kedi gibi ertesi gun gelip bolgedeki sebeke problemini cozduler.fatura problemi bir anda halloldu akabinde falan. bu sebekeyi cozecek adamla daha once konustugumuzda o bolgeye simdi bakmiyoruz.baktik duzelttik duzelmedi mi falan filan gibi gecistirici yanitlar veriyodu.hic bir calisma yapmadan mevzuyu erteleyip durdular.tepeden baski gelince bu adam ofise geldi ertesi gun.hemen cozelim probleminizi diye basladi calismaya.onu da gectim o amirinin telefonunu nerede bulmusum onu neden sikayet etmisim falan boyle laflar almaya calisti bide. btkya bu adamlari en az 5 kere sikayet ettim.o kanalda vasitasiyla cozum yok ne yazik ki. belki vodafonela btk arasindaki protokol daha bi yaptiricidir.ama turkcell tarafinda btk sadece seni bos yere bekleten gereksiz bir adim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 18, 2015 madem btk yi begenmediniz once btk ya sonra basbakana sonra cumhurbaskanina direkt internetten sikayet hatti var..hepsine ayni anda basvurun ..ver gitsin modunda.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar