Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Vodafone Kurumsal


Aiko

Öne çıkan mesajlar

Çalıştığım şirketin hatları vodafone. yeni anlaşma yapıldı 2 senelik aylık x miktar ödenecek diye. fakat anlaşma yapıldığından beri sürekli 400 500 tl fazla fatura kesiliyor. fatura detayını isteyince şu hatta şu tarife etkin olmamıştır vs gibi bahanelerle geliyorlar.

geçen ay yurt dışına çıkan bi hat sahibi çıkmadan önce yurtdışı kullanımına telefonunu açtırıp yurtdışı pakedi tanımladı fakat bu paket vodafone tarafından tanımlanmadığı için 600 tl fazladan fatura geldi. itiraz ettik. 1.5 ay oldu. vodafone kurumsal satış temsilcimiz 1.5 aydır itirazının henuz sonuçlanmadı arkadaşlarımız konuyla ilgileniyor diye mail atıyor her sorduğumda.

ne yapmak lazım nereye şikayet edebilirim ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yav yok tanımlama yapıverıcekler o kadar. Kurumsal gecıslerı cok sıkıntılı olabilio onların.

ya düşün heriflerin taşeronunda calısıorm bı ara
sırket hattı var halıyle vodafone
ama tarıfe tanımlayamadılar AYLARCA
o yuzden avea numaralarıyla yazısmalarda ımza attık

sacmalıga bak yahu lol.

sen sıkayet et, duzeltıversınler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tamamen temsilcinizden kaynaklanıyor. hakkını yemeyeyim detayını bilmiyorum ama tahminim bu geçirdiği tutarlarla performansını tutturuyordur. hırsızlıktan bir farkı yok dolayısıyla başka müşteri temsilcisinde daha rahat edebiliriz hepsi bunu yapmıyor

müşteri temsilcisinin üstüne ulaşın temsilcinizi değiştirmek istediğinizi söyleyin

aksi durumda başka operatöre geçin genelde taahhütten doğan yükümlülüklerinizi bile karşılıyorlar

hatta kimi firmalar her 6 ayda 1 başka operatöre taşınıyor (müşteri temsilcilerinin işine geliyor. yeni müşteri kazandırmak, müşteri kaybettirmekten daha ön planda)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

btk cozum degil.turkcell 5 ay boyunca bu fatura islerini halletmek olsun baz istasyonu problemleri icin saatlarce konustum.yapilan bu iletisim trafigi btknin dikkatini cekmis.onlarda turkcelle sureci hizlandirmak icin yazi gondermisler.gene bir sey degismedi.adamlar btkyle oyun oynuyolar.sistemi cozmusler.btk ya sikayeti atiyosun sikayet turkcell sen submit dedigin anda btk ust yazisiyla gidiyo ama btknin aradaki islevi sadece maili kaynagina ulastirmak.sureci takip etmiyolar.bizim sebeke problemine bolgeyle alakali kisinin mailine dusuyomus bizim sikayet.oraya sikayet edip zaman kaybetmeyin demisti bi ara piskin piskin.zaten oraya attiginiz sikayetler direk bana geliyo.btknin yapabilecegi bir sey ben bir sey yapmazsam demisti adam.bide ustune tehdit etti sizin buranin probleminin cozulmemesi icin gerekeni yapariz gibilerden.ahlaksizlik diz boyu ama dogru iletisim kanallariyla her problem cozulebiliyor.btk cozum degil di benim durumumda!

1 yil boyunca fautra odemeyeceksiniz dediler.hatlarin acildigi ilk ay fatura geldi.oduyomuyuz bunu diye aradim adamlari.siz odeyin biz size iade edecez dediler.odenecek tutar 12 ay boyunca aylik olarak odemeyecegimiz indirimli tutarin 2 kati bu arada.odemeyi yapiyoruz iade faturasini gonderiyoruz aradan 2 hafta geciyo arayan sonra yok.iade falanda yapilmamis.ne yaptiniz diye ariyoruz bi problem mi var diyoruz, biz onu halledicez simdi arkadaslara soyledim ben yapacaklar falan diye cevap geliyo.aradan 1 hafta geciyo ustune hala bi hareket yok.1 ay olmus diger fatura gelmis.ayni mebla bunuda odeyin ikisini iade edelim diyolar falan.saka gibi anlayacagin.finans yonetimi 0.

hat actiralim diyoruz bi tane daha lazim oldu.hatti getiriyorlar, imzalar formlar falan gidiyo bunlar.1 ay geciyo ustune her hafta soruyorum ne oldu bizim hat acilacak mi?iste bi problem cikmis belgeleriniz eksik acamiyoruz.saka mi yapiyosunuz diyorum diger hatlari nasil actiniz.iste bi problem olmus kusura bakmayin cozecez bunu diyolar.1.5 ay sonra actilar hatti.

falan falan derken sonunda yukaridan birilerini buldum.bunlarin bolge sorumlusu.mevzu oraya iletilince oradan da konuylu ilgili kisiler sut dokmus kedi gibi ertesi gun gelip bolgedeki sebeke problemini cozduler.fatura problemi bir anda halloldu akabinde falan.

bu sebekeyi cozecek adamla daha once konustugumuzda o bolgeye simdi bakmiyoruz.baktik duzelttik duzelmedi mi falan filan gibi gecistirici yanitlar veriyodu.hic bir calisma yapmadan mevzuyu erteleyip durdular.tepeden baski gelince bu adam ofise geldi ertesi gun.hemen cozelim probleminizi diye basladi calismaya.onu da gectim o amirinin telefonunu nerede bulmusum onu neden sikayet etmisim falan boyle laflar almaya calisti bide.

btkya bu adamlari en az 5 kere sikayet ettim.o kanalda vasitasiyla cozum yok ne yazik ki.

belki vodafonela btk arasindaki protokol daha bi yaptiricidir.ama turkcell tarafinda btk sadece seni bos yere bekleten gereksiz bir adim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...