Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

SWG'yi aldığınıza pişman oldunuz mu ?


cyclog

Öne çıkan mesajlar

Beyler almayı düşünüyordum ama bug olayları ve benim bu kadar muhteşem bir oyun olarak baktığım oyunu çoğu kişinin bir ayuda bırakması garibime gitti. Bırakanlar neden bıraktınız. Bırakmayı düşünen var mı ? Başka oyun gelen kadar mı SWG de kalcaksınız ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benden başka bırakan var mı bilmiyorum ama , benim bırakma nedenim oyunun kotu olusu yada buglarla dolu olması degil, sectigim meslegin sıkıcılıgının beni bezdirmesi anakartımın ve cpu umun yanıp 9 gun oyundan ayrı kalıpta dondugumde her seyim gittigini gormem + yeni makine almak icin para gerekmesidir.[hline]Eclipse - ' Belki Bir Gun Yeniden '
Memleket : Naboo-Theed
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla oynuyoz ıste grafıkler muhtesem, hayran oldugumuz swg deyız gerısıde yalan, gelısıcegıne ve degısecegıne ınanıyoruz, bu halıyle kalırsa kesın bırakırız gıbı gozukuyo ama adamlar sureklı patcler cıkartıp degıstırıyolar sımdılık cabaları var o yuzden bekleyıp gorecez. eger bazı seylerı oturturlarsa oyun delı oolacak ama acıkcası daha cok yol var gıbı. bence 1 ay ıcınde kocaman hem de koskocaman 1 cd buyuklugunde patch cıkarmalılar yada expansıon, insanlar buna en fazla 6 ay da bakar sonra sıkılırlar ve gıderler, zaten onlarda onu beklıyolar gıbı 3,4 ay sona expansıon gelır o da tatmın etmez ama ıdare eder ondan sıkılınca updateler gelır kocaman kocaman bolece sony ve lucas 2 sene ekmek yer bu ısten bız de beklerız bı ıhtımal tam manasıyla oturturlar ve yuzyılın oyunu olur, cok rahatlıkla adaylık verılebılır su an.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Beyler ben bu siteden diğil ama başka bir siteden acc satan oyunu bırakan 2-3 adam gördüm. Ben acaip destek olsun diye oyun aırım. (Türkiye'de) Şimdi EQ aldım. İncelerken HL2 e aşka bir oyu düşündüm. Şimdi SWG ve EQ2 arasında kaldım. EQ2 çok daha uzun çömürlü olucak gibi içimde bir his var. Bir arkadaş expansionpack çıkar demiş. Doğru sezgileri var çıkıcak. Space expansion diye ancak eski oyuncuların gücü yeteceği kadar pahalı gemilerle sağda solda çoşucaksınız. Ben hala çok kararsızım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya daha 1.5 aylikken hukum veriyosunuz durun bi bakalim daha adim adim bu ne acele. oyun bu ya ince hesaplar yapmaya gerek yok ki balistik roket yerlestirir gibi. alin oynayin elinizde olsun oynamadim demezsiniz, hem bi baktiniz 6 ay sonra caniniz cekince filmini falan izleyip deli gibi tirmalamazsiniz.[hline]referanslar :
www.mizzah.com
www.tokaci.com(oscommerce customization)
turkiye.bookturkey.com
aaa bunu unutmusum pek severim: www.bookturkey.com
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 seneden az surmez daha normal halı duzeltılememısken uzerıne expansıon gelecek bıde onu kasacaklar. oynamaya deger bı oyun en azındfan onca fılmden onca bu konunun oyunundan sonra degıyor ama dedıgım gıbı kısa bı sure sonra arayısa gırıyosun ıste , ısın ozu swg nın derın felsefesı oyunda yeterınce verılememıs, bunu desteklıcek doneler yetersız kalmıs dolayısıyla bı sure sonra arayıs ıcıne gırıyosun ha baska bı mmorpg mı bumu dersen su an bunu oynamayı tercıh ederım en azından umudımı tamamen yıtırene kadar.konuya ve felsefesıne olan baglılıgım benı oyuna bıraz daha fazla baglıyor. ama baska bı oyun olsaydı bu sımdıye copu boylardı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bence insanların sıkılma sebepleri çok acele etmeleri ; XP için çok kasmaları ... oyun içinde gündelik bi' hayattan çok , kes - XP kazan , yen - XP kazan , üret - XP kazan şeklinde programlanmış bi' robot gibi yaşamaları SW evreninde ..[hline]Novice Civil Engineer
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Herkes master olduktan sonra PvP turnuvası yapılır belki mesela:

Master Creature Handler Muhendis A'ab v.s. Master Creature Handler&Master Ranger&Master Scout&Novice Pistoleer Devvo Ki'yyst

Gerçi bu dövüşün sonucu belli ama neyse... :-D[hline]Devvo Ki'yyst, Novice Ranger,Novice Creature Handler, Eclipse
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Enginar, 11 September 2003 14:27 tarihinde demiş ki:
Benim merak ettigim ornegin istedigimiz professionlarda master seviyesine geldik sonra ne yapıcaz ?. Mad bu soru sana. :)[hline]Muhendis A'ab Novice Pistoleer,Novice CH at Eclipse
Wolith Wannabe Commando at Ahazi


istersen jediye kasarsin, istersen fp kasarsin, savaslara katilirsin, para toplarsin ev alirsin en guzelinden, icini yaparsin. yada gitmedigin yerlere gidersin gezersin :) aslinda oyun masterladiktan sonra basliyo bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet masterladiktan sonra baslio ama para derdi var gezmek kolay deil.. Sehirlere verdigim paraya aciom bazen gezerkene.
Ne comisyonu idi o travel bilmemne herifler koselik oldu...
:D
Herseyi tamamlayin bence sonra gercekten gezilecek milyon yapilacak 1000lerce quest var ben sadece missionlardan bahsetmiyorum.
Ornegin Jabba ya basladim ben oldukca zor ve guzel missionlari enteresan ama tek derdim deymemesi biraz. Hani Jabba o kadar Zengin biraz para koklatsa adam palace ta oturuo. Ha bide mesela missionlar daha zor olabilir baya zor yani tek kisi yirtina yirtina yapicak kadar zor ama mission itemleri deyse bari sole ozel bi silah verse mesela jabba taaa jabba ya kadar ulastiktan sonra filan ama malesef yok sanirim.
Ama oyunun zevki bir suru bug tarafindan golgeleniyor ama bence de zamanla duzelir her oyun bole deilmidir anarchy-online a basladigim da her gun bir patch yiyorduk orda da sonralari haftada bir e dustu simdilerde ise ayda bir filan belki yapiorlar. yani bu zaman alicak bi surec. Eger benim buglara karsi cok cabuk canim sikilir ve deliririm filan diyorsaniz bekleyin ama surekli bug olur bisey olur bir yil kadar beklemenşz gerekir o da ayri. Bunlar benim dusuncelerim herkese saygilar sevgiler.[hline]Sman'chi NortoN
Master Combat Medic--Novice Pistoleer


Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

Baska bir baslik altinda bu konuda birkac sey yazmistim, ama burada da deginmek istedim.

Ilk olarak boyle bir site olmasindan ve Turkiye'de yeni de olsa bu sekilde bir topluluk olusmaya baslamasi gercekten cok guzel bir gelisme.

Ben 1996 yilindan beri online oyunlar oynuyorum. M59, EQ, AC, AO, DAoC ve simdi de SWG. Bir cogunda beta kisminda dahil olmustum. Benim nacizane kendi tecrubem, oyunlar ciktiklarinda genelde tam olarak hazir olmuyorlar. Hele bundan sonra hic olamazlar, cunku pazar cok cetin.

SWG nin bu tarihte cikmasi tamamen AO2 ve Shadowbane ile iniltili. Aynen DAoC ciktigi zamen EQ;nun genisleme paketinden onceye cikartmasi gibi. Herkes pazarda birbirinden haberdar, ve kimin neyi ne zaman cikaracagi belli.

Basit bir hesapla EQ bugun yaklasik 500.000 Aboneye servis veriyor. onu takip eden bu tarz ikinci oyun DAoC ki onun satisi EQ'nun 15% civari. aylik abunelik parasi olan 12,95 ile carptiginizda ortaya zaten firmalara islak ruyalar gordurten bir gelir ortaya cikiyor.

SOE hem SWG hem de EQ nun sahibi. Arkasinda su an piyasadaki en buyuk maddi destek ve bundan daha onemlisi en fazla know-how'a sahip firma. Piyasanin isteklerini yada trendi belirliyor. Ben sahsen SOE birey olarak hoslanmasam da, soylediklerim bir noktada gercegi yansittigini dusunuyorum. DIkkat edilirse SWG de icerik, gelistirme, ve genel olarak concept aslen EQ da yapamadiklari amam piyasanin beklentileri. EQ2 ciktiginda ise icerik olarak SWG den daha gelismis olacak, ama zaten o zaman da SWG ayri bir kulvarda olacak. Sonucta eski zaman ve gelcek ile ilgili olarak 2 oyun ile SOE tum piyasayi hedeflemis durumda. Bunun yani sira bir de cikarttiklari FPS (planetfall) ile de o pazara da el atmis durumdalar.

Gecmise dogru bir yolculuk yaptigimda aklima piyasaa bulunan oyunlarin ilk halleri geliyor.

EQ - grafikler ciktigi sene icin bile berbatti, icerik cok zayifti, sinif dengeleri rezaletti. Simdi grafigi guncellediler, siniflar yerine oturdu, her sinifin grup icinde bir rolu oldugu gibi, buyuk capli mucadelelerde grup olarak basari esas alindi. Questler zenginlestirildi, (sayisi 10.000 leri buldu). tabi oyun concept olarak tamamen buyuk gruplarin belli bir hedef icin calismasi ve sonucda da NPC lerden dusen esyalarin kisilere dagitilmasi oldugu icin, ne kadar ekmek o kadar kofte hesabi, 2inci bir is gibi oynayanlari (hardcore) odullendiren bis sistem oldu. En son sanirim 6inci genisleme paketini yapmislardi. yani icerik inanilmaz genisletildi. SOnucda geriye bakildiginda 1999 EQ ile 2003 EQ arasinda dag gibi fark var, sanki 2 ayri oyun.

DAoC - Su anda adi cok gecen ve SWG ile karsilastirilan bu oyun ilk ciktiginda insanlar 5 gun sonra ben niye bu oyunu aldim dedirtecek kadar sac bas yoldurmustu. Siniflar inanilmaz dengesizdi. Yay kullanan bir kisi, bir digerini, bir atisda oldurebildigi gibi, bu isi gorunmez olarak yapiyordu (stealth- scout). yani zaman veriyorsun bir armsman yada buyucu sinifi bir karakter yapiyorsun, pvp de ise tek atislik bir omrun var, halbuku senin karakter lvl ve esya olarak maximum olmus. denge nerde??
Savaslar hep ayni yerde (emain) her gun kaleler el degistiriyor, insanlar pvp puan avina cikiyor, sonuc olarak ayni seyi her gun yapiyorsun. Trade skilleri= bu kisim daha komik. gunlerce ugrasip belli bir seviyeye geliyorsun, sonra herhangi bir mahzende bir npc senin hicbir zaman yapamayacagin kadar iyi armor dusuruyor. (yada silah). Buglar, Server crashlari, rollbackler, ne ararsan var. bunlari duzeltmeleri 6 aydan fazla surdu, ve sanirim hala bircok sey hebuz duzelmedi.

AO - oyun ilk ciktiginda 15 dakika online olana madalya vermeleri gerekirdi. missionlar tamamen linear, hic bir esprisi olmayan, oyun genelinde full bugli ve exploitlerin biri bin para olan bir oyundu. Bu oyle bir raddeye gelmisti ki, sonucda sirket, abonelerine (eski ve yeni) email atarak ' biz hata ettik, oyun hazir olmadan cikarttik, ama hatamizi anladik, telafi de etmek istiyoruz, gelin bizi bir kere daha deneyin' diyerek email atti. Tabi takdir etmek lazim, su andaki durumlari ile anlattigim zamandaki durumlari arasindan bir dagdan fazlasi var.

Bunlar 3 buyuk oyunun ilk ciktiklari zamanlardaki benim edindigim tecrube, ve su andaki halleri.

SWG icerik ve belli konularin dusunulmasi bakimindan cok orijinal bir concepte sahip, hata yokmu? tonla, eksiklik yokmu? tonla. duzeltilebilecekmi? serbest piyasa ekonomisnin en guzel tarafi da bu, rekabet ederek hayatta kalmak icin duzeltmek zorundalar, yoksa musteri = para kaybedecekler silinio gidecekler. ve SOE bunu yapmayacak kadar tecrubeli.

Siniflar arasi denge duzeltilecektir, gorevlere cesitlilik getirecelecektir, uzay caginda tas devrini yasatan bu ortamillaki degistirilecektir, arac, uzay savaslari konulacaktir. sehir kurma, daha pvp bazli oyun, factionolaylari illaki bir duzene sokulacaktir. Bunu da 6 ay gibi bir surede yapmalari lazim, arkalarindan onlari zorlayacak olan oyunlar gelmekte, onlarin oyunlari pazara cikmadan su an konusulan konularin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...