Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pillars of Eternity #2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Min max candır ya, hele ki pillars gibi statların tutarlılık değil de oyun içi denge gözetilerek tasarlandığı bi sistemde. Gogo con3 o yüzden.

Con athlethicse penaltı verecek, int ve resolve için dumb dialoglar olacak, per gerçekten önünü göremeyecek falan o zaman dengeli dağıtım düşünülür, şu haliyle 3 might 3 dex olmayan tank açmak çok gereksiz.
Mesaj tarihi:
Yapilabilse con 25 verip geri kalani 3 yapcaksiniz abi zaten tanki. Sonra da adina rpg diyip gecicez.

Golem koysunlar karakter ekranina da kasmasak bari
Mesaj tarihi:
Çok kalabalık gruplarda offtank üzerindeki baskıyı hafifletmek için iyi oluyor bi, bide kana ve durance gibi zırh giyse de giymese de bişey fark ettirmeyecek npcleri fodder yapmak mantıklı.
Mesaj tarihi:
Kalabalık gruplarda yetmez 2 kişi, Shade/Spirit'lerdir, Vampire'lerdir pet bile olsa OT'yle MT'nin yanında arkadakilere de yağlıyorlar bir şekil.

Ha bu cons almak için yeterli neden mi tartışılır. Ben Arcane Veil aldım ama Aloth'a, baya rahatlattı mesela. Druid'i zaten kalkan/spear oynatıyorum alan varsa, Ranger'da kalkan/hatchet çekebiliyor falan.

Dar dungeon'larda tek tank bile yetiyor kapı eşiğinde geri kalan herkes pistol zart zurt çekmek zorunda kalıyor o durumda.
Mesaj tarihi:
O da çok sıkıcı hale getiriyor ya oyunu, özellikle endless pathste kapıya sıkıştır tüf tüf tüfekle falan. Önemli tasarım hatalarından biri bence.

Açık alana çekmeye çalışıyorum ben combat daha hızlı bitsin diye
Mesaj tarihi:
hiç mi summon çıkaramıyorsun hiç bi karakterinden yada bi tane bile figurine vs bulamadın mı koca oyun boyunca diye sorarlar adama

birileri arkaya sızacak gibi olursa da basarsın cc çok zor değil. o shade / spirit vsler gıcık biraz o konuda haklısın ama dediğim gibi cc + positioning ile çözülmeyecek iş değil
Mesaj tarihi:
Esh said:

Oyunda sadece 6 li mob grubu geliyo di mi zaten?

Hard oyna.


ben zaten hard oynadım bitirdim, potd yarıladım sonra diabloya sarınca ara verdim oynamaya da, asıl sen bi crowd control nedir, druidin, wizardin, cipherin büyüleri tam olarak ne işe yarıyor falan onu bi oku.

sağ tıklayarak falan oynuyorsun büyük ihtimalle şu anlattıklarından anlaşılan o.
Mesaj tarihi:
Esh said:

Oyunda sadece 6 li mob grubu geliyo di mi zaten?

Hard oyna.


6 dan fazla geliyorlarsa yarısından çoğu traş genelde, Hard da bitirdim, oyun başı combat pause unda bir Fireball, bir Mind Blades bir de main den Blizzard yapıştırıyorum geliş yollarına, 2-3 kişi kalıyorlar, onu da tanklıyosun.

Velhasıl, git gud.
Mesaj tarihi:
Sag klikten kastin nedir all attack mi?

Tek mage ve ciphersiz oynuyorum.

Fireball u 2-3 ledigin zaman zaten mage e isinlaniyor karakterler. Hadi bunu gectim, bi sure sonra oyundaki hicbir yaratik bir fireball bir blizzardla yatmiyo. Illaki domination yedirip aoe buff lazim . Main dmg da rogue olunca mage ve rogue a daliyorlar once.

Herneyse en iyiler oyunu boyle bitirmis madem, basliktaki geri kalanlar kontrgerilla.
Mesaj tarihi:
axedice said:

O da çok sıkıcı hale getiriyor ya oyunu, özellikle endless pathste kapıya sıkıştır tüf tüf tüfekle falan. Önemli tasarım hatalarından biri bence.

Açık alana çekmeye çalışıyorum ben combat daha hızlı bitsin diye


aynen. ama tasarım hatası mı bilemiyorum. world of warcraft gibi her yerde 10 metrelik kapı koyulsun istemem. collision olmasın da istemem. belki de hardda mob sayısı arttığı için encounterlar tasarlanan/istenilen şekilde tepki veremiyordur, sıkışmalar vesaire.
Mesaj tarihi:
Fireball/Blizzard falan düşük level'da iyi de bir noktadan sonra damage'ı baya düşük kalıyor.

Consummable kullanmadım ben hard'da çok laylaylom olmasın diye.

Bu arada DW Cipher Mindblade spam'dan her türlü fazla vuruyor uygun silah talentlarıyla accuracy drain'i cast ettikten sonraki swingler arası Mind Lance'le öyle böyle mızraklamıyor.
Mesaj tarihi:
Esh said:

Sag klikten kastin nedir all attack mi?

Tek mage ve ciphersiz oynuyorum.

Fireball u 2-3 ledigin zaman zaten mage e isinlaniyor karakterler. Hadi bunu gectim, bi sure sonra oyundaki hicbir yaratik bir fireball bir blizzardla yatmiyo. Illaki domination yedirip aoe buff lazim . Main dmg da rogue olunca mage ve rogue a daliyorlar once.

Herneyse en iyiler oyunu boyle bitirmis madem, basliktaki geri kalanlar kontrgerilla.


anlattığın kadar zor değil yahu. 6 kişiden fazla gelseler ne olacak bi zahmet yoldalarken öldür yani. hard'da oyunu bitirnek için her encounter'da pause resume yapmana bile gerek yok. yani hakkaten zor bir oyun değil. zor encounter'lar varsa fog'a druid ve mage ile hatta cipher ile büyüleri salla combat başlayınca geri çek zaten hp'leri çok düşük gelecekler karşına. işte yukarda yazmış biri range'lerin etrafına summon yap item'larla hani çok zorlanıyosun diye yazıyroum bunlara da gerek yok da. ben hiç summon bile kullanmadım sırf makara olsun bakalım ne oluyo diye basıyoudm ama agroyu iyi alıyor yolda üstüne gelen güçlü bi mob varsa. ya da iki melee öne sal diğer meleeyi dex'i yüksek olan bi taneyi range'lerin orada tutup oradaki mobları temizle vs. bişey yok abi oyuda potd oynasan ok diyicem sonuna kadar haklısın zor oluyordur taktik konuşalım da, hard seviyenin hakikaten tartışılacak bir zorluğu yok.
Mesaj tarihi:
cipherin melee dpsi nasıl bilmiyorum hep ranged kullandım ben. mindblades de spamlamadım zaten cipherle daha çok debuff ve cc için kullandım. çok bi dmg yapmasına gerek kalmadı zaten çünkü druid, barbarian ve rogue yeteri kadar yapıyordu
Mesaj tarihi:
Rogue'la barbar'ı bilmiyorum da druid pek birşey vurmuyor. Bütün party auto-attack yaparken Cipher'la full kesiyorum ben herşeyi mesela (tabi main cipher, comp diil).
Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...