Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Taming bug fix yardim edermisiniz!


ocean

Öne çıkan mesajlar

On=@Timer
CONT.CHECKS
IF ( > 3)
CONT.SYSMESSAGE @38 Hayvana yeterince yakin degilsiniz.
elseif ( 7)
cont.sysmessage @38 Bu hayvan yuvasindan uzak!
else
if ( < 6)
dorand 10
cont.sayua 0255,6,6,0 Gel , gel ...
cont.sayua 0255,6,6,0 Sana zarar vermeyecegim,
cont.sayua 0255,6,6,0 Seni incitmeyecegim.
cont.sayua 0255,6,6,0 Her zaman senin gibi bir aramistim.
cont.sayua 0255,6,6,0 Ne kadar sirinsin, ..
cont.sayua 0255,6,6,0 Neden bana oyle bakiyorsun, ?
cont.sayua 0255,6,6,0 Bana oyle bakma, ..
cont.sayua 0255,6,6,0 Seni yasadigim surece sevecegim, .
cont.sayua 0255,6,6,0 Gel , .
cont.sayua 0255,6,6,0 Gel .
enddo
dorand 2
cont.anim 17
cont.anim 19
enddo
timer 2
more2 ( + 1)
return 1
endif
more2 0

if !( == 1)
cont.sysmessage Bunu ehlilestiremezsiniz.
return 1
endif

if (rand(100) < 75)
if ()
link.memoryfindtype.memory_ispawned.remove
endif
link.karma -50
link.memorydel
link.newitem i_memory
link.act.attr 04
link.act.more1 04
link.act.more2
link.act.morep
link.act.color memory_ipet
link.act.timer -1
link.act.link
link.act.cont
link.flags &statf_pet
cont.sysmessage sizi sahibi olarak kabul etti.
if ((> == 0) && ( < 700.0))
if ( < 30.0)
if (rand(1) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
elseif ( < 50.0)
if (rand(2) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
elseif ( < 75.0)
if (rand(2) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
elseif ( < 100.0)
if (rand(4) == 1)
cont.taming ( + 1)
endif
endif
endif

if ((> == 0) && ( < 700.0))
if ( < 30.0)
if (rand(2) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
elseif ( < 50.0)
if (rand(2) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
elseif ( < 75.0)
if (rand(2) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
elseif ( < 100.0)
if (rand(4) == 1)
cont.animallore ( + 1)
endif
endif
endif

link.tag.tamer
link -1
else
cont.sysmessage Hayvani ehlillestirmeyi basaramadiniz.
link -1
endif
return 1

On=@TargOn_Char
if !( == a_townZoo)
if (( == 1) && ( != c_pv))
if !()
src.sysmessage Hayvana ulasamiyorsunuz.
elseif ( > 3)
src.sysmessage Hayvana yeterince yakin degilsiniz.
elseif ()
if ( == )
src.sysmessage zaten size ait.
src.targ.flags &statf_pet
else
src.sysmessage bir baskasina ait.
endif
elseif ()
src.sysmessage Hayvan su an musait degil.
elseif ( == )
src.sysmessage Hayvan su an size cok kizgin.
elseif ()
src.sysmessage Buyu ile yaratilmis hayvanlari ehlilestiremezsiniz.
elseif (0 == 0) // tamerlar elele bug-free dunyaya
src.sysmessage Hayvan artik sizi umursamiyor.
elseif ( < )
src.anim 19
src.sysmessage icin taming skilliniz yeterli degil. (gerekli skill: )
elseif ( < )
src.anim 19
src.sysmessage icin animal lore skilliniz yeterli degil. (gerekli skill: )
else // tame etmeye ba$la...
link
src.anim 19
timer 2
endif
else
src.sysmessage Bunu ehlillestiremezsiniz.
endif
else
src.sysmessage Bu bolgede taming yasaktir.
endif
return 1

On=@TargOn_Item
return 1

[FUNCTION checks] // kontrol
NEWITEM i_checks
ACT.LINK
EQUIP

[ITEMDEF i_checks]
ID=i_memory
TYPE=t_eq_script
NAME=Checks

ON=@Equip
VAR.DIST
VAR.SEE
REMOVE

[function memorydel] // memory silen loop
if (0
if ( ==
findid.i_memory.remove
memorydel
endif
endif
//
Arkadaşlar benim yapmak istedigim binek spawm noktasindan belli bir mesafa uzaklasinca evçilleştirmesini onlemek bu sekilde yaptim. ama herzaman hayvan yuvasindan uzak diyor cok denedim ama ayar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arkadasım cevabın ıcın saol ama gercekten denedım 1 saatır denıyorum :( sorunum cozulurse cok mutlu olcam onu yapincada smylbol hatasi veriyor altinda :([signature][hline]Deniz derindir durulmaz dostluk ebedidir unutulmaz...

Brightlance Lifespan

[Bu mesaj Lifespan tarafından 16 Ocak 2005 21:21 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

On=@Timer
CONT.CHECKS

if ( < 6)
dorand 10
cont.sayua 0255,6,6,0 Gel , gel ...
cont.sayua 0255,6,6,0 Sana zarar vermeyecegim,
cont.sayua 0255,6,6,0 Seni incitmeyecegim.
cont.sayua 0255,6,6,0 Her zaman senin gibi bir aramistim.
cont.sayua 0255,6,6,0 Ne kadar sirinsin, ..
cont.sayua 0255,6,6,0 Neden bana oyle bakiyorsun, ?
cont.sayua 0255,6,6,0 Bana oyle bakma, ..
cont.sayua 0255,6,6,0 Seni yasadigim surece sevecegim, .
cont.sayua 0255,6,6,0 Gel , .
cont.sayua 0255,6,6,0 Gel .
enddo
dorand 2
cont.anim 17
cont.anim 19
enddo
timer 2
more2 ( + 1)
return 1
endif
more2 0

if !( == 1)
cont.sysmessage Bunu ehlilestiremezsiniz.
return 1
endif

if (rand(100) < 75)
if ( && < 7)
link.memoryfindtype.memory_ispawned.remove
endif[signature][hline]ŞU DÜNYANIN EŞİT YARATILMADIĞININ KANITISIN.
AŞKIM CİĞDEMİM
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

if ( && < 7) su sekilde yaptım tcpip ama sunları cozumledım smylbol vede can't resolve

if ( && 7) bu sekilde ama yinede olmadihala can't resolve diyor cozumlemek gerek ama temleniyor[Can't resolve ] :([signature][hline]Deniz derindir durulmaz dostluk ebedidir unutulmaz...

Brightlance Lifespan

[Bu mesaj Lifespan tarafından 16 Ocak 2005 21:40 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gel msne vereyim benim scripti gel..[signature][hline]Msn:[email protected]|Icq:172734901
Mail:[email protected]|Resimleri:Mayh3m'in resim arsivi
Sözlük:Haqan (kimdir, nedir, ne değildir?)

Ne Yapar Bu İnsan?
- c+ c# Scriptler Yazar
- Grafikle ugrasir
- Web design ile ugrasir
- Radyo yayınları yapar
- Kahve icip evde tarzan gibi dolasır
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Senin ona o scripti özelden vermen burdaki diğer sorunu olan arkadaşların hiçbir sorusuna yanıt vermez... O yüzden ya yöntemini buraya göster... Ya da direk scripti küçülterek c/p yap...[signature][hline]Mail|SKYBlog|Icq|Hadi, söyle sence ben neyim?
Hayatta ne olursa olsun kazanan hep iyiler ve RP olsun...
Saygılarımla...

Rotweiler Quietsoul
Master Paladin of Clearness
Ce qui est impuissant, ce qui est peureux...
Chemical, 19 Ocak 2004 20:19 tarihinde demiş ki:
Şu wastinin avatarı editliyorumda
Şu bilgisayarı atmak lazım
New Folder aç dedim memory bitti diyo NEDEMEK LAN! *!bilgisayara kafa atar*
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu scp de istedigin hersey fixlenmis sekildedir. Kullanabilirsin.
Zamaninda Amentesde Coldwrap olarak scripterlik yaptigimda ihtiyaclari vardi. Duzenlemistim. Daha sonra katlanilamayacak bir is oldugunu fark ettim ve ayrildim umarim işini gorur.


[ITEMDEF i_deed_animal]
DEFNAME=i_deed_animal
NAME=pet trading contract
ID=i_deed
WEIGHT=20.0
TYPE=t_script
VALUE=50

CATEGORY=Custom Items
SUBSECTION=Deeds
DESCRIPTION=Animal Trading Contract

On=@Create
color 08ac

On=@Click
if ()
message []
endif
message
return 1

On=@DClick
if ( != )
src.sysmessage Bunu kullanabilmeniz icin cantanizda olmali.
elseif ()
if (&statf_hidden) || (&statf_invisible)
src.sysmessage Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz.
return 1
endif
try src.newnpc
link
link.name
link.karma
link.fame
link.str
link.hits
link.dex
link.int
link.food
link.color
if ( == 0835)
link.color 0481
endif
link.oskin
link.memorydel
link.newitem i_memory
link.act.attr 04
link.act.more1 04
link.act.more2
link.act.morep
link.act.color memory_ipet
link.act.timer -1
link.act.link
link.act.cont
link.flags &statf_pet
link.update
link.anim 5
link.bark 3
remove
else
target Kucultulecek hayvani secin.
endif
return 1

On=@TargOn_Item
sysmessage Esyalari kucultemezsiniz?
target Kucultulecek hayvani secin.
return 1

On=@TargOn_Char
if !()
src.sysmessage Oyunculari kucultemezsiniz.
elseif !()
src.sysmessage Bu hayvan size ait degil.
elseif (&statf_stone) || (&statf_freeze)
src.sysmessage Hayvani su anki durumunda kucultemezsiniz.
elseif (( == c_man) || ( == c_woman))
src.sysmessage Sadece hayvanlari kucultebilirsiniz.
elseif (&statf_invul) || ( == 07fff)
src.sysmessage Bu hayvani kucultemezsiniz.
elseif ()
src.sysmessage Hayvan su anda cok kizgin.
elseif ()
src.sysmessage Buyu ile yaratilmis hayvanlari kucultemezsiniz.
elseif (( == c_llama_pack) || ( == c_horse_pack))
src.sysmessage Pack hayvanlari kucultemezsiniz.
elseif ( < 6)
src.sysmessage Bu hayvan acikmis.
elseif ( < )
src.sysmessage Bu hayvan yaralanmis.
elseif ()
src.sysmessage Bu hayvan zehirlenmis.
elseif !()
src.sysmessage Hayvana ulasamiyorsunuz.
elseif ( > 3)
src.sysmessage Hayvana yeterince yakin degilsiniz.
elseif ( == c_m_golem_tinker1)
src.newitem i_pet_golem1
src.act.name
src.act.bounce
src.targ.remove
remove
elseif ( == c_m_golem_tinker2)
src.newitem i_pet_golem2
src.act.name
src.act.bounce
src.targ.remove
remove
else
name filled pet trading contract
attr 00
more2 1
color
if ( == 0481)
color 0835
endif
tag.trade
tag.trade_id
tag.trade_name
tag.trade_str
tag.trade_dex
tag.trade_int
tag.trade_karma
tag.trade_fame
tag.trade_food
src.targ.bark 2
src.targ.remove
src.sysmessage : kontrat haline getirildi.
endif
return 1

[FUNCTION checks]
NEWITEM i_checks
ACT.LINK
EQUIP


[ITEMDEF i_checks]
ID=i_memory
TYPE=t_eq_script
NAME=Checks

ON=@Equip
IF > 5
CONT.TAG.DIST 0
ELSE
CONT.TAG.DIST 1
ENDIF
CONT.TAG.SEE
REMOVE


[itemdef i_taming_staff]
NAME=taming staff
ID=i_staff_gnarled
TYPE=T_WEAPON_MACE_STAFF
DAM=5,10
VALUE=254
TWOHANDS=Y
WEIGHT=10

ON=@create
color 2001
more2 0
timer -1
hitpoints 5

ON=@dclick
if ( != )
src.sysmessage Bunu kullanabilmeniz icin uzerinizde olmali.
elseif (&statf_hidden) || (&statf_invisible)
src.sysmessage Gizlenmis durumdayken bunu kullanamazsiniz.
elseif ( == a_townZoo)
src.sysmessage Bu bolgede taming yasaktir.
elseif ( == -1)
target Hangi hayvani ehlilestirmek istiyorsunuz?
endif
return 1

On=@UnEquip
more2 0
timer -1
link -1

ON=@targon_char
IF ()
SRC.ACT=


IF (>0)
SRC.SYSMESSAGE You must wait to perform another action
ELSE
SRC.ACTION -1
SRC.MESSAGE
SRC.MESSAGE
SRC.MESSAGE
SRC.Taming
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hayvan spamında ıken hayvandan uzaklasınca hayvandan uzaksınız hayvanı spawmından cekınce hayvna yuvasından uzak! bunu yapmak istiyorum / hayvan spawmınday ken hayvandan uzaklasınca hayvandan uzaklastınız dıyor bunu yaptım ama otekını yapmadım hayvanı spawmdan cekınce hayvan yuvasından uzak demeısnı ısıtoyurm[signature][hline]Deniz derindir durulmaz dostluk ebedidir unutulmaz...

Brightlance Lifespan

[Bu mesaj Lifespan tarafından 17 Ocak 2005 12:33 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...