Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Amazon sipariş sorunu


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Amazon'dan ekran kartı siparişi verdim, tutar 1100 TL küsür. Kredi kartının bana ait olduğunu doğrulamak için mail attılar ve hesabı dondurdular.

1. Mail

Greetings from Amazon.com.

Unfortunately, we are currently unable to process your pending order(s), including order #108-5******-****9. To avoid cancellation of your order(s), we request that you fax us a copy of the billing statement associated with the debit or credit card provided as payment. Our fax number is 001-206-266-1838 when faxing from outside the US, or 206-266-1838 from within the US. This statement should include the following information:

* Name as it appears on your credit or debit card
* Address on file with the card issuer
* The customer service phone number for your financial institution

On your fax, please provide the email address used when placing your order and the order number you received in your email confirmation.

Do note that the statement must be sent via fax as we are unable to interpret attachments via email. Please also note that you will be unable to access your Amazon.com account as it has been placed on hold pending receipt of your fax. Please do not place a new order or open a new account as this may result in additional delays.

If you are unable to send the fax, please ask the issuer of your debit or credit card to contact us so we may verify your account details. The card issuer can reach us via the above fax number. The fax should include the name, phone number and fax number of a specific representative with whom we can correspond if necessary.

Please don't hesitate to email us should you have any questions, and thank you for your interest in shopping at Amazon.com.


Sincerely,

Account Specialist
Amazon.com
http://www.amazon.com




Ben de bunun üzerine gittim bu ay gelen faturamın çıktısını aldım. Üzerinde yazan isim ve adres bölümünü renklendirerek belirttim. Ayrıca kendim order numarası ve kredi kartına sahip oldugum bankaya ait musteri hizmetleri numarasını yazdım.

İkinci maili attılar.

2. Mail

Thank you for contacting us at Amazon.com.

We received your fax, however it did not contain the information required to process your order.

As previously indicated, please fax us a copy of a recent credit card *billing statement* to 206-266-1838 (from within the US) or 001-206-266-1838 (internationally) for the credit card presented for your order(s). The statement should include the following information:

* The name on the account
* The billing address on the account
* The billing telephone number on the account

To ensure that your fax is processed in the most timely manner, please be sure it includes the email address used when placing your order, and/or the order number you received in your email confirmation.

Please note that your Amazon.com account and order will remain on hold pending receipt of this fax. We apologize for any inconvenience this may cause you and appreciate your patience with our security measures.

Feel free to contact us should you have any questions or concerns. Thank you for your interest in shopping at Amazon.com.


Sincerely,

Account Specialist
Amazon.com
http://www.amazon.com



Daha önce başınıza geldi mi bu durum, neyi eksik yapıyorum?
Mesaj tarihi:
Direkt sor abi hepsini gonderdim hangi kisim eksik diye. Olmadi arayiver skype ustunden ya da voip ustunden. Baya dusuk tutuyo.

En olmadi contact kismindan chat'i bul, ordan yardir.
Mesaj tarihi:
Mail attım donmediler, tekrar fax cektim. Bakalım buna ne cevap verecekler. Ona gore ya vazgecicem, ya da istedikleri seyi telefon/chat ile ogrenicem.
Mesaj tarihi:
Amazon FTW.

Gecen bi case aldim telefona, begenmedim geri gonderdim. Iki hafta sonra atilden donunce farkettim ki adamlara bos kutu gondermisim geri, case masanin ustunde duruyo ama adamlar yine de refund etmis parayi.

Gittim anlattim ya ben gondermemisim urunu ama yine de yatirmissiniz parayi diye, tamam sikinti yok, urunu kaldirip atsan da olur gondermeye ugrasma dediler.

Musteri memnuniyeti tavan adamlarda. Bi bunlar bi de John Lewis. Geri kalaninda is yok gavurun. sdf
Mesaj tarihi:
O normal toggie. Bazı ülkeler(maaalesef bizimki de) mimli.
Eğer birdahaki orderında böyle bişey olursa, "faz makinem yok size faks felan çekemem" de skypedan arayıp. Anında hallediyorlar.
Mesaj tarihi:
amazondan kitap sipariş etçem 68$ a , 25$ da shipping tutuyo

ama totalde 75€ nakliye hariç di mi olayımız? yani orada tax göstermiyo da, altına yazmışlar , bunun dışında da tax olabilir diye.
Mesaj tarihi:
gençler ben şimdi amazon'dan mouse siparişi vericem, yanında bi de kitap aliim diyorum. item'lar 88 dolar, shipping 22 dolar, 110 dolara falan geliyo. bu şimdi vergi falan hiç uğraşılmadan çatırt diye kapıma kadar gelecek doğru mudur? shipping hariç 75 euro sınırımız var yani?

bir de esh tc kimlik no vermek falan gerekiyo bişiler dedi de arada offline olmuş soramadım, o iş ne alaka bilen var mı?
Mesaj tarihi:
Benim son siparisi i-parcel tracking uzerinden yollamislar, o firma da sana mesaj atip tc kimlik no nuzu girmeniz lazim diyo, verdigi linke tiklayip giriyosun.

Bizim gumruk mevzuatini acikliyo orada, yilda 5 parca mala kadar alisveris yaparsiniz diuo, biz de sizin kac kere alisveris yaptigimizi urunun degerini gumruge bildiriyoruz diyo. O yizden tc kimlik no girmezseniz mal gumrukten geri donebilir diyo
Mesaj tarihi:
bu arada amazon prime ile i-parcel gönderisi bugun geldi. 1 hafta olmadı daha siparişi vereli.

i-parcel yurtiçi kargoyla çalışıyormuş, onu öğrenmiş olduk.
×
×
  • Yeni Oluştur...