paramecium Mesaj tarihi: Ekim 31, 2014 Mesaj tarihi: Ekim 31, 2014 Selam, sadfgjhgasdfjhgsd... Avrupa'ya giden olursa istemek gerek :P Saygılar.
SeaGle Mesaj tarihi: Ekim 31, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ekim 31, 2014 Aslında vites topuzunu almanyadan getirtmiştim Almanya plantının kazien müdürüne sdf. Yağ da getirtilebilir belki ama uçakta sıkıntı olur mu gerçi atıcak valize sdf.
SeaGle Mesaj tarihi: Kasım 14, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 14, 2014 Yağ çubuğunun alt çizgisine indik yine. 1L/2500 km. pfs.
SeaGle Mesaj tarihi: Kasım 14, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 14, 2014 İsuzunun ortalama yakıt tüketimi amarok'un harcadığı yağdan fazla aga.
SeaGle Mesaj tarihi: Kasım 15, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 15, 2014 Doğuşa gittim servise bugün. Orda iyi bi eleman buldum. Anlattım. Paramecium'un söylediği gibi o da yağ dolum kapağından üfürme testi yapan elemana sövdü ahahah. Yağ çubuğundan gelen buhar için de sıfır amarokların bulunduğu park yerini gösterdi, sen istediğin aracı seç gidelim bakalım, çalışma sıcaklığında aynı dumanı vermeyen bulamazsın dedi sdf. Bizim kullandığımız yağları dışarıda bulamazsın, dışarıdaki yağlardan da mobil ve castrol kullanılır ama bi alex değil tadında kaçamak bi cevap verdi. Sanırım bunların yağlarının buharlaşması daha az oluyor, o yüzden karter havalandırması ile daha az yağ emme manifolduna veriliyor. Birde, geçen hafta temizlediğim yerlerde hafif yağlanma da vardı bugün. Orda bi kapak var altında yay ve diyafram var, sanırım ani basınç durumlarında emniyet sağlayan birşey, çözemedim amacını gerçi sallıyorum. O diyaframın dudaklarının bi kısmı bozulmuş, dalgalanmış. Üzerinde parça kodu yok, fotosunu çektim servisten alıcam bi ara. Ordan da bi miktar kaybım var sanırım. https://dl.dropboxusercontent.com/u/18366514/rok/20141115_160113.jpg https://dl.dropboxusercontent.com/u/18366514/rok/20141115_160106.jpg https://dl.dropboxusercontent.com/u/18366514/rok/20141115_160109.jpg
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Up. Buyuk seks dondu beyler. Son donemde 1.5 litre / 1000 km gibi abarti degerlere erisince yag sarfiyati, nesteri vurdurduk dun ozel bi serviste. Sonuc, 1 egik piston kolu. Pistonlarin 2 tanesinde subap binmesi. 2 gomlekte yaslanmadan dolayi iz olusumu. Sebebi olarak gorulen sey de yaklasik 1 yil once yasanan kaza. Gece park halindeyken vurmuslardi. 1 vitesteydi, geriye dogru kaymisti kaza etkisiyle. Orda sente atladi herhalde. Ya da bisey oldu. Irda cok hafif bi şıkırdama sesi duymustuk ama sevgili dogus oto yok abi bisey bunda deyip yollamisti, her zaman yaptigi gibi. 7.5k liraya revizyona girecek simdi, 60k kilometrede.
paramecium Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Selam, Bak nasıl da rahatlamış gibi geliyor sesin :P Geçmiş olsun... Saygılar.
Saeros Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 "benim de alnım çok yağlanıyor" diye girecektim ki patinajdaymış.
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 7, 2015 Su anda da okutabilirdik de, kendime yapilmasini istemedigimi baskasina yapamam ayipli mali satarak abi. Revizyon yapilsin bakalim, bi sure daha kullaniriz zaten. Dogus otoya guven sifir artik ama. Defalarca geri gonderdiler bu yag sarfiyati normal diye. En son almanya merkezden biriyle kontak kurup ordan baski yaptirdik. Arabayi cekiciyle falan aldilar ama bisey yapmadilar yine. Yag ekleyip 1000 km sonra gel dediler, 5. yag sarfiyat formu falan oldu yani. En basindan duzgun ilgilenseler bu kadar buyumeyecekti belki hasar. Fakat isin garip yani, en ufak bi belirti vermedi biyel kolu bile yamulmasina ragmen. Sadece yag sarfiyati vardi.
Öne çıkan mesajlar