navyamphs Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Katibim said: navyamphs said: ya kamyonetle 112 km hız yapıyorsun, bide gelip buraya yazıyorsun insanda utanma, sıkılma olur bildiğin trafik canavarısın o götü başı ayrı oynayan ticarileri siz hız yapın diye yapmıyolar yük taşıyın diye yapılan makaslı arabalarda trafikte hız yapmayın amk Bi kere aç bi sağa sola oku hafif ticari araçlar sadece yük naklinde mi kullanılıyormuş Bunların yolcu nakli olanları da varmıymış diye ???!!! aç sen oku abi onları senin aracın şundan farkı yok teknik olarak makaslı, esnemez şase,0 aerodinamik, dangoz takoz ticari işte hız yapmak için değil o araçlar, yük taşımak için ticaret için Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Selam, Sanırım içi daha konforlu ve dışı janjanlı ama teknik olarak yük amaçlı ticariden farkı yok demek isteniliyor sanırım. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 abi 120km/h hızda, bu yükseklikte makaslı bir araç ile ne gibi kaçınma manevraları yapabilirsin, kaç metrede durabilirsin? insaf yani ha kanun izin veriyo, yardırayım mantığındaysan oke Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Katibim Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 al bununla doya doya yük taşırsın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rotweiler Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Katibim said: 100 + %10 fazlası Afedersin de hangi karayolundaymış bu 100 limit? 90 olmasın o? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Bindiğin araç sanırım kamyonet diye geçiyor ve hız sınırı bu tür araçlar için 110 değil. http://www.kgm.gov.tr/Sayfalar/KGM/SiteTr/Trafik/HizSinirlari.aspx Yani yediğin ceza normal. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Katibim Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 navyamphs said: Katibim said: navyamphs said: ya kamyonetle 112 km hız yapıyorsun, bide gelip buraya yazıyorsun insanda utanma, sıkılma olur bildiğin trafik canavarısın o götü başı ayrı oynayan ticarileri siz hız yapın diye yapmıyolar yük taşıyın diye yapılan makaslı arabalarda trafikte hız yapmayın amk Bi kere aç bi sağa sola oku hafif ticari araçlar sadece yük naklinde mi kullanılıyormuş Bunların yolcu nakli olanları da varmıymış diye ???!!! aç sen oku abi onları senin aracın şundan farkı yok teknik olarak makaslı, esnemez şase,0 aerodinamik, dangoz takoz ticari işte hız yapmak için değil o araçlar, yük taşımak için ticaret için unutmadan hatırlatmak istedim ABS (Kilitlenmeyi önleyici fren sistemi) ASR (Anti patinaj sistemi) Çarpışma anında katlanabilen debriyaj ve fren pedalları EBC (Motor fren kontrol sistemi) ESP (Viraj dengeleme sistemi) Tüm koltuklarda 3 noktalı emniyet kemeri Kapı iç koruyucu çelik barlar gibi ticari araçlara has donanımlarının yanında 6 hoparlör Eve geliş - evden çıkış aydınlatma sistemi Hız sabitletyici Klimatronik Klima Otomatik yanan farlar Otomatik kararan iç dikiz aynası Soğutma özellikli kilitli ve ışıklı torpido gözü Yağmur sensörü v.b gibi yük taşımaya yarayan (!) özellikleri mevcut Ha size göre bu araç ticari yük nakil aracı olabilir ama benim gönlümde yük taşımaktan çok daha fazlası Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Katibim Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Panelvan (N1) 50 85 100 110 yukarıdaki siyah rakama %10 daha fazlasını ekle limit o işte Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Marty Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 tamam iste 12 km daha hizli gidiyosun limitten. %10 pay vermisler onu da gecmissin. neyin savasini veriyosun ki? hoparlor var, arac yuk degil insan tasiyor diye yaris arabasi mi oluyor? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
jacabo Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 katibimi de cahiller listesine ekledim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Selam, Katibim said: ...size göre bu araç ticari yük nakil aracı olabilir ama benim gönlümde yük taşımaktan çok daha fazlası... Duygusala bağlama hemen :D O belirttiğin özelliklerin çoğu elektronik oyuncaklar. Araca eklenince binek tip olmuyor bir anda. Sonuçta Isuzu kamyonet birgün çıkıp AFL Xenon ve eve dönüş ışığı falan eklese, araç bir anda binek tipe dönmeyecektir. Zaten o saydığın güvenlik ekipmanları da yönetmelik gereği zorunlu. Bugün kamyonlarda bile sürüyle güvenlik ekipmanı var. Aracın yerden yüksekliği, yan kesit alanı, ön ve arka salıncak geometrisi, süspansiyon sistemi gibi etkenler aracın karakteristiğini belirliyor. Benim MPV bile bir sedan(başka nasıl diyeceğimi bilemedim) gibi yolda gitmiyor. Aracın geometrisi buna engel. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elesso Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Ben 113 ile yemistim sanirim, sonra makbuzu kaybettim 3 yil sonra arabayi satarken 400 e yakin bi tutar girmisti heh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Selam, Onun itirazı veya içine koyan nokta o +10% limitini çok ufak bir farkla aşması. O 2-3km'Lik fark olmasa ceza yemeyecekti. Cezaya itiraz etmiyor bence. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kermit Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Büyüyünce OGS geçişlerine su bidonu olacağım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cacodemon Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Geçmiş olsun diyelim. Yeni arabanın nazar parası olsun. Ucuza kapattın valla. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
navyamphs Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Katibim said: 6 hoparlör pardon, onu görmemişim 6 hoparlör varsa 120 basabilir kamyonetler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Kimse kimsenin arabasina kotu demiyor da , niye bu arac olmayan biseymis gibi dusunulmekte israr ediliyor ben onu anlamadim. Arac ticari arac, tum mekanik tasarim haliyle donanim bu amaca gore. Icinde deri koltuk ve televizyon olunca nasil luks otobuslere limuzin demiyorsak buna da yaris arabasi demeyiz. Icinde sayilan tum pasif guvenlik sistemleri onlarda da mevcut diye onlar da mi 110-120 basip makas atsinlar? DSG falan diye takiliyoruz saka yapiyoruz o bir yana da, caddy yani bu. Abartmayalim artik. Sonra 6 hoparlorun var diye dalga gecilince soylencek bisey de kalmaz asdfas Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 paramecium said: Selam, Katibim said: ...size göre bu araç ticari yük nakil aracı olabilir ama benim gönlümde yük taşımaktan çok daha fazlası... Duygusala bağlama hemen :D O belirttiğin özelliklerin çoğu elektronik oyuncaklar. Araca eklenince binek tip olmuyor bir anda. Sonuçta Isuzu kamyonet birgün çıkıp AFL Xenon ve eve dönüş ışığı falan eklese, araç bir anda binek tipe dönmeyecektir. Zaten o saydığın güvenlik ekipmanları da yönetmelik gereği zorunlu. Bugün kamyonlarda bile sürüyle güvenlik ekipmanı var. Aracın yerden yüksekliği, yan kesit alanı, ön ve arka salıncak geometrisi, süspansiyon sistemi gibi etkenler aracın karakteristiğini belirliyor. Benim MPV bile bir sedan(başka nasıl diyeceğimi bilemedim) gibi yolda gitmiyor. Aracın geometrisi buna engel. Saygılar. Ben bunu kabul ediyorum, gerçekten önemli farkları var normal binek araçtan. Fakat kabul edemediğim başka bir nokta var. 90 modelin altındaki araçlar, özellikle dandik kuş serisi bile 2014 model araçlar ile aynı hız limitine sahip. Bu büyük bir saçmalık. Günümüzde standart haline gelmiş esp, abs, airbag gibi önemli güvenlik özelliklerine sahip olmamasını geçtim, 90 km/h üzerinde yerle teması azalan araçlardan söz ediyoruz. Ve bu araçların da 110 ile gidebildikleri yol var. Kontrol mekanizması nasıl olur bilmiyorum, plakadan ruhsat bilgilerine gidilip oradan model yılına mı bakılır eds lerde orada bir güvenlik zaafiyeti var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
miyaw33 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Bendeki Versoda sadece 4 hoparlör var, sanırım minibüs oluyor :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 abi kus serilerinde kanat var ondan.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kharon Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 @seagle Bu konuda sana katiliyorum, ne pasif ne aktif hic bir guvenlik onlemi olmayan ve adam gibi muayenesi denetimi yapilmayan araclar da bir bu kadar tehlikeli. Ama kurallar daha ziyade kazalarin olusmasini azaltmakdan ziyade kaza oldugunda zaiyati azaltmak temeli uzerine kurulu. 1500kg nin ustunde (bazen baya baya ustu) yerden hayli yuksek, ve genel itibariyle yuklu ticari araca vurmak/vurulmak ile 90 model 1000kg dolaylarinda tenekeye vurmak ayni sonuclanmiyor. Elbette istisnalari var o zamaninda essek yukuyle beton bariyer tipi arabalari vardi sonucta. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dana22 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 bu arada hiz sinirlari Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Selam, Hurda affı falan filan yapıp eski araçların trafikten çıkmasını sağlamaya çalışıyorlar ama TOFAŞK diyorum başka da bir şey demiyorum. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
WaNTeD Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 o hızla baskasina carpip olumune sebep olsan, 2-3km'nin kimse icin bi onemi olmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Selam, Otobanda hız sınırı olan 120km/h ile sınır dâhilinde de çarparsan yine ölüme sebep olabilirsin. Maksat ölüme sebep olmaksa sınırı fiks 30km/h yapalım ki o bile riskli. Olayı farklı noktalara çekip günah keçisi muamelesi yapmaya lüzum yok. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar