Black_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 bu konudaki cahilliğimi magzur görün. şöyle bir durum var. basit bir excel dosyası olusturup bunda yüzeysel muhasebe girdileri girecegim. istedigim olay bu olusturacagım excel dosyasına birden cok cihazın baglanabilmesi ve üzerinde degisiklik yapabilmesi. nasıl bir ortama aktarmalı bu excel dosyasını yada nasıl bir ara program kullanmalı? dropbox falan geldi aklıma, acaba onla olur mu? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 google documents aradığın yanıt Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 mazur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
vaperon Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Son model office de multiple çalışma destekliyordu sanırsam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 office 365. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Office live aradigin Otelin rezervasyon defteri onlineda, butun cihazlardan editliyorum. Office inline baya iyi oldu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Teşekkürler office live. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 drive iyiymiş oldukça; iş görür. teşekkürler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar