Black_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 bu konudaki cahilliğimi magzur görün. şöyle bir durum var. basit bir excel dosyası olusturup bunda yüzeysel muhasebe girdileri girecegim. istedigim olay bu olusturacagım excel dosyasına birden cok cihazın baglanabilmesi ve üzerinde degisiklik yapabilmesi. nasıl bir ortama aktarmalı bu excel dosyasını yada nasıl bir ara program kullanmalı? dropbox falan geldi aklıma, acaba onla olur mu?
bingildak Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 google documents aradığın yanıt
vaperon Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Son model office de multiple çalışma destekliyordu sanırsam.
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Office live aradigin Otelin rezervasyon defteri onlineda, butun cihazlardan editliyorum. Office inline baya iyi oldu
Black_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 20, 2014 drive iyiymiş oldukça; iş görür. teşekkürler.
Öne çıkan mesajlar