paramecium Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Selam, Siz kimlersiniz??? Saygılar.
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 KHaRoN said: Araba degil galiba bu? 2 zamanli falan mi Modern hic bir sanziman motora konacak kadar ince yag ile calismaz. Motosikletlerde şanzuman da motor yağıyla yağlanıyor. Zaten motosiklet yağının farklı olmasının temel sebebi bu. 1lt yağ 50tl civarında.
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Sabah degistirttim yag, yag filtresi, mazot filtresi, hava filtresi. 8 litre yag aldi tam filtreyle birlikte. Bu aptal arabalara yakit sistemini manuel pompalayacak bi tehcizat koymamislar, eski arabada vardi bizim filtre degisimi sonrasi kullaniliyordu. Adam el pompasiyla disaridan pompalamak zorunda kaldi. Yag olarak mobil 1 esp 5w30 koyduk, litre fiyati 30 tl. Direk vw 507.00 standardi. Yag yakma problemi de yagdan cikti muhtemelen. Eski serviste konulan yagin uzerinde dpf uyumlu yaziyordu, ve ben bunu 507.00 sagliyor saniyordum. Megerse o koyulan yag 504.00 standardini sagliyormus. Hadi ben aldandim da, yag degisimi yapan herif bunu bilmese ayri bi hata, bilip de soylemese ayri bi hata.
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Selam, O pompa Renault'da var :D Belki de en büyük artısı bu. Saygılar.
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Yanlışlıkla mazot bitse yandık sdf. Pompa olmayan araçlarda da kontağı marş öncesi hazırlık konumuna 5-6 kez getirince (ön pompalama yapıyo herhalde) oluyormuş genelde ama bizimkinde olmadı o da.
Kharon Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 30, 2014 Yag degisimi yapan cok az kisi yag standartlarindan haberdar. Goreceli olarak erken teshis ettigin icin sansli sayilirsiniz bile bence.
Öne çıkan mesajlar