paramecium Mesaj tarihi: Eylül 20, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2014 Selam, Soğukken denir ama aslı süzülmüş olması kâfi, tabi süzülsün diye beklerken de motor soğur... Toleranslar dâhilinde olmasın yakması? Saygılar.
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 20, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 20, 2014 Ya sayısal olarak tolerans dahilinde aslında. 1L/2000 km diyor. 1000 km'den fazla oldu, yarım litre gibi bişey eksilen muhtemelen. De, gel de babama anlat abi bunu. Yani adam da haklı bi yerde, 45 bin kilometre yağ eksiltme problemi yaşatmamış araçta 45k bakımı sonrası -ki sadece bu bakım dışarıda özel serviste yapıldı- yağ eksiltme olayı çıkınca şüpheleniyor haliyle sdf.
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 20, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2014 Selam, Konulan yağı tartışmıştık değil mi? Saygılar.
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 20, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 20, 2014 Castrol edge orjinal ambalajında, servis tarafından kullanılması tavsiye edilen vw 50700 standardında 5w 30 yağ.
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 20, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 20, 2014 O da işte orinal ambalaja başka bişey doldurmadılarsa gözümle gördüm, adam 2 tane 4 litrelik açtı kapağının altındaki jelatin fln vardı yani kendi açtı direk.
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 Selam, Abi senin araçta DPF var mı? Hatta araç neydi :P Saygılar.
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 dpf var. vw amarok 2.0 tdi.
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 Selam, Çok enteresan. 507.00 kullanmasan da sorun olamzdı gerçi, DPF ayvayı yerdi sadece :P Ama bunca yakma... nereye gidiyor len yağ!? Teorim: Motor güzelce çalıştı ve optimal aşınma seviyesine ulaştığı için belirtilen miktarda yağı yakmaya başladı! Saygılar.
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 21, 2014 Ben biraz sıcak hava + devirli kullanım konusuna da bağlamak istiyorum. E 50k da oldu elbette aşınma da meydana geldi. Bunlar birleşince de böyle dikkat çekici eksilme oldu galiba. Dün egzosdan çıkan gazı bi hayli inceledim. Renksiz çıkıyor yani hiç böyle mavi duman diyebileceğin ufak bi belirti bile yok. Kısmet bakalım sdf
gleoddyn Mesaj tarihi: Eylül 22, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 22, 2014 Gittiği kadar be seagle. Kisfmet de bas gaza sdfs
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 22, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 22, 2014 Selam, Gittiği yerde açılması şemsiye sonra :D Saygılar.
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 22, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 22, 2014 Biyel kolu yerine şemsiye mi çıkıyor :P
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Selam, bugün dynomoss'un bursa'daki şubesine gittim. Anlattım derdimi. Yağ çubuğundan çıkan dumana baktı, vw grubu dizellerinde gayet normal olan miktarda, problem yok dedi. Egzost dumanına baktı problem yok dedi. Yağı kontrol etti kötü buldu. Şöyle klasik yağ uzama testi olur ya parmakla ona baktı, hiç uzamıyor, yağın iyi değil, bana kalırsa acilen git kendin yağ al filtre al o yağ ve filtreyle git yağ değişimi yaptır dedi. Gaza basınca normalden biraz fazla şırıldama(şırıldama dediği egzantrik-subap sesinden bahsediyor sanırım) var, yağ miktarın düşük bide yağ kötü o yüzden ses fazla, yağını değiştir iyileşmeyi farkedeceksin dedi. Bakalım yağ değiştiricem. Castroll tesisi gemlik'teymiş zaten, BP fabrikasında yapılıyormuş. Orda çalışan birine sordurucam acaba direk ordan satışları var mı, ya da yetkili bayileri neresi. Gidip kendim alayım 8 litre castrol edge prof. longlife III 5W30, kendim değiştirteyim burda.
Esh Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 8 litre oh$ Mobil tavsiye ederim bu arada
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 ya mobil alıcam aslında ama şu otomobil üreticilerinin marka önermeleri yok mu, o canımı sıkıyor sdfghf
Esh Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Yabstandartina bak arabanin Mesela benim arac bmw longlife 01 standarti kullaniyo, bu Standarti kapsayan yag castrolde 5w-30ken mobilde 0w-40 mesela.
Esh Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 0la 5 arasinda cok yogun bir kalinlik farki yok. Ama senin yakisin fazlaysa yine kalin gibi bir yag kullanmanda fayda olabilir . Ama 10w40 a cikarsan da sikinti yaratabilir
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 vw yeni nesil dizeller için 507.00 standardını istiyo dpf li araçlarda. Castrolde de mobilde de 5w30 diyor. http://www.mobiloil.com.tr/Turkey-Turkish-LCW/carengineoils_products_mobil-1-esp-formula-5w30.aspx# Filtreleri de ya direk servisten alıcam, ya da mann filtre alıcam.
Esh Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Mann al gec, bi de tipa bakiri al, o her sok takta yamuluyo, degistirmek sart olmasa da icin rahat etsin.
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Bakır pul var ya, hallederim onu. Hatta almışken mıknatıslı tapa alayım.
Rerore Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 motor aşınmasıan göre yağı kalınlaştırman gerekebilir de bunu vw ciler de düşünmüştür ama bırak olduğu gibi kalsın demişlerdir
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Abi 50k kilometre bence yağ kalınlığını değiştirecek kadar bi aşınma yaşayacağımız km değil, normal şartlar altında.
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Selam, Ben yağı yapı marketten alıyorum veya sanayide toptancı olan yağcılardan. Alacağın yağın DPF uyumuna mutlaka bak! Saygılar.
SeaGle Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 27, 2014 dpf uyumu mobil 1 alıcam. Direk mobilin bursa bölge bayiinden almayı düşünüyorum.
Öne çıkan mesajlar