Jump to content
BonePART

Dota 2 update steami kitliyor

Öne çıkan mesajlar

§ 09 Ağu 2014, 07:55
Dün geldi başıma neden anlamış değilim. Küçük bi patch var gibi görünüyor steam sürekli dl etmeye çalışıyor sonra duruyor ama steam kullanılmaz oldu. Offline mode açıp dotayı uninstall ettim gene çözüm olmadı. Fikri olan var mı?

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Ağu 2014, 08:21
steamde sonu .blob olan bir dosya var onu silip tekrar başlat steami

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Ağu 2014, 10:43
blob çözmedi
apcache diye bi folder war onu silince cozuldu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Ağu 2014, 11:50
Bende blob ve appchache de cozmedi. Garip bi bug. Steam beta Client yukleyince cozuluyor yazmislar.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Ağu 2014, 15:06
beta client geçtim ben düzeldi geçen
dün de bi patch gelmiş olması lazım normal client'a
workshop indirmeye çalışıyomuş

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 09 Ağu 2014, 15:31
size güvendim beta client e geçtim
hala dota2 patchı gozukuyor mal gibi

hadi olmamasını geçtim, steam ui, icon vs. değişti
hepten iğrendim

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ağu 2014, 13:08
Bende de oldu her steam e girdiğimde dl yi pause yapıyorum mal gibi..

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ağu 2014, 16:04
steam update yapıp ui değiştikten sonra
steamwephelper.exe diye bir şey calısmaya basladı

boşuna boşuna ram falan yiyor nedir ki bu

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş
§ 15 Ağu 2014, 18:02
dota2'nin otomatik patchini kapat, aptal bisey var surekli patchlicekmis gibi yapiyo ama bisey yok 0/0 diye oyle kaliyo tepede.

Bu mesajı paylaş


Bu mesajın linki
Sosyal ağlarda paylaş

Yorum yazmak için üye olun veya giriş yapın

Yorum yazmak için üye olmanız lazım

Üye ol

Kayıt olun ve aramıza katılın!

Yeni bir hesap oluştur

Giriş yap

Zaten üyemiz misin? O halde giriş yap

Hemen giriş yap

×
×
  • Yeni Oluştur...