Law Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2014 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2014 Turkcell deki sıkıntı şu kurumsal aboneliğim var ve güya bana özel müşteri temsilcisi vermişler, aradı tanıttı kendini böyle böyle diye beni bu numaradan arayın diye bir sıkıntı olunca. Arıyorum müşteri temsilciniz iş yoğunluğua göre sizi gün içide arayacak diyor elektronik abla, 5 saat sonra aranıyorum, en iyi ihitmal 1.5-2 saat. Bireysel aboneliğim olsa, müşteri hizmetklerine çat diye ulaşabiliyorum, tarife vs alacaksam taksitle telefon almak istesem en yakın turkcell mağazaya gider alırım telefonu be herşeyi hemen halledebiliyoırum. Kurumsalda öyle değil, tarife değiştirmek istesem bana adam gönderiyorlar, tarife yenileyeceğiz siz yorulmayın biz size gönderişyoruz deniyor kontratı eleman ile, gelecek eleman 2 gün sonr arıyor müsatimisiniz diyor şu saatte, tamam diyorum adam 3 kere ekti beni. En sonunda müşteri hizmetlerine dedim durum bu tamam dediler bizi burdan hallediyoruz ve yaptılar la dedim o kadar gün neden oyaladınız o zaman ? Turkcell mağazaya gittim şu telefonu taksitle ne kadar olur diyorum, elimizde var diyorlar heme verelim ok diyorum ama siz kurumsal abonesiniz diyorlar, müşteri temsilcinizi arayın dediler. Aradım onu tamam size eleman göndereceğiz kontratı o yapaca ksonra telefonu kargoya vereceğiz dediler, ya dedim kargoya vermeyin eleman alsın gelsin bende imzayı basim dedim ok dendi. Sizi kayıt ettim hemen aranacaksınız dediler. Tam 2 gün oldu arayan soran yok. Aradım yine la dedim bana engel ve sorun çıkarmakdan hiç bir işe yaramıyor bu kurumsal abonelik deim güya daha avantajlı olması lazım diyince haklsızın dediler. Çok acıklı :(. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar